KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27466 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_, heb je nieuws voor mij?

Nog niet, zodra ze er bij ons op terugkomen laten we dat direct weten hier!

Zojuist een apple watch series 8 gekocht met cellular. Nu probeer ik mijn apple watch te koppelen met multisim maar krijg ik elke keer een foutmelding? Klantenservice kan me niet verder helpen en formulier al ingevuld maar werkt ook niet. Wellicht kunnen jullie mij verder helpen?

Netwerk is verkeerd hoe maak ik netwerk geschikt voor Apple Watch?

Nu KPN 51.0

Doel je op de aanbiedersinstelling? Het van belang dat die minimaal op KPN NL 52.1 staat, zie deze pagina voor informatie over het wijzigen van de aanbiedersinstelling  

Als ik naar Instellingen-Algemeen-Info ga dan: 

“Volg de instructies op het scherm om de update van aanbiederinstellingen te installeren”

 

ik krijg geen “instructies” op het scherm?!

Hi, kan iemand mij verder helpen. 

Ik heb een multi sim geactiveerd bij KPN echter als ik deze wil koppelen aan mijn Watch en ik log in met mijn KPN-ID dan word er aangegeven dat deze sim al gekoppeld is aan een Watch. Ik heb nog niets gekoppeld. 

Hoe kan dit ongedaan gemaakt worden?

Admin: bericht verplaatst naar Multisim topic

Gedaan 

Reputatie 7
Badge +13

@Remco023: Welke foutmelding krijg je dan exact terug wanneer je de multisim probeert te koppelen? 

@BeautyKees : Je volgt de stappen uit de openingspost? Ben je op dit moment verbonden met de Wifi en is de telefoon up-to-date?

@ReneVriens : Dit was de eerste keer dat je probeerde te koppelen? Je hebt niet eerder een poging gewaagd? Zou je anders jouw profiel ook kunnen invullen? 

 

Goedendag,

Voor de workaround voor de apple watch moet de multi sim feature aan blijven staan of kan ik deze tijdelijk stop zetten totdat mijn nummer is toegevoegd in de systemen en dan weer aanzetten?

Of is het van belang dat multi sim aan blijft staan voor de implementatie van de workaround?

Reputatie 7
Badge +13

@Marbow Ik heb een specialist een mail gestuurd. Zodra ik antwoord heb stuur ik je een bericht.

@Nostradamus1977 Gaat het dan om het niet bereikbaar zijn via de multisim?

 

@Marbow Ik heb een specialist een mail gestuurd. Zodra ik antwoord heb stuur ik je een bericht.

@Nostradamus1977 Gaat het dan om het niet bereikbaar zijn via de multisim?

 

Als ik het laat als hoe het nu is dan kan ik niet gebed worden op mijn iphone. Je gaat dan direct naar voicemail. Zodra ik de e-sim deactiveer en verwijder van mijn apple watch dan kan ik weer gebeld worden. Nu is mijn vraag m.b.t. de workaround. Moet de e-sim al reeds aanstaan voordat de workaound wordt geïmplementeerd door KPN of maakt dat niet uit? Nu heb ik de e-sim verwijderd van mijn AW omdat ik bereikbaar wil blijven.

Reputatie 7
Badge +19

@Nostradamus1977 Het is begrijpelijk dat je de Multisim nu niet geïnstalleerd hebt, in verband met het niet bereikbaar zijn. Het maakt voor het toepassen van de oplossing niets uit. Dus ik raad je aan om je mobiele nummer in te vullen en uiterlijk 48 uur later de Multisim weer te ïnstalleren. Dan hebben de specialisten de oplossing bij je toegepast en zal alles weer werken zoals het hoort.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Marbow, we hebben terugkoppeling gekregen van de specialist. Zo te zien heb je bij jouw bestelling hardware besteld, in dit geval een Apple Watch. Deze bestelling is nog niet afgerond. Zo gauw je jouw bestelling hebt ontvangen en deze afgerond is in ons systeem, kan je de Multisim erbij bestellen.

Heb het weer geprobeerd na 2 weken en het probleem is nog steeds het zelfde na het aanzetten van de multisim ben ik niet meer bereikbaar 

Na eerdere installatie op mijn Applewatch Ultra kregen mensen gelijk mijn voicemail. Uiteindelijk alles weer verwijderd. Mij net aangemeld met mijn telefoonnummer op het formulier. Hoe weet ik nu wanneer ik de installatie opnieuw kan proberen? Krijg ik daar bericht van?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ben74, goed dat je een seintje geeft. Er is intussen een oplossing voor het niet bereikbaar zijn. Je kunt jouw mobiele nummer in het daarvoor bedoelde formulier invullen, zodat onze specialisten deze oplossing voor je kunnen toepassen. Dat gebeurt op werkdagen zo snel mogelijk, binnen uiterlijk 48 uur. Zie hiervoor het startbericht bovenin dit topic.

 

Hi @John W, je krijgt er geen bericht van. De specialisten zorgen ervoor dat binnen uiterlijk 48 uur (op werkdagen) de oplossing voor jouw nummer wordt toegepast. Dus probeer het na 48 uur opnieuw door de Multisim weer te installeren, en dan werkt alles zoals het hoort.

Hoi @Ben74, goed dat je een seintje geeft. Er is intussen een oplossing voor het niet bereikbaar zijn. Je kunt jouw mobiele nummer in het daarvoor bedoelde formulier invullen, zodat onze specialisten deze oplossing voor je kunnen toepassen. Dat gebeurt op werkdagen zo snel mogelijk, binnen uiterlijk 48 uur. Zie hiervoor het startbericht bovenin dit topic.

 

Hi @John W, je krijgt er geen bericht van. De specialisten zorgen ervoor dat binnen uiterlijk 48 uur (op werkdagen) de oplossing voor jouw nummer wordt toegepast. Dus probeer het na 48 uur opnieuw door de Multisim weer te installeren, en dan werkt alles zoals het hoort.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het proberen. 

Badge

Werkt multisim ook in combinatie met een Telfort abonnement uit 2016?

Weet iemand het antwoord op deze vraag?

Zou iemand mee kunnen kijken?

Als het goed is was multisim uitgezet afgelopen zaterdag (en ik zie em niet staan in mijnKPN). Maar als ik probeer multisim af te sluiten krijg ik alsnog de “other watch” melding. Staat er aan de achterkant nog iets aan?

Hij stond nog actief ergens achter de schermen, zojuist verwijderd. Kan je eens kijken of het nu wél lukt?

Yes, het is gelukt! Heel erg bedankt voor het meekijken. ^^ 

Reputatie 1

@Jbruijn en @RoogK : De techneuten gaan er naar kijken en vragen of we alles ongemoeid willen laten tot maandag. Zodat zij dit kunnen analyseren.

Wij houden jullie hier, via het forum op de hoogte. 

D-Day! Ik ben benieuwd of alles na 2 weken gaat werken vandaag 🙂 Er staan nu 8 abonnementen bij “mobiel abonnement” waarvan er 1 op “activeren” staat met het rond draaiende rondje. Druk ik een andere aan staat er “Niet mogelijk wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kon niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”

 

Daaronder staat nog 7x KPN NL bij ‘niet in gebruik’. 
 

Ik ben benieuwd @Erwin_!


Helaas gisteren ook niets gehoord. 
Is al 2 weken lang zo. KPN verdient niet de schoonheidsprijs hiermee. 
 

Status is nog steeds: 

 

Reputatie 7
Badge +16

Werkt multisim ook in combinatie met een Telfort abonnement uit 2016?

Weet iemand het antwoord op deze vraag?

Ja hoor, de Multisim is ook te gebruiken met Telfort abonnementen, @Algoritme!

@Nostradamus1977 Het is begrijpelijk dat je de Multisim nu niet geïnstalleerd hebt, in verband met het niet bereikbaar zijn. Het maakt voor het toepassen van de oplossing niets uit. Dus ik raad je aan om je mobiele nummer in te vullen en uiterlijk 48 uur later de Multisim weer te ïnstalleren. Dan hebben de specialisten de oplossing bij je toegepast en zal alles weer werken zoals het hoort.


het multisim formulier heeft geholpen. Nu met de multisim dienst actief ben ik gewoon weer bereikbaar ipv direct naar voicemail over te gaan. Mijn issue is opgelost.

 

bedankt KPN voor de support!

 

Hi,

nog steeds geen koppeling op kunnen zetten met de multi-siim en mijn Apple watch. Gisteren meer dan een uur in de wacht gestaan en aangegeven wat het probleem is, men gaf aan tot vandaag 15u te wachten en dan zou het moeten lukken.Helaas 😕.  Ik heb geprobeerd om mijn Apple Watch te koppelen echter lukte dit de eerste keer niet. Na de Watch ontkoppeld te hebben en opnieuw geïnstalleerd wederom een poging gewaagt om te koppelen.  Er wordt bij het inloggen via KPN-ID steeds gemeld dat de multi-sim reeds gekoppeld is met een andere Watch. 

Wie kan deze koppeling ongedaan maken? Ik ga ervan uit dat dit alleen door KPN gedaan kan worden. 

Alvast hartelijk voor uw reactie

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 

Net geprobeerd om de multisim te activeren en het blijft hangen in activeren. Wat nu te doen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Het kan maximaal 48 duren voor men de work-around heeft geactiveerd. Wanneer precies heb jij het formulier ingevuld @John W 

Het kan maximaal 48 duren voor men de work-around heeft geactiveerd. Wanneer precies heb jij het formulier ingevuld @John W 

Nog geen 48 uur geleden, dus ik wacht vandaag nog wel even af. 

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Apple Watch met Multisim aangevraagd. iOS16.1.1 en Watch 9.1. Abonnement heb ik al een paar jaar. Bij configureren multisim via Watch-app blijft het bericht terugkomen dat KPN ermee bezig is. Wat kan ik doen? Moet ik nog lang wachten?

Reageer