KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27468 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

👍

Ik heb mijn profiel bijgewerkt

Dankjewel. Ik heb een melding gemaakt bij onze technische mensen. Hou je telefoon in de gaten, het kan zijn dat ze je gaan benaderen. 

Laat het ons weten mocht je binnen 4 werkdagen niets hebben gehoord. 

Er gebeurt niets niemand belt of doet iets ik geef het op dan geen multisim ik wacht tot mijn abonnement afloopt dan ben ik weg dit is geen service.

Reputatie 1

Ben net gebeld en het weer werkend gekregen. 
 

Dank.

Badge

Ben super netjes geholpen. Telefoontje van technische dienst gehad, het werkt nu. Fijn, dank! 👍🏼

Ik krijg bij de aanvraag via de watch app “we zijn ermee bezig” hoe lang gaat dat duren? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jeroen_m Welkom op het forum. 

Waar in het proces krijg je deze melding precies? En je geeft aan via de "watch app" wat bedoel je hier precies mee?

In de app op de iPhone. Heb een bestelling gedaan via kpn vorige week. Apple Watch binnen gekregen. 
via de app, mobiel netwerk, inloggen bij kpn en krijg dan die melding. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jeroen_m! Ik heb de situatie nagekeken. De bestelling om multisim aan te vragen is normaalgesproken dezelfde dag voltooid. In dit geval lijkt deze vastgelopen. Gelukkig hebben we mobiele experts die dit kunnen oplossen. 

Ik heb het voor je doorgezet. Zodra het is opgelost laat ik het je hier gelijk weten! 

Hi all,

ik heb al geruime tijd een abonnement met 2 simkaarten op hetzelfde nummer (‘duosim’ dacht ik)

ik heb steeds de ene óf de andere telefoon aan, maar nooit tegelijk.

 

Wat nu als ik een iWatch cellular Ultra aanschaf met multisim; blijft dat dan goed werken met mijn 2 duosim kaarten?

 

mvg

Hans

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Paddo! Ja, Multisim is te activeren en gebruiken wanneer je een Duo simkaart gebruikt.🙂

Dank, dus de iwatch blijft dan op cellular werken, onafhankelijk of ik de ene of de andere sim kaart aan heb staan?

Groeten Hans 

Dit stappenplan gevolgd. Echter bij stap 3 zegt de watch-app op mijn iPhone: dit KPN NL abonnement is niet geschikt voor multisim. Neem contact op met KPN.

De klantenservice kan me niet verder helpen en verwijst me naar het forum. Wat nu?

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Coen2203 ik heb je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je hier alles over vinden.
Heb je iphone én apple watch ook al herstart en zijn deze up-to-date?

Hi @Jeroen_m! Ik heb de situatie nagekeken. De bestelling om multisim aan te vragen is normaalgesproken dezelfde dag voltooid. In dit geval lijkt deze vastgelopen. Gelukkig hebben we mobiele experts die dit kunnen oplossen. 

Ik heb het voor je doorgezet. Zodra het is opgelost laat ik het je hier gelijk weten! 

Hi Bram, 

Heb je al een terugkoppeling? 
Ik krijg nog altijd niets namelijk. 

Hoi @Coen2203 ik heb je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je hier alles over vinden.
Heb je iphone én apple watch ook al herstart en zijn deze up-to-date?

Hallo Thomas. Dank voor het verplaatsen en excuses voor de dubbelpost. Herstarten van de iPhone bleek de oplossing, zoals hier werd genoemd.👍🏻

Reputatie 7
Badge +13

@Jeroen_m Ik heb nog geen antwoord terug. We hebben zaterdag de melding doorgezet en de mensen van deze afdeling zijn gisteren weer aan het werk gegaan. Het kan gezien de voorraad dan enkele werkdagen duren voordat er duidelijkheid is. Zodra ik een antwoord heb zal ik die met je delen!

 

@Coen2203 Dat is mooi om te horen! Fijn dat het is opgelost 🙂

Dat is helemaal super! Jij ook hele fijne dagen gewenst

Hi, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan u misschien assisteren?

Reputatie 7
Badge +13

@AszVeCo Ik kan de post even niet zien waar naar je refereert. Zou je kunnen toelichten wat er precies niet lukt?

@Remco_ als ik mijn multisim wil activeren op mijn nieuwe Apple Watch, dan krijg ik de melding dat de multisim al in gebruik is. Ondanks dat ik de multisim heb verwijderd van mijn oude Apple Watch volgens jullie handleiding.

 

Reputatie 7
Badge +13

Dat is vreemd en misschien is dat dan toch niet goed gegaan. Heb je het oude horloge nog? Anders zou die even weer koppelen en nogmaals nalopen of het binnen de app ook daadwerkelijk is verwijderd. 

 

Activeren van Multisim lukt niet omdat deze nog op een andere Apple Watch actief is

Verberg inhoud

Je kunt dit zelf oplossen door de Apple Watch waarop Multisim is geactiveerd weer te koppelen aan de iPhone waar het KPN abonnement en Multisim op is geactiveerd. Vervolgens zet je Multisim uit zoals beschreven staat in de Toestelhulp tool.

Lukt dit niet omdat je de oude Apple Watch niet meer in bezit hebt? Neem dan contact met ons op via 0800 0402.

Dat is precies de situatie als hiervoor ook aangegeven. Ik heb mijn oude toestel al meerderemalen opnieuw gekoppeld en ook weer verwijderd. Ik heb alles al geprobeerd. Kan u niet dezelfde oplossing toepassen als dezelfde problemen hiervoor?

Reputatie 7
Badge +13

@AszVeCo Ik heb hem een setje gegeven. Zou je het nogmaals kunnen proberen op je nieuwe watch?

Ik krijg nu in iedergeval een andere fout melding :)

 

Reputatie 7
Badge +13

@AszVeCo We komen er wel 🙂 . Misschien was ik ook iets te snel. Ik heb de opdracht gegeven om hem los te koppelen maar het kan even duren voordat dat het ook daadwerkelijk is verwerkt door de systemen. Ik zou het later nog even weer proberen. Als het morgenvroeg nog steeds niet werkt dan moeten we even verder kijken. 

Bedankt voor zover, ik wacht inderdaad maar even af.

Reageer