Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Je kunt via onze klantenservice of ons forum een melding van dit probleem laten registreren. Naar aanleiding van die melding wordt er vanuit een apart team telefonisch contact met je opgenomen met een update/ passende oplossing. 
 

Hoi, ik heb dit probleem ook. Al een tijdje krijg ik sms’jes van kpn over het probleem en ik zou gebeld worden. Het probleem is is dat ik niet gebeld kan worden want ik heb geen bereik en via wifi werkt het ook niet. In plaats van een smsje te sturen met de informatie waarover wordt gebeld krijg ik helemaal geen informatie meer. Erg vervelend!

Je wordt gebeld met een update/ passende oplossing @Luuk g. Dat doen wij via een persoonlijk contact en niet via SMS. We doen meerdere belpogingen. Lukt het echt niet om iemand te pakken te krijgen, dan kijken we later naar een andere mogelijkheid om contact op te nemen. Voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober (cc @RTournay) te bellen met een update/ passende oplossing.

Ontvang je trouwens ook geen voicemailberichten of berichten van een gemiste oproep? Je kunt dan eventueel zelf terugbellen. 

Ik ontvang geen voicemail en als ik zelf terugbel hoor ik “dit gesprek kan worden opgenomen” en dan hangt hij vanzelf op

Als u de groene uitgelichte reactie van Alexandra leest op de eerste pagina in dat topic, leest u hoe u zich kunt aanmelden. Dat gaat door uw gegevens in uw profiel van dit forum te plaatsen. Die aanbieding voor het omruilen van de IPhone 11 naar 12 is inderdaad een aanbieding van KPN. Ook dat kunt u lezen in het topic.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Dank voor het antwoord. Ik ga mijn profiel aanpassen. Is dit profiel ook leesbaar voor andere forum gebruikers?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik heb inmiddels mijn profiel aangepast met de gevraagde gegevens en wacht graag het telefoontje van KPN af. 

Ik heb sinds mijn vakantie (Portugal) geen verbinding meer, geen 4G. Ik krijg alleen maar een E te zien. Ook krijgen mensen die mij bellen regelmatig meteen mijn voicemail en ontvang ik een “gemiste oproep”. Zelf bellen gaat meestal wel goed. Graag hoor ik van jullie wat voor oplossing hiervoor is? Graag kom ik in aanmerking voor compensatie. Ik was gisteren in een KPN winkel (Nijmegen) en er kwamen zeker 2 andere klanten binnen met hetzelfde probleem.

Ik ben benieuwd of mij nummer goed geregistreerd staat voor de terugbelactie voor 21 okt. Ik heb weliswaar een sms ontvangen, maar de medewerker van de klantenservice gaf aan dat mijn ticket helemaal niet doorgezet was. Hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +16

Je bericht is samengevoegd met dit centrale topic, @FDIJ. Je bent al gebeld, begrijp ik. Wat heb je dan aangegeven in het gesprek?

Je gegevens zijn al bekend, dus nog een keer is niet nodig.
Goed om te weten: de gegevens die je invult in de vakjes waar “Privé” achterstaat, zijn alleen zichtbaar van de KPN moderators.

@Reneplouvier Jammer dat je ook te maken hebt met dit issue. Wil je het groen omlijnde bericht in het startbericht eens lezen en de benodigde gegevens invullen in jouw Forum profiel? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben benieuwd of mij nummer goed geregistreerd staat voor de terugbelactie voor 21 okt. Ik heb weliswaar een sms ontvangen, maar de medewerker van de klantenservice gaf aan dat mijn ticket helemaal niet doorgezet was. Hoor het graag.

Ja hoor, je gegevens staan genoteerd, @Wiebe LageveenZie hier de bevestiging vanuit ons

Het wordt tijd dat KPN zijn klanten een nieuwe iPhone 11 levert, het probleem duurt al 3 maanden en is nog steeds niet opgelost! Aan berichten dat er hard aan wordt gewerkt heb ik als klant niets. Gewoon je klanten service bieden, na drie maanden mag dat wel een keer lijkt me zo! 

Reputatie 7
Badge +8

Het wordt tijd dat KPN zijn klanten een nieuwe iPhone 11 levert, het probleem duurt al 3 maanden en is nog steeds niet opgelost! Aan berichten dat er hard aan wordt gewerkt heb ik als klant niets. Gewoon je klanten service bieden, na drie maanden mag dat wel een keer lijkt me zo! 

Lees even een beetje terug en de eerste post die steeds bijgewerkt wordt.

Reputatie 4
Badge

Het wordt tijd dat KPN zijn klanten een nieuwe iPhone 11 levert, het probleem duurt al 3 maanden en is nog steeds niet opgelost! Aan berichten dat er hard aan wordt gewerkt heb ik als klant niets. Gewoon je klanten service bieden, na drie maanden mag dat wel een keer lijkt me zo! 

Lees jij de berichten in dit topic wel?!

Ik heb sinds juli 2022 het voortdurende probleem dat ik een erg slechte verbinding met mijn mobiele telefoon heb; hij staat dan op E ipv 4G en ondanks een simwissel, opnieuw opstarten, herhaaldelijk!, blijft dit probleem zich voordoen.
Ik betaal me scheel, maar er komt maar geen oplossing


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Knissie! Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Helaas ben jij niet de enige die dit probleem ervaart. 

Er is eergisteren vanuit één van onze winkels al een melding voor jou geregistreerd. We zullen ook telefonisch contact met jou opnemen voor een update/ gepaste oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

@Shyrin_,

Even voor de zekerheid 😉 Mensen die nu een iPhone 11 (https://www.kpn.com/apple/iphone-11.htm) bestellen, krijgen die dan niet dit probleem? Anders snap ik niet helemaal waarom KPN niet tijdelijk stopt met de verkoop van dit toestel. (Of eventueel een WARNING vermelden?)

Reputatie 7
Badge +8

@Shyrin_,

Even voor de zekerheid 😉 Mensen die nu een iPhone 11 (https://www.kpn.com/apple/iphone-11.htm) bestellen, krijgen die dan niet dit probleem? Anders snap ik niet helemaal waarom KPN niet tijdelijk stopt met de verkoop van dit toestel. (Of eventueel een WARNING vermelden?)

Niet iedereen met een 11 heeft dit probleem 

Bij sommige is het toestel gewisseld voor een andere 11 en toen werkte het gewoon.

Reputatie 7

Niet iedereen met een 11 heeft dit probleem 

Klopt, interessant is daarbij wel waarom kpn dan kiest voor het ruilen van de 11 naar een 12 immers kpn had dan ook kunnen kiezen voor het ruilen van een niet werkende 11 naar een wel werkende 11.

Reputatie 7
Badge +8

Niet iedereen met een 11 heeft dit probleem 

Klopt, interessant is daarbij wel waarom kpn dan kiest voor het ruilen van de 11 naar een 12 immers kpn had dan ook kunnen kiezen voor het ruilen van een niet werkende 11 naar een wel werkende 11.

Misschien niet meer voldoende op voorraad?

Zal vast een redenatie achter zitten die zei wel weten en wij nooit zullen weten.

Ook ik heb al ongeveer 3 maanden last van internetproblemen met mijn iPhone 11. Ik wil graag op de lijst gezet worden en informatie ontvangen. Alvast bedankt.

hey kpn zojuist heb ik de info toegevoegd

Reputatie 7
Badge +15

@JH_15 Welkom op het forum. 

Ik kom zowel je postcode en huisnummer als je mobiele nummer niet tegen in onze systemen. 

Ben je wel klant bij KPN? Of wellicht bij een andere provider? 

@Rutger_ oh excuus, ik zit inderdaad bij Simyo wat onderdeel is van KPN. Dus vandaar de aanmelding.

Reputatie 7

@Rutger_ oh excuus, ik zit inderdaad bij Simyo wat onderdeel is van KPN. Dus vandaar de aanmelding.

Maar dan zal.je je toch echt op het forum van Simyo moeten melden en niet hier bij kpn.

Reputatie 7
Badge +15

@Kay1234 Ik heb je gegevens op de lijst gezet! 

Waar kan je je trouwens aanmelden voor telefoon wissel van 11 naar 12? Ik zie hier niets over staan in het vastgezette bericht

Reputatie 1

Is er vandaag nog iemand gebeld of bellen ze alleen van maandag tot en met vrijdag?