Centa's hoekje

  • 29 April 2021
  • 127 reacties
  • 1651 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

127 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nico ben je er nog want ik heb gevraagd of je mijn profiel naar wil kijken omdat ik het nu wel weten als alles goed gegaan is wand dan ben ik kpn over gegaan maar ik blijf Telfort kijk alsjeblieft naar mijn profiel als je kan zien als het geluk is laat het weten aanrij ik wil dit weten ik wacht al 1week dat is veel telang laat het WETEN alsjeblieft 

Reputatie 7

Een moderator zoals Nico heeft veel meer taken en kan dus niet telkens in een paar minuten antwoorden. Soms duurt dat wel een dag en soms ook wel twee of zelfs drie.

Gewoon rustig afwachten, ik ben er van overtuigd dat jouw Experia Box gewoon voorzien is van de KPN firmware en dat alles dus gewoon zal blijven werken.

Reputatie 3
Badge +1

Oeps ik hat je bericht niet gezien Nico ,maar de modem Telfort goeden herinneren aan Telfort bedank voor je hulp sorryik was gewoon geschrokken dat er 2 mail van kpn kwam ik hat dit nooit eerdergedaan resetten was nu de 1keer omdat ik paniek was bij Telfort hoefde dat allemaal niet ,(

Reputatie 3
Badge +1

Bedank wjb voor je hulp ik zie nu pas je bericht daarom laat reaksie van mij bedank er voor kpn moet sneller regeren op wat wij schrijven dat zouw beter zijn dit is heel traag

Reputatie 6
Badge +10

Wat het is @CENTAdeHohond, het forum is niet echt een plek om snel antwoord te krijgen. De snelste manier om antwoord te krijgen op je vragen zijn of via onze gratis telefoonlijn (0800-0402) en via de chat.

In ieder geval ben ik blij om te lezen dat je weer wat geruster bent.

Reputatie 3
Badge +1

Hé Nico ik ben weer op internet hij was uitgevallen mijn modem van TELFORT die is kapot gegaan om dat ik recet hat recet gedaan hat 25 juni heb ik geen internet verbinding gehad kan je er voor zorgen dat ik mijn geld terug krijg 25 juni tot 6jullie heb ik geen verbinding gehad dit wil ik vergoeding voor terug krijgen kan je dat vragen alsjeblieft (

Reputatie 3
Badge +1

Nu heb ik geen tv zenders wat een gedoe zeg ik ben afdruk aan het zoeken hoe ik die zenders weer moet krijgen ik weet niet hoe dat moet doen Nico 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CENTAdeHohond 
Staat de TV wel op de goede ingang?
De zenders staan in de KPN-ontvanger en gaan er niet vanzelf uit.
Dus moet de TV op de verkeerde ingang staan.
Zit de HDMI-kabel er wel stevig genoeg in?
Of vervang deze anders.

Reputatie 3
Badge +1

Hé huistijger bedank voor u reactie maar ik heb kpn gebeld en 1 mevrouw heeft mij geholpen ik was van Telfort en nu is kpn geworden mijn modem V8 is stuk gegaan en montuer is geweest die heeft het gemaak en toen hij weg was Zach ik dat ik geen tv had maar gelukkig nu wel bedankt voor u bericht 

Reputatie 3
Badge +1

Hij was op de verkeerde ingang gaan staan maar nu is die goed dan weet u dat het goed is gekomen ik ben nu zenuwachtig om dat ik nog langer zonder alles kwam tezitten geen voetbal maar dat is niet er ik heb nu alles weer )?

Reputatie 7
Badge +21

Ja hoor @CENTAdeHohond er is vanavond wel voetballen
Italië -  Spanje
en morgenavond Engeland - Denemarken.
En zondag de finale.

Reputatie 3
Badge +1

a huisttijger bedankt voor de tip vanvoetballen maar Ik ga niet kijken ik vind het niet leuk Nederland is er uit mag de beste winnen )

Reputatie 6
Badge +10

@CENTAdeHohond wat is jouw voorspelling voor zondag? Italië of Engeland?

Reputatie 7
Badge +21

@CENTAdeHohond wat is jouw voorspelling voor zondag? Italië of Engeland?

Ik denk dat de scheidsrechter het wint.:yum:

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop dat Engeland wind ?die hebben nog nooit gewonnen op EK de 1keer dat ze zo vergekomen zijn vind ik knap ik ga niet kijken ik hoor het de volgende dag wel )maar het woord welspannend wie is de beste is van ek Nico en huistijger wie denk u ,och ik zie het al u schrijft de scheidrechter haha die rend heletijd rond

Reputatie 3
Badge +1

Nico heb je mijn bericht gelezen dat Telfort modem kapot is gegaan 25 juni en ik 6 juni i weer internet ik heb de voetbal niet gezien )maar kan ik vergoeding terug krijgen vraag dat eens heb ik recht op of niet ik hoor het wel van je geen mail ontvangen niets

Reputatie 7
Badge +16

Hi @CENTAdeHohond, Nico heeft jouw berichten nog niet gelezen, want hij geniet van een paar welverdiende vrije dagen! Ik kan zien dat je meerdere malen contact met ons gehad hebt en dat de monteur de diensten op 06 juli jl hersteld heeft, dus ik heb bij deze een creditbedrag verwerkt voor de periode 24 juni 2021 t/m 06-07-2021. Dat bedrag wordt automatisch verrekend met de volgende factuur.

Jammer hè voor Engeland? Wel mooi dat onze Björn Kuipers op het veld mocht rond rennen: toch een Nederlands tintje aan de finale! :wink: Op naar het WK en de Olympische Spelen!

Reputatie 3
Badge +1

Hé Schyrin ik ben blij om je tezien  ik voel mij hier niet thuis niemand regeerde op mijn bericht dat mijn modem  van TELFORT blauw licht had en de up-to-date is niet gebeurd bij mij om dat die wel aanstond de modem was verouderd modem V8 van TELFORT ik ben naar kpn winkel geweest zij hebben mij verder geholpen ik had niets meer geen telefoon en mail ook niet terwijl ik hier op forum hulp vroeg als ik 1 punt moest geven dan was dat ZEKER 0 geweest ik bel ik word meteen geholpen ik weet wat ik nu moet doen de forum is zomer slaap valt mij vies tegen (en dan zeggen ze je ben WELKOM maar niet dus ,

Reputatie 3
Badge +1

O ik krijg toch telt terug ik was helemaal van internet af als internet uit valt heb je niets meer dat in 2021 dat moet toch veranderen

Reputatie 3
Badge +1

O ik krijg toch geld terug 

Reputatie 7
Badge +16

Jammer dat jij je hier niet thuis/ welkom voelt: dat is niet het gevoel wat wij jou willen geven. Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we inhoudelijk bijspringen, maar we kunnen niet direct op vragen reageren.

Als je dus snel en persoonlijk contact wilt, kun je het beste bellen met met de klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website.

 

Je krijgt inderdaad een bedrag terug, @CENTAdeHohond: dat zul je verrekend zien met de volgende factuur! Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb gebeld met kpn die zijn veel sneller als de forum SYRIN de forum is voor kpn ners en niet voor TELFORT ik ben wel over gezet maar ik voel nog TELFORT overzetten was 1ramp ik wert door Google gevolg niet acceptabel ik heb mijn besluit genomen dat GOOGLE niet meer op mijn iPad kan komen met ad blocker dat hij mij niet meer kan volgen dat was niet leuk  , (bij TELFORT gebeurden dat niet ,dat mag niet gebeuren wat ik op mijn iPad doe is mijn zaak niet GOOGLE en derest moet gewoon doen wat ik wil websitedata stond heel veel name waar ik niets van wist

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb omhulp gevraagd maar die kreeg ik niet ik ben maar gaan bellen met kpn dat heel snel was ,ik weet mijn plek waar ik niet welkom ben je bent wel snel met regeren dat vind ik wel fijn jij ook fijne weekend shyrin 👌

Reputatie 3
Badge +1

Hallo shyrin ik wil even laten weten dat ik mijn bedrag terug heb gehad ,van 25 tot 6jullie terug gekregen heb en mijn modem box 12 doet het goed ik denk laat dat maar weten ?)

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb van mijn tv kastje geen update gehad hoe kan dat van julie dat gebeurt iederemaand maar nu nietmeer ?(hoe kan dat er gaat wel lampje branden bij instelling ?iederemaand werd dat gedaan kan jullie er naar kijken alstublieft ik weet niet hoe dat werk van julie  augustus ook niet meer raar hoor ik hoefde niet toedoen dat ging automatischÂ