Centa's hoekje

  • 29 April 2021
  • 127 reacties
  • 1651 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

127 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @CENTAdeHohond! Ik snap wat je bedoelt inderdaad, je bent ook altijd van harte welkom op dit topic, (klik even op de groene letters)hier kun je al je gezellige (bijna weekend) verhalen kwijt. Gezelligheid kent geen tijd!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CENTAdeHohond
 @Nico_  bedoeld geloof ik Deze gezellige groep

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk het niet @Nico_ , dat topic staat in Ontmoet :yum:

Reputatie 3
Badge +1

Ja Nico het moet weer gezellig worden op forum ,die tip van u werk niet  RBXX ZEI dit al huistijger wat leuk dat je ook regeerd op mijn bericht als we niets doen dan gaat de forum nog dicht dat is niet de bedoeling,wand ik leer heel veel van jullie voor al schijven

Reputatie 6
Badge +10

Ik was inderdaad even te snel haha, mijn foutje!
Onze @huistijger heeft de correcte link al geplaatst. Wees overigens maar niet bang hoor @CENTAdeHohond, ons forum gaat echt niet zomaar dicht. 

Hoi @CENTAdeHohond
 @Nico_  bedoeld geloof ik Deze gezellige groep

 

Reputatie 3
Badge +1

Het is ook gezellig op het forum Nico ,ik durf alleen hier op forum tekomen, hier word je ook bescherm,ik ben blij met de forum op andere site kom ik niet vind ik niet veilig hier wel zorg maar als ik 1bericht krijg stuur ik wat terug dat vind ik netjes om dat toedoen en bij mij is ook rusteg geworden op mijn iPad toen zij ik dat ik bedrijf werd ,dat is niet meer Nico dan weet je dit ook alvast dat hier weer rustig is bij mij

Reputatie 3
Badge +1

Mijn  modem die stond aan 15 junie stond mijn modem aan nu hebben ze niet konnen uploaden ik had hem wel aan staan nu moet ik dat zelf doen ,!ik had wel aan staan van 8 uur tot 6uur toen heb ik hem uit gezet ik kan dat helemaal niet ,? kunnen ze dat niet zelf doen ik had hem aan staan mijn fout niet

Reputatie 3
Badge +1

Er blijf een blouw liftje aan Sint dinsdag morgen ik had mijn noden al maandag aan staan dus ik heb niets verkeerd gedaan ,( blouw ligt aan ik weet niets hier van ,om het zelf tedoenhelp mij hier mee alstublieft bedank alvast 

Reputatie 3
Badge +1

Ga zo snelmogelijk op iPad van Apple op modem dan kan SAFARI je niet volgen op iPad van Apple ik hat veel last van websitedata  ,(en ik hat contact gehad met Apple supporter en die zijden dat het niet normaal was heel veel websitedata niet normaal was ,ik zit nu op privé moden  nu heb ik er geen last van zij zijden dat Safari dat deet hij volgen de mensen op welken site je zit als je Apple iPad  ?dan moet je boven rechts op privé drukke dat de letters groter zijn en je drukt kpn in dan zie je zwart bij naam kpn dan zit je op privé modem de privé letters ?) 

Reputatie 3
Badge +1

Ga zo snelmogelijk op iPad van Apple op modem dan kan SAFARI je niet volgen op iPad van Apple ik hat veel last van websitedata  ,(en ik hat contact gehad met Apple supporter en die zijden dat het niet normaal was heel veel websitedata niet normaal was ,ik zit nu op privé moden  nu heb ik er geen last van zij zijden dat Safari dat deet hij volgen de mensen op welken site je zit als je Apple iPad  ?dan moet je boven rechts op privé drukke dat de letters groter zijn en je drukt kpn in dan zie je zwart bij naam kpn dan zit je op privé modem de privé letters ?) ik Waaschuuw alleen maar ik heb er baad mee ik word niet meer gevolg op website door niemand ?)meer 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb hier 1 oproep gedaan om dat er haast is anders ben ik mijn modem kwijt van TELFORT en dat moet gebeuren voor 30 Junie anders ben ik mijn modem kwijt  ,dat wil ik niet want ik heb mijn afspraak gedaan om mijn modem aanstaan  ,ik ben al sinds 1985  altijd bij kpn geweest ik wil niet naar 1andere gaan is geen optie ik vertrouw alleen kpn met mijn telefoon en internet TELFORT was kpn en 1985 heten het nog ptt ik wil blijven waar ik zit dit is noot voor 30 juni moet nieuwe software en ip adres er op staan anders mijn modem van TELFORT niet bruikbaar niet mijn fout ik heb 2dagen mijn modem aangehouden het was warm die modem ook van aanstaand ik heb hier donderdag al melding gemaakt dat er haast bij is Erwin wil je regeren op mijn bericht of andere personen er is haast bij stond in mijnmail dat die voor 30 juni niet gebruiken dat mag niet gebeuren anders zit ik zonder telefoon en internet dat mag niet ,🥵

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil mijn TELFORT houden ik was niet verplan om Telfort op te zeggen ik blijf TELFORT trouw ik blijf bij TELFORT ,ik hoop dat dit snel op gelost  woort om dat ik mijn aan regels gehouden heb niet verkeerd gedaan heb maar Apple heeft niets gedaan aan de modem ip adres is niet veranderd niet mijn schuld,dit is niet leuk ik ben zelf KWAAT hier  over dat dit gebeurd is ik heb al tegenslag om dat we naar kpn gingen alles fout storing wat we Telfort niet haden maar nu wel ik heb er niet over geklaag om ik keek op de tv wat ik moest doen dat heb je alleen bij kpn en TELFORT derest niet als er fouten staan dan zeg ik zorie .(ik heb wijnig geslaapen ik ben moe die warmte dat was ook niet goed maar mijn modem van TELFORT kwijt raken is ramp dat wil ik NIET ik blijf wel bij KPN ik niet weg dan gooi ik alles in 1 van Telfort kwijt dat wil ik niet

Reputatie 3
Badge +1

Sinds we kpn heten moest ik ad blocker op mijn iPad zetten dat ik vervolg wert op mijn iPad door de COOKIE ik wert gevolg door Google en derest dat had ik bij TELFORT NIET nu wel ik hebt nu cookie aanbanden gelecht ik wil niet betalen dat ze mijn kunnen volgen ik heb kpn 1 mail gestuurd niets terug gekregen daarom mijn vijlig voelt dat hoefde bij Telfort niet daar wert je GOED bescherm dat hoop ik terug tekrijgen bij KPN Zodat ik rustig word met alles nu is puinhoop ik ga dadelijk weer brobeeren ,(teslapen als ik fouten maak zeg er wat van dan kan ik er meer opletten maar SIRI van Apple die zou de fouten er uit halen dat doet die niet de heletijd mijn MOEDER kon niets van schijven ik wel met fouten toemaken ,ik durfde in begin niet op forum tekomen daar door die fouten temakem nu stop ik dit is wel DUIDELIJK ik ben gewoon kwaat dat dit is gebeurd WIJ TELFORT hoefde NIETS tedoen maar in werkelijk moeste meer doen kpn app opzetten dat was ons niet gezegd dat moest ik forum vragen daar kreeg ik antwoord er op ik ,ha ik schreef aap plaats voor app Peter g weest mij er op dat ik het verkeerd gecscheven had hij zij je schrijft app maar je spreek het uit als epp Peter g als je of u dit leest wil ik u nog bedanken er voor dit is nog november 2020 geweest maar ik kwam het forum niet meer op toen had ik 1 anderen naam mijn echtenaam ,maar wjb rade dat af om vijligings reden en Nico 83 die mate er grap van had TELFORT dan 1 aap dat zag ik staan toen zag ik mijn fout pas

Reputatie 3
Badge +1

Er is geen ad software in geladen bij  mij Apple die geef dat aan als er iets gaat gebeuren en dat is niet gebeurd mijn modem wert wel er warm heb ik hem uit gezet waarom andword jullie NIET als apple een software of ip adres op nieuw in moet voeren dan laat Apple dat weten op mijn iPad dat is helemaal niet gebeurd (

Reputatie 3
Badge +1

Er blijf een blouw licht nu is die weg om dat ik update heb gedaan is die weg 

 

Reputatie 3
Badge +1

Er is 1week geleden dat ik hier melding gemaakt heb ,dat bij mij 1 update zou zijn DIE niet geweest is mail stond dat je op link moest drukken ,(die werkte HELEMAAL niet wanneer krijg nu 1 andword teug ik wacht al 1 week dat is gelang bellen doe ik niet wand je word HEEL lang in de wacht gezet mijn modem moet voor 30 juni update anders ben ik modem kwijt , dat wil ik niet TELFORT was de beste dat blijf ik zechen ?)help mij nou eens ik roep dit NIET VOOR NIETS ,alsjeblieft regeer er op update is niet geweest ik had mijn modem aanstaan ik heb er bij gezeten er wert niets gedaan  (

Reputatie 3
Badge +1

WBJ ik moet mijn modem update  maar ik kan dat niet ,(ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb het op forum geschreven ik hoor nits er van ik ben radeloos mijn modem is van Telfort bruikleen 15 juni moest ik modem aanlaten heb ik gedaan

Reputatie 7

WBJ ik moet mijn modem update  maar ik kan dat niet ,(ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb het op forum geschreven ik hoor nits er van ik ben radeloos mijn modem is van Telfort bruikleen 15 juni moest ik modem aanlaten heb ik gedaan

De update van een Experia Box gaat als het goed is volledig automatisch, daar hoef je niets voor te doen.

Als jij jouw forum profiel.(klik) invult dan kan een medewerker van KPN kijken of het gelukt is.

Reputatie 3
Badge +1

WJB kan je mij helpen ik moet update mijn modem om kpn zegt dat ik modem 15 juni niet aanhad help me ik ben radeloos help me alsjeblieft 

Reputatie 7

WJB kan je mij helpen ik moet update mijn modem om kpn zegt dat ik modem 15 juni niet aanhad help me ik ben radeloos help me alsjeblieft 

Jij hoeft helemaal niets te doen, die update is als het goed is al automatisch op jouw Experia Box geplaatst.

Heb je jouw forum profiel.(klik) al ingevuld?

Zo nee, doe dat dan alsnog en dan hoop ik dat een moderator van KPN even wil kijken of jouw aansluiting technisch netjes van Telfort naar KPN is omgezet.

Reputatie 3
Badge +1

Ik probeerden je net teberijken wjbmaar alles was uitgevallen nu moet het geluk zijn ik hat kpn gebeld die hebben mij geholpen mijn profiel is al in gevuld maar kpn de forum die regeren niet (mag i keer jouw oproepen alsjeblieft de volgende keer ik ben nu heel zenuwachtig om dat ik ben bijn dat ik TELFORT modem kwijt raak niet mijn schuld ik hat mijn modem aanstaan

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @CENTAdeHohond Ik ben er nog!

Ik begrijp dat er wat lichtelijke paniek is? Om het niet al te technisch te houden, jouw abonnement wordt, intern, overgezet naar het KPN systeem (dat is puur op de achtergrond, qua abonnement, kosten en alles zal alles hetzelfde blijven, tenzij je zelf een wijziging gaat doen qua pakket)
Het systeem heeft bij deze overgang jouw modem niet kunnen vinden om er een update op te doen zodat ook jouw modem goed blijft werken. Daarom is er vanuit ons een e-mail verzonden met hierin hoe je jouw modem kunt herstarten/resetten om jouw modem van de update te voorzien.

Je hebt inmiddels telefonisch contact gehad zie ik, ik kan helaas niet heel veel uit de notities van mijn collega halen, maar het is inmiddels helemaal gelukt begrijp ik en je bent weer wat gerustgesteld?

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben niet gerustgesteld Nico ik dacht jullie WERKLOOS thuis zitten ik merk wel de 30 juni als het gelukt. Is ik heb 15 juni mijn modem aanstaan om dat het moest van jullie ,ik heb niets fout gedaan maar blouw licht was aan gegaan die heb ik uitgekregen met update met tandenstoker ik heb mijn profiel ingevuld kijk er eens naar alstublieft 

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop dat je mijn kan melden dat het is gelukt want wjb heb ik opgeroepen omdat jullie niets melden en keken wat ik schreef ik hoop dat het gelukt is ik heb modem van TELFORT die wil ik houden Telfort was gewoon de beste

Reputatie 6
Badge +10

Van de zin wij zitten werkeloos thuis klopt de helft. Thuis zitten wij wel, maar absoluut niet werkeloos. Wij hebben altijd wat te doen.

Ik heb zojuist jouw profiel bekeken en jouw klantgegevens en op basis daarvan zag ik dat je vanmiddag telefonisch contact hebt gehad over dit. Als je het blauwe lichtje hebt uitgekregen door middel van de reset met de tandenstoker dan is dat dus goed gegaan.

Overigens het modem wat je hebt is hetzelfde modem als wij ook bij KPN hebben uitgeleverd. Deze kun je gewoon blijven houden hoor (tenzij deze stuk gaat ooit een keer in de toekomst, maar dan krijg je gewoon een goedwerkend modem weer terug)
Â