KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27396 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Reputatie 2

Het was inderdaad een probleem met de vastgelopen order voor multisim, deze is blijkbaar zojuist doorgezet waardoor de Apple Watch enkele minuten geleden direct activeerde.

@Erik_ heel erg bedankt voor jouw hulp! 

Reputatie 1

Vorige week donderdag maar langs gegaan wederom bij de KPN winkel omdat niemand contact met me opnam (ondanks dat KPN dit zelf wel zegt en dus liegt).. Er werd gebeld naar KPN en werd gezegd dat er 3 man op zat om het probleem op te lossen. Ik moest wachten tot meer informatie. Uiteraard bijna een week later niets gehoord. Zojuist nogmaals geprobeerd het aan te zetten: en ja hoor. Sms van KPN dat het aanstaat. Op MijnKPN staat Multisim erbij. Maaaaar… Activeren blijft hangen naast alle andere abonnementen. Op de Apple Watch doet niets het.

 

 

 

Zucht…. KPN… Is het zo enorm lastig allemaal dat na 4,5 week het allemaal nog steeds door niemand is opgelost?

 

Heel heel heel vermoeiend allemaal. En ik gok zomaar: deze multisim komt wel op m’n factuur.

 

Graag reactie….. Zucht….

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RoogK, waar het precies mis gaat kan ik je ook niet vertellen maar ik zie dat men achter de schermen nog steeds bezig is met je ticket

Reputatie 1

Het wonder is daar! 4G doet het. Nu de komende dagen testen wat wel/wat niet werkt. Mail ophalen deed het vandaag niet. Spotify wel. Ik heb nog niet kunnen testen met bellen en gebeld worden.

Tot zover dit, ik ben blij dat het in ieder geval vandaag gelukt is door de technische dienst.

Badge

Ben inmiddels ook al meer dan 1 week bezig om mijn Apple Watch Ultra te verbinden, ze zouden me bellen na 48 uur maar gebeurt maar niet krijg steeds deze melding.

Wat kan ik hier zelf nog aan doen?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je Multisim verwijderd, @mobielenmeer. Geef het even een 24 uur om goed in de systemen door te dringen. Vraag daarna Multisim opnieuw aan.

Badge

Goedenavond Erik,

Het probleem is opgelost en mijn Watch werkt weer prima met de multisim.

Heel erg bedankt voor de snelle service

Het kan dus wel snel, had het probleem hier eerder moet neer leggen.

 

Prettig weekend.

Hier exact hetzelfde probleem als Albert22: hij blijft hangen op activeren. Ook ik heb mijn nummer doorgegeven via de lijst in het oranje kader (aan de start van dit topic). 
 

 

Goedemorgen, vrijdag een mail van KPN ontvangen dat ik deze maand niet hoef te betalen voor mijn KPN multisim abonnement omdat ik niet goed bereikbaar ben. Ook zegt men dat het nu is opgelost en ik weer gebeld kan worden op mijn Apple Watch! Helaas is de situatie nog steeds als hierboven op de foto als bij Guusz. Hij probeert nog steeds te activeren en dus nog steeds geen mogelijkheid tot bellen met mijn Apple Watch!! Graag ondersteuning KPN……….

Reputatie 7
Badge +30

Beste @eddybekker, wat rot dit! Kan jij je 06-nummer, adres en evt. klantnummer in je forumprofiel neerzetten en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijken we met je mee.

Beste @eddybekker, wat rot dit! Kan jij je 06-nummer, adres en evt. klantnummer in je forumprofiel neerzetten en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijken we met je mee.

Beste Marcia, ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en verwacht dat er binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen wordt. Mijn excuses!

Bedankt! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en verwacht dat er binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen wordt. Mijn excuses!

Dankjewel voor de snelle reactie. Ik wacht nog even af. Vriendelijke groet, Edwin.

Hello, I heard somewhere that multisim in the Apple Watch Ultra should also work in roaming.  Is it true?

Reputatie 7
Badge +20

Hello, I heard somewhere that multisim in the Apple Watch Ultra should also work in roaming.  Is it true?

No, the multisim doesn't work abroad. Offcourse your iPhone does!

Het was inderdaad een probleem met de vastgelopen order voor multisim, deze is blijkbaar zojuist doorgezet waardoor de Apple Watch enkele minuten geleden direct activeerde.

@Erik_ heel erg bedankt voor jouw hulp! 

Dit probleem heb ik ook, blijft hangen in activeren, graag ook voor mij deze oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

Welk probleem ervaar je precies, @IwatchH? Welke Apple Watch en WatchOS en iOS versie heb je precies? Kloppen je aanbiedersinstellingen? 

Om je verder te kunnen helpen zijn je klantgegevens in jouw forum profiel ook fijn. We lezen graag je antwoorden/ reactie.

Alle instellingen, apparatuur zijn geschikt updates zijn in orde. Zoals bij andere abonnees die hier allemaal zelfde probleem hebben. Bij activeren KPN abonnement in de watch app blijft ie maar draaien/activeren! Graag dit OOK bij mij oplossen!!!!!!

 

Reputatie 7
Badge +30

Willen we je graag bij helpen, @IwatchH, maar ik zie nog geen gegevens in je forumprofiel. En zonder dat kunnen we je niet opzoeken hier. Vul dit alsnog aan en reageer hier weer, dan kijken we mee.

Reputatie 1


 

kan iemand mij helpen met deze foutmelding ?

kan alleen maar op sluiten drukken.

 

opnieuw opstarten helpt niks  

 

Bedankt! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en verwacht dat er binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen wordt. Mijn excuses!

Dankjewel voor de snelle reactie. Ik wacht nog even af. Vriendelijke groet, Edwin.

Vandaag gebeld door een KPN medewerker. Hij heeft mijn multisim van KPN stopgezet om te kijken of dit werkt. Helaas is de situatie nog steeds hetzelfde…….


 

Reputatie 7
Badge +24


 

kan iemand mij helpen met deze foutmelding ?

kan alleen maar op sluiten drukken.

 

opnieuw opstarten helpt niks  

 

@Regeling Wanner heb je dit aangezet? Het kan namelijk eventjes duren. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en verwacht dat er binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen wordt. Mijn excuses!

Dankjewel voor de snelle reactie. Ik wacht nog even af. Vriendelijke groet, Edwin.

Vandaag gebeld door een KPN medewerker. Hij heeft mijn multisim van KPN stopgezet om te kijken of dit werkt. Helaas is de situatie nog steeds hetzelfde…….


 

@eddybekker, dit is naar aanleiding van een ticket en is de technische afdeling. Zijn er verder geen vervolgstappen afgesproken aangezien het niet werkt? 

Reputatie 1


 

kan iemand mij helpen met deze foutmelding ?

kan alleen maar op sluiten drukken.

 

opnieuw opstarten helpt niks  

 

@Regeling Wanner heb je dit aangezet? Het kan namelijk eventjes duren. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan. 

Men zou mij vandaag terugbellen om te vragen of het werkt maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren…

Reputatie 7
Badge +24


 

kan iemand mij helpen met deze foutmelding ?

kan alleen maar op sluiten drukken.

 

opnieuw opstarten helpt niks  

 

@Regeling Wanner heb je dit aangezet? Het kan namelijk eventjes duren. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan. 

Zou je nog willen aangeven wanneer je het hebt aangezet? 

Reageer