Vraag

iPhone 11 Airpods actie 100 euro korting nog niet ontvangen.

  • 23 August 2020
  • 125 reacties
  • 1885 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Top zal ik doen, ook weer naar dit mail kpn@consumercare.info ?

Bedankt, ik heb je contact naar je gemaild als een PDF bestand, dat PDF bestand kan je in zijn geheel doorsturen. Hier staat als het goed is alles op dat ze nodig hebben!

 

Top zal ik doen, ook weer naar deze email kpn@consumercare.info ?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, daar mag hij naar toe! Ik hoor graag weer van je als je een reactie van ze hebt ontvangen, ik ga er van uit dat ze hiermee alles hebben dat nodig is om de aanvraag voor je af te ronden :slight_smile:

Hi @lk67@FamW@Jeroen franken 27 en @Jarnodrent!

Jullie vieren hebben een probleem gemeld met de levering van de Airpods, vandaar dat ik jullie samen in dit topic heb ondergebracht. @FamW, jij hebt zelf al gemaild met kpn@consumercare.info, hoe zit dat met de rest? Als jullie al hebben gemaild, hebben jullie dan ook een reactie ontvangen en zo ja, hoe lang duurde dat precies? 

Ik meld dit probleem ook. Echter pas vandaag op advies van chat KPN een mail gestuurd naar genoemd e-mailadres. Ik hoop op snel bericht.

Helaas nog steeds geen enkele reactie. WAARDELOOS! Op 23 juli het formulier ingevuld en inmiddels vele telefoontjes,  mailtjes en tijd verder. Ik ben er helemaal moe van en heb KPN/uitvoerder actie in gebreke gesteld en gesommeerd uitvoering te geven aan de actie overeenkomst.

Reputatie 7
Badge +20

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Helaas nog steeds geen enkele reactie. WAARDELOOS! Op 23 juli het formulier ingevuld en inmiddels vele telefoontjes,  mailtjes en tijd verder. Ik ben er helemaal moe van en heb KPN/uitvoerder actie in gebreke gesteld en gesommeerd uitvoering te geven aan de actie overeenkomst.

Dat is inderdaad knap waardeloos :slight_frown:  Zou je in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veldje in je profiel aan willen geven met welk mailadres je hebt gemaild met kpn@consumercare.info? Dan ga ik jouw situatie extra bij ze onder de aandacht brengen!

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Helaas nog steeds geen enkele reactie. WAARDELOOS! Op 23 juli het formulier ingevuld en inmiddels vele telefoontjes,  mailtjes en tijd verder. Ik ben er helemaal moe van en heb KPN/uitvoerder actie in gebreke gesteld en gesommeerd uitvoering te geven aan de actie overeenkomst.

Dat is inderdaad knap waardeloos :slight_frown:  Zou je in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veldje in je profiel aan willen geven met welk mailadres je hebt gemaild met kpn@consumercare.info? Dan ga ik jouw situatie extra bij ze onder de aandacht brengen!


Beste Maja, ik heb het registratienummer van de AirPods actie  en het mailadres opgenomen in het veldje

Ik ontving gisteren onderstaand bericht. Ik heb de email logfiles bekeken en heb met zekerheid geen eerdere mail ontvangen. Ook nu nog steeds geen mail met betaallink ontvangen. Ik heb direct een mail teruggestuurd met het verzoek in de cc ook een ander adres op te nemen en datum/tijd van eerdere email door te geven zodat ik het nogmaals kan checken. Ik ontving hierop wel een leesbevestiging (via een server uit Monrovia, Reykjavik?) maar verder geen reactie of betaallink ontvangen. 

======

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk wilt u graag snel van uw Airpods genieten. Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd en de link voor de betaling aan u toegestuurd. Helaas hebben wij nog geen betaling ontvangen. Wij zullen u de betaallink nu nogmaals sturen, controleert u ook zeker uw spambox. We verzenden de AirPods zoals vermeld in de actievoorwaarden na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het toestel). De levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lianne
KPN

 

Reputatie 7
Badge +20

Beste Maja, ik heb het registratienummer van de AirPods actie  en het mailadres opgenomen in het veldje

Ik heb jouw situatie voorgelegd aan mijn contactpersoon, met de vraag of ze dit eens goed willen bekijken. Ik hoop dat er snel een reactie volgt, zodra ik meer weet, hoor je weer van mij!

Goedemiddag ,

ik heb deze mail binnen gekregen 
 

Geachte heer/mevrouw Z...,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk wilt u graag snel van uw Airpods genieten. Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd, binnenkort ontvangt u per mail de link om uw bestelling aan te melden. We verzenden de AirPods zoals vermeld in de actievoorwaarden na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het toestel). De levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

lianne 

kpn

en daarna nog een mail met de betaal link.

En RAAD EENS

ik klik op de link en dan krijg ik dit 

Deze promotie is niet (meer) actief. Betalen is niet meer mogelijk. Met een foto van de airpods en kpn enzo.

 

waarom gaat niks makkelijk😭

zou u mij alstublieft kunnen helpen 

Reputatie 7
Badge +20

Ojee, het zit ook niet echt mee @M.zz :disappointed_relieved: Heb je inmiddels meer succes of krijg je nog ditzelfde te zien?

Ojee, het zit ook niet echt mee @M.zz :disappointed_relieved: Heb je inmiddels meer succes of krijg je nog ditzelfde te zien?

Nee krijg steeds het zelfde bericht. Kan er een nieuwe link gestuurd geworden ? 
 

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw is dit, ik neem even weer contact met ze op! Je hoort van me zodra ik een reactie ontvangen heb :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

@lk67, ik heb de reactie terug dat er meerdere mails naar verschillende mailadressen zijn verzonden, waarvan de laatste op 10 september naar een gmail adres. Is 1 van de mails nu bij je binnengekomen?

Reputatie 7
Badge +20

@M.zz, je zou de link nu weer moeten kunnen gebruiken, zou je het eens willen proberen? :slight_smile:

@M.zz, je zou de link nu weer moeten kunnen gebruiken, zou je het eens willen proberen? :slight_smile:

Ja het is gelukt!😃, heb alleen geen bevestigingsmail gekregen

Reputatie 7
Badge +20

Top! Weer een stapje verder dus :smiley: Uit de reacties van andere gebruikers hier, maak ik op dat het even kan duren voordat je die mail ontvangt, ook kan het zijn dat hij bij de spam of in de map met ongewenste email terecht komt.

Reputatie 7
Badge +20

@M.zz, hoe staat het er nu mee? Is het inmiddels helemaal gelukt?

@M.zz, hoe staat het er nu mee? Is het inmiddels helemaal gelukt?

Goedemorgen :) , ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat ik had betaald. En er is ook niks binnen gekomen. Helaas 

Reputatie 7
Badge +20

Flauw! Ik heb weer navraag gedaan over jouw specifieke situatie, ik hoop dat ik snel meer weet zodat ik dat met jou kan delen :slight_smile:

Flauw! Ik heb weer navraag gedaan over jouw specifieke situatie, ik hoop dat ik snel meer weet zodat ik dat met jou kan delen :slight_smile:

 Super, dank u wel😊

Reputatie 7
Badge +20

Je betaling is in goede orde ontvangen @M.zz! Je ontvangt weer een mailtje als de Airpods naar je op worden gestuurd, gaat dus goed komen :smiley:

Je betaling is in goede orde ontvangen @M.zz! Je ontvangt weer een mailtje als de Airpods naar je op worden gestuurd, gaat dus goed komen :smiley:

Top dank u wel!, ik laat u dan weten als ik de mailtje/ airpods heb ontvangen 😁

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal  prima, top dat je het gaat laten weten :blush:

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Helaas nog steeds geen enkele reactie. WAARDELOOS! Op 23 juli het formulier ingevuld en inmiddels vele telefoontjes,  mailtjes en tijd verder. Ik ben er helemaal moe van en heb KPN/uitvoerder actie in gebreke gesteld en gesommeerd uitvoering te geven aan de actie overeenkomst.

Dat is inderdaad knap waardeloos :slight_frown:  Zou je in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veldje in je profiel aan willen geven met welk mailadres je hebt gemaild met kpn@consumercare.info? Dan ga ik jouw situatie extra bij ze onder de aandacht brengen!

Dag Marja, geen enkele reactie nog. Kun je hierop actie ondernemen? Alvast bedankt!