Vraag

iPhone 11 Airpods actie 100 euro korting nog niet ontvangen.

  • 23 August 2020
  • 125 reacties
  • 1885 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Helemaal  prima, top dat je het gaat laten weten :blush:

Ik heb een mail gekregen dat het verstuurd is met de track en trace code😃. En nu wachten tot ze binnen zijn☺️

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Helaas nog steeds geen enkele reactie. WAARDELOOS! Op 23 juli het formulier ingevuld en inmiddels vele telefoontjes,  mailtjes en tijd verder. Ik ben er helemaal moe van en heb KPN/uitvoerder actie in gebreke gesteld en gesommeerd uitvoering te geven aan de actie overeenkomst.

Dat is inderdaad knap waardeloos :slight_frown:  Zou je in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veldje in je profiel aan willen geven met welk mailadres je hebt gemaild met kpn@consumercare.info? Dan ga ik jouw situatie extra bij ze onder de aandacht brengen!

Dag Maja, geen enkele reactie nog. Kun je hierop actie ondernemen? Alvast bedankt!

 

Dag Maja, in de actievoorwaarden staat "- Deskservices verstrekt de AirPods in opdracht van KPN. De deelnemer stemt dan ook in met verwerking van haar persoonsgegevens door Deskservices in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Deskservices." 

Betekent dit dat KPN de opdracht nog niet heeft verstrekt?

M.a.w. tot welke partij moet ik mij wenden om een klachtenprocedure te starten? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een mail gekregen dat het verstuurd is met de track en trace code😃. En nu wachten tot ze binnen zijn☺️

Super! :smiley:

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Dag Marja, geen enkele reactie nog. Kun je hierop actie ondernemen? Alvast bedankt!

Dat is niet zo fraai :slight_frown: Ik heb navraag gedaan of ze je mail in goede orde hebben ontvangen!

Ik heb een mail gekregen dat het verstuurd is met de track en trace code😃. En nu wachten tot ze binnen zijn☺️

Super! :smiley:

Top @Ronald Mobiel, ik hoop dat je snel een reactie ontvangt, nu je de juiste ingang hebt gevonden!

Dag Marja, geen enkele reactie nog. Kun je hierop actie ondernemen? Alvast bedankt!

Dat is niet zo fraai :slight_frown: Ik heb navraag gedaan of ze je mail in goede orde hebben ontvangen!

Dankjewel Maja. Ik wacht het deze week nog af.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie teruggekregen dat er op 1, 6 én 23 september (gisteren dus) herinneringsmails naar je mailadres zijn gestuurd omdat de betaling nog niet voltooid is. Zou je nog eens goed in de map met ongewenste mail en de spamfolder willen kijken?  Mocht daar echt niks staan, heb je dan wellicht een alternatief emailadres waar de mail nogmaals naar verzonden kan worden? Die mag je vermelden in het opmerkingsveld van je profiel, zodat ik hem door kan geven!

Dag Maja, ik heb géén mails ontvangen. Eerder heb ik al mijn e-mailadres in het persoonlijk profiel van dit forum geplaatst. Ik heb er nu een alternatief e-mailadres bijgeplaatst.

Wil jij (laten) of zij wel het goede e-mailadres gebruiken en het alternatief doorgeven? 

Veel dank voor je inzet!

Reputatie 7
Badge +20

Ze gebruikten de juiste, geen idee dus waarom de mails niet bij je aan zijn gekomen! Ik heb nu gevraagd of ze het alternatieve mailadres willen proberen, laat je het weten als je daar wél iets op ontvangt? 

@Maja_  ze zijn binnen!!😍 dank u wel voor de moeite, u bent hier zeer gewaardeerd 😁

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_  ze zijn binnen!!😍 dank u wel voor de moeite, u bent hier zeer gewaardeerd 😁

Heel fijn :smiley: Graag gedaan en veel  plezier er mee!

Dag Maja, op beide e-mailadressen geen mails tot nu toe. Wat nu? Suggesties zijn welkom.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga hier weer achteraan, want dit is natuurlijk erg vreemd :thinking: Ik denk dat ze daar niet werken in het weekend en verwacht dus op z'n vroegst maandag een reactie!

Ja heel vreemd. Veel dank Maja. Ze kunnen me natuurlijk ook bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Het is duidelijk waarom het niet goed ging, de actie is inmiddels afgelopen en al zouden ze een betaallink sturen, dan nog zou je daar niks mee kunnen. Nu is er een 2e, identieke actie actief op het moment en er is inmiddels toestemming gegeven om jou ‘over te zetten’ naar deze actie, zodat vanuit daar een nieuwe betaallink kan worden gestuurd (naar het alternatieve adres). Het had dus even iets meer voeten in de aarde dan verwacht, maar gaat nu vast goed komen! Laat je het weten als je nu een mail binnen krijgt?

Dank Maja. Ik heb geen mail ontvangen. Als ik wel mail krijg, laat ik het je weten.

Dag Maja,

Vandaag mail ontvangen met betaallink. Ik heb betaald. Wordt vervolgd.

Dank weer!

@Maja_  Twee weken geleden heb ik een betaallink voor de AirPods ontvangen en deze ook betaald. In de actievoorwaarden las ik dat de AirPods pas opgestuurd worden als de annuleringstermijn van je toestel afloopt, maar dit al het geval. Ik heb tot op heden nog geen mail gehad dat de AirPods zijn opgestuurd. Ik vraag me nu af of mijn betaling überhaupt goed is aangekomen.

Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +20

Dag Maja,

Vandaag mail ontvangen met betaallink. Ik heb betaald. Wordt vervolgd.

Dank weer!

Heel fijn, de aanhouder wint! :smiley: Afgaand op de andere berichten, zou het nu nog ongeveer een week duren voordat ze naar je verzonden worden. Laat je het weten als je ze binnen hebt? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_  Twee weken geleden heb ik een betaallink voor de AirPods ontvangen en deze ook betaald. In de actievoorwaarden las ik dat de AirPods pas opgestuurd worden als de annuleringstermijn van je toestel afloopt, maar dit al het geval. Ik heb tot op heden nog geen mail gehad dat de AirPods zijn opgestuurd. Ik vraag me nu af of mijn betaling überhaupt goed is aangekomen.

Dank alvast!

Ik ga het voor je navragen, zou je me daarvoor nog willen laten weten op welk emailadres je de betaallink ontvangen hebt? Je mag hem vermelden in het opmerkingen veld van je profiel!

@Maja_  Twee weken geleden heb ik een betaallink voor de AirPods ontvangen en deze ook betaald. In de actievoorwaarden las ik dat de AirPods pas opgestuurd worden als de annuleringstermijn van je toestel afloopt, maar dit al het geval. Ik heb tot op heden nog geen mail gehad dat de AirPods zijn opgestuurd. Ik vraag me nu af of mijn betaling überhaupt goed is aangekomen.

Dank alvast!

Ik ga het voor je navragen, zou je me daarvoor nog willen laten weten op welk emailadres je de betaallink ontvangen hebt? Je mag hem vermelden in het opmerkingen veld van je profiel!

Als het goed is, is ie nu te zien!

Reputatie 7
Badge +20

Yes, bedankt! Ik heb je situatie voorgelegd aan de juiste persoon, zodra ik antwoord krijg hoor je weer van me :slight_smile:

Yes, bedankt! Ik heb je situatie voorgelegd aan de juiste persoon, zodra ik antwoord krijg hoor je weer van me :slight_smile:

Super. Bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +20

Al reactie terug :scream: lekker snel!

Ze verwacht dat die van jou morgen gereed wordt gemaakt voor verzending, en dat je ze eind van de week in huist zult hebben. Morgen gaat ze controleren of die van jou inderdaad verzonden gaan worden zodat ze dat definitief kan bevestigen :blush: 

Al reactie terug :scream: lekker snel!

Ze verwacht dat die van jou morgen gereed wordt gemaakt voor verzending, en dat je ze eind van de week in huist zult hebben. Morgen gaat ze controleren of die van jou inderdaad verzonden gaan worden zodat ze dat definitief kan bevestigen :blush: 

Wat snel idd! Dat is mooi om te horen, nog even afwachten dus. Bedankt voor je snelle reacties! 😊

@ Maja: Op 21 juli 2020 nieuwe iPhone 11 aangeschaft mede vanwege de AirPods actie. 

Alle vereiste documenten aangeleverd en op 16 augustus bevestiging ontvangen met als aanhef ‘Bedankt voor je deelname aan de KPN AirPods actie’ . Sindsdien niet meer vernomen….

Ik vind dat KPN hier haar verantwoordelijkheid in dient te nemen. Bij de aanschaf van de iPhone en de aanmelding voor de actie is mij niets gebleken dat e.e.a. bij een externe partij belegd zou worden.

Laat staan dat ik gewaarschuwd zou zijn dat ik wellicht daarna niets meer van deze ‘actie’  (nou ja ….) zou vernemen.

KPN: aan de slag en laat je trouwe klanten niet zitten!