Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ik ondervind ook deze problemen met mijn iPhone 11 en KPN abonnementen (dual sim); ik heb mijn forumprofiel zojuist ingevuld.

Reputatie 1

Ik wil me ook graag aanmelden voor de al 3 maanden duren problemen met KPN en iPhone 11.

Wanneer krijg ik nu iets een keer te horen hierover ???

 

Admin: 06-nummer verwijderd uit openbaar bericht

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 

Reputatie 2

Ik wil me ook graag aanmelden voor de al 3 maanden duren problemen met KPN en iPhone 11.

Wanneer krijg ik nu iets een keer te horen hierover ???

 

mijn naam is B. Van Til

 

Telefoonnummer even in je profiel zetten en niet zo open en bloot op het forum. Tenzij je natuurlijk door  vanalles en iedereen gebeld wil worden. 

Reputatie 2

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 

Je staat net als alle anderen hier op de lijst en je gaat vanzelf gebeld worden. Ik snap de frustratie hoor. Wacht zelf ook nog steeds op het belletje. 
 

De abonnementskosten worden vergoedt dus ook dat gaat geregeld worden. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb jouw gegevens genoteerd @BramBZ Net als de gegevens van @B.v.T 

Reputatie 3

status update:

12 oktober alles ingevuld voor de reparatie.
14 oktober ontvangst bevestiging.
17 oktober in reparatie gegaan.

17 oktober

Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild
 
nu wachten of tot ik een toestel thuis bezorgd krijg of dat er contact wordt opgenomen.
 
dus, hou hoop @LianneHoHo
ik hou jullie op de hoogte.
 

Zelfde probleem hier! Nieuwe simkaart aangevraagd en nog steeds problemen.. ook een iphone 11. Slechte verbinding met internet amper 4G, aan en uitzetten geprobeerd geen verbeteringen.. En nooit een sms ontvangen. 
 

Na aanleiding van een gesprek met medewerker schrijf ik deze reactie om mijzelf aan te melden zodat er contact met mij opgezocht kan worden. 

Zelfde problematiek al enkele maanden. Graag op de lijst. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 


Ik hoor wat u zegt en ik snap ook zeker uw ergenis in deze case, dat was ook niet waar ik op aansloeg, u zegt “weet je hoelang ik al wacht??” 98% van de gedupeerden hier heeft ook al problemen sinds juli, die zijn ook van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb dit topic gevolgd sinds het begin, lees die verhalen hier maar. Kortom u bent niet de enige en u komt aan de beurt voor een oplossing net zoals uw medegedupeerden. Dat het lang heeft geduurd zijn we allemaal met u eens!

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 


Ik hoor wat u zegt en ik snap ook zeker uw ergenis in deze case, dat was ook niet waar ik op aansloeg, u zegt “weet je hoelang ik al wacht??” 98% van de gedupeerden hier heeft ook al problemen sinds juli, die zijn ook van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb dit topic gevolgd sinds het begin, lees die verhalen hier maar. Kortom u bent niet de enige en u komt aan de beurt voor een oplossing net zoals uw medegedupeerden. Dat het lang heeft geduurd zijn we allemaal met u eens!

  • Ja hoor, ik heb al 2 maanden problemen met bellen en pagina’s laden met mijn iPhone 11, ik heb weer eens met de klantenservice gebeld en het ligt allemaal aan de iPhone 11, een probleem van Apple zeggen ze. Ik word er zo moe van 
Reputatie 7
Badge +19

@WilliamG gegevens heb ik genoteerd. 

@Joep Steijaert als ik jouw gegevens erbij pak, kom ik geen KPN Mobiel abonnement tegen? Alleen een internet en tv abonnement. Als je bij een andere provider zit, dan zal jij je daar moeten melden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

@Jeroen_dB 

Klopt, ik heb een abonnement bij Simyo via KPN (simkaart 1) en een abonnement bij KPN (simkaart 2). Telefoonnummer zal ik toevoegen in mijn forumaccount;) 

 

Alvast bedankt! 

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Bedankt Jeroen, kan ik dat zelf wijzigen ?

status update:

12 oktober alles ingevuld voor de reparatie.
14 oktober ontvangst bevestiging.
17 oktober in reparatie gegaan.

17 oktober

Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild
 
nu wachten of tot ik een toestel thuis bezorgd krijg of dat er contact wordt opgenomen.
 
dus, hou hoop @LianneHoHo
ik hou jullie op de hoogte.
 


@Licky Lauda attent dat je mij nog even op de hoogte houdt, maar ik heb vorige week al een contract afgesloten bij de concurrent.
 

De communicatie van KPN is ronduit slecht. Was er klaar mee om tegen een muur van een telecom gigant op te lopen en heb de eer aan mijzelf gehouden. Je hoeft echt niet afhankelijk van ze te zijn en dit te accepteren, er zijn genoeg andere aanbieders. 

Ik ben vorige week gebeld om een bepaalde instelling in mijn telefoon te wijzigen. Dit zou moeten helpen bij een betere internetverbinding. Helaas heeft dit niet geholpen en heb ik nog steeds hetzelfde probleem. 
Hoe kan dit probleem al zolang bestaan? Het wordt echt tijd dat er voor iedereen een oplossing komt. 

Reputatie 3
Badge +1

Kan één van de moderators mij mijn ticketnummer via een PM toesturen wat er op 16/10/22 is aangemaakt.

Ik krijg het niet voor elkaar deze simpele vraag bij de 1ste lijns support van KPN beantwoord te krijgen.

Zij kunnen dat niet zien.

 

dank u

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Bedankt Jeroen, kan ik dat zelf wijzigen ?

Dat is verder niet niet nodig. Was even een check vraag. De technici zullen in het netwerk zien dat jij een iPhone 11 gebruikt en deze problemen ondervindt @MaryO 

Is dat KPN nummer een zakelijk nummer? Want dan moet je bij de Zakelijke klantenservice zijn @Joep Steijaert 

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Dat was eerst wel zo als je voor xx oktober had aangemeld werd je eerder gebeld dan mensen die zich na die datum hadden aangemeld (weet de exacte datum niet meer).

Nu citeer ik een moderator: “voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober te bellen met een update/ passende oplossing.”

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Dat was eerst wel zo als je voor xx oktober had aangemeld werd je eerder gebeld dan mensen die zich na die datum hadden aangemeld (weet de exacte datum niet meer).

Nu citeer ik een moderator: “voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober te bellen met een update/ passende oplossing.”

Er zal wel een reden voor zijn. Ik blijf maar geduldig wachten tot de 21e. In ieder geval bedankt voor de uitleg. 

Reputatie 5
Badge +1

Binnen 2 weken word ik gebeld. 
KPN heeft nog 3 dagen om me te bellen, wacht dus nog even af. 
 

 

Reputatie 3

Geachte heer XXX,

Namens KPN heeft Teleplan dba Reconext uw reparatie in behandeling. Wijhebben de oorzaak van het defect gevonden en kunnen uw apparaat repareren.Helaas is gebleken dat het defect buiten de garantie valt. Wij moetenhiervoor de reparatiekosten in rekening brengen.

Uw mogelijkheden
Uiteraard kunt u zelf kiezen wat u met uw apparaat wilt doen. U hebt hierbij keuze uit 2 mogelijkheden:

  1. Het apparaat laten repareren
    De kosten hiervoor zijn €469,00 (inclusief btw). De reparatie wordt uitgevoerd volgens de voorwaarden van de fabrikant waardoor u de fabrieksgarantie behoudt. U ontvangt tevens 3 maanden garantie op de reparatie. Een toelichting van de benodigde reparatie vindt u in de bijlage.
     
  2. Afzien van de reparatie en het apparaat ongerepareerd terug ontvangen
    U betaalt enkel onderzoekskosten van €42,51 (inclusief btw).
    Klik hiervoor op de volgende linkiDEAL


Hoe nu verder?
Wij verzoeken u om uiterlijk binnen 2 weken de kosten te voldoen via iDEAL. Bovenstaande link verwijst u naar onze betalingsomgeving. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen streven wij er naar om uw reparatie binnen twee weken te hebben afgerond.

Volg uw reparatie
Via uw persoonlijke link kunt u online de reparatie volgen. De link heeft u per e-mail ontvangen na de aanmelding van de reparatie.

Geen betaling ontvangen
Wanneer wij voor 31-10-2022 geen betaling van u hebben ontvangen, wordt uw apparaat ongerepareerd - tegen onderzoekskosten - teruggestuurd.

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/klantenservice ofstuur een e-mail naar prijsopgave@reconext.com. Vergeet niet om hetreparatienummer te vermelden.


Met vriendelijke groet,
Reconext

 

contact gehad met klantenservice zoals hierboven vermeld, die geven aan dat ik moet reageren op de mail van reconext… teleurgesteld is een te klein begrip hiervoor.