Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Reputatie 6
Badge +6

@Licky Lauda Zou je de bijlage eens kunnen delen met ons? Ik ben wel heel benieuwd qua toelichting wat ze willen cq. gaan repareren.

Reputatie 3
Badge

@Licky Lauda heeft u dezelfde problemen als iedereen hier, namelijk op onverklaarbare wijze geen 4G meer buitenshuis sinds 20 juli (met Iphone 11)?
 

Ik schrik van je bericht! Maar het lijkt me zo sterk dat KPN compensatie biedt voor de abonnementskosten, maar vervolgens wel reparatiekosten zou gaan eisen. Dus vandaar dat ik benieuwd ben of dit om hetzelfde probleem gaat… 

 

Uiteraard hoe dan ook erg vervelend! Ik hoop dat u verder wordt geholpen!

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

Reputatie 3

@Licky Lauda heeft u dezelfde problemen als iedereen hier, namelijk op onverklaarbare wijze geen 4G meer buitenshuis sinds 20 juli (met Iphone 11)?
 

Ik schrik van je bericht! Maar het lijkt me zo sterk dat KPN compensatie biedt voor de abonnementskosten, maar vervolgens wel reparatiekosten zou gaan eisen. Dus vandaar dat ik benieuwd ben of dit om hetzelfde probleem gaat… 

 

Uiteraard hoe dan ook erg vervelend! Ik hoop dat u verder wordt geholpen!

Ik heb dezelfde problemen, ik heb alweer contact gehad met het telefoonnummer ons allemaal bekend. die gaan erin duiken waarom dit is. volgens het reparatie voortgang scherm komt het omdat op mijn aankoopsbewijs geen imei staat vermeld.

Reputatie 3

@Licky Lauda Zou je de bijlage eens kunnen delen met ons? Ik ben wel heel benieuwd qua toelichting wat ze willen cq. gaan repareren.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Toelichting prijsopgave
Uw reparatienummer : XXXXXXX
Referentie : XXXXXXX
Uw gegevens
Bedrijfsnaam :
Naam : XXXXXXX
Adres : XXXXXXX
Postcode : XXXXXX
Woonplaats : Gouda
Gegevens apparaat
Model : IPHONE 11 64GB RED ZD661-13317
IMEI-nummer : XXXXXXXX
Serienummer : XXXXXXXX
Reparatiegegevens
Klachtomschrijving : HARDWARE - Geen GSM netwerk
Aanvullende klachtomschrijving : netwerkklachten i.c.m. iPhone 11
Garantie : Nee
Diagnose : Geen / slechte ontvangst
Uit te voeren reparatie : Toestel wordt omgeruild
Reparatieomschrijving : Reparatie na prijsopgave
Reparatiekosten : € 469,00 (Incl. BTW)

 

ik heb natuurlijk wat informatie vervangen door XXXXX ;)

 
Reputatie 2

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Reputatie 6
Badge +3

Nog altijd mensen die telefonisch benaderd zijn intussen met omruil mogelijkheid?

lees er minder over op dit moment..

👍=ja

Stond al vrij snel op de lijst maar nog altijd niet gebeld.

 

Reputatie 3
Badge +1

Wat ik even trikie vindt is hoe gaat KPN mij bellen als mijn telefoon buitenshuis nauwelijks functioneerd??

Thuis bel ik via KPNWifi

Reputatie 7
Badge +8

@Licky Lauda Is er soms scherm schade of water schade oid aan je toestel?

Want anders is dit heel gek en niet de bedoeling…

 

 

Reputatie 3

@Licky Lauda Is er soms scherm schade of water schade oid aan je toestel?

Want anders is dit heel gek en niet de bedoeling…

 

 

Nee, ben heel zuinig op mijn telefoon.

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Reputatie 7
Badge +8

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Reputatie 6
Badge +6

@Licky Lauda 

Snap dat je inderdaad wat info heb weggehaald😁

De actie (omruiling van telefoon) is inderdaad wat er gebeurd (als ik het zo lees van anderen hier).

Lijkt meer dat de afstemming tussen KPN en het bedrijf wat zij in de armen hebben genomen nog niet optimaal is. Jij hoort natuurlijk niet voor deze kosten op te draaien maar KPN. 

Reputatie 3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Elders 

Reputatie 2

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

 

Hoe oud is jouw toestel? Mijn is inmiddels ruim 2 jaar, maar werkt voor de rest nog perfect.
Zou toch bizar zijn als KPN niet voor de kosten opdraait? 

Mei 2021 aangeschaft, maar omdat op het aankopbewijs geen imei staat word hij als buiten garantie beschouwd.

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Ik heb deze aangekocht via KPN. Ik heb hier op de dag van afsluiten ook een mail van gekregen met mijn contract. Hier staat het IMEI wel op vermeld. Misschien kun je daar nog kijken @Licky Lauda (niet meer van toepassing omdat je al gereageerd had..

Reputatie 7
Badge +8

@Licky Lauda kan je bij die partij nog dit recht zetten?

Dus dat zei dit dus netjes op de factuur plaatsen?

Reputatie 6
Badge +6

 

Dat is vreemd, en via KPN Website gekocht of elders?

Elders 

Dat zou eigenlijk niet uit moeten maken, wat als je hem tweedehands via Marktplaats heb gekocht?! Dan heb je misschien niet eens een aankoopbewijs.

Reputatie 6
Badge +3

Licky Lauda, moet jij nu de reparatiekosten betalen? 
In een eerder berichtje van vandaag dacht ik dat je meldde dat je mobiel omgeruild zou worden. Zou wel heel erg zijn dat ze dit zo afhandelen. 

Idd, ik moet de omruiling gaan betalen (althans, volgens het mailtje. mijn toestel zou niet binnen garantie zijn.)

Dat is waarschijnlijk van bijna niemand het geval.

KPN word te alle tijden het toestel gratis omgeruild voor een 12?

Reputatie 6
Badge +3

Lees nu allemaal opvallende reacties eigenlijk.

kosten voor reparatie?

omruilen valt niet binnen garantie dus kosten klant?

wat is dit voor gelul allemaal?

er zijn plotseling duizenden toestellen naar de klote en de klant gaat dit betalen??

Graag een reactie KPN

Reputatie 2

aah… ik ontvang zojuist een mail van KPN, heb het nog niet voorbij zien komen op dit forum, dus meld ik het maar even, bijzondere vragen, dat wel! als je al 3 maand met netwerk problemen zit….
benieuwd of er nog meer zijn die dit ontvangen heeft.

Geachte heer Gre,

 

In het contact met de klantenservice heeft u aangegeven problemen te ervaren met mobiel internet.

Graag ontvangen wij meer informatie zodat we verder onderzoek kunnen doen.

 

Gaat het niet om traag internet maar internet wat wegvalt of hapert? Vul dan alleen de gegevens in bij “Wegvallend internet”

Let op! Maakt u gebruik van een VPN verbinding? Schakel deze dan eerst uit. VPN kan voor trager internet zorgen, omdat het via een omweg gaat: via de server van de VPN-aanbieder.

Op de snelheid van de VPN-aanbieder hebben wij geen invloed.

 

Voorbeelden traag internet

Schakel de wifi uit op uw telefoon, wacht tot u verbonden bent met het mobiele netwerk en ga naar kpn.com/speedtest.

Kies Start speedtest

Speedtest 1

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Speedtest 2

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Wegvallend internet

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

 

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

  

Alvast bedankt voor uw medewerking.

We laten uw reactie intern 1 week open staan in afwachting van uw reactie.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

KPN, F. Jansen

Reputatie 7
Badge +8

@PME Het is 1 klant die dit nu meld en jij noemt dit gelijk in meervoud?

 

@Licky Lauda Zal via de aankopende partij hier ook achteraan moeten gaan.

En moderator hier zal vast ook mee gaan kijken wat er mis gaat bij haar.

 

Reputatie 6
Badge +3

aah… ik ontvang zojuist een mail van KPN, heb het nog niet voorbij zien komen op dit forum, dus meld ik het maar even, bijzondere vragen, dat wel! als je al 3 maand met netwerk problemen zit….
benieuwd of er nog meer zijn die dit ontvangen heeft.

Geachte heer Gre,

 

In het contact met de klantenservice heeft u aangegeven problemen te ervaren met mobiel internet.

Graag ontvangen wij meer informatie zodat we verder onderzoek kunnen doen.

 

Gaat het niet om traag internet maar internet wat wegvalt of hapert? Vul dan alleen de gegevens in bij “Wegvallend internet”

Let op! Maakt u gebruik van een VPN verbinding? Schakel deze dan eerst uit. VPN kan voor trager internet zorgen, omdat het via een omweg gaat: via de server van de VPN-aanbieder.

Op de snelheid van de VPN-aanbieder hebben wij geen invloed.

 

Voorbeelden traag internet

Schakel de wifi uit op uw telefoon, wacht tot u verbonden bent met het mobiele netwerk en ga naar kpn.com/speedtest.

Kies Start speedtest

Speedtest 1

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Speedtest 2

Download mbps:

Upload mbps:

Ping (ms):

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar u de test uitgevoerd heeft):

 

Wegvallend internet

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

 

Datum:

Tijdstip:

Locatie (postcode/huisnummer/plaatsnaam waar het internet wegviel):

Wat voor type applicatie gebruikte u?: (Browsen, navigatie, een bedrijfsapp of andere type app)

Eventuele foutmelding:

  

Alvast bedankt voor uw medewerking.

We laten uw reactie intern 1 week open staan in afwachting van uw reactie.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

KPN, F. Jansen

Standaard mail lijkt het

Reputatie 2

Graag bevestiging dat ik ook op de lijst sta voor compensatie. Profiel is bijgewerkt 

Al een een week  contact gehad met KPN. Voor de problemen van de iphone11 van mijn dochter en kpn abonnement was haar imei nr nodig. Ik had mn eigen gsm geregistreerd omdat zij nog minderjarig is Voor het nr gezorgd maar nu zei een medewerker dat ik moest bellen met haar eigen telefoon en haar telefoon was nog niet geregistreerd. Ik had geen rekening gehouden dat mijn dochters telefoon door de problemen helemaal niet kan bellen. Dus zelf weer gebeld en nu duurt het weer een paar dagen voordat er actie wordt ondernomen. Ik ben nu al een week bezig. Kpn waar zijn jullie mee bezig. Jullie verhaal komt niet overeen. Iedere medewerker zegt wat anders Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.