Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +16

We kiezen voor een persoonlijke telefonische afhandeling zodat alles duidelijk besproken kan worden en eventuele vragen direct beantwoord kunnen worden. Mijn collega's doen hun uiterste best om zoveel mogelijk klanten te bereiken. Een extra beroep doen op jullie geduld is teveel gevraagd, maar dat ga / moet ik wel vragen.  

 

@moderators
Mijn vriendin wil graag op de lijst, maar zij is geen klant. Althans, ze zit bij Budget Mobiel. Op jullie netwerk dus en met exact dezelfde problemen vanaf juli. BM kan niks en zegt volledig afhankelijk te zijn van KPN en dat is ook zo. Die verwijzen steevast naar dit forum. Kan zij ook op de lijst voor updates en als KPN eventueel belt? Ze ondervind namelijk even veel hinder als de rechtstreekse klanten maar wordt van kastje naar muur gestuurd.

Groet,

Dominique

Hi @Dominique Beuwer! Nee, helaas kan zij niet toegevoegd worden omdat ze geen particulier abonnement bij KPN heeft. Wij hebben geen inzage in haar klantgegevens bij Budget Mobiel: dus dan wordt het onmogelijk om haar verder te helpen… Ik zal dit signaal wel intern doorgeven. Los daarvan, zullen jullie bij Budget Mobiel aan de mouw moeten blijven trekken. 

Reputatie 1

beste medewerker van kpn, 
Weet u of ze in het weekend doorgaan met bellen? Of wordt het nu weer maandag opgepakt?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hier ook een beetje een dubbel gevoel… toen ons in augustus gevraagd werd om ons profiel in te vullen heb ik dat zowat direct gedaan, dan verwacht je ergens ook dat je nu in de eerste week wel gebeld zult worden. Had ook een beetje mijn zinnen gezet op vandaag omdat ik volgende week in het buitenland zit.

Aan de andere kant begreep ik van de klantenservice dat het echt om best wel veel mensen gaat, dus dat maakt het weer begrijpelijker. Het continu je telefoon in de gaten houden is alleen gewoon wat vermoeiend, haha. Hopelijk pakken ze de zaterdag ook mee om te bellen en duurt het nu echt niet lang meer.. 

Inderdaad 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jullie vraag gelezen, @PME en @Mariekeenrichard. Ik weet niet of er in het weekend ook gebeld wordt: heb ik nagevraagd!

Ik ben woensdag, donderdag en zojuist gebeld met het aanbod mijn iPhone 11 om te ruilen voor een gratis iPhone 12. Met mijn opmerking dat deze procedure al doorlopen was, konden de bellers niets, De mevrouw die ik gisteren sprak, zei dat ze ook niet zo goed wist hoe het werkte en er kon niet gecontroleerd worden of ik al op “afgehandeld” stond.  

Ik heb zojuist de klantenservice van KPN langdurig gesproken. Ook na intern navraag gedaan te hebben, kon de medewerkster mij alleen vertellen dat zij NIETS van deze actie afweten. Ze kon mij ook niet in contact brengen met een leidinggevende die terzake bekend is. 

Ik begrijp er niets meer van!!! en weet dus ook niet of deze omruilactie goed verloopt. Een bevestiging kun je niet krijgen.

Bijzonder vreemd dat KPN er niets van af weet. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben woensdag, donderdag en zojuist gebeld met het aanbod mijn iPhone 11 om te ruilen voor een gratis iPhone 12. Met mijn opmerking dat deze procedure al doorlopen was, konden de bellers niets, De mevrouw die ik gisteren sprak, zei dat ze ook niet zo goed wist hoe het werkte en er kon niet gecontroleerd worden of ik al op “afgehandeld” stond.  

Ik heb zojuist de klantenservice van KPN langdurig gesproken. Ook na intern navraag gedaan te hebben, kon de medewerkster mij alleen vertellen dat zij NIETS van deze actie afweten. Ze kon mij ook niet in contact brengen met een leidinggevende die terzake bekend is. 

Ik begrijp er niets meer van!!! en weet dus ook niet of deze omruilactie goed verloopt. Een bevestiging kun je niet krijgen.

Bijzonder vreemd dat KPN er niets van af weet. 

 

Je zou direct een bevestiging per mail moeten krijgen vind ik.

Hoeveel medewerkers zijn er ingezet gedupeerden te bellen?.

Reputatie 7
Badge +17

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Reputatie 6
Badge +3

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Sta ik ook nog op de lijst?

 

Reputatie 3

We kiezen voor een persoonlijke telefonische afhandeling zodat alles duidelijk besproken kan worden en eventuele vragen direct beantwoord kunnen worden. Mijn collega's doen hun uiterste best om zoveel mogelijk klanten te bereiken. Een extra beroep doen op jullie geduld is teveel gevraagd, maar dat ga / moet ik wel vragen.  

 

@moderators
Mijn vriendin wil graag op de lijst, maar zij is geen klant. Althans, ze zit bij Budget Mobiel. Op jullie netwerk dus en met exact dezelfde problemen vanaf juli. BM kan niks en zegt volledig afhankelijk te zijn van KPN en dat is ook zo. Die verwijzen steevast naar dit forum. Kan zij ook op de lijst voor updates en als KPN eventueel belt? Ze ondervind namelijk even veel hinder als de rechtstreekse klanten maar wordt van kastje naar muur gestuurd.

Groet,

Dominique

Hi @Dominique Beuwer! Nee, helaas kan zij niet toegevoegd worden omdat ze geen particulier abonnement bij KPN heeft. Wij hebben geen inzage in haar klantgegevens bij Budget Mobiel: dus dan wordt het onmogelijk om haar verder te helpen… Ik zal dit signaal wel intern doorgeven. Los daarvan, zullen jullie bij Budget Mobiel aan de mouw moeten blijven trekken. 


dat wordt ook zeker gewaardeerd die persoonlijke benadering :-). Degenen die al vol smart een week zitten te kijken naar de telefoon (waaronder ik) zijn vooral nieuwsgierig naar de aangeboden oplossing.

 

zelf zat ik inmiddels op het punt om maar zelf een oplossing te gaan bedenken, maar wacht daar nu nog een weekje mee totdat helder is wat de aangeboden oplossing wordt. 
 

@Speedmaster thx voor jouw toevoeging. Dat klinkt hoopvol! 

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb me forumprofiel ingevuld! Zoals aangegeven in de topic. Dit net pas gedaan hoopte eigenlijk te lezen dat het nu een keer klaar zou met het hele gedoe en ik mijn telefoon weer normaal zou kunnen gebruiken!

benieuwd naar het telefoontje!

.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Puruschout Je staat op de lijst! 

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Reputatie 4
Badge

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Zeker zelf de klantenservice gebeld?

Badge

Ik ben al een aantal maanden klant bij kpn. Heb helaas sinds Juli al problemen met mijn 4g netwerk. Ik heb nieuwe simkaarten opgestuurd gekregen maar dat mocht helaas niks baten. Erg vervelend omdat ik wel de volle mep betaal en ik mijn iPhone 11 ook nodig heb om te werken. Ik heb mijn forum profiel ingevuld en hoop nu verder geholpen te worden. 

Hoi, ik heb dit probleem ook. Al een tijdje krijg ik sms’jes van kpn over het probleem en ik zou gebeld worden. Het probleem is is dat ik niet gebeld kan worden want ik heb geen bereik en via wifi werkt het ook niet. In plaats van een smsje te sturen met de informatie waarover wordt gebeld krijg ik helemaal geen informatie meer. Erg vervelend!

Reputatie 2

Beetje genoeg van dit alles, loop met twee telefoons op zak (hotspot) klacht ingediend, gebeld, batterij slecht ook inmiddels

1 keer gebeld door kpn, maarja, had geen bereik ff toen ook

iphone had zoveel langer mee gekund, niet meer bruikbaar! Moet ik weer duurdere abbo afsluiten voor nieuwe…

zucht, diepe zucht, dat dit al zo lang duurt! 

Reputatie 6
Badge +3

Beetje genoeg van dit alles, loop met twee telefoons op zak (hotspot) klacht ingediend, gebeld, batterij slecht ook inmiddels

1 keer gebeld door kpn, maarja, had geen bereik ff toen ook

iphone had zoveel langer mee gekund, niet meer bruikbaar! Moet ik weer duurdere abbo afsluiten voor nieuwe…

zucht, diepe zucht, dat dit al zo lang duurt! 

Dat dus!

telefoon was prima 

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Reputatie 6
Badge +3

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Begrepen voor komende vrijdag 

Reputatie 4
Badge

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Ik heb begrepen binnen 2 weken.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Je kunt via onze klantenservice of ons forum een melding van dit probleem laten registreren. Naar aanleiding van die melding wordt er vanuit een apart team telefonisch contact met je opgenomen met een update/ passende oplossing. 
 

Hoi, ik heb dit probleem ook. Al een tijdje krijg ik sms’jes van kpn over het probleem en ik zou gebeld worden. Het probleem is is dat ik niet gebeld kan worden want ik heb geen bereik en via wifi werkt het ook niet. In plaats van een smsje te sturen met de informatie waarover wordt gebeld krijg ik helemaal geen informatie meer. Erg vervelend!

Je wordt gebeld met een update/ passende oplossing @Luuk g. Dat doen wij via een persoonlijk contact en niet via SMS. We doen meerdere belpogingen. Lukt het echt niet om iemand te pakken te krijgen, dan kijken we later naar een andere mogelijkheid om contact op te nemen. Voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober (cc @RTournay) te bellen met een update/ passende oplossing.

Ontvang je trouwens ook geen voicemailberichten of berichten van een gemiste oproep? Je kunt dan eventueel zelf terugbellen. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben al een aantal maanden klant bij kpn. Heb helaas sinds Juli al problemen met mijn 4g netwerk. Ik heb nieuwe simkaarten opgestuurd gekregen maar dat mocht helaas niks baten. Erg vervelend omdat ik wel de volle mep betaal en ik mijn iPhone 11 ook nodig heb om te werken. Ik heb mijn forum profiel ingevuld en hoop nu verder geholpen te worden. 


Goedemorgen @Lionne Blik. Ik kan jouw klantgegevens niet opvragen en dat klopt met wat je aangeeft in het opmerkingenveld van je profiel: jouw provider is Simyo. Omdat ik geen klantgegevens kan opvragen, kan ik ook geen melding registreren om je verder te kunnen helpen 🤔.

Dit signaal m.b.t. Simyo is vanuit ons intern al een aantal keer doorgegeven.
Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met Simyo. Zij hebben een topic op hun eigen forum: 
Simyo: UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.

Ik lees dat je daar een moderator een privébericht kunt sturen met je persoonlijke gegevens.

Ik verwacht dat zij jou dan zeker weten verder kunnen helpen!

Hallo,

Ik heb een iPhone-11 en ervaar daar al een aantal maanden problemen mee (soms kan ik niet bellen en internetten). Nu weet ik inmiddels van deze problemen en begrijp dat KPN op zoek is naar een oplossing.
Nu ben ik deze week al twee keer gebeld door KPN-medewerkers, althans dat zeiden ze. Zij boden mij aan de iPhone 11 om te ruilen voor een iPhone 12. Mijn vraag: klopt het dat KPN op deze manier de iPhone 11 bezitters tegemoet wil komen? Mogelijk om daarmee te voorkomen dat ik naar een andere provider overstap? Ik hoor het graag, omdat ik er niet goed echter kan komen of ik werkelijk door KPN medewerkers ben gebeld.
Het rare is dat het nummer waarmee er gebeld wordt volgens de medewerker met wie ik vandaag contact heb gehad om zeker te weten dat ik door KPN gebeld werd, niet bekend is bij KPN en ook de medewerker niet afweet van de actie van KPN.