Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Reputatie 6
Badge +6

@Licky Lauda Zou je de bijlage eens kunnen delen met ons? Ik ben wel heel benieuwd qua toelichting wat ze willen cq. gaan repareren.

Reputatie 3
Badge

@Licky Lauda heeft u dezelfde problemen als iedereen hier, namelijk op onverklaarbare wijze geen 4G meer buitenshuis sinds 20 juli (met Iphone 11)?
 

Ik schrik van je bericht! Maar het lijkt me zo sterk dat KPN compensatie biedt voor de abonnementskosten, maar vervolgens wel reparatiekosten zou gaan eisen. Dus vandaar dat ik benieuwd ben of dit om hetzelfde probleem gaat… 

 

Uiteraard hoe dan ook erg vervelend! Ik hoop dat u verder wordt geholpen!

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

Reputatie 3

@Licky Lauda heeft u dezelfde problemen als iedereen hier, namelijk op onverklaarbare wijze geen 4G meer buitenshuis sinds 20 juli (met Iphone 11)?
 

Ik schrik van je bericht! Maar het lijkt me zo sterk dat KPN compensatie biedt voor de abonnementskosten, maar vervolgens wel reparatiekosten zou gaan eisen. Dus vandaar dat ik benieuwd ben of dit om hetzelfde probleem gaat… 

 

Uiteraard hoe dan ook erg vervelend! Ik hoop dat u verder wordt geholpen!

Ik heb dezelfde problemen, ik heb alweer contact gehad met het telefoonnummer ons allemaal bekend. die gaan erin duiken waarom dit is. volgens het reparatie voortgang scherm komt het omdat op mijn aankoopsbewijs geen imei staat vermeld.

Reputatie 3

@Licky Lauda Zou je de bijlage eens kunnen delen met ons? Ik ben wel heel benieuwd qua toelichting wat ze willen cq. gaan repareren.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Toelichting prijsopgave
Uw reparatienummer : XXXXXXX
Referentie : XXXXXXX
Uw gegevens
Bedrijfsnaam :
Naam : XXXXXXX
Adres : XXXXXXX
Postcode : XXXXXX
Woonplaats : Gouda
Gegevens apparaat
Model : IPHONE 11 64GB RED ZD661-13317
IMEI-nummer : XXXXXXXX
Serienummer : XXXXXXXX
Reparatiegegevens
Klachtomschrijving : HARDWARE - Geen GSM netwerk
Aanvullende klachtomschrijving : netwerkklachten i.c.m. iPhone 11
Garantie : Nee
Diagnose : Geen / slechte ontvangst
Uit te voeren reparatie : Toestel wordt omgeruild
Reparatieomschrijving : Reparatie na prijsopgave
Reparatiekosten : € 469,00 (Incl. BTW)

 

ik heb natuurlijk wat informatie vervangen door XXXXX ;)

 
Reputatie 2

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Reputatie 6
Badge +3

Nog altijd mensen die telefonisch benaderd zijn intussen met omruil mogelijkheid?

lees er minder over op dit moment..

👍=ja

Stond al vrij snel op de lijst maar nog altijd niet gebeld.

 

Reputatie 3
Badge +1

Wat ik even trikie vindt is hoe gaat KPN mij bellen als mijn telefoon buitenshuis nauwelijks functioneerd??

Thuis bel ik via KPNWifi

Reputatie 7
Badge +8

@Licky Lauda Is er soms scherm schade of water schade oid aan je toestel?

Want anders is dit heel gek en niet de bedoeling…

 

 

Reputatie 3

@Licky Lauda Is er soms scherm schade of water schade oid aan je toestel?

Want anders is dit heel gek en niet de bedoeling…

 

 

Nee, ben heel zuinig op mijn telefoon.

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Reputatie 7
Badge +8

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Reputatie 6
Badge +6

@Licky Lauda 

Snap dat je inderdaad wat info heb weggehaald😁

De actie (omruiling van telefoon) is inderdaad wat er gebeurd (als ik het zo lees van anderen hier).

Lijkt meer dat de afstemming tussen KPN en het bedrijf wat zij in de armen hebben genomen nog niet optimaal is. Jij hoort natuurlijk niet voor deze kosten op te draaien maar KPN. 

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Elders 

Reputatie 2

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Ik heb deze aangekocht via KPN. Ik heb hier op de dag van afsluiten ook een mail van gekregen met mijn contract. Hier staat het IMEI wel op vermeld. Misschien kun je daar nog kijken @Licky Lauda (niet meer van toepassing omdat je al gereageerd had..

Reputatie 7
Badge +8

@Licky Lauda kan je bij die partij nog dit recht zetten?

Dus dat zei dit dus netjes op de factuur plaatsen?

Reputatie 6
Badge +6

 

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Elders 

Dat zou eigenlijk niet uit moeten maken, wat als je hem tweedehands via Marktplaats heb gekocht?! Dan heb je misschien niet eens een aankoopbewijs.

Reputatie 6
Badge +3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

Dat is waarschijnlijk van bijna niemand het geval.

KPN word te alle tijden het toestel gratis omgeruild voor een 12?

Reputatie 6
Badge +3

Lees nu allemaal opvallende reacties eigenlijk.

kosten voor reparatie?

omruilen valt niet binnen garantie dus kosten klant?

wat is dit voor gelul allemaal?

er zijn plotseling duizenden toestellen naar de klote en de klant gaat dit betalen??

Graag een reactie KPN

Reputatie 2

aah… ik ontvang zojuist een mail van KPN, heb het nog niet voorbij zien komen op dit forum, dus meld ik het maar even, bijzondere vragen, dat wel! als je al 3 maand met netwerk problemen zit….
benieuwd of er nog meer zijn die dit ontvangen heeft.

Geachte heer Gre,

 

In het contact met de klantenservice heeft u aangegeven problemen te ervaren met mobiel internet.

Graag ontvangen wij meer informatie zodat we verder onderzoek kunnen doen.

 

Gaat het niet om traag internet maar internet wat wegvalt of hapert? Vul dan alleen de gegevens in bij “Wegvallend internet”

Let op! Maakt u gebruik van een VPN verbinding? Schakel deze dan eerst uit. VPN kan voor trager internet zorgen, omdat het via een omweg gaat: via de server van de VPN-aanbieder.

Op de snelheid van de VPN-aanbieder hebben wij geen invloed.

 

Voorbeelden traag internet

Schakel de wifi uit op uw telefoon, wacht tot u verbonden bent met het mobiele netwerk en ga naar kpn.com/speedtest.

Kies Start speedtest

Speedtest 1

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Speedtest 2

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Wegvallend internet

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

 

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

  

Alvast bedankt voor uw medewerking.

We laten uw reactie intern 1 week open staan in afwachting van uw reactie.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

KPN, F. Jansen

Reputatie 7
Badge +8

@PME Het is 1 klant die dit nu meld en jij noemt dit gelijk in meervoud?

 

@Licky Lauda Zal via de aankopende partij hier ook achteraan moeten gaan.

En moderator hier zal vast ook mee gaan kijken wat er mis gaat bij haar.

 

Reputatie 6
Badge +3

aah… ik ontvang zojuist een mail van KPN, heb het nog niet voorbij zien komen op dit forum, dus meld ik het maar even, bijzondere vragen, dat wel! als je al 3 maand met netwerk problemen zit….
benieuwd of er nog meer zijn die dit ontvangen heeft.

Geachte heer Gre,

 

In het contact met de klantenservice heeft u aangegeven problemen te ervaren met mobiel internet.

Graag ontvangen wij meer informatie zodat we verder onderzoek kunnen doen.

 

Gaat het niet om traag internet maar internet wat wegvalt of hapert? Vul dan alleen de gegevens in bij “Wegvallend internet”

Let op! Maakt u gebruik van een VPN verbinding? Schakel deze dan eerst uit. VPN kan voor trager internet zorgen, omdat het via een omweg gaat: via de server van de VPN-aanbieder.

Op de snelheid van de VPN-aanbieder hebben wij geen invloed.

 

Voorbeelden traag internet

Schakel de wifi uit op uw telefoon, wacht tot u verbonden bent met het mobiele netwerk en ga naar kpn.com/speedtest.

Kies Start speedtest

Speedtest 1

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Speedtest 2

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Wegvallend internet

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

 

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

  

Alvast bedankt voor uw medewerking.

We laten uw reactie intern 1 week open staan in afwachting van uw reactie.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

KPN, F. Jansen

Standaard mail lijkt het

Reputatie 2

Graag bevestiging dat ik ook op de lijst sta voor compensatie. Profiel is bijgewerkt 

Al een een week  contact gehad met KPN. Voor de problemen van de iphone11 van mijn dochter en kpn abonnement was haar imei nr nodig. Ik had mn eigen gsm geregistreerd omdat zij nog minderjarig is Voor het nr gezorgd maar nu zei een medewerker dat ik moest bellen met haar eigen telefoon en haar telefoon was nog niet geregistreerd. Ik had geen rekening gehouden dat mijn dochters telefoon door de problemen helemaal niet kan bellen. Dus zelf weer gebeld en nu duurt het weer een paar dagen voordat er actie wordt ondernomen. Ik ben nu al een week bezig. Kpn waar zijn jullie mee bezig. Jullie verhaal komt niet overeen. Iedere medewerker zegt wat anders Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.