Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +16

We kiezen voor een persoonlijke telefonische afhandeling zodat alles duidelijk besproken kan worden en eventuele vragen direct beantwoord kunnen worden. Mijn collega's doen hun uiterste best om zoveel mogelijk klanten te bereiken. Een extra beroep doen op jullie geduld is teveel gevraagd, maar dat ga / moet ik wel vragen.  

 

@moderators
Mijn vriendin wil graag op de lijst, maar zij is geen klant. Althans, ze zit bij Budget Mobiel. Op jullie netwerk dus en met exact dezelfde problemen vanaf juli. BM kan niks en zegt volledig afhankelijk te zijn van KPN en dat is ook zo. Die verwijzen steevast naar dit forum. Kan zij ook op de lijst voor updates en als KPN eventueel belt? Ze ondervind namelijk even veel hinder als de rechtstreekse klanten maar wordt van kastje naar muur gestuurd.

Groet,

Dominique

Hi @Dominique Beuwer! Nee, helaas kan zij niet toegevoegd worden omdat ze geen particulier abonnement bij KPN heeft. Wij hebben geen inzage in haar klantgegevens bij Budget Mobiel: dus dan wordt het onmogelijk om haar verder te helpen… Ik zal dit signaal wel intern doorgeven. Los daarvan, zullen jullie bij Budget Mobiel aan de mouw moeten blijven trekken. 

Reputatie 1

beste medewerker van kpn, 
Weet u of ze in het weekend doorgaan met bellen? Of wordt het nu weer maandag opgepakt?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hier ook een beetje een dubbel gevoel… toen ons in augustus gevraagd werd om ons profiel in te vullen heb ik dat zowat direct gedaan, dan verwacht je ergens ook dat je nu in de eerste week wel gebeld zult worden. Had ook een beetje mijn zinnen gezet op vandaag omdat ik volgende week in het buitenland zit.

Aan de andere kant begreep ik van de klantenservice dat het echt om best wel veel mensen gaat, dus dat maakt het weer begrijpelijker. Het continu je telefoon in de gaten houden is alleen gewoon wat vermoeiend, haha. Hopelijk pakken ze de zaterdag ook mee om te bellen en duurt het nu echt niet lang meer.. 

Inderdaad 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jullie vraag gelezen, @PME en @Mariekeenrichard. Ik weet niet of er in het weekend ook gebeld wordt: heb ik nagevraagd!

Ik ben woensdag, donderdag en zojuist gebeld met het aanbod mijn iPhone 11 om te ruilen voor een gratis iPhone 12. Met mijn opmerking dat deze procedure al doorlopen was, konden de bellers niets, De mevrouw die ik gisteren sprak, zei dat ze ook niet zo goed wist hoe het werkte en er kon niet gecontroleerd worden of ik al op “afgehandeld” stond.  

Ik heb zojuist de klantenservice van KPN langdurig gesproken. Ook na intern navraag gedaan te hebben, kon de medewerkster mij alleen vertellen dat zij NIETS van deze actie afweten. Ze kon mij ook niet in contact brengen met een leidinggevende die terzake bekend is. 

Ik begrijp er niets meer van!!! en weet dus ook niet of deze omruilactie goed verloopt. Een bevestiging kun je niet krijgen.

Bijzonder vreemd dat KPN er niets van af weet. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben woensdag, donderdag en zojuist gebeld met het aanbod mijn iPhone 11 om te ruilen voor een gratis iPhone 12. Met mijn opmerking dat deze procedure al doorlopen was, konden de bellers niets, De mevrouw die ik gisteren sprak, zei dat ze ook niet zo goed wist hoe het werkte en er kon niet gecontroleerd worden of ik al op “afgehandeld” stond.  

Ik heb zojuist de klantenservice van KPN langdurig gesproken. Ook na intern navraag gedaan te hebben, kon de medewerkster mij alleen vertellen dat zij NIETS van deze actie afweten. Ze kon mij ook niet in contact brengen met een leidinggevende die terzake bekend is. 

Ik begrijp er niets meer van!!! en weet dus ook niet of deze omruilactie goed verloopt. Een bevestiging kun je niet krijgen.

Bijzonder vreemd dat KPN er niets van af weet. 

 

Je zou direct een bevestiging per mail moeten krijgen vind ik.

Hoeveel medewerkers zijn er ingezet gedupeerden te bellen?.

Reputatie 7
Badge +17

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Reputatie 6
Badge +3

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Sta ik ook nog op de lijst?

 

Reputatie 3

We kiezen voor een persoonlijke telefonische afhandeling zodat alles duidelijk besproken kan worden en eventuele vragen direct beantwoord kunnen worden. Mijn collega's doen hun uiterste best om zoveel mogelijk klanten te bereiken. Een extra beroep doen op jullie geduld is teveel gevraagd, maar dat ga / moet ik wel vragen.  

 

@moderators
Mijn vriendin wil graag op de lijst, maar zij is geen klant. Althans, ze zit bij Budget Mobiel. Op jullie netwerk dus en met exact dezelfde problemen vanaf juli. BM kan niks en zegt volledig afhankelijk te zijn van KPN en dat is ook zo. Die verwijzen steevast naar dit forum. Kan zij ook op de lijst voor updates en als KPN eventueel belt? Ze ondervind namelijk even veel hinder als de rechtstreekse klanten maar wordt van kastje naar muur gestuurd.

Groet,

Dominique

Hi @Dominique Beuwer! Nee, helaas kan zij niet toegevoegd worden omdat ze geen particulier abonnement bij KPN heeft. Wij hebben geen inzage in haar klantgegevens bij Budget Mobiel: dus dan wordt het onmogelijk om haar verder te helpen… Ik zal dit signaal wel intern doorgeven. Los daarvan, zullen jullie bij Budget Mobiel aan de mouw moeten blijven trekken. 


dat wordt ook zeker gewaardeerd die persoonlijke benadering :-). Degenen die al vol smart een week zitten te kijken naar de telefoon (waaronder ik) zijn vooral nieuwsgierig naar de aangeboden oplossing.

 

zelf zat ik inmiddels op het punt om maar zelf een oplossing te gaan bedenken, maar wacht daar nu nog een weekje mee totdat helder is wat de aangeboden oplossing wordt. 
 

@Speedmaster thx voor jouw toevoeging. Dat klinkt hoopvol! 

@Meen Als je gebeld bent dan is alles voor je in werking gezet. Als ik op het 06-nummer in je profiel kijk zie ik dat er ook een inruilactie voor je in werking is gezet en dit is genoteerd in ons systeem. Ik vermoed dat je ergens (drie)dubbel op de lijst staat waardoor je meerdere keren gebeld bent, excuses daarvoor!

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb me forumprofiel ingevuld! Zoals aangegeven in de topic. Dit net pas gedaan hoopte eigenlijk te lezen dat het nu een keer klaar zou met het hele gedoe en ik mijn telefoon weer normaal zou kunnen gebruiken!

benieuwd naar het telefoontje!

.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Puruschout Je staat op de lijst! 

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Reputatie 4
Badge

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Zeker zelf de klantenservice gebeld?

Badge

Ik ben al een aantal maanden klant bij kpn. Heb helaas sinds Juli al problemen met mijn 4g netwerk. Ik heb nieuwe simkaarten opgestuurd gekregen maar dat mocht helaas niks baten. Erg vervelend omdat ik wel de volle mep betaal en ik mijn iPhone 11 ook nodig heb om te werken. Ik heb mijn forum profiel ingevuld en hoop nu verder geholpen te worden. 

Hoi, ik heb dit probleem ook. Al een tijdje krijg ik sms’jes van kpn over het probleem en ik zou gebeld worden. Het probleem is is dat ik niet gebeld kan worden want ik heb geen bereik en via wifi werkt het ook niet. In plaats van een smsje te sturen met de informatie waarover wordt gebeld krijg ik helemaal geen informatie meer. Erg vervelend!

Reputatie 2

Beetje genoeg van dit alles, loop met twee telefoons op zak (hotspot) klacht ingediend, gebeld, batterij slecht ook inmiddels

1 keer gebeld door kpn, maarja, had geen bereik ff toen ook

iphone had zoveel langer mee gekund, niet meer bruikbaar! Moet ik weer duurdere abbo afsluiten voor nieuwe…

zucht, diepe zucht, dat dit al zo lang duurt! 

Reputatie 6
Badge +3

Beetje genoeg van dit alles, loop met twee telefoons op zak (hotspot) klacht ingediend, gebeld, batterij slecht ook inmiddels

1 keer gebeld door kpn, maarja, had geen bereik ff toen ook

iphone had zoveel langer mee gekund, niet meer bruikbaar! Moet ik weer duurdere abbo afsluiten voor nieuwe…

zucht, diepe zucht, dat dit al zo lang duurt! 

Dat dus!

telefoon was prima 

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Reputatie 6
Badge +3

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Begrepen voor komende vrijdag 

Reputatie 4
Badge

In welk tijd bestek mag ik een telefoontje verwachten vanuit KPN voor de omruil actie nadat ik mij aangemeld heb op dit forum? Ik heb vanaf juli al erg veel problemen hiermee en dit gaat te lang duren zo, 

Ik heb begrepen binnen 2 weken.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb contact gehad met de klantenservice die weten van niets en ontkennen dat er een omruilactie gaande is. Kortom er is weer zoveel weerstand ingebouwd bij KPN dat de Chinese Muur er niets bij is. 

Je kunt via onze klantenservice of ons forum een melding van dit probleem laten registreren. Naar aanleiding van die melding wordt er vanuit een apart team telefonisch contact met je opgenomen met een update/ passende oplossing. 
 

Hoi, ik heb dit probleem ook. Al een tijdje krijg ik sms’jes van kpn over het probleem en ik zou gebeld worden. Het probleem is is dat ik niet gebeld kan worden want ik heb geen bereik en via wifi werkt het ook niet. In plaats van een smsje te sturen met de informatie waarover wordt gebeld krijg ik helemaal geen informatie meer. Erg vervelend!

Je wordt gebeld met een update/ passende oplossing @Luuk g. Dat doen wij via een persoonlijk contact en niet via SMS. We doen meerdere belpogingen. Lukt het echt niet om iemand te pakken te krijgen, dan kijken we later naar een andere mogelijkheid om contact op te nemen. Voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober (cc @RTournay) te bellen met een update/ passende oplossing.

Ontvang je trouwens ook geen voicemailberichten of berichten van een gemiste oproep? Je kunt dan eventueel zelf terugbellen. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben al een aantal maanden klant bij kpn. Heb helaas sinds Juli al problemen met mijn 4g netwerk. Ik heb nieuwe simkaarten opgestuurd gekregen maar dat mocht helaas niks baten. Erg vervelend omdat ik wel de volle mep betaal en ik mijn iPhone 11 ook nodig heb om te werken. Ik heb mijn forum profiel ingevuld en hoop nu verder geholpen te worden. 


Goedemorgen @Lionne Blik. Ik kan jouw klantgegevens niet opvragen en dat klopt met wat je aangeeft in het opmerkingenveld van je profiel: jouw provider is Simyo. Omdat ik geen klantgegevens kan opvragen, kan ik ook geen melding registreren om je verder te kunnen helpen 🤔.

Dit signaal m.b.t. Simyo is vanuit ons intern al een aantal keer doorgegeven.
Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met Simyo. Zij hebben een topic op hun eigen forum: 
Simyo: UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.

Ik lees dat je daar een moderator een privébericht kunt sturen met je persoonlijke gegevens.

Ik verwacht dat zij jou dan zeker weten verder kunnen helpen!

Hallo,

Ik heb een iPhone-11 en ervaar daar al een aantal maanden problemen mee (soms kan ik niet bellen en internetten). Nu weet ik inmiddels van deze problemen en begrijp dat KPN op zoek is naar een oplossing.
Nu ben ik deze week al twee keer gebeld door KPN-medewerkers, althans dat zeiden ze. Zij boden mij aan de iPhone 11 om te ruilen voor een iPhone 12. Mijn vraag: klopt het dat KPN op deze manier de iPhone 11 bezitters tegemoet wil komen? Mogelijk om daarmee te voorkomen dat ik naar een andere provider overstap? Ik hoor het graag, omdat ik er niet goed echter kan komen of ik werkelijk door KPN medewerkers ben gebeld.
Het rare is dat het nummer waarmee er gebeld wordt volgens de medewerker met wie ik vandaag contact heb gehad om zeker te weten dat ik door KPN gebeld werd, niet bekend is bij KPN en ook de medewerker niet afweet van de actie van KPN.