Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Badge

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Gegevens ingevuld.

Beste moderator, kunnen jullie aangeven of mijn  nieuwe ticket nu inmiddels is doorgegeven. 

Reputatie 7
Badge +8

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

Je krijgt dan compensatie van de maanden dat het niet werkte.

Dat is al meermaals voorbij gekomen hier.

 

Reputatie 7
Badge +19

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Reputatie 7
Badge +19

@Klant3 er staat voor jou een melding geregistreerd. Je zult gebeld gaan worden voor de oplossing. 

Reputatie 2

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Kan er een indicatie worden gegeven hoe lang het uitloopt? Ik heb wel sms'jes ontvangen.

Reputatie 7
Badge +19

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Reputatie 2
Badge

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Dank @Jeroen_dB ik heb alle smsjes ontvangen hoor, dus neem dan aan dat jullie dus ook nog niet die groep helemaal doorlopen hebben. We wachten nog maar af. 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste pgong geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Dank voor de reactie!

Reputatie 1

 

 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 
 

 


 

maar dat is dus wat ik aangeef, ik heb omdat kpn zo traag was al een nieuw toestel op eigen houtje gekocht. Ik kan dus niet van het aanbod gebruik maken. Kan ik een andere compensatie tegemoet zien? Prijs verschil iPhone 11 - iPhone 12 bijvoorbeeld? Dit zou reëel zijn in mijn ogen. 

Reputatie 7
Badge +19

Als de iPhone 11 niet ingeleverd kan worden, dan blijft het op dit moment bij vergoeding abonnementskosten. 

Reputatie 2

Oké YEAH gebeld. Alleen ik heb mijn iPhone 11 al omgeruild voor een 12. Nu worden mijn abonnement kosten die gedeclareerd omdat ze mijn telefoon niet ontvangen. Ik heb gewoon voor voor 2 abonnementen betaald. 1 kon niks mee dankje kpn ! 

Reputatie 7
Badge +10

 


 

maar dat is dus wat ik aangeef, ik heb omdat kpn zo traag was al een nieuw toestel op eigen houtje gekocht. Ik kan dus niet van het aanbod gebruik maken. Kan ik een andere compensatie tegemoet zien? Prijs verschil iPhone 11 - iPhone 12 bijvoorbeeld? Dit zou reëel zijn in mijn ogen. 


Dat wordt iPhone 12 accepteren, 11 retour sturen en 12 op 

marktplaats zetten

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

Reputatie 7
Badge +19

@Lara Warnar, voor jou is er een melding aangemaakt. 
@JulianSp jouw gegevens taan allemaal al genoteerd zie ik. je gaat dus al mee in de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

abonnementsgeld wordt sowieso vergoedt. We vervangen op dit moment ook toestellen die niet rechtstreeks bij KPN zijn gekocht. Dit omdat jij nu geen goed gebruik kan maken van ons netwerk. 

Ik wil je wel vragen om jouw profiel in te vullen, zodat je geregistreerd staat voor de vergoeding van abonnementsgeld @Bruggentje 

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

abonnementsgeld wordt sowieso vergoedt. We vervangen op dit moment ook toestellen die niet rechtstreeks bij KPN zijn gekocht. Dit omdat jij nu geen goed gebruik kan maken van ons netwerk. 

Ik wil je wel vragen om jouw profiel in te vullen, zodat je geregistreerd staat voor de vergoeding van abonnementsgeld @Bruggentje 

Ik heb mijn profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +8

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

Maar dan blijf je dus een probleem houden?

Reputatie 1

Als de iPhone 11 niet ingeleverd kan worden, dan blijft het op dit moment bij vergoeding abonnementskosten. 

Dat vind ik een slechte zaak. Sorry maar dat is dan de helft van de compensatie die jullie aanbieden. Ik kan moeilijk weken tot maanden slecht bereikbaar zijn in de hoop dat jullie het fixen, wat dus nog niet gefixt is. 
 

Ik heb nu een toestel moeten kopen door jullie problemen dus daar mag best wat tegen over staan. 

Reputatie 7
Badge +19

@Bruggentje, jouw gegevens zijn reeds doorgezet zie ik. Er zal telefonisch contact worden opgenomen. 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ik ga het afwachten 🙏

 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste pgong geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ik zit er klaar voor.  Al 2 weken om precies te zijn. 
Mag hopen dat ze vandaag bellen. 🤞🏻 

De iPhone 11 ligt al klaar om vervangen te worden. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

 

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

@Bruggentje, jouw gegevens zijn reeds doorgezet zie ik. Er zal telefonisch contact worden opgenomen. 

Ik heb ook al eerder telefonisch contact gehad met KPN; het probleem zou doorgezet worden naar een andere medewerker. Helaas heb ik niets meer gehoord.
Ik hoop dat jullie er echt iets mee gaan doen.

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

 

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

Waarom?

Ze hebben jouw gegevens en het behouden van het toestel zal juist consequenties hebben vermoed ik.

Als je die niet opstuurt zal zal er vast een regel achter zitten.

 

Even als voorbeeld want als dit rechtstreeks via Apple was gegaan en je stuurt iets niet terug mag je het volledige bedrag betalen wat t toestel waard is.

Neem dus aan dat er wel iets over gezegd is eigenlijk.