Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@MK11 Daar heb ik niet direct informatie over beschikbaar maar ik heb de lijst gecontroleerd en je staat er gewoon op. Je gaat dus nog gebeld worden!

Reputatie 7
Badge +8

Ik schreef hierboven: “Ik heb na twee maanden ellende zelf een nieuwe iPhone gekocht en de 11 ingeruild. KPN was met haar genereuze aanbod (ahum) er in al haar wijsheid aan voorbij gegaan dat er ook andere situaties mogelijk zouden zijn”

Het genereuze aanbod is voor mij geen oplossing en er is dus tot op de dag van vandaag geen helder perspectief op een oplossing voor mijn situatie.

Wat verwacht je dan?

De compensatie voor de maanden abonnement krijg je neem ik aan?

 

Ik schreef hierboven: “Ik heb na twee maanden ellende zelf een nieuwe iPhone gekocht en de 11 ingeruild. KPN was met haar genereuze aanbod (ahum) er in al haar wijsheid aan voorbij gegaan dat er ook andere situaties mogelijk zouden zijn”

Het genereuze aanbod is voor mij geen oplossing en er is dus tot op de dag van vandaag geen helder perspectief op een oplossing voor mijn situatie.

Mijn reactie was op het eerdere bericht waarbij je voor een andere dan jouw eigen situatie stelde dat er geen helder perspectief is. Ik begrijp dat er voor jou geen helder perspectief is, maar dit geldt dus niet direct voor het merendeel die nog geen nieuwe telefoon heeft gekocht. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik schreef hierboven: “Ik heb na twee maanden ellende zelf een nieuwe iPhone gekocht en de 11 ingeruild. KPN was met haar genereuze aanbod (ahum) er in al haar wijsheid aan voorbij gegaan dat er ook andere situaties mogelijk zouden zijn”

Het genereuze aanbod is voor mij geen oplossing en er is dus tot op de dag van vandaag geen helder perspectief op een oplossing voor mijn situatie.

Wat verwacht je dan?

De compensatie voor de maanden abonnement krijg je neem ik aan?

 

Als gezegd, ontbreekt een helder perspectief op een oplossing in mijn situatie en dus ook op compensatie.

Reputatie 3

en zo net een mail binnen gekregen:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben u in de eerste instantie een prijsopgave verzonden, omdat wij geen aankoopnota bij uw order hebben ontvangen.
Echter is de prijsopgave op uw toestel komen te vervallen en kunt u deze als niet verzonden beschouwen. De reden hiervan is dat wij gisteren door hebben gekregen dat uw toestel binnen het omruiltraject van Apple valt.
Dit houdt in dat uw toestel binnenkort zal worden omgeruild voor een iPhone 12.
Zodra wij deze aan u verzenden, ontvangt u van ons een e-mailbericht met de verzendgegevens daarvan.

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis naar 0800-XXXXXX.
Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Met vriendelijke groet / Best regards,

logo.gif
 
dus toch op een misverstand berust….
nu maar wachten tot ik het toestel krijg.
 
@Alexandra
Reputatie 7
Badge +8

Ik schreef hierboven: “Ik heb na twee maanden ellende zelf een nieuwe iPhone gekocht en de 11 ingeruild. KPN was met haar genereuze aanbod (ahum) er in al haar wijsheid aan voorbij gegaan dat er ook andere situaties mogelijk zouden zijn”

Het genereuze aanbod is voor mij geen oplossing en er is dus tot op de dag van vandaag geen helder perspectief op een oplossing voor mijn situatie.

Wat verwacht je dan?

De compensatie voor de maanden abonnement krijg je neem ik aan?

 

Als gezegd, ontbreekt een helder perspectief op een oplossing in mijn situatie en dus ook op compensatie.

Vreemd want je zou dus tijdens dat telefoongesprek wel die 3 maanden compensatie moeten krijgen.


@Licky Lauda Fijn en snel antwoord dus.

 

Reputatie 2

en zo net een mail binnen gekregen:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben u in de eerste instantie een prijsopgave verzonden, omdat wij geen aankoopnota bij uw order hebben ontvangen.
Echter is de prijsopgave op uw toestel komen te vervallen en kunt u deze als niet verzonden beschouwen. De reden hiervan is dat wij gisteren door hebben gekregen dat uw toestel binnen het omruiltraject van Apple valt.
Dit houdt in dat uw toestel binnenkort zal worden omgeruild voor een iPhone 12.
Zodra wij deze aan u verzenden, ontvangt u van ons een e-mailbericht met de verzendgegevens daarvan.

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis naar 0800-XXXXXX.
Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Met vriendelijke groet / Best regards,

logo.gif
 
dus toch op een misverstand berust….
nu maar wachten tot ik het toestel krijg.
 
@Alexandra

 

Netjes! (Ook dat mag wel eens gezegd worden) 

Reputatie 5
Badge +1

Ik schreef hierboven: “Ik heb na twee maanden ellende zelf een nieuwe iPhone gekocht en de 11 ingeruild. KPN was met haar genereuze aanbod (ahum) er in al haar wijsheid aan voorbij gegaan dat er ook andere situaties mogelijk zouden zijn”

Het genereuze aanbod is voor mij geen oplossing en er is dus tot op de dag van vandaag geen helder perspectief op een oplossing voor mijn situatie.

Wat verwacht je dan?

De compensatie voor de maanden abonnement krijg je neem ik aan?

 

Als gezegd, ontbreekt een helder perspectief op een oplossing in mijn situatie en dus ook op compensatie.

Vreemd want je zou dus tijdens dat telefoongesprek wel die 3 maanden compensatie moeten krijgen.

 

Ik was niet onder de indruk van de telefonische gesprekspartner en kreeg sterk het gevoel dat het een extern call center was waarvan de (bijkans onverstaanbare) persoon een script ‘afdraaide’

Reputatie 2

Kunt u aangeven of ik op de lijst sta? Heb mijn profiel bijgewerkt maar nog geen sms of telefoontje ontvangen 

Reputatie 7
Badge +13

@HenkesOF Ik heb het even gecontroleerd en je staat op de lijst! Er zal nog contact worden opgenomen :-) . 

Reputatie 2

Beste moderators, kan ik mijn telefoon doorschakelen naar een andere zodat ik in ieder geval bereikbaar ben als de kpn mij belt??

Reputatie 7
Badge +13

@Licky Lauda Fijn dat er duidelijkheid is :-) . 

Reputatie 6
Badge +6

Fijn dat het is opgelost @Licky Lauda 🥳

Ik ben gebeld, maar heb hem gemist. Wordt ik dan dezelfde dag nog terug gebeld?

Is er iemand al gebeld? we zijn weer bijna 2 weken verder. Ik heb een sms ontvangen op 6 oktober. Hierin stond binnen nu en 2 weken, maar ze zullen de hele 2 weken dan wel weer nodig hebben.

Ik sta al sinds begin augustus op de lijst (toch @kpn?) en ben ook nog niet gebeld. Het lijkt dus niet op volgorde van aanmelding te gaan, maar op naam of willekeurig? Of ze lopen flink achter op de planning.

Rustig afwachten denk ik maar.

Ik ben net door ze gebeld

Beste moderators,

Na 2,5 maand constant contact gehad te hebben met jullie telefonische klantenservice, waarbij mij constant gevraagd werd geduld te hebben, heb ik nu een e-mail ontvangen waarin ik een speedtest moet doen met mijn oude toestel, omdat mijn oude sinds eind augustus niet meer in gebruik is. Wel ben ik hier nog in het bezit van. Er moet nu een “onderzoek” ingesteld worden, na meermaals aangegeven problemen te hebben gehad en pas tot op een week geleden op dit forum gewezen te zijn. 

Ook heb ik sinds eind augustus, uit ellende, een ander toestel (iphone 13) via jullie notabene aangeschaft. Nu moet mijn probleem nog “onderzocht” worden, terwijl ik al 2,5 maand bezig ben met een oplossing, voor een telefoon die ik uit ellende het moeten vervangen. Waarom wordt mij geen alternatief toestel geboden? Omdat ik me “te laat” gemeld heb op dit forum?

 

Ontzettend vreemd en een rare gang van zaken. Ik hoor graag van jullie.

Reputatie 5
Badge +2

Beste moderators,

mijn vrouw ( @Roosv, hoi 😘) heeft zich 7 oktober gemeld op dit forum. Dat is na 6 oktober, dus volgens de bekende informatie is er voor haar een ticket bij de technische dienst aangemaakt. Ze is niet gebeld, maar ze kreeg wel vrij snel een e-mail met daarin instructies de telefoon aan te melden op de reparatiepagina en daar bij opmerkingen te schrijven dat het om iPhone 11 i.c.m. netwerkproblemen ging.
 

We hebben haar telefoon samen aangemeld en daar een bevestigingsmail van ontvangen. Maar in de mail staan alleen instructies over het opsturen van de telefoon en helemaal niets over het omruilen voor een iPhone 12, dat deze eerst naar haar wordt verstuurd voordat ze de 11 terug moet sturen, etc.

Wij krijgen het gevoel dat er iets misgelopen is. Kunnen jullie dat controleren of navragen? Alvast bedankt!

 

Reputatie 3
Badge

Zojuist gebeld door het nummer van KPN, maar helaas alleen gezien dat het om een ‘gemiste oproep’ ging vanwege het bereik. Ik heb teruggebeld en de vriendelijke meneer van de KPN wist mij inderdaad te vertellen dat mijn iPhone 11 (ik heb een sim-only abonnement bij KPN) omgeruild wordt door een iPhone 12. 

 

Ik heb navraag gedaan of het mogelijk is om de iPhone 13/14 te kunnen ontvangen (tegen bijbetaling natuurlijk), maar dit was helaas niet mogelijk waar ik ook wel begrip voor heb. Ik ben allang blij dat er een actie op touw is gezet en dit ook aan de meneer laten weten. 

 

Al met al ben ik tevreden over de gang van zaken. De iPhone 12 wordt binnen vier weken verzonden incl. retourdoos voor de iPhone 11, waarna de iPhone 11 binnen twee weken retour gestuurd moet zijn. Hopelijk is hiermee de kous af.

 Goedemorgen allen! Ik begrijp dat het wachten niet leuk is maar er zal contact worden opgenomen als je op de lijst staat! We zullen bij meer informatie het vastgezette bericht verder updaten! 


@just_ken en @Marije Pieper  Dank voor het invullen! Ik heb je op de lijst gezet en er zal contact met je opgenomen worden! 

@Idadeboer Goed dat je dit aankaart. Ik ga dit doorgeven aan mijn collega's.

 

 

 

Goedemiddag, waarom krijg ik geen bevestiging dat ik op de lijst geplaatst wordt, ik heb gisteren mijn profiel aangevuld met mijn telefoonnummer en daar hier melding van gemaakt? Het is voor mij als hartpatiënt héél erg vervelend zomaar zonder bereik te zitten ☹️

Reputatie 7

Ik ben gebeld, maar heb hem gemist. Wordt ik dan dezelfde dag nog terug gebeld?

Zelfde dag durf ik niet te garanderen, maar je wordt teruggebeld.

 

Beste moderators,

mijn vrouw ( @Roosv, hoi 😘) heeft zich 7 oktober gemeld op dit forum. Dat is na 6 oktober, dus volgens de bekende informatie is er voor haar een ticket bij de technische dienst aangemaakt. Ze is niet gebeld, maar ze kreeg wel vrij snel een e-mail met daarin instructies de telefoon aan te melden op de reparatiepagina en daar bij opmerkingen te schrijven dat het om iPhone 11 i.c.m. netwerkproblemen ging.
 

We hebben haar telefoon samen aangemeld en daar een bevestigingsmail van ontvangen. Maar in de mail staan alleen instructies over het opsturen van de telefoon en helemaal niets over het omruilen voor een iPhone 12, dat deze eerst naar haar wordt verstuurd voordat ze de 11 terug moet sturen, etc.

Wij krijgen het gevoel dat er iets misgelopen is. Kunnen jullie dat controleren of navragen? Alvast bedankt!

Nee, dit klopt, @RemyZ & @Roosv. De bevestigingsmail van de reparatie is een standaardmail. Na binnenkomst van het toestel wordt gecontroleerd of ze op de lijst staat en gaat ze het ruilproces in. Dat is dus inderdaad net andersom dan bij de mensen die voor 6 oktober zijn binnengekomen. 

 

Na 2,5 maand constant contact gehad te hebben met jullie telefonische klantenservice, waarbij mij constant gevraagd werd geduld te hebben, heb ik nu een e-mail ontvangen waarin ik een speedtest moet doen met mijn oude toestel, omdat mijn oude sinds eind augustus niet meer in gebruik is. Wel ben ik hier nog in het bezit van. Er moet nu een “onderzoek” ingesteld worden, na meermaals aangegeven problemen te hebben gehad en pas tot op een week geleden op dit forum gewezen te zijn. 

Ook heb ik sinds eind augustus, uit ellende, een ander toestel (iphone 13) via jullie notabene aangeschaft. Nu moet mijn probleem nog “onderzocht” worden, terwijl ik al 2,5 maand bezig ben met een oplossing, voor een telefoon die ik uit ellende het moeten vervangen. Waarom wordt mij geen alternatief toestel geboden? Omdat ik me “te laat” gemeld heb op dit forum?

Er zit een knip in de meldingen, @Nvdl_ . Iedereen die zich t/m 6 oktober heeft gemeld is samengevoegd tot één groep en wordt van daaruit gebeld. Mensen die zich na die tijd melden, worden óók opgepakt, maar via een iets andere manier (zie ook het verhaal van RemyZ hierboven).

Nu zie ik in de notities in het systeem dat jij al wel voor die tijd contact hebt gehad met de klantenservice, maar dat het blijkbaar pas een klacht/technische melding is geworden op 12 oktober. Dat betekent dat jij ook onder de nieuwe manier valt. De technische collega's zien echter wat afwijkende dingen bij jou waardoor ze nog niet direct kunnen zeggen dat dit hetzelfde probleem is. Vandaar de verzoeken tot aanvullende testen/onderzoek. 

 

 

Goedemiddag, waarom krijg ik geen bevestiging dat ik op de lijst geplaatst wordt, ik heb gisteren mijn profiel aangevuld met mijn telefoonnummer en daar hier melding van gemaakt? Het is voor mij als hartpatiënt héél erg vervelend zomaar zonder bereik te zitten ☹️

Excuses, @Amazon59. Ik heb je op de lijst geplaatst. Er wordt contact met je opgenomen.

Ik heb me al aangemeld ergens in eind Augustus  / begin September en heb al diverse sms berichten ontvangen waaronder de laatste op 06 Oktober met deze klachten en mijn profiel op verzoek van een medewerker aangevuld met de gevraagde gegevens.
Kan iemand mij bevestigen dat ik ook echt op deze lijst staat en gebeld gaat worden en wanneer ?

 

Reputatie 4
Badge

Ik heb me al aangemeld ergens in eind Augustus  / begin September en heb al diverse sms berichten ontvangen waaronder de laatste op 06 Oktober met deze klachten en mijn profiel op verzoek van een medewerker aangevuld met de gevraagde gegevens.
Kan iemand mij bevestigen dat ik ook echt op deze lijst staat en gebeld gaat worden en wanneer ?

 

Als je sms’jes hebt gehad, sta je dus op de lijst. Anders zou je die niet hebben ontvangen.

Reputatie 6
Badge +3

Zojuist gebeld door het nummer van KPN, maar helaas alleen gezien dat het om een ‘gemiste oproep’ ging vanwege het bereik. Ik heb teruggebeld en de vriendelijke meneer van de KPN wist mij inderdaad te vertellen dat mijn iPhone 11 (ik heb een sim-only abonnement bij KPN) omgeruild wordt door een iPhone 12. 

 

Ik heb navraag gedaan of het mogelijk is om de iPhone 13/14 te kunnen ontvangen (tegen bijbetaling natuurlijk), maar dit was helaas niet mogelijk waar ik ook wel begrip voor heb. Ik ben allang blij dat er een actie op touw is gezet en dit ook aan de meneer laten weten. 

 

Al met al ben ik tevreden over de gang van zaken. De iPhone 12 wordt binnen vier weken verzonden incl. retourdoos voor de iPhone 11, waarna de iPhone 11 binnen twee weken retour gestuurd moet zijn. Hopelijk is hiermee de kous af.

Ongeacht oudheid toestel (garantie)?

Er moeten toch wel heel heel veel mensen gebeld worden zeg.

ze hebben nog 2 dagen..

Reputatie 5
Badge +1

Zojuist gebeld door het nummer van KPN, maar helaas alleen gezien dat het om een ‘gemiste oproep’ ging vanwege het bereik. Ik heb teruggebeld en de vriendelijke meneer van de KPN wist mij inderdaad te vertellen dat mijn iPhone 11 (ik heb een sim-only abonnement bij KPN) omgeruild wordt door een iPhone 12. 

 

Ik heb navraag gedaan of het mogelijk is om de iPhone 13/14 te kunnen ontvangen (tegen bijbetaling natuurlijk), maar dit was helaas niet mogelijk waar ik ook wel begrip voor heb. Ik ben allang blij dat er een actie op touw is gezet en dit ook aan de meneer laten weten. 

 

Al met al ben ik tevreden over de gang van zaken. De iPhone 12 wordt binnen vier weken verzonden incl. retourdoos voor de iPhone 11, waarna de iPhone 11 binnen twee weken retour gestuurd moet zijn. Hopelijk is hiermee de kous af.

Ongeacht oudheid toestel (garantie)?

Er moeten toch wel heel heel veel mensen gebeld worden zeg.

ze hebben nog 2 dagen..

Goede vragen 🧐 en idd bij mij ook 2 dagen. 

Reputatie 3
Badge

Zo ik ben net ook netjes gebeld met de oplossing om me iPhone 11 in te ruilen voor een 12. Je krijgt een paar vragen ect en je moest ook je IMEI melden. Ik krijg binnen 4 weken een iPhone 12 opgestuurd met een retourlabel. Daar gaat natuurlijk de iPhone 11 in en moet binnen 14 dagen opgestuurd worden en je verzendbewijs moet je 30 dagen bewaren. Helaas krijg je geen mail hierover en hoop ik dat dit vlekkeloos gaat verlopen. En ben zeker wel blij met deze oplossing. Alleen vraag me af of je het doosje en oplader ook moet mee moet leveren mochten misschien andere mensen dit niet meer hebben? Kan een moderator hier antwoord op geven zodat het voor iedereen vlekkeloos verloopt