Centa's hoekje

  • 29 April 2021
  • 127 reacties
  • 1651 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

127 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik schreef wand ik word geholpen door SIRI maar vaak zet ik iets neer maak zij andere word er van dat is niet leuk (ik hoop dat SAFARI dit gelezen heeft dat die op houd er mee , met de chatten had ik dat tegen de personen gezecht wat er gebeurt was zij deed niets ze vond dat raar  zij wist niet dat ik brobleem hat maar zij hat nergens last van en geduldig was die personen daar was ik blij mee dat ze nog waren geen idee wat bij mij afspeelde daarom weet ik dat niet kpn was die doen dat niet ik ben allang bij kpn 1985 hat ik albemend telefoon bij kpn maar was de duur toen ben ik naar TELFORT gegaan 2015 )en nu heb ik alles 1bij Telfort de beste

Reputatie 7
Badge +22

Gewoon effe een vraagje, waarom werk je met Siri? Lukt het niet om de typen?

Reputatie 3
Badge +1

Ikmoest 1 account op nieuw aanvragen om dat ik terug ben gekomen met 1 andere naam dat kon niet bij kpn daarom moest ik Facebook 1 account aanmaken wjb

Reputatie 3
Badge +1

Dennis ik werk met Siri dat ik taal fouten maak en zij zecht de worden naar wat ik tijpen (maar soms zet ze wat anders nier heel vervelend is dat

Reputatie 7

Maar ik heb je net uitgelegd dat je geen facebook account nodig hebt om op het forum te kunnen. Ik heb ook geen facebook account.

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest het wel wjb dat vond ik ook raar ik hat Andes geen account gehad

Reputatie 3
Badge +1

Hallo wjb ik vind het ook raar dat ik gedwongen werd om 1 account temakken op Facebook dat hat ik niet gewild daarom zecht ik ook er gebeurt rare dingen op mijn IPad wat ik niet wil (

Reputatie 7

Je had gewoon een nieuwe KPN ID aan kunnen maken en daarmee in kunnen loggen op het forum.

Degene die jou gezegd heeft dat je een facebook account moet aanmaken heeft jou gewoon niet correct voorgelicht.

Reputatie 3
Badge +1

Dat dacht ik ook wjb dat vond ik al raar wand ik log in met kpn en kom op forum gewoon binnen ik ga die account weg doen ik vind wel fijn dat je veel geduld heb het stond op mijn IPad dus wie dat geschreven heeft is denk ik Safari zeker weet ik niet maar bedank voor je hulp wjb)

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb Facebook account weggedaan  en kom het forum gewoon op wjb je heb gelijk ik heb account weggedaan en kom gewoon op de forum bedank voor je hulp 

Reputatie 7

Goed te lezen dat je dat facebook account weggedaan hebt.

En laat je nooit meer iets wijsmaken door anderen ... oké? :wink:

Reputatie 3
Badge +1

Dat doe ik ook niet meer wjb ik heb mijn les gehad maar wie heeft dat geschreven is mijn raadsel bij kpn inloggen stond dat ik geen account hat daarom dee ik dat maar nu niet meer dan vraagt ik het op forum )

Reputatie 7

...maar nu niet meer dan vraagt ik het op forum 

Je bent van harte welkom, er is altijd wel iemand die je kan ondersteunen.

Reputatie 3
Badge +1

Dat is fijn dat te lezen daar ben ik blij mee maar nog maals bedank er voor w j b  je bent een held je doet zo veel voor het forum mijn naam kan je alfkorten met centa alleen )

Reputatie 3
Badge +1

Ik mag toch forum op

Reputatie 3
Badge +1

Ik word mogelijk weer gehackt nu is dat ik mijn wachtwoord van kpn heb moeten verwijderen ,in maart de 19 was het in mijn agenda ,nu bij de wachtwoorden stond dat ik de wachtwoord moest veranderen de 2keer in jaar zins ik de ad blocker op gezet heb

Reputatie 7

Ik word mogelijk weer gehackt nu is dat ik mijn wachtwoord van kpn heb moeten verwijderen ,in maart de 19 was het in mijn agenda ,nu bij de wachtwoorden stond dat ik de wachtwoord moest veranderen de 2keer in jaar zins ik de ad blocker op gezet heb

Wie heeft jou dan gezegd dat je jouw wachtwoord moest verwijderen of aanpassen?

En waar wordt je dat dan gezegd?

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het heel erg raar dat dit gebeurd ik heb 1 vpn op laten zetten die zij dat alles veilig was ,

Reputatie 7

Ik vind het heel erg raar dat dit gebeurd ik heb 1 vpn op laten zetten die zij dat alles veilig was ,

Maar VPN's bieden helemaal geen extra veiligheid.

Alleen als je op een open wifi netwerk van bijvoorbeeld een winkel of restaurant zit dan zorgt een VPN verbinding nog een beetje voor extra veiligheid. Maar vanuit thuis is het onzinnig om VPN verbindingen te gebruiken. Als je er voor betaalt, stop het ook weer want het is weggegooid geld.

Reputatie 3
Badge +1

@wjb mijn wachtwoorden stond dat ik mogelijk gehackt was ik moest de wachtwoord veranderen heb ik gedaan in heb 1vpn op staan en die zij dat alles veilig was

Reputatie 7

Plaats eens screenshots van die meldingen.

En die VPN, nogmaals, weggegood geld.

Reputatie 3
Badge +1

Ik betaal er voor dat wist ik niet mediamarkheeft mijn geholpen er mee ik zit 1 jaar aan vast

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan niet een foto sturen dat gaat niet

Reputatie 7

Ik kan niet een foto sturen dat gaat niet

Waarom niet?

Reputatie 3
Badge +1

Om dat het al verwijderd is foto maken kan ik niet om dat ik niet weet hoe dat moet doen ,ik vind dit heel raar dat dat dit gebeurd 2 de keer dit jaar