KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27423 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

@Marrit2 Ik heb je gegevens doorgezet naar de mobiele technische dienst. 

Zij gaan hiermee aan de slag en zullen dit ook naar je terugkoppelen! 

@Rutger_ dank. Hoe gaat dat in zijn werk en wat zou ik kunnen verwachten? Bellen ze mij?

Reputatie 7
Badge +15

@Marrit2 Zij nemen inderdaad telefonisch contact op. Normaal gesproken binnen 5 werkdagen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Rogier_M Wat gaat er bij jou precies mis met het activeren? 

 

@Rogier_M Wat gaat er bij jou precies mis met het activeren? 

 

Op dit moment krijg ik de melding dat de multi sim al in gebruik is bij een andere Apple Watch. Maar wanneer ik mijn andere watch opnieuw pair, is de multi sim niet in gebruik, er is geen mobile service actief. Wanneer ik op mijn oude watch de multisim wil enablen, krijg ik ook de onderstaande melding, dat de sim al in gebruik is door een ander horloge.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Rogier_M Ik heb ook jouw gegevens doorgezet. 

In jouw geval krijgen we zelf terugkoppeling. 

Zodra we dit hebben zullen we het zo snel mogelijk laten weten! 

Reputatie 1

Gaat KPN nog multisim activeren op Wear OS of zitten we hier in 1923 ipv 2023? 

Reputatie 7
Badge +30

@Rogier_M Wil jij eens gaan naar Instellingen > Algemeen > Info op je Watch en dan naar beneden scrollen tot je imei en ICCID tegenkomt. Zet vervolgens deze twee nummers even in je forumprofiel. Mag in het vak ‘persoonlijke opmerking’.

We zien hier namelijk een actieve sim, en zo kunnen we controleren of deze wel aan de goede watch gekoppeld zit. 

 

Gaat KPN nog multisim activeren op Wear OS of zitten we hier in 1923 ipv 2023? 

 

 

@Rogier_M Wil jij eens gaan naar Instellingen > Algemeen > Info op je Watch en dan naar beneden scrollen tot je imei en ICCID tegenkomt. Zet vervolgens deze twee nummers even in je forumprofiel. Mag in het vak ‘persoonlijke opmerking’.

We zien hier namelijk een actieve sim, en zo kunnen we controleren of deze wel aan de goede watch gekoppeld zit. 

 

@Erik_ IMEI en ICCID in profiel ingevuld. (ICCID is leeg in mijn instellingen)

Reputatie 7
Badge +13

@Rogier_M Ik heb de registratie verwijderd. Zou je kunnen testen of je het nu wel kunt aanzetten?

@Rogier_M Ik heb de registratie verwijderd. Zou je kunnen testen of je het nu wel kunt aanzetten?

Nee dan kan ik multi sim nog niet aanzetten, ik krijg onderstaand scherm wanneer ik het mobile data menu open in de Apple Watch app. Ik zou een re-direct moeten krijgen, een scherm van KPN om in te loggen op mijn account en om multi sim aan te zetten.

 

 

@Rogier_M Ik heb de registratie verwijderd. Zou je kunnen testen of je het nu wel kunt aanzetten?

Nee dan kan ik multi sim nog niet aanzetten, ik krijg onderstaand scherm wanneer ik het mobile data menu open in de Apple Watch app. Ik zou een re-direct moeten krijgen, een scherm van KPN om in te loggen op mijn account en om multi sim aan te zetten.

<afbeelding>

Vraag me af of het iets met mijn e-sim /dual sim te maken heeft. Wanneer ik mijn secondary line (VF Sim) en WiFi uitzet, kan ik ineens wel multi sim aanzetten, maar eindig ik uiteindelijk in dezelfde situatie en krijg ik bovenstaand scherm.

Reputatie 7
Badge +13

Ik kan het niet helemaal plaatsen @Rogier_M . Ik heb een ticket voor de Technische Dienst aangemaakt en ze zullen binnen enkele werkdagen contact met je opnemen. 

Is Multi-sim ook beschikbaar voor een KPN ÉÉN abonnement?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tom0912 ik denk dat je met deze vraag het beste terecht kunt op ons zakelijke forum of zakelijke klantenservice op 0800-0403

Dag KPN, @Paul_ , @Alex_ 

Heb een soortegelijk probleem als veel mensen in dit draadje. Mijn dochter van 10 heeft een iwatch SE (A2725 / iOS 9.2) gekregen. Speciaal hiervoor afgelopen week een KPN abonnement afgesloten zodat ze ook kan bellen als er geen bekend wifi signaal is bij huis-school en terug fietsen. Mij is vertelt dat als ik geen extra multi-sim nodig heb als mijn dochter geen telefoon met de sim bij zich heeft. Want me deze iwatch kan ik het zelf activeren. Nu dan mijn probleem.

 

Heb de sim kaart in een iPhone 8 plus met iOS 16.2 / KPN NL 53.0 gedaan. Getest of ik kan bellen met het nummer en dat werkt prima. Echter...

 

Ik kan het KPN netwerk niet toevoegen via de iWatch app.   Melding: “The KPN NL account on this iPhone cannot be used to add a mobile plan to “<name> Apple Watch”. For more info…. Etc”. Een en ander al zelf gecontroleerd (iphone is OK als 8 plus, iOS versies ook, KPN NL 53.0 ook)

 

Restarts geprobeerd etc. Verse koppeling met de watch. Niets gelukt nog. Zie ik iets over het hoofd?

 

Heb mijn IMEI en ICCID (nog geen serienr) toegevoegd aan forum profiel.

Zou gebaat zijn bij snelle oplossing.. zit namelijk in de proefperiode en heb het nummer alleen nodig voor de iWatch.

 

Dank.

Ps Ik houd het topic in de gaten voo reacties en zal maandag even bellen met klantenservice om te melden dat dit speelt.

 

Reputatie 7
Badge +12

Dag KPN, @Paul_ , @Alex_ 

Heb een soortegelijk probleem als veel mensen in dit draadje. Mijn dochter van 10 heeft een iwatch (A2725 / 9.2) gekregen. Speciaal hiervoor afgelopen week een KPN abonnement afgesloten zodat ze ook kan bellen als er geen bekend wifi signaal is bij huis-school en terug fietsen. Helaas zit ik in de wurg bij Voda en kan niet overstappen..

Heb de sim kaart in een iPhone 8 plus met iOS 16.2 / KPN NL 53.0 gedaan. Getest of ik kan bellen met het nummer en dat werkt prima. Echter...

 

Ik kan het KPN netwerk niet toevoegen via de iWatch app.   Melding: “The KPN NL account on this iPhone cannot be used to add a mobile plan to “<name> Apple Watch”. For more info…. Etc”. Een en ander al zelf gecontroleerd (iphone is OK als 8 plus, iOS versies ook, KPN NL 53.0 ook)

 

Restarts geprobeerd etc. Verse koppeling met de watch. Niets gelukt nog. Zie ik iets over het hoofd?

 

Heb mijn IMEI en ICCID (nog geen serienr) toegevoegd aan forum profiel.

Zou gebaat zijn bij snelle oplossing.. zit namelijk in de proefperiode en heb het nummer alleen nodig voor de iWatch.

 

Dank.

Ps Ik houd het topic in de gaten voo reacties en zal maandag even bellen met klantenservice om te melden dat dit speelt.

 

Goedemorgen/middag @AJBM en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je hier melding van maakt. Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij zullen dit verder op gaan pakken en contact met je op gaan nemen! 

Dag KPN, ...

…..

Dank.Ps Ik houd het topic in de gaten voo reacties en zal maandag even bellen met klantenservice om te melden dat dit speelt. 

Goedemorgen/middag @AJBM en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je hier melding van maakt. Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij zullen dit verder op gaan pakken en contact met je op gaan nemen! 

Dank @JanZ_ voor snelle reactie, heb net nog wat edits uitgevoerd. Maar kern heb je.

Reputatie 7
Badge +12

Dag KPN, ...

…..

Dank.Ps Ik houd het topic in de gaten voo reacties en zal maandag even bellen met klantenservice om te melden dat dit speelt. 

Goedemorgen/middag @AJBM en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je hier melding van maakt. Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij zullen dit verder op gaan pakken en contact met je op gaan nemen! 

Dank @JanZ_ voor snelle reactie, heb net nog wat edits uitgevoerd. Maar kern heb je.

Yes, de informatie die voor mijn collega's van belang is heb ik doorgegeven. Wacht het even af maar in de regel wordt je hierover binnen enkele werkdagen over teruggebeld. 

Mijn multisim werkt nog steeds niet. Opnieuw installeren helpt niet.

Ik krijg de volgende meldingen:

 

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alles al tot treurens toe vandaag hersteld. Zelf een “vers geïnstalleerde iPhone en Watch bood geen soelaas. Mijn activatie wieltje blijft maar draaien. Is hier al een oplossing voor?? (ben nieuw op dit forum en nieuw bij KPN) alles is up to date tot het de versie 53. volgens een medewerker vanmiddag is mijn e-sim weer “ontkoppeld’

Badge

Mijn multisim werkt nog steeds niet. Opnieuw installeren helpt niet.

Ik krijg de volgende meldingen:

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alles al tot treurens toe vandaag hersteld. Zelf een “vers geïnstalleerde iPhone en Watch bood geen soelaas. Mijn activatie wieltje blijft maar draaien. Is hier al een oplossing voor?? (ben nieuw op dit forum en nieuw bij KPN)

Nee, het werkt nog altijd niet. Ook bij mij blijft het wieltje draaien, die weegt inmiddels bijna een ons ;)

Reputatie 7
Badge +16

@Ypehille Welkom bij KPN en op ons forum! 

Kun je nog aangeven welke Apple Watch jij precies hebt? Ik wacht je antwoord af, met de informatie in jouw profiel registreren wij dan een melding voor onze technische dienst, om het op te lossen.

Waarom worden er reacties in dit topic verwijderd van mensen die problemen ervaren met het activeren van de multi-Sim sinds iOS 16.3 en WatchOS 9.3? 

Ik heb mijn abonnement inmiddels laten beëindigen omdat het probleem kennelijk niet opgelost kon worden (kreeg constant melding dat mijn ‘Voice over LTE’ moest worden ingeschakeld maar dit was al het geval). Kennelijk weet KPN er zelf niet zo’n raad mee :-(

Reputatie 7
Badge +16

Alleen reacties die niet voldoen aan onze huisregels worden verwijderd, @Rem0n. Voor jouw reactie is een eigen topic aangemaakt, zodat je daar verder geholpen kunt worden en dat houdt er voor ons overzichtelijker 😉

@Rover85 heel erg jammer!
Het kan helaas, dat de activatie van de KPN Multisim niet in één keer soepel gaat: onze technische dienst kan dan zeker verder helpen. Advies is om of te bellen met onze klantenservice (0800 0402) of een eigen topic aan te maken. Vermeld in het topic alle mogelijke relevante informatie en met een ingevuld forum profiel kunnen wij direct aan de slag, zodra je topic aan de beurt is!

Alleen reacties die niet voldoen aan onze huisregels worden verwijderd, @Rem0n. Voor jouw reactie is een eigen topic aangemaakt, zodat je daar verder geholpen kunt worden en dat houdt er voor ons overzichtelijker 😉

@Rover85 heel erg jammer!
Het kan helaas, dat de activatie van de KPN Multisim niet in één keer soepel gaat: onze technische dienst kan dan zeker verder helpen. Advies is om of te bellen met onze klantenservice (0800 0402) of een eigen topic aan te maken. Vermeld in het topic alle mogelijke relevante informatie en met een ingevuld forum profiel kunnen wij direct aan de slag, zodra je topic aan de beurt is!

Geloof me Shyrin, ik heb echt heel veel telefonisch contact gehad met KPN. Vanmorgen was de uiteindelijke conclusie van de technische afdeling dat er voorlopig geen oplossing kon worden geboden. Idd jammer, KPN biedt diensten aan die ze niet in alle gevallen goed werkend krijgen. Sterker nog, veel van je collega’s zijn niet (genoeg) op de hoogte van de werking van een MultiSim. Inmiddels werkt een multiSim prima via een T-Mobile abonnement. Mijn advies aan mensen die net als ik speciaal voor deze functie een abonnement hebben afgesloten…. eis dat deze wordt ontbonden en stap over!

 

Reageer