Centa's hoekje

  • 29 April 2021
  • 127 reacties
  • 1651 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

127 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Bij de wachtwoord is het meteen verwijderd dat ging heel snel ,door wie weet ik niet stopt er niet bij de wachtwoord 

Reputatie 3
Badge +1

Ik moet op passen wat ik schrijf want ze kijken mee Apple mijn wachtwoord van kpn was verwijderd toen ,nu moet ik oppassen wat ik schrijf maar ik doe ad blocker niet weg die doet zijn werk hoop ik maar dit had hij tegen moeten houden,vind ik

Reputatie 7

Er kijkt helemaal niemand mee, waarom denk je dat?

Reputatie 3
Badge +1

Om dat ik dat geschreven had was mijn wachtwoord van kpn weg die was er af gehaald darom weet ik dat er iemand mee kijk ik kon niet in loggen bij kpn die wachtwoord was er af gehaald niet  door mij maar iemand anders

Reputatie 3
Badge +1

Wjbkan ik dat nu doen vpn uitzetten ik heb wel voor jaar betaald,dat was niet veel was maar 19 95 maar als ik nu stop zet kan dat wel of moet ik jaar wachten  om af terzetten 

Reputatie 3
Badge +1

VPN bescherm mij ook tegen spam dat doet hij ook wjbkijk ofalles veilig is dat doet hij ook maar waarom heeft hij dat niet gezien bij mijn wachtwoorden daar stond het hij heeft niets gezien ik vind het raar hoor

Reputatie 7

Wjbkan ik dat nu doen vpn uitzetten ik heb wel voor jaar betaald,dat was niet veel was maar 19 95 maar als ik nu stop zet kan dat wel of moet ik jaar wachten  om af terzetten 

Als het goed is kan je de VPN toepassing op jouw PC gewoon stoppen.

 

VPN bescherm mij ook tegen spam dat doet hij ook wjbkijk ofalles veilig is dat doet hij ook maar waarom heeft hij dat niet gezien bij mijn wachtwoorden daar stond het hij heeft niets gezien ik vind het raar hoor

Die VPN beschermt jou niet tegen SPAM, dat doet de mailserver van KPN.

Het enige dat een VPN doet is jouw IP adres geheim houden en de communicatie tussen jouw computer en de VPn server versleutelen. De communicatie vanaf de VPN server richting Internet is niet meer versleuteld en daarmee wordt jouw communicatie dus niet beveiligd door die VPN.

 

maar waarom heeft hij dat niet gezien bij mijn wachtwoorden daar stond het hij heeft niets gezien ik vind het raar hoor

Waar bij jouw wachtwoorden en wat had hijj dan moeten zien. Probeer eens heel duidelijk uit te leggen over welk wachtwoord het gaat en waar je die melding te zien kreeg.

 

Reputatie 3
Badge +1

Wachtwoord van kpn daar stond het er bij dat ik mogelijk gehackt was dat ik kpn wachtwoord moest veranderen om dat gehackt was bij kpn maar dan had ik dat van kpn zelf wel gehoord,ik niets van hun gehoord mogelijk stond dat ik weet niet hoe serieus moet niemen voor de veiligheid heb ik dat gedaan om dat het bij mijn wachtwoord stond ik schrijf wat lang Zaan dat ikniet teveel vouten maak ,

Reputatie 7

Wachtwoord van kpn daar stond het er bij dat ik mogelijk gehackt was dat ik kpn wachtwoord moest veranderen om dat gehackt was bij kpn maar dan had ik dat van kpn zelf wel gehoord,ik niets van hun gehoord mogelijk stond dat ik weet niet hoe serieus moet niemen voor de veiligheid heb ik dat gedaan om dat het bij mijn wachtwoord stond ik schrijf wat lang Zaan dat ikniet teveel vouten maak ,

Het spijt me, maar ik snap nog steeds niet wat je nu bedoelt, welk wachtwoord het zou betreffen en waar je die melding nu te zien hebt gekregen.

Ik hoop toch dat je de volgende keer een screenshot zult maken want één plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden.

Reputatie 3
Badge +1

Ik zech dat het bij wachtwoord stond van mijn kpn dat ik moest veranderen mijn wachtwoord van kpn dat het niet veilig was dat heb ik gedaan ?op mijn iPad van Apple daar stond het ik kan geen foto sturen wand het is al eraf gehaald de bewijz dat er op stond ?ik hoop dat je dat nu begrijp wat ik schrijf?

Reputatie 3
Badge +1

Het bewijs is er niet meer is heel snel er afgehaald?kan niets bewijzen dat is de naardeeld dat ik dat niet meer heb

Reputatie 3
Badge +1

Daarom kan ik geen foto sturen om dat ik niet weet hoe dat moet doen ?

Reputatie 7
Badge +10

Bij Apple is er een optie ‘beveiligingsadvies’ ingebouwd onder opgeslagen wachtwoorden op je apparaat.

Deze optie toont of wachtwoorden zwak zijn, op verschillende websites etc. hetzelfde wachtwoord wordt gebruikt, of misschien betrokken zijn geweest bij een datalek. 
 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hé Anneke Anna wat leuk om jouw hier ziet dat weet ik Anneke daar staan mijn wachtwoord van kpn bij en stond dat mogelijk gehackt was dan had ik dat van kpn gehoord ik weet dat de wachtwoorden op geslagen licht dat is ook bij mij maar ik heb zekerheid mijn wachtwoord van kpn veranderd 

Reputatie 3
Badge +1

Datelek was dat ik mijn wachtwoord van kpn moest veranderen heb ik gedaan

Reputatie 3
Badge +1

Als je wachtwoord niet goed is moet nieuwe maken je mag niet 2 dezelfde wachtwoord hebben dan zeggen ze dat het niet veilig is dat is goed dat ze daarop letten

Reputatie 7
Badge +10

Als je wachtwoord niet goed is moet nieuwe maken je mag niet 2 dezelfde wachtwoord hebben dan zeggen ze dat het niet veilig is dat is goed dat ze daarop letten

 

Precies, dat is heel goed en verstandig.

En goed van je dat je daar op hebt gelet en het advies hebt opgevolgd. 

Reputatie 3
Badge +1

Beste Anneke Anna ik vind het leuk om je telezen ik heb ook Telfort gezeten en daar sach ik jou ook al op forum van Telfort en die kerstkaarten wat ze schreven vond ik fantastisch dat telfort klante dat deden ik heb er van genoten ik vond het heel leuk dat jullie dat deden ik vond ergleuk ,met de kerst nog gekeken naar de kaarten

Reputatie 7
Badge +10

Beste Anneke Anna ik vind het leuk om je telezen ik heb ook Telfort gezeten en daar sach ik jou ook al op forum van Telfort en die kerstkaarten wat ze schreven vond ik fantastisch dat telfort klante dat deden ik heb er van genoten ik vond het heel leuk dat jullie dat deden ik vond ergleuk ,met de kerst nog gekeken naar de kaarten


Dank je voor je enthousiasme, maar dat was dan een andere Anneke.
Ik heb geen account gehad op het Telfort forum. Ik heb/had geen Telfort. 
 

Maar misschien ben ik wel net zo leuk ;-) 

Reputatie 3
Badge +1

Hé was jij dat niet haha wat een vergissing was de zelfde naam mensen kunnen fouten maken maar die had de zelde teks als jou kluts kwijt en nu gebruik jij het ha is dit lachen ik dacht echt was wat 1 blunder van mij ?goed bedoeld Veine avond nog 

Reputatie 7
Badge +10

Hé was jij dat niet haha wat een vergissing was de zelfde naam mensen kunnen fouten maken maar die had de zelde teks als jou kluts kwijt en nu gebruik jij het ha is dit lachen ik dacht echt was wat 1 blunder van mij ?goed bedoeld Veine avond nog 

 

Geen probleem hoor, je enthousiasme werkt aanstekelijk :grinning: Fijne avond :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +1

Wjb je ik heb 1 Telfort mail adres dan kan ik niet bij kpn veilig inloggen dat wijgen ze om dat je kpn mail adres moet hebben en dat doe ik niet ik vind het vijn om Telfort mail adres  te hebben moet ik alles veranderen veel werk is dat ?,

Reputatie 3
Badge +1

Het is stil aan het worden op forum mensen die mekaar helpen die wil ik bedanken dat jullie zo veel doen het is geweldig dat jullie dat doen namen mij wil ik jullie bedanken dat jullie dat doen en ook nog gratis doen jullie dat ,?)ik heb kpn nog nooit zien jullie bedanken wat jullie hier op forum 1word GEWELDIG dat jullie dat doen dit doe ik uit mijn eigen niet door kpn maar ik vond en vind dat jullie in het zone te gezet moest ik dit doen ?😃hulp verlenen die word door kabinet geprezen en jullie niet dat kan niet daarom doe ik dit ,

Reputatie 3
Badge +1

Kom weer op het forum dan word het gezellig nu ziet het er uit dat meschien ,het forum volgen jaar er niet meer is pak je mobiel of leptop of Ipad en kom op het forum gezellig is dat nu vind ik jammer dat het minder is geworden,kom met je leptop forum op ,het word egt zaai hier ,daar moeten we wat aan doen,

Reputatie 3
Badge +1

Het word stil hier op de forum dat kan niet ,pak je Ipad of pc of leptop of mobiel kom op zelde forum dan wordt het weer gezellig hier op forum en ik wil jullie bedanken dat jullie iedereen help ,Zo goed vind ik dat van jullie dat doen en gratis doen jullie dat ,GEWELDIG vink ik dat bedank er dat jullie dat doen,