Vraag

iPhone 11 Airpods actie 100 euro korting nog niet ontvangen.

  • 23 August 2020
  • 125 reacties
  • 1885 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DDLC!

Je had hier al lang iets over moeten horen, ik wil dus graag navraag voor je doen om te kijken waar het mis is gegaan. Zou je daarvoor in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren welk emailadres je hebt gebruikt om mee te doen aan de actie en hier een seintje willen geven zodra je dat hebt gedaan? 

Hoi maja 

 

heb het gedaan op infoveld e-mailadres 

bedankt!!

 

grt, Dennis 

Reputatie 7
Badge +20

@Renni033, ik heb als reactie terug ontvangen dat je aanvraag niet compleet was omdat ze nergens konden achterhalen om welk mobiel nummer het gaat. Hier is een mail over terug gestuurd. Betreft het hier het nummer dat ook in je profiel staat?

Reputatie 7
Badge +20

@DDLC thanks! Ik ga navraag voor je doen en kom bij je terug zodra ik meer weet :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

@DDLC ze geeft aan dat er geen registratie is gevonden op het mailadres dat je door hebt gegeven, heb je wel een registratienummer ontvangen? Zo ja, zou je die ook in je profiel willen zetten zodat ze daar verder op kunnen zoeken?

 

Reputatie 7
Badge +20

@Renni033 en @DDLC, kan ik nog iets voor jullie betekenen of hebben jullie de AirPods inmiddels ontvangen? Hoor het graag :slight_smile:

Helaas wij hebben nog steeds niets ontvangen. Graag je hulp !
 

groeten Dennis 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer @DDLC :slight_frown:

@DDLC ze geeft aan dat er geen registratie is gevonden op het mailadres dat je door hebt gegeven, heb je wel een registratienummer ontvangen? Zo ja, zou je die ook in je profiel willen zetten zodat ze daar verder op kunnen zoeken?

 

Zou je hier dan op willen reageren? :slight_smile:

Heb geen registratie nummer helaas.

Kunnen jullie deze niet gewoon opnieuw in bestelling zetten? Duurt wel erg lang zo!! Jullie kunnen zelf opzoeken en zien dat ik er recht op heb qua aankoopdatum Grt Dennis

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als je geen registratienummer ontvangen hebt, lijkt het er op dat je registratie niet goed door is gekomen :slight_frown: Je hebt 2 mailadressen in je profiel staan en op beide is niets binnengekomen :frowning2:

Er loopt op het moment een nieuwe AirPods actie voor de iPhone 12, met dezelfde actievoorwaarden. Ik ga vragen of je daar voor aangemeld kan worden zodat je alsnog van de actie gebruik kunt maken. Ik durf niet te beloven dat dit inderdaad mag, maar ga wel mijn best voor je doen!

Nee, wij hebben uitsluitend e-mailaccounts eindigend op zeelandnet.nl

Nog nooit een dergelijk probleem tegengekomen. 

Maar uitgerekend nu wel…..

Laat het bedrijf maar een nota naar mijn privéadres versturen.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer @Kees uit O., ik vraag even na wat de mogelijkheden zijn, ik kom bij je terug als ik meer weet!

Goedenavond weten jullie al meer?
 

groeten Dennis 

Reputatie 7
Badge +20

Yes @DDLC, ik heb bericht ontvangen dat er een uitzondering voor je gemaakt kan worden en dat je nu dus alsnog van de actie gebruik kunt maken :smiley: Dit levert echter wel de vraag op hoe we dit het best aan kunnen pakken, daarover zijn we nu in gesprek. Zodra ik weet hoe we dit het best in gang kunnen zetten kom ik bij je terug!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kees uit O., het gaat ons via een omweg alsnog lukken om ook jou van een betaallink te voorzien! Als de link beschikbaar is zal je daar een privébericht over ontvangen van mij :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DDLC, je mag je NAW-gegevens samen met de aankoop bon en IMEI nummer mailen naar: kpn@consumercare.info

Als je vermeld dat je hier contact over hebt gehad en dat is toegezegd dat je aanvraag alsnog in behandeling genomen gaat worden. De medewerker die je mail gaat behandelen, weet dan dat het hier om een uitzondering gaat en zal je verder helpen :slight_smile:

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Kees uit O. ik heb een link voor je ontvangen, maar als ik hem zelf open krijg ik een foutmelding, dat gaat nog niet helemaal goed dus. Ik wacht nu op reactie over het niet werken van de link, als ik meer weet kom ik bij je terug!

Waarom worden mijn berichten verwijderd? Ik heb ook nog steeds niks ontvangen van kpn…

heb wel een registratienummer etc maar dat duurt nu ook wel erg lang ik heb niks meer gehoord en kan nergens contact opnemen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maikel26, ik heb je reactie niet verwijderd maar verplaatst naar het topic dat gaat over de AirPods actie voor de iPhone 12. Dit topic behandelt de actie voor de iPhone 11, voor jou niet de juiste actie dus :wink:

Hi @Maikel26, ik heb je reactie niet verwijderd maar verplaatst naar het topic dat gaat over de AirPods actie voor de iPhone 12. Dit topic behandelt de actie voor de iPhone 11, voor jou niet de juiste actie dus :wink:

Ah ok! Excuus 😁

Reputatie 7
Badge +20

Excuus aanvaard hoor, ik zal de titel van dit topic even aanpassen zodat het iets duidelijker is :wink:

@Maja_ top geregeld!! Dank je wel

 

groeten Dennis 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @DDLC, ik hoop dat je ze snel in ontvangst kunt nemen :blush:

Reputatie 7
Badge +20

@Kees uit O. ik heb je nu een privébericht gestuurd met een goedwerkende betaallink. Als je via die link betaalt voor de 22e, komt het helemaal goed!