KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27467 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Netwerk is verkeerd hoe maak ik netwerk geschikt voor Apple Watch?

Nu KPN 51.0

Doel je op de aanbiedersinstelling? Het van belang dat die minimaal op KPN NL 52.1 staat, zie deze pagina voor informatie over het wijzigen van de aanbiedersinstelling  

Reputatie 1


Ik zie in mijn KPN app staan dat de Multisim nog aanstaat?

ik heb mijn Apple Watch ultra retour gedaan vanwege een defect.. heb nu een nieuwe watch en kan dus niet meer koppelen. Ondanks dat ik het wel heb verwijdert in de Apple Watch app.

 

kunnen jullie dit fixen?

Multisim op Apple Watch werkt NIET samen met esim card op je telefoon. Alleen te installeren met een fysieke SIM card. DUS NIET KOPEN ALS je een esim card in je telefoon hebt. Je kan dan geen inkomende telefoontjes ontvangen

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie in mijn KPN app staan dat de Multisim nog aanstaat?

ik heb mijn Apple Watch ultra retour gedaan vanwege een defect.. heb nu een nieuwe watch en kan dus niet meer koppelen. Ondanks dat ik het wel heb verwijdert in de Apple Watch app.

kunnen jullie dit fixen?

Heb 'm voor je uitgezet, je zou nu opnieuw moeten kunnen activeren!

Reputatie 1

Ik zie in mijn KPN app staan dat de Multisim nog aanstaat?

ik heb mijn Apple Watch ultra retour gedaan vanwege een defect.. heb nu een nieuwe watch en kan dus niet meer koppelen. Ondanks dat ik het wel heb verwijdert in de Apple Watch app.

kunnen jullie dit fixen?

Heb 'm voor je uitgezet, je zou nu opnieuw moeten kunnen activeren!

Helaas.. nog steeds dezelfde melding.

staat er volgens de app ook nog steeds in.

 

Na drie dagen met de KPN (helpdesk/ supervisor/winkel) in de weer geweest te zijn om mijn nieuwe Apple Watch te koppelen aan een multisim heb ik geen oplossing gekregen dan een sms bericht met een verwijzing naar de KPN website voor informatie !!?? 😤

Probleem was dat mijn oude Apple Watch defect bij apple is ingeleverd/ verzonden, nadat de watch was “leeg gemaakt” en KPN de optie multisim in “mijn KPN” bij de optie’s had weggehaald.

Hierna kon ik mijn (nieuwe) Apple Watch 7 cellular niet met een KPN multisim/ abonnement verbinden, omdat ik dan de melding kreeg : > om multisim op deze Apple Watch in te stellen moet je eerst de andere opzeggen;

> Dit doe je door in de Apple Watch app naar “ beheer KPN-NL acccount” te gaan.

Opzeggen is gebeurd door mij en Apple door de oude watch “leeg te maken” en in de app is item “beheer KPN-NL account “ niet aanwezig.

Samenvattend als je een watch hebt verbonden met een multisim en je moet/ wil een andere/ nieuwe watch verbinden LET OP !

Ten slotte, ik weet niet wat ik meer kan doen dan dat ik tot nu heb gedaan en ben wel een beetje bedroefd over de ondersteuning door KPN en overigens ook van Apple die mij ook niet kon helpen 🥲

Reputatie 6
Badge +6

Multisim op Apple Watch werkt NIET samen met esim card op je telefoon. Alleen te installeren met een fysieke SIM card. DUS NIET KOPEN ALS je een esim card in je telefoon hebt. Je kan dan geen inkomende telefoontjes ontvangen

Dit is echt klinkklare onzin wat je hier roept!

Reputatie 6
Badge +6

Opzeggen is gebeurd door mij en Apple door de oude watch “leeg te maken” en in de app is item “beheer KPN-NL account “ niet aanwezig.

Je watch leegmaken staat niet gelijk aan je multisim abonnement opzeggen. Kortom, je hebt je multisim abonnement niet opgezegd bij KPN. Helaas kunnen wij (de consumenten) dit daarna niet zelf meer doen in MIJNKPN. Een moderator kan wel een verzoek maken tot opzeggen en uitschakelen multisim die nog gekoppeld is aan jouw telefoonabonnement. 
Graag reageren in het volgende topic met de vraag of ze dit voor jou in orde kunnen maken.

 

Reputatie 4
Badge +2

Formulier ingevuld want bleek onbereikbaar.

IPhone en Watch zijn up to date en beide voorzien van Esim en mijn vriendin ( ook KPN en gewone telefoon met simkaart)kan mij niet bereiken via de Watch als de telefoon op vliegtuigstand staat en ook niet als hij uit staat.Met de telefoon aan en ook de Watch aan ben ik ook via de telefoon niet te bereiken alleen als ik ik de Watch 4g verbinding uitzet dan gaat de telefoon wel over.Het lukt mij wel om haar via de Watch te bellen.

hopelijk kunnen jullie wat met deze info..

Multisim op Apple Watch werkt NIET samen met esim card op je telefoon. Alleen te installeren met een fysieke SIM card. DUS NIET KOPEN ALS je een esim card in je telefoon hebt. Je kan dan geen inkomende telefoontjes ontvangen

Dit is echt klinkklare onzin wat je hier roept!

Niet helemaal onzin… ik heb gisteren Klantenservice KPN aan de telefoon gehad en ben gisteren in de KPN winkel geweest en beiden geven aan dat 2x esim niet werkt. Moest dus weer een normale SIM kaart in telefoon doen. Nu werkt de esim op iwatch nog steeds niet, maar hopelijk lossen ze dat vandaag voor me op 😀

Reputatie 1

@Jbruijn en @RoogK : De techneuten gaan er naar kijken en vragen of we alles ongemoeid willen laten tot maandag. Zodat zij dit kunnen analyseren.

Wij houden jullie hier, via het forum op de hoogte. 

D-Day! Ik ben benieuwd of alles na 2 weken gaat werken vandaag 🙂 Er staan nu 8 abonnementen bij “mobiel abonnement” waarvan er 1 op “activeren” staat met het rond draaiende rondje. Druk ik een andere aan staat er “Niet mogelijk wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kon niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”

 

Daaronder staat nog 7x KPN NL bij ‘niet in gebruik’. 
 

Ik ben benieuwd @Erwin_!

Reputatie 1

Al 30 min. In de wacht bij KPN om ze kunnen te bereiken. Goede service!

Wanneer word dit opgelost 

en kom niet is je watts wel beschikbaar jullie hebben de iwaths zelf verkocht dat het kon heb al drie keer gebeld al naar de winkel geweest zal zaterdag teruggebeld worden maar niemand weet het en word ook niet terug gebeld 

dure watts gekocht voor niks 

Reputatie 1

Ja, dan hoop ik inderdaad dat het morgen wel

opnieuw aangevraagd kan worden. Bedankt alvast! 👍

Hoi Maja, @Maja_ 

kan je zoals gisteren besproken Multisim uit mijn abonnement halen, zodat ik opnieuw kan aanmelden? Thanks! 😃

Ben bang dat het niet zo simpel is.. heb net ook met ze gebeld hierover. Zou ook verwijdert moeten zijn, maar wil dus niet lukken. Ze gaan ermee bezig om verder uit te zoeken. Lastig weer dit.

Zodra ik de multisim op mijn Iphone 14 activeer gaan alle inkomende gesprekken direct naar mijn voicemail en ik krijg geen melding op mijn telefoon van een gemiste oproep. Dit wordt enkel via een sms kenbaar gemaakt.

Ik heb de multisim maar weer uitgezet en nu komen de gesprekken weer normaal op mijn telefoon binnen.

Is dit probleem al bekend bij KPN?

Reputatie 6
Badge +6

Multisim op Apple Watch werkt NIET samen met esim card op je telefoon. Alleen te installeren met een fysieke SIM card. DUS NIET KOPEN ALS je een esim card in je telefoon hebt. Je kan dan geen inkomende telefoontjes ontvangen

Dit is echt klinkklare onzin wat je hier roept!

Niet helemaal onzin… ik heb gisteren Klantenservice KPN aan de telefoon gehad en ben gisteren in de KPN winkel geweest en beiden geven aan dat 2x esim niet werkt. Moest dus weer een normale SIM kaart in telefoon doen. Nu werkt de esim op iwatch nog steeds niet, maar hopelijk lossen ze dat vandaag voor me op 😀

Het is onzin er wordt beweerd dat het helemaal niet samen kan met esim. Sowieso werkt het bij mij wel en bij meerdere gebruikers wat terug te lezen is in het multisim topic. Daarnaast is er een oplossing die toegepast kan worden zoals in het oranje gemarkeerde startbericht staat zodat het wel werkt.

Reputatie 7
Badge +20

Ben bang dat het niet zo simpel is.. heb net ook met ze gebeld hierover. Zou ook verwijdert moeten zijn, maar wil dus niet lukken. Ze gaan ermee bezig om verder uit te zoeken. Lastig weer dit.

Ik heb hem net nogmaals verwijderd @Robijno1985, gek genoeg stond hij nog actief. Net gecontroleerd en degene die ik heb verwijderd was nog steeds weg, maar ik zie dat er paar minuten geleden opnieuw Multisim geactiveerd is. Was jij dat zelf en gaat het nu weer goed?

Reputatie 6
Badge +6

Zodra ik de multisim op mijn Iphone 14 activeer gaan alle inkomende gesprekken direct naar mijn voicemail en ik krijg geen melding op mijn telefoon van een gemiste oproep. Dit wordt enkel via een sms kenbaar gemaakt.

Ik heb de multisim maar weer uitgezet en nu komen de gesprekken weer normaal op mijn telefoon binnen.

Is dit probleem al bekend bij KPN?

Ja, lees het oranje startbericht van dit topic!

Zou iemand mee kunnen kijken?

Als het goed is was multisim uitgezet afgelopen zaterdag (en ik zie em niet staan in mijnKPN). Maar als ik probeer multisim af te sluiten krijg ik alsnog de “other watch” melding. Staat er aan de achterkant nog iets aan?

 

 

Het is even wachten tot er contact met je opgenomen wordt. Ik zie het ook niet meer gekoppeld namelijk.

Oké dan wacht ik nog even af. 

Ben vandaag gebeld en probleem is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Het is even wachten tot er contact met je opgenomen wordt. Ik zie het ook niet meer gekoppeld namelijk.

Oké dan wacht ik nog even af. 

Ben vandaag gebeld en probleem is opgelost. 

Heel fijn @Jeffreyoudejans, dank dat je het hier direct komt melden!

Reputatie 7
Badge +20

Zou iemand mee kunnen kijken?

Als het goed is was multisim uitgezet afgelopen zaterdag (en ik zie em niet staan in mijnKPN). Maar als ik probeer multisim af te sluiten krijg ik alsnog de “other watch” melding. Staat er aan de achterkant nog iets aan?

Hij stond nog actief ergens achter de schermen, zojuist verwijderd. Kan je eens kijken of het nu wél lukt?

Reputatie 1

Zou iemand mee kunnen kijken?

Als het goed is was multisim uitgezet afgelopen zaterdag (en ik zie em niet staan in mijnKPN). Maar als ik probeer multisim af te sluiten krijg ik alsnog de “other watch” melding. Staat er aan de achterkant nog iets aan?

Hij stond nog actief ergens achter de schermen, zojuist verwijderd. Kan je eens kijken of het nu wél lukt?

@Maja_, heb je nieuws voor mij?

Zodra ik de multisim op mijn Iphone 14 activeer gaan alle inkomende gesprekken direct naar mijn voicemail en ik krijg geen melding op mijn telefoon van een gemiste oproep. Dit wordt enkel via een sms kenbaar gemaakt.

Ik heb de multisim maar weer uitgezet en nu komen de gesprekken weer normaal op mijn telefoon binnen.

Is dit probleem al bekend bij KPN?

Ja, lees het oranje startbericht van dit topic!

Gedaan, nu hopen dat het snel wordt opgelost! Dank je wel Ferry!

Reputatie 7
Badge +20

@Marans en @Marbow zouden jullie je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Reageer