KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27486 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL.
 

Ik heb ios 16.2 op mijn iphone zitten! 
is dit dan de beta versie of is die al weer geupdate? Zie nergens staan sat het beta is! 

Erg spijtig dat mijn nieuwe apple watch 8 nu niet kan doen waar ik hem voor gekocht heb en naar jullie ben overgestapt van ziggo/vodafone!

 

Check, ik zie dat jij ook gewoon 16.2 gebruikt. We komen hier op terug!

Hier het zelfde ook mijn versie van de aanbieder gecheckt kpn nl 53.0 en iOS 16.2 dus alles klopt maar het werkt niet

Reputatie 7
Badge +12

Hier het zelfde ook mijn versie van de aanbieder gecheckt kon nl 53.0

Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan @Renhoek ?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Raymond1269@Jffry , @Daandeluxe en @ArnoP 82 

Hebben jullie IOS 16.3 (beta) wellicht geïnstalleerd? 53.0 is wel de laatste versie die door Apple beschikbaar is gesteld, dat zou in orde moeten zijn!

Voor jullie heb ik net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst; zij zullen dit verder oppakken en hier dieper in gaan duiken. 

Goedemorgen, Zowel IOS 16.3 als 53.0 zijn bij mij geïnstalleerd. Helaas werkt het dus bij mij nog steeds niet😞.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, Zowel IOS 16.3 als 53.0 zijn bij mij geïnstalleerd. Helaas werkt het dus bij mij nog steeds niet😞.

Daarom heb ik al een ticket voor je aangemaakt @Raymond1269 :)

 

Reputatie 1

Goedemorgen @Raymond1269@Jffry , @Daandeluxe en @ArnoP 82 

Hebben jullie IOS 16.3 (beta) wellicht geïnstalleerd? 53.0 is wel de laatste versie die door Apple beschikbaar is gesteld, dat zou in orde moeten zijn!

16.2 hier

Beste JanZ_ ik gaf een niet juiste reactie. Maar bedankt. Ik wacht af op een reactie.

 

Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL.
 

Ik heb ios 16.2 op mijn iphone zitten! 
is dit dan de beta versie of is die al weer geupdate? Zie nergens staan sat het beta is! 

Erg spijtig dat mijn nieuwe apple watch 8 nu niet kan doen waar ik hem voor gekocht heb en naar jullie ben overgestapt van ziggo/vodafone!

 

Check, ik zie dat jij ook gewoon 16.2 gebruikt. We komen hier op terug!

Ik heb ook kpn 53.0 dus alles klopt bij mij

Reputatie 7
Badge +12

Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL.
 

Ik heb ios 16.2 op mijn iphone zitten! 
is dit dan de beta versie of is die al weer geupdate? Zie nergens staan sat het beta is! 

Erg spijtig dat mijn nieuwe apple watch 8 nu niet kan doen waar ik hem voor gekocht heb en naar jullie ben overgestapt van ziggo/vodafone!

 

Check, ik zie dat jij ook gewoon 16.2 gebruikt. We komen hier op terug!

Ik heb ook kpn 53.0 dus alles klopt bij mij

Yes, dit heb ik ook zo doorgegeven aan de technische dienst @Jpkr. Wacht het even af en hopelijk hebben we snel achterhaald waarom het nu niet lukt. 

Ik heb 16.2 en verder is alles hetzelfde als bovenstaande.

in de Watch app kom je niet verder bij netwerk configureren 😑

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb 16.2 en verder is alles hetzelfde als bovenstaande.

in de Watch app kom je niet verder bij netwerk configureren 😑

Dat schiet natuurlijk niet op 😞 Wacht het eventjes af, ook voor jouw mobiele aansluiting heb ik een ticket aangemaakt @ArnoP 82!

Sinds gisteren een Apple Watch Ultra maar kan dus ook geen multisim instellen. Dit met een Iphone 14 Pro.

Ik krijg de melding: Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL.

Zit op IOS 16.2 en WatchOS 9.2 en KPN 53.0.

Er zit naast de KPN Esim ook een T-Mobile Esim in. Met de T-Mobile kom ik wel verder maar daar wil ik de multisiim niet op hebben. Als ik de Esim van T-Mobile uit zet blijf ik de melding houden.

Hoe moet dit opgelost worden?

 

Ik heb hetzelfde probleem. IOS 16.2 een aanbiederinstellingen 53.0. Ook de Watch is up to date. 

Ik ervaar hetzelfde probleem, laatste iOS versie en watchOS versie, KPN 53.0 en krijg melding dat ik niet in aanmerking kom…. ook reboot van toestel en wacht hebben niet mogen baten.

 

heb de esim van Simyou reeds verwijderd, maar dit heeft geen effect gehad. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @SanderPhilippa , @Cootjuh80 en @JoppeA,

Zouden jullie je forumprofiel in willen vullen en kunnen jullie een seintje geven zodra jullie dit hebben gedaan? Alvast bedankt.

done! 

Ingevuld

@JanZ_ ingevuld zojuist. 

Ingevuld 

Reputatie 7
Badge +17

@Cootjuh80, @SanderPhilippa ik heb een ticket voor jullie aangemaakt. Jullie worden via die manier op de hoogte gehouden. Als er meer informatie beschikbaar komt deel ik die hier direct. 

@Bram_  Ik zit ook op KPN 53.0, IOS 16.2 en WatchOS 9.2 en kan ook geen sim configureren in mijn Apple Watch 7.  Heb de melding dat dat ik niet in aanmerking kom.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@JoppeA, @Renhoek ik heb jullie gegevens doorgezet naar de technische dienst. 

@GlasB wil je je gegevens nog invullen in je profiel? Dan zet ik het ook voor je door.

Badge

@JoppeA@Renhoek ik heb jullie gegevens doorgezet naar de technische dienst. 

@GlasB wil je je gegevens nog invullen in je profiel? Dan zet ik het ook voor je door.

Bram, wil je dat voor mij ook doen alsjeblieft?

@JoppeA@Renhoek ik heb jullie gegevens doorgezet naar de technische dienst. 

@GlasB wil je je gegevens nog invullen in je profiel? Dan zet ik het ook voor je door.

done

Reageer