Vraag

iPhone 11 Airpods actie 100 euro korting nog niet ontvangen.

  • 23 August 2020
  • 125 reacties
  • 1885 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat snel idd! Dat is mooi om te horen, nog even afwachten dus. Bedankt voor je snelle reacties! 😊

Ik heb de bevestiging ontvangen, je krijgt vandaag of morgen een mail met track&trace code zodat je weet wanneer ze bezorgd zullen worden :blush:

Reputatie 7
Badge +20

@ Maja: Op 21 juli 2020 nieuwe iPhone 11 aangeschaft mede vanwege de AirPods actie. 

Alle vereiste documenten aangeleverd en op 16 augustus bevestiging ontvangen met als aanhef ‘Bedankt voor je deelname aan de KPN AirPods actie’ . Sindsdien niet meer vernomen….

Ik vind dat KPN hier haar verantwoordelijkheid in dient te nemen. Bij de aanschaf van de iPhone en de aanmelding voor de actie is mij niets gebleken dat e.e.a. bij een externe partij belegd zou worden.

Laat staan dat ik gewaarschuwd zou zijn dat ik wellicht daarna niets meer van deze ‘actie’  (nou ja ….) zou vernemen.

KPN: aan de slag en laat je trouwe klanten niet zitten!

Ik ga het voor je navragen, zou je me daarvoor nog willen laten weten via welk mailadres je mee hebt gedaan aan deze actie? Je mag hem vermelden in het opmerkingen veld van je profiel!

Wat snel idd! Dat is mooi om te horen, nog even afwachten dus. Bedankt voor je snelle reacties! 😊

Ik heb de bevestiging ontvangen, je krijgt vandaag of morgen een mail met track&trace code zodat je weet wanneer ze bezorgd zullen worden :blush:

Ik heb de mail met track & trace ontvangen 😊. Dank.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de mail met track & trace ontvangen 😊. Dank.

:smiley: Top, dan wens ik je alvast veel plezier met je AirPods!

Ik heb de mail met track & trace ontvangen 😊. Dank.

:smiley: Top, dan wens ik je alvast veel plezier met je AirPods!

Bedankt!

@ Maja: Ik heb inmiddels mijn emailadres in het veld opmerkingen vermeld. 

Hopelijk komt het nu in een stroomversnelling.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Kees uit O., ik heb gevraagd of ze je aanmelding in goede orde hebben ontvangen, je hoort van me zodra ik meer weet!

Dag Maja,
Ze zijn binnen. Dank voor je inspanning. 
Met vriendelijke groet,
Ronald

Reputatie 7
Badge +20

Dag Maja,
Ze zijn binnen. Dank voor je inspanning. 
Met vriendelijke groet,
Ronald

Goed nieuws! :grinning: Graag gedaan en veel plezier er mee :blush:

Reputatie 7
Badge +20

@ Maja: Ik heb inmiddels mijn emailadres in het veld opmerkingen vermeld. 

Hopelijk komt het nu in een stroomversnelling.

Hi @Kees uit O., ik heb de volgende reactie ontvangen:

‘We hebben vernomen via andere klanten dat Zeelandnet deze e-mails helaas lijkt te blokkeren, waarschijnlijk vanwege de betaallink. Heeft de klant misschien een alternatief e-mailadres waarop ze de mail met betaallink kunnen ontvangen? Een e-mailadres dat niet eindigt op @zeelandnet.nl.’

Vraag is nu dus of jullie een ander emailadres hebben, waar we de betaallink naar toe kunnen sturen? Zo ja, zou je die in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel? Dan geef ik hem gelijk aan ze door!

Hi op 23 september Hebben beide dochters een iPhone 11 Gekocht in contract met hussel abonnement. Nu hebben we van 1 dochter inmiddels de oortjes binnen maar van mijn andere dochter haar aanvraag is het laatste mailtje dat de aanvraag opnieuw bekeken wordt. Na diverse mailtjes naar kpn@consumercare.info krijg ik helaas geen antwoord op de vraag hoe het met de status is. KPN zelf gebeld helaas die konden mij niet verder helpen. Is hier misschien iemand die me wel verder kan helpen hiermee? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Natasja S., wat jammer dat het bij de ene dochter goed gaat en bij de andere niet :slight_frown: Ik ga m'n best voor jullie doen! Zou je het mailadres en mobiele nummer/klantnummer van de betreffende dochter in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ah super fijn bedankt alvast! Ik heb het ingevuld. Mochten er kopieën nodig zijn van de facturen en emei nummers kan ik deze ook mailen. 

Reputatie 7
Badge +20

Thanks, ik heb dit eerst doorgestuurd, als ze nog meer info nodig hebben trek ik weer bij je aan de bel!

@Maja_ hi hi, ik heb zojuist de betaallink ontvangen! Dus ze zullen nu snel binnen komen 😊 Bedankt voor je hulp!! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie nu dat ik al vrij snel een mailtje terug had dat ze jullie nogmaals iets toe zouden sturen, top dat het nu is gelukt :grinning:  Graag gedaan!

Ik heb een iPhone 11 besteld, mede doordat ik daarbij airpods kon bestellen met €100 korting. Na het invullen van het online document kreeg ik te zien dat dit in behandeling werd genomen. Ik heb nooit een order bevestiging gehad of iets gehoord. Wat moet ik nu doen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Renni033! Je hebt de iPhone wel ontvangen en hebt niets meer gehoord over je aanmelding voor de AirPods? Of heb je geen bevestiging ontvangen van het bestellen van de iPhone? Ik hoor graag hoe het zit!

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Hi Maja! Gelukkig heb ik de iPhone wel ontvangen :) alleen nooit meer wat gehoord van de airpods.

Ik heb mijn telefoon nummer ingevuld, in hoeverre zijn mijn gegevens in mijn profiel toegankelijk voor iedereen of alleen KPN medewerkers?

Reputatie 7
Badge +20

Hi Maja! Gelukkig heb ik de iPhone wel ontvangen 🙂 alleen nooit meer wat gehoord van de airpods.

Ah, dat scheelt! :grinning:

Aangezien het alleen om de AirPods gaat, heb ik jouw vraag samengevoegd met dit algemene topic. Wanneer heb je besteld en het formulier voor de AirPods ingevuld?

Alleen jij en de KPN forum moderators kunnen deze gegevens zijn. Zou je in het opmerkingsveld nog willen noteren welk emailadres je hebt gebruikt bij de AirPods actie? Dan ga ik er even voor je achteraan!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Renni033, ik zie nog niks in het opmerkingsveld staan, zou je daar nog willen noteren welk emailadres je hebt gebruikt? Of heb je wellicht toch iets gehoord over de actie in tussentijd? Hoor het graag!

Hi maja, ik heb het ingevuld. Op 16-08-2020 heb ik de airpods besteld, ik heb een screenshot van de online bestelling gemaakt destijds, wie weet helpt dat? In de tussentijd nog niks gehoord.

Reputatie 7
Badge +20

Thanks! Ik heb navraag gedaan, verwacht begin volgende week een reactie van ze :slight_smile:

Beste,

 

wij hebben ongeveer 2 maanden geleden een nieuwe iPhone gekocht ook hebben wij toen online die actie airpods besteld. Iphone bij MediaMarkt en oortjes bij jullie op de site. We hebben de oortjes nog steeds niet ontvangen. Wanneer kunnen we deze verwachten??

 

grt Dennis