KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27396 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Ik vermoed dat ik snap waarom het niet lukt, @Nomos . Jij hebt een verlening lopen.  Zo lang die niet is afgerond, zal dit met de multisim niet gaan werken. 

Ik vermoed dat ik snap waarom het niet lukt, @Nomos . Jij hebt een verlening lopen.  Zo lang die niet is afgerond, zal dit met de multisim niet gaan werken. 

Ah dat zal het wel zijn ja, stom van me. Daar kan t.z.t. vast een mooie foutcode voor ingebakken worden haha.

Reputatie 3
Badge +2

Jammer dat het nog niet met Android (min. 10) (Samsung) toestellen is, iemand enig idee hoe of wat en of daar ook een mogelijkheid voor is/komt 🤔

Reputatie 6
Badge +6

Jammer dat het nog niet met Android (min. 10) (Samsung) toestellen is, iemand enig idee hoe of wat en of daar ook een mogelijkheid voor is/komt 🤔

Die vraag wordt heel vaak gesteld en het antwoord is makkelijk vindbaar. Dat is nog niet bekend zie ook het antwoord wat in dit multisim topic staat:

Is KPN Multisim ook beschikbaar voor klanten met een Samsung smartwatch?

KPN Multisim is nog niet beschikbaar voor Samsung smartphones en watches. We werken er hard aan om Multisim ook voor Samsung wearables te activeren.

@John W Wanneer de activatie van multisim vastloopt kan het formulier ingevuld worden, maar dat is alleen als multisim goed is geactiveerd en klanten geen inkomende telefoontjes ontvangen.. Dat is bij jouw niet het geval en daarom wordt dit verder onderzocht. Zodra we meer weten komen we er op terug. 

Het kan maximaal 48 duren voor men de work-around heeft geactiveerd. Wanneer precies heb jij het formulier ingevuld @John W 

Het lijkt er nu op dat na ruim 2,5 week proberen en een de nodige keren contact met KPN,zowel via dit forum als telefonisch, het nu eindelijk werkt. Ik kreeg vanmiddag een sms dat het zou moeten werken en ik het kon activeren via mijn Applewatch, dit netjes gedaan en ik was daarna nog steeds bereikbaar via mijn telefoon. Dit was al een belangrijke vooruitgang, maar deed ik mijn telefoon uit dan was ik nog niet bereikbaar op mijn Watch. Nu mijn Watch losgekoppeld en opnieuw geïnstalleerd en mijn iPhone opnieuw opgestart en alles lijkt te werken.Ik ben voorzichtig optimistisch, maar wacht het allemaal nog even af voor ik echt blij ben. Wat ik wel een slechte zaak vind is dat er op mijn rekening kosten voor het gebruik van multisim in rekening zijn gebracht terwijl het toch echt niet werkte. Er maar weer een telefoontje aan gewaagd met de klantenservice en hopelijk wordt dat weer in mindering gebracht op mijn volgende factuur.Al met al een heel gedoe en ergernis om dit alles voor elkaar te krijgen. Ik ben blij met de hulp die ik uiteindelijk toch van KPN heb gekregen om dit op te lossen, maar ik vind het tegelijk een slechte zaak dat het niet gelijk werkte. Ik had hogere verwachtingen van KPN.

Conclusie: Hoop gedoe en gezeur, maar het werkt uiteindelijk en hopelijk blijft dat zo.

Voor een ieder waar het nog niet werkt sterkte en succes en vooral geduld

Ik heb duidelijk te vroeg gejuicht. Doe ik mijn telefoon uit ben ik niet bereikbaar op mijn Applewatch. KPN wat nu te doen?

@John W Wanneer de activatie van multisim vastloopt kan het formulier ingevuld worden, maar dat is alleen als multisim goed is geactiveerd en klanten geen inkomende telefoontjes ontvangen.. Dat is bij jouw niet het geval en daarom wordt dit verder onderzocht. Zodra we meer weten komen we er op terug. 

Het kan maximaal 48 duren voor men de work-around heeft geactiveerd. Wanneer precies heb jij het formulier ingevuld @John W 

Het lijkt er nu op dat na ruim 2,5 week proberen en een de nodige keren contact met KPN,zowel via dit forum als telefonisch, het nu eindelijk werkt. Ik kreeg vanmiddag een sms dat het zou moeten werken en ik het kon activeren via mijn Applewatch, dit netjes gedaan en ik was daarna nog steeds bereikbaar via mijn telefoon. Dit was al een belangrijke vooruitgang, maar deed ik mijn telefoon uit dan was ik nog niet bereikbaar op mijn Watch. Nu mijn Watch losgekoppeld en opnieuw geïnstalleerd en mijn iPhone opnieuw opgestart en alles lijkt te werken.Ik ben voorzichtig optimistisch, maar wacht het allemaal nog even af voor ik echt blij ben. Wat ik wel een slechte zaak vind is dat er op mijn rekening kosten voor het gebruik van multisim in rekening zijn gebracht terwijl het toch echt niet werkte. Er maar weer een telefoontje aan gewaagd met de klantenservice en hopelijk wordt dat weer in mindering gebracht op mijn volgende factuur.Al met al een heel gedoe en ergernis om dit alles voor elkaar te krijgen. Ik ben blij met de hulp die ik uiteindelijk toch van KPN heb gekregen om dit op te lossen, maar ik vind het tegelijk een slechte zaak dat het niet gelijk werkte. Ik had hogere verwachtingen van KPN.

Conclusie: Hoop gedoe en gezeur, maar het werkt uiteindelijk en hopelijk blijft dat zo.

Voor een ieder waar het nog niet werkt sterkte en succes en vooral geduld

Ik heb duidelijk te vroeg gejuicht. Doe ik mijn telefoon uit ben ik niet bereikbaar op mijn Applewatch. KPN wat nu te doen?

Ik ben er voorlopig klaar mee. Ik zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat eenmaal weekend het blijft werken en ik gewoon bereikbaar ben via mijn Watch. Ik heb alles verwijderd en wacht wel af tot ik zeker weet dat alles werkt. Ik hoop dat er niet weer €5 in rekening gebracht gaat worden terwijl het maar even gewerkt heeft en zou dit graag even bevestigd zien door jullie KPN. 

 

Hallo KPN, wanneer komt Internationaal Roaming beschikbaar voor multisim? 

@John W .  Wat ellendig. Als ik het goed begrijp heb je multisim nu weer verwijderd. Klopt dat?

 

 

@John W .  Wat ellendig. Als ik het goed begrijp heb je multisim nu weer verwijderd. Klopt dat?

 

 

Ja. Ik ben er een beetje klaar mee. Ik hoor graag wanneer ik het kan gaan gebruiken en dat het blijft werken zoals het hoort. Ik heb er zoals het nu is weinig vertrouwen in. Het ene moment werkt het en een dag later weer niet. 

@John W  Ik heb je nog even een privéberichtje gestuurd met wat context. 

@John W  Ik heb je nog even een privéberichtje gestuurd met wat context. 

Heel mooi, maar waar vind ik dit berichtje?

@John W  Ik heb je nog even een privéberichtje gestuurd met wat context. 

Heel mooi, maar waar vind ik dit berichtje?

Al gevonden en beantwoord. 

Reputatie 4
Badge +2

Formulier ingevuld want bleek onbereikbaar.

IPhone en Watch zijn up to date en beide voorzien van Esim en mijn vriendin ( ook KPN en gewone telefoon met simkaart)kan mij niet bereiken via de Watch als de telefoon op vliegtuigstand staat en ook niet als hij uit staat.Met de telefoon aan en ook de Watch aan ben ik ook via de telefoon niet te bereiken alleen als ik ik de Watch 4g verbinding uitzet dan gaat de telefoon wel over.Het lukt mij wel om haar via de Watch te bellen.

hopelijk kunnen jullie wat met deze info..


helaas werkt het nog steeds niet aan deze kant…mijn vriendin krijgt nog steeds de voicemail als ik via de Watch 4g gebruik ..zij heeft een gewone telefoon zonder internet met een simkaart…zou het misschien kunnen dat de problemen met het niet te bereiken zijn    
liggen aan het bellen via het 2g netwerk wat de Watch niet oppikt en dat alleen via 4g goed kan gaan? Zomaar een gedachte…

Hallo KPN, wanneer komt Internationaal Roaming beschikbaar voor multisim? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd, @albert2110! Kunnen andere mensen jou wel bellen? Of alleen zij niet? Zou je haar 06-nummer ook in je profiel willen zetten? 

 

@Marcel798 voorlopig nog niet! Ik heb geen concrete informatie hierover. 

Reputatie 4
Badge +2

Vreemd, @albert2110! Kunnen andere mensen jou wel bellen? Of alleen zij niet? Zou je haar 06-nummer ook in je profiel willen zetten? 

 

@Marcel798 voorlopig nog niet! Ik heb geen concrete informatie hierover. 

Ik had het op dag 1 van de activatie wel werkend en zij belde mij op de Watch toen de telefoon thuis lag en actief op het netwerk.telefoon gaf toen een gemiste oproep aan..Daarna werkte het niet meer…

Ik zet haar nummer even in mijn profiel..

Reputatie 7
Badge +30

Top! Maar ik wil toch ook nog even controleren of andere personen jou wel kunnen bellen. Gaat het puur om het nummer van je vriendin, die jou niet kan bellen? En heeft zij de mogelijkheid om de simkaart eens in een smartphone te plaatsen? Werkt het dan wel?

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb 1 maal een ander persoon gebeld en dat ging goed en mezelf bellen vanuit mijn thuisaansluiting( ook KPN ) werkt ook..Het lijkt dus dat het met mobiele kpn nummers niet lijkt te werken.Heb alles vanmorgen verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd en ga vanmiddag even checken of het werkt..er is momenteel geen andere telefoon bij ons beschikbaar om te wisselen helaas..

Dank @Jbruijn en @RoogK.

Jbruijn, bij jou zie ik de order voor Multisim terug in het systeem, maar deze is vastgelopen. Ik ga navragen of we die een schop kunnen geven, of dat die eruit moet en overnieuw. We komen erop terug.

Roogk, we komen er zo snel als mogelijk op terug.


al bekend wanneer dit probleem verholpen is? Kan mijn i Watch nog steeds niet gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jbruijn Dit is nog niet bekend. Ik heb een bericht naar mijn collega's gestuurd met de vraag wat de stand van zaken is. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 

Reputatie 1

@Remco_ is er al iets bekend? Mn iwatch staat nog steeds op Activeren

Reputatie 1

@Jbruijn en @RoogK : De techneuten gaan er naar kijken en vragen of we alles ongemoeid willen laten tot maandag. Zodat zij dit kunnen analyseren.

Wij houden jullie hier, via het forum op de hoogte. 

D-Day! Ik ben benieuwd of alles na 2 weken gaat werken vandaag 🙂 Er staan nu 8 abonnementen bij “mobiel abonnement” waarvan er 1 op “activeren” staat met het rond draaiende rondje. Druk ik een andere aan staat er “Niet mogelijk wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kon niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”

 

Daaronder staat nog 7x KPN NL bij ‘niet in gebruik’. 
 

Ik ben benieuwd @Erwin_!

Donderdag ochtend, ik ben 1x gebeld 2 dagen geleden nadat ik naar de KPN winkel ben gegaan. Het verhaal voor de zoveelste keer (klantenservice meermaals, hier, in de winkel, nu via de telefoon) verteld. 
 

Tot op heden: NIETS. We zijn al 2 weken verder inmiddels………..


Jawel hoor!! Ben ik weer, KPN!

En wat denken jullie? Juist; tot op heden NIETS. “Er is een ticket aangemaakt bij de technische dienst.”

Dif duurt al 3 weken. Ik ben al 2,5 week in de weer. KPN winkel, forum, klantenservice…. Ik heb niet echt het idee dat er ook maar 1 minuut aan gewerkt is de laatste weken.

Het begint een schandalige vertoning te worden. Verder dan een ticket aanmaken en wachten komen jullie niet. 
Zet er iemand op, regel het en laat zien dat jullie het predikaat “Koninklijk” verdienen. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb 1 maal een ander persoon gebeld en dat ging goed en mezelf bellen vanuit mijn thuisaansluiting( ook KPN ) werkt ook..Het lijkt dus dat het met mobiele kpn nummers niet lijkt te werken.Heb alles vanmorgen verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd en ga vanmiddag even checken of het werkt..er is momenteel geen andere telefoon bij ons beschikbaar om te wisselen helaas..

helaas voor mij ( ook ) Same shit,different day😉

Werk aan de winkel KPN..

Reputatie 7
Badge +30

@Remco_ is er al iets bekend? Mn iwatch staat nog steeds op Activeren

@mvug helaas niet. Ik ga er nogmaals achteraan. 

Jawel hoor!! Ben ik weer, KPN!

En wat denken jullie? Juist; tot op heden NIETS. “Er is een ticket aangemaakt bij de technische dienst.”

Dif duurt al 3 weken. Ik ben al 2,5 week in de weer. KPN winkel, forum, klantenservice…. Ik heb niet echt het idee dat er ook maar 1 minuut aan gewerkt is de laatste weken.

Het begint een schandalige vertoning te worden. Verder dan een ticket aanmaken en wachten komen jullie niet. 
Zet er iemand op, regel het en laat zien dat jullie het predikaat “Koninklijk” verdienen. 

@RoogK wat ontzettend rot om dit te lezen! Ik plaats een update in het ticket met het verzoek zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. 

@albert2110 ik ga ook een ticket voor jou aanmaken. Er wordt binnen maximaal 5 werkdagen contact met je opgenomen!

Reputatie 1

@Marcia_ ok ben benieuwd. De facturatie van KPN werkt in ieder geval wel. De multisim word in rekening gebracht maar het werkt niet… #hoedan???

Reageer