Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ik ondervind ook deze problemen met mijn iPhone 11 en KPN abonnementen (dual sim); ik heb mijn forumprofiel zojuist ingevuld.

Reputatie 1

Ik wil me ook graag aanmelden voor de al 3 maanden duren problemen met KPN en iPhone 11.

Wanneer krijg ik nu iets een keer te horen hierover ???

 

Admin: 06-nummer verwijderd uit openbaar bericht

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 

Reputatie 2

Ik wil me ook graag aanmelden voor de al 3 maanden duren problemen met KPN en iPhone 11.

Wanneer krijg ik nu iets een keer te horen hierover ???

 

mijn naam is B. Van Til

 

Telefoonnummer even in je profiel zetten en niet zo open en bloot op het forum. Tenzij je natuurlijk door  vanalles en iedereen gebeld wil worden. 

Reputatie 2

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 

Je staat net als alle anderen hier op de lijst en je gaat vanzelf gebeld worden. Ik snap de frustratie hoor. Wacht zelf ook nog steeds op het belletje. 
 

De abonnementskosten worden vergoedt dus ook dat gaat geregeld worden. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb jouw gegevens genoteerd @BramBZ Net als de gegevens van @B.v.T 

Reputatie 3

status update:

12 oktober alles ingevuld voor de reparatie.
14 oktober ontvangst bevestiging.
17 oktober in reparatie gegaan.

17 oktober

Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild
 
nu wachten of tot ik een toestel thuis bezorgd krijg of dat er contact wordt opgenomen.
 
dus, hou hoop @LianneHoHo
ik hou jullie op de hoogte.
 

Zelfde probleem hier! Nieuwe simkaart aangevraagd en nog steeds problemen.. ook een iphone 11. Slechte verbinding met internet amper 4G, aan en uitzetten geprobeerd geen verbeteringen.. En nooit een sms ontvangen. 
 

Na aanleiding van een gesprek met medewerker schrijf ik deze reactie om mijzelf aan te melden zodat er contact met mij opgezocht kan worden. 

Zelfde problematiek al enkele maanden. Graag op de lijst. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 


Ik hoor wat u zegt en ik snap ook zeker uw ergenis in deze case, dat was ook niet waar ik op aansloeg, u zegt “weet je hoelang ik al wacht??” 98% van de gedupeerden hier heeft ook al problemen sinds juli, die zijn ook van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb dit topic gevolgd sinds het begin, lees die verhalen hier maar. Kortom u bent niet de enige en u komt aan de beurt voor een oplossing net zoals uw medegedupeerden. Dat het lang heeft geduurd zijn we allemaal met u eens!

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Dat mijn gegevens “pas” 6 dagen op de lijst staan staat los van hoe lang ik al problemen heb en dat is al sinds Juli, ben in een winkel geweest en daar wordt je afgescheept met ga maar naar het forum want het speelt al maanden en ligt aan een update van Apple, terwijl ze eigenlijk geen bal van af weet, in de Apple zeggen ze ook te weten dat het al maanden speelt en zij er niets aan kunnen doen, ligt aan KPN, ik voel me gewoon in de maling genomen, geef duidelijk aan wat en op welke termijn de klanten geholpen worden en het probleem uit de wereld is, als ik een maand m’n abonnementskosten niet betaald wordt mijn Sim geblokkeerd andersom betalen en hiervoor geen dienst ontvangen kan klaarblijkelijk wel door de beugel! 


Ik hoor wat u zegt en ik snap ook zeker uw ergenis in deze case, dat was ook niet waar ik op aansloeg, u zegt “weet je hoelang ik al wacht??” 98% van de gedupeerden hier heeft ook al problemen sinds juli, die zijn ook van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb dit topic gevolgd sinds het begin, lees die verhalen hier maar. Kortom u bent niet de enige en u komt aan de beurt voor een oplossing net zoals uw medegedupeerden. Dat het lang heeft geduurd zijn we allemaal met u eens!

  • Ja hoor, ik heb al 2 maanden problemen met bellen en pagina’s laden met mijn iPhone 11, ik heb weer eens met de klantenservice gebeld en het ligt allemaal aan de iPhone 11, een probleem van Apple zeggen ze. Ik word er zo moe van 
Reputatie 7
Badge +19

@WilliamG gegevens heb ik genoteerd. 

@Joep Steijaert als ik jouw gegevens erbij pak, kom ik geen KPN Mobiel abonnement tegen? Alleen een internet en tv abonnement. Als je bij een andere provider zit, dan zal jij je daar moeten melden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

@Jeroen_dB 

Klopt, ik heb een abonnement bij Simyo via KPN (simkaart 1) en een abonnement bij KPN (simkaart 2). Telefoonnummer zal ik toevoegen in mijn forumaccount;) 

 

Alvast bedankt! 

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Bedankt Jeroen, kan ik dat zelf wijzigen ?

status update:

12 oktober alles ingevuld voor de reparatie.
14 oktober ontvangst bevestiging.
17 oktober in reparatie gegaan.

17 oktober

Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild
 
nu wachten of tot ik een toestel thuis bezorgd krijg of dat er contact wordt opgenomen.
 
dus, hou hoop @LianneHoHo
ik hou jullie op de hoogte.
 


@Licky Lauda attent dat je mij nog even op de hoogte houdt, maar ik heb vorige week al een contract afgesloten bij de concurrent.
 

De communicatie van KPN is ronduit slecht. Was er klaar mee om tegen een muur van een telecom gigant op te lopen en heb de eer aan mijzelf gehouden. Je hoeft echt niet afhankelijk van ze te zijn en dit te accepteren, er zijn genoeg andere aanbieders. 

Ik ben vorige week gebeld om een bepaalde instelling in mijn telefoon te wijzigen. Dit zou moeten helpen bij een betere internetverbinding. Helaas heeft dit niet geholpen en heb ik nog steeds hetzelfde probleem. 
Hoe kan dit probleem al zolang bestaan? Het wordt echt tijd dat er voor iedereen een oplossing komt. 

Reputatie 3
Badge +1

Kan één van de moderators mij mijn ticketnummer via een PM toesturen wat er op 16/10/22 is aangemaakt.

Ik krijg het niet voor elkaar deze simpele vraag bij de 1ste lijns support van KPN beantwoord te krijgen.

Zij kunnen dat niet zien.

 

dank u

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MaryO, bijzonder dat je op deze wijze te woord bent gestaan. Ik zet je graag op de lijst met klanten die problemen ervaren. Nog even een vraagje: Ik zie 1 abonnement met daarbij een iPhone 8 geregistreerd staan, maar je gebruikt een iPhone 11? 

Ik heb sinds november 2021 een iPhone 11 

Bedankt Jeroen, kan ik dat zelf wijzigen ?

Dat is verder niet niet nodig. Was even een check vraag. De technici zullen in het netwerk zien dat jij een iPhone 11 gebruikt en deze problemen ondervindt @MaryO 

Is dat KPN nummer een zakelijk nummer? Want dan moet je bij de Zakelijke klantenservice zijn @Joep Steijaert 

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Dat was eerst wel zo als je voor xx oktober had aangemeld werd je eerder gebeld dan mensen die zich na die datum hadden aangemeld (weet de exacte datum niet meer).

Nu citeer ik een moderator: “voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober te bellen met een update/ passende oplossing.”

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Lijkt mij sterk dat op volgorde van de lijst gebeld wordt. Ik sta al sinds het begin op de lijst en heb nog geen telefoontje gehad. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. 

Dat was eerst wel zo als je voor xx oktober had aangemeld werd je eerder gebeld dan mensen die zich na die datum hadden aangemeld (weet de exacte datum niet meer).

Nu citeer ik een moderator: “voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober te bellen met een update/ passende oplossing.”

Er zal wel een reden voor zijn. Ik blijf maar geduldig wachten tot de 21e. In ieder geval bedankt voor de uitleg. 

Reputatie 5
Badge +1

Binnen 2 weken word ik gebeld. 
KPN heeft nog 3 dagen om me te bellen, wacht dus nog even af. 
 

 

Reputatie 3

Geachte heer XXX,

Namens KPN heeft Teleplan dba Reconext uw reparatie in behandeling. Wijhebben de oorzaak van het defect gevonden en kunnen uw apparaat repareren.Helaas is gebleken dat het defect buiten de garantie valt. Wij moetenhiervoor de reparatiekosten in rekening brengen.

Uw mogelijkheden
Uiteraard kunt u zelf kiezen wat u met uw apparaat wilt doen. U hebt hierbij keuze uit 2 mogelijkheden:

  1. Het apparaat laten repareren
    De kosten hiervoor zijn €469,00 (inclusief btw). De reparatie wordt uitgevoerd volgens de voorwaarden van de fabrikant waardoor u de fabrieksgarantie behoudt. U ontvangt tevens 3 maanden garantie op de reparatie. Een toelichting van de benodigde reparatie vindt u in de bijlage.
     
  2. Afzien van de reparatie en het apparaat ongerepareerd terug ontvangen
    U betaalt enkel onderzoekskosten van €42,51 (inclusief btw).
    Klik hiervoor op de volgende linkiDEAL


Hoe nu verder?
Wij verzoeken u om uiterlijk binnen 2 weken de kosten te voldoen via iDEAL. Bovenstaande link verwijst u naar onze betalingsomgeving. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen streven wij er naar om uw reparatie binnen twee weken te hebben afgerond.

Volg uw reparatie
Via uw persoonlijke link kunt u online de reparatie volgen. De link heeft u per e-mail ontvangen na de aanmelding van de reparatie.

Geen betaling ontvangen
Wanneer wij voor 31-10-2022 geen betaling van u hebben ontvangen, wordt uw apparaat ongerepareerd - tegen onderzoekskosten - teruggestuurd.

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/klantenservice ofstuur een e-mail naar prijsopgave@reconext.com. Vergeet niet om hetreparatienummer te vermelden.


Met vriendelijke groet,
Reconext

 

contact gehad met klantenservice zoals hierboven vermeld, die geven aan dat ik moet reageren op de mail van reconext… teleurgesteld is een te klein begrip hiervoor.