KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27395 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Oke. Profiel aangemaakt

Reputatie 7
Badge +17

@Aargh Ik heb het ticket aangemaakt! Binnen 5 werkdagen wordt er contact met je opgenomen hierover. 

kan ik een dualsim voor twee gsm toestellen combineren met een smartwartwatch e-sim abonnement

op hetzelfde gsm nummer.

ik mag namelijk niet met een gsm met camera op site van mijn werkgever.

 

Admin: samengevoegd met het multisim topic

Reputatie 7
Badge +19

Bedoel je in plaats van dual-sim duo-sim @Nicolai.Roelands? Met duo sim kun je inderdaad ook nog gebruik maken van Multisim. 

Probleem is nu verholpen. Ik heb de wi-fi op de telefoon uitgezet en vervolgens maakte de telefoon wel contact met de KPN server. Geen idee waarom dat nodig was, maar de sim in de watch staat nu aan. Handig voor anderen die met dit probleem worstelen

@Jeroen_dB  idd duo-Sim. Bedankt voor u reactie. 

Reputatie 1

@danjan24 Zoals @JanZ_ al aangaf, ga uit van een paar werkdagen. 

Dit heeft hij vrijdag aangegeven, er is dus na je bericht helaas nog geen "werkdag" voorbij gegaan. 

Beste moderators, sinds vanmiddag werkt multisim perfect bij mij. Allen heel erg bedankt voor de hulp, KPN is echt top.

Reputatie 4
Badge +2

Ook hier werkt het weer perfect 😀

Zag ook dat er na de iOS 16.2 en watchOS 9.2 updates ook een carrier update was meegekomen( 53.0 op Iphone en 23.0 op de Watch) dus die zullen daaraan mee hebben geholpen denk ik..

 

Thanx 👍🏾

Helaas kan ik de multisim ook niet activeren. Alles is up-to-date maar de multisim staat niet in Mijn KPN en als ik probeer te activeren krijg ik de bekende “We zijn er mee bezig, je moet nog even geduld hebben” melding na het inloggen met m'n KPN ID. Helaas is dit al een week. De Apple watch met multisim zijn al bijna een week binnen (besteld bij KPN). Ik heb de klantenservice gebeld maar de zeer aardige jongen had nog nooit van multisim gehoord en had geen idee waar ik het over had. Hij adviseerde dan maar hier een post te maken.  Kan iemand van jullie mij hierbij helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Silvin, 1 week is wel lang inderdaad. Ik heb een melding aangemaakt over onze technische mensen. Ik verwacht dat dit in de loop van volgende week wordt opgepakt. Hou dus je telefoon ook in de gaten, het kan zijn dat ze met je bellen. 

Goedemiddag ik wil graag het multi Sim abonnement voor mijn smartwatch opzeggen , hoe kan ik dat doen ? Kan het niet vinden in “mijn kpn “

vr gr

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michel diemen, we hebben je reactie verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht vind je hier alle informatie over.

Hoe kan ik Multisim uitzetten?

Verberg inhoud

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • Tik op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies Beheer KPN NL account
  • Login met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten
Reputatie 1
Badge

Hallo,Ik kan op mijn Apple Watch Ultra wel gesprekken ontvangenen ook internetten, maar binnenkomende gesprekken worden meteen naar de voice-mail gestuurd, heb het formulier ingevuld 

alvast bedankt

 

KPN

 

 

 

Ik kan niet bellen met de nieuwe apple watch 8

ik krijg onderstaande melding.

Deze Multisim is al in gebruik op een andere Apple Watch

Om Multisim op deze Apple Watch in te stellen moet je die andere eerst opzeggen.

Dit doe je door in de Apple Watch app naar 'Beheer KPN-NL account' te gaan.

 

Wat nu te doen, heb de oude appje Watch niet meer in mijn bezit?

Reputatie 7
Badge +20

Niet zo handig dit @Ipop, zo kom je er niet echt verder mee 😬

Zou je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Aangevuld. Ik heb dinsdag ook gebeld met de klantenservice, het zou losgekoppeld worden echter het wil nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het nu losgekoppeld @Ipop.

Super dank je wel!

Het werkt weer! Ben er heel blij mee dank je wel. Fijne dagen en een goed en gezond 2023!

Reputatie 7
Badge +20

Dat is helemaal super! Jij ook hele fijne dagen gewenst

Ik ben nu weken bezig met het aanzetten van multisim dit lukt niet ik krijg een melding dat er iets is misgegaan probeer het opnieuw niemand bij kpn kan mij hiermee helpen sommigen weten niet eens wat multisim is vandaag kreeg ik als antwoord ga naar apple ik vroeg om de technische dienst de medewerker zei dat ik daar extra voor moest betalen het is gewoon schandalig dat kpn zo met klanten omgaat.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben nu weken bezig met het aanzetten van multisim dit lukt niet ik krijg een melding dat er iets is misgegaan probeer het opnieuw niemand bij kpn kan mij hiermee helpen sommigen weten niet eens wat multisim is vandaag kreeg ik als antwoord ga naar apple ik vroeg om de technische dienst de medewerker zei dat ik daar extra voor moest betalen het is gewoon schandalig dat kpn zo met klanten omgaat.

Ik help je graag. Waar loop je precies vast op onze website? Zou je eventueel hier een screenshot willen plaatsten? 

 

Ik begin op de app van de watch alles gaat goed ik log in met mijn kpn id klik op accepteren dan krijg ik als laatste deze melding

Reputatie 7
Badge +24

Ik begin op de app van de watch alles gaat goed ik log in met mijn kpn id klik op accepteren dan krijg ik als laatste deze melding

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reageer