Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

  • 25 February 2022
  • 154 reacties
  • 5572 keer bekeken
Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

Toon eerste bericht

154 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb reactie van onze collega's @GoUA, ik snap dat je er niet veel aan hebt maar het bellen naar het buitenland vanuit Nederland valt niet onder de Prepaid bundels. Hier valt Oekraïne dus ook onder.
Bellen vanuit het buitenland naar het buitenland valt er dan wel weer onder. Dus als je bijvoorbeeld in Duitsland bent kun je met deze bundel naar Oekraïne of Nederland bellen.

 

Als je een mobiel abonnement hebt met onbeperkt bellen kun je wél onbeperkt bellen naar alle landen in de EU en Oekraïne

Reputatie 2

Ik heb reactie van onze collega's @GoUA, ik snap dat je er niet veel aan hebt maar het bellen naar het buitenland vanuit Nederland valt niet onder de Prepaid bundels. Hier valt Oekraïne dus ook onder.
Bellen vanuit het buitenland naar het buitenland valt er dan wel weer onder. Dus als je bijvoorbeeld in Duitsland bent kun je met deze bundel naar Oekraïne of Nederland bellen.

 

Als je een mobiel abonnement hebt met onbeperkt bellen kun je wél onbeperkt bellen naar alle landen in de EU en Oekraïne

??? @Thomas bedankt voor het uitzoeken,  dat zou het idd verklaren maar het is natuurlijk zeer misleidend dat het niet bij de omschrijving van de bundels staat! "Geldig in NL, EU" - daar leest men niet uit dat er zulke regels zijn zoals in uw bericht beschreven. Nogmaals, zeer misleidend voor de consument, zou heel fijn zijn als KPN de omschrijving aanpast. 

Gezien ik nu dus blijkbaar helemaal niets aan deze speciaal aangeschafte bundel heb - een dat er nog geen enkele minuut van de bundel gebruikt is - wil ik KPN verzoeken om de bundel te beëindigen en te vergoeden en het geld op mijn rekening terug te storten. Ik hoor graag van u over de oplossing.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de feedback doorgegeven bij mijn collega's van de website en ik zal de bundel vergoeden. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 2

Bedankt @Thomas , zo is het opgelost - jammer dat de bundel niet inzetbaar is voor mij maar daar kunt u niets aan doen. 

Reageer