Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +12

 @Klant3 als je smsjes hierover gehad hebt sta je op de lijst inderdaad. Wij hebben er helaas geen zicht op hoe ver onze collega's zijn met de lijst dus daar kan ik weinig over zeggen.

Beste moderators, vanmorgen gebeld met KPN. Hoewel ik alle sms'jes van jullie heb ontvangen en mij meerdere keren ( bijv op 11 okt) is gemeld dat er een ticket is aangemaakt kreeg ik nu te horen dat er geen ticket is en dat ik nu opnieuw het proces in moet. Ook door jullie is gezegd dat ik op de lijst zou staan, niet dus blijkt nu. Twee weken voor niets dus mijn telefoon bij wijze van spreken dag en nacht bij de hand gehouden, zoveel mogelijk thuis gebleven omdat ik dan nog het beste bereikbaar ben. Zit al vanaf begin aug op het forum en zie nu alle enthousiaste verhalen over het omruilen. Dat gun ik iedereen van harte! Maar hoe nu verder? Er werd me gemeld dat ik maar een nieuw ticket moest laten aanmaken, maar dat duurde dan 48 uur voordat het doorgezet kon worden. Ik weet het niet meer en hoop dat jullie mijn teleurstelling kunnen voorstellen. 

Hoi @Klant3, ja daar kan ik me zeker wat bij voorstellen hoor. Ik wil graag kijken of je al op de lijst staat alleen zie ik geen gegevens in je forumprofiel staan. Als je deze aan zou willen vullen dan kan ik het voor je nakijken.

Ik vraag me nu af of het bij mij dan wel goed gaat. Ik heb ook alle smsjes ontvangen en ben nog niet gebeld. Kan dit nagekeken worden?

Als je de sms'jes ontvangt dan sta je op de lijst @Giesmann11 en dan zal er nog contact met je worden opgenomen.

Reputatie 3

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Reputatie 2

Kan iemand mij bevestigen dat ik op de lijst sta? Want ik krijg wel sms’jes met updates maar blijkbaar is dat dus geen garantie dat je op de lijst staat.

Reputatie 2

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Ik heb geen idee maar mijn achternaam begint met een B en ik ben ook nog steeds niet gebeld..

Reputatie 2

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Ik ben gister gebeld achternaam ook met een v!

Reputatie 2

Heeft iemand zijn telefoon al ontvangen of zal kpn wachten met uitgeven tot ze iedereen hebben gebeld?

Ook ik heb al maanden problemen met het netwerk en kan mijn telefoon buitenshuis op geen enkele manier gebruiken. Ik verzoek daarom om compensatie zoals aangegeven in het bericht dd 25/8/2022. Mvg

Reputatie 2

Zojuist gebeld met de vraag of ik op de lijst sta omdat ik nog steeds niet gebeld ben ondanks dat ik een sms’je heb ontvangen dat ik gebeld zou worden binnen 2 weken. De medewerker heeft de hoorn erop gegooid. NIEMAND staat de klant te woord. Niemand geeft antwoorden. Iedereen geeft hetzelfde antwoord; er word aan gewerkt. Hoelang moeten wij nog wachten? Wie kan me vertellen of ik op de lijst sta? 

Reputatie 7
Badge +17

@maartjeeee als je hier in het topic van een moderator de bevestiging hebt gehad, dan sta je op de lijst. Ik zie dat je de bevestiging hier gehad hebt. 🙂

@Zenaphoenix ik wil je graag op de lijst zetten. Maar daarvoor heb ik wel gegevens van je nodig. Wil je je profiel aanvullen met de gevraagde gegevens en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 

Reputatie 2

Heeft iemand zijn telefoon al ontvangen of zal kpn wachten met uitgeven tot ze iedereen hebben gebeld?

een aantal pagina`s terug staat iemand die hem ontvangen heeft...

Reputatie 2

Ik heb alleen een duimpje gehad 24-08. Mag ik er vanuit gaan dat ik gewoon op de lijst sta? Ik ben heel benieuwd of ik vandaag nog gebeld ga worden…. Nog steeds niks. Straks zeker weer een bericht dat we nog maar iets langer geduld moeten hebben. 3 maanden was nog niet lang genoeg. 

Ik zou graag ook een belletje of een sms willen krijgen als het verholpen is!

Reputatie 5
Badge +2

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Ik ben gister gebeld achternaam ook met een v!

En ik ben dinsdag gebeld en achternaam begint met Z. 

Ik ben vandaag gebeld. Sta sinds 8 september op de lijst. mijn achternaam begint met een H ;)

Reputatie 1
Badge

Ik ben vandaag gebeld. Sta sinds 8 september op de lijst. mijn achternaam begint met een H ;)

Ok wat apart ik heb nog niks gehoord sta er al op sinds augustus

Idem! Heb hetzelfde probleem, al zeker 8 weken.

wil me middels reactie hier ook melden, meen dat dit gewenst is (maar heel duidelijk is me dat ook niet)

Reputatie 2

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Ik ben gister gebeld achternaam ook met een v!

En ik ben dinsdag gebeld en achternaam begint met Z. 

Die theorie kan dus ook de prullenbak in. 
Je gaat de raarste dingen verzinnen. 
Nog maar wachten dus op het telefoontje ……

Reputatie 2

Ja ze zullen wel volstrekt willekeurig bellen ofzo. 

Reputatie 7
Badge +17

@Kevinwestra123 ik zie geen mobiel abonnement van je met de gegevens in je profiel. Als je abonnement van een andere provider is, neem dan contact op met die provider. Als je abonnement wel een KPN mobiel abonnement is, wil je dan het klantnummer in je profiel zetten? 

Ik ben inmiddels vele weken verder,  (sinds eind juli) en heb nog steeds geen netwerk,. E is alles wat ik heb, echt zwaar irritant,. Wanneer wordt dit opgelost? 

Goedemiddag,

Ik ben nog niet gebeld door het 088 telefoon nummer,

En we zijn nu twee weken verder. Dat SMSje gaf mij goede hoop!  Daarom maar zelf in de telefoon geklommen 08000402. Maar helaas konden ze mij daar niet helpen, ik moest nog even geduld hebben. 

Mijn vraag is: Wanneer wordt er gebeld? Want de twee weken zijn nu wel om.

 

Groet! 

Zijn er ook mensen die gebeld zijn met een ander voorstel van KPN of  bijv alleen de abonnementskosten? Ik lees eigenlijk alleen maar positieve reacties over omruilen.

Reputatie 3

Is er vandaag nog iemand gebeld? 

ik hoop ook snel gebeld te worden.. ik ben idd blij voor iedereen die gebeld is maar ik wacht alleen al twee weken op een telefoontje bang m te missen.. 

mijn achternaam begint wel met een V dus misschien dat ze toch het alfabet af gaan? We wachten maar eventjes af hopelijk op een telefoontje.. 🤞🍀

Zou zomaar eens kunnen dat het alfabetisch gaat. 
Mijn achternaam begint ook met een V 

Mijne is ook met een v maar ben gebeld.

Volgens mij zou ik ook op de lijst staan, meen dat ik het sms’je ook heb gehad dat ik binnen twee weken gebeld wordt, maar kan m nu niet terug vinden…. 
 

ik ga toch ook nog gebeld worden en wanneer want we zijn alweer twee weken verder