Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Badge

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Gegevens ingevuld.

Beste moderator, kunnen jullie aangeven of mijn  nieuwe ticket nu inmiddels is doorgegeven. 

Reputatie 7
Badge +8

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

Je krijgt dan compensatie van de maanden dat het niet werkte.

Dat is al meermaals voorbij gekomen hier.

 

Reputatie 7
Badge +19

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Reputatie 7
Badge +19

@Klant3 er staat voor jou een melding geregistreerd. Je zult gebeld gaan worden voor de oplossing. 

Reputatie 2

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Kan er een indicatie worden gegeven hoe lang het uitloopt? Ik heb wel sms'jes ontvangen.

Reputatie 7
Badge +19

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Reputatie 2
Badge

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

Ik kan enkel zeggen dat je aan de beurt zult komen. Eerst is iedereen aan de beurt die ook alle sms berichten heeft ontvangen. Daarna zal ook de rest gebeld gaan worden. 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 

Dank @Jeroen_dB ik heb alle smsjes ontvangen hoor, dus neem dan aan dat jullie dus ook nog niet die groep helemaal doorlopen hebben. We wachten nog maar af. 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste pgong geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Dank voor de reactie!

Reputatie 1

 

 

Helaas nog niemand gebeld. 
 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 
 

hoe gaan jullie daar mee om?

 

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

 

Het aanbod/oplossing is als volgt: abonnementskosten krijg je als klant gecrediteerd, zodra de problemen uit de wereld zijn. Daarnaast gaan we dus iPhone 11 omruilen. Het is echt een omruil waarbij het oude toestel, de iPhone 11 retour komt naar KPN. 
 

 


 

maar dat is dus wat ik aangeef, ik heb omdat kpn zo traag was al een nieuw toestel op eigen houtje gekocht. Ik kan dus niet van het aanbod gebruik maken. Kan ik een andere compensatie tegemoet zien? Prijs verschil iPhone 11 - iPhone 12 bijvoorbeeld? Dit zou reëel zijn in mijn ogen. 

Reputatie 7
Badge +19

Als de iPhone 11 niet ingeleverd kan worden, dan blijft het op dit moment bij vergoeding abonnementskosten. 

Reputatie 2

Oké YEAH gebeld. Alleen ik heb mijn iPhone 11 al omgeruild voor een 12. Nu worden mijn abonnement kosten die gedeclareerd omdat ze mijn telefoon niet ontvangen. Ik heb gewoon voor voor 2 abonnementen betaald. 1 kon niks mee dankje kpn ! 

Reputatie 7
Badge +9

 


 

maar dat is dus wat ik aangeef, ik heb omdat kpn zo traag was al een nieuw toestel op eigen houtje gekocht. Ik kan dus niet van het aanbod gebruik maken. Kan ik een andere compensatie tegemoet zien? Prijs verschil iPhone 11 - iPhone 12 bijvoorbeeld? Dit zou reëel zijn in mijn ogen. 


Dat wordt iPhone 12 accepteren, 11 retour sturen en 12 op 

marktplaats zetten

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

Reputatie 7
Badge +19

@Lara Warnar, voor jou is er een melding aangemaakt. 
@JulianSp jouw gegevens taan allemaal al genoteerd zie ik. je gaat dus al mee in de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

abonnementsgeld wordt sowieso vergoedt. We vervangen op dit moment ook toestellen die niet rechtstreeks bij KPN zijn gekocht. Dit omdat jij nu geen goed gebruik kan maken van ons netwerk. 

Ik wil je wel vragen om jouw profiel in te vullen, zodat je geregistreerd staat voor de vergoeding van abonnementsgeld @Bruggentje 

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

abonnementsgeld wordt sowieso vergoedt. We vervangen op dit moment ook toestellen die niet rechtstreeks bij KPN zijn gekocht. Dit omdat jij nu geen goed gebruik kan maken van ons netwerk. 

Ik wil je wel vragen om jouw profiel in te vullen, zodat je geregistreerd staat voor de vergoeding van abonnementsgeld @Bruggentje 

Ik heb mijn profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +8

Ik wil mijn telefoon niet inleveren; heb die bij Apple gekocht.
Wel graag retournering van het abonnementsgeld.

Maar dan blijf je dus een probleem houden?

Reputatie 1

Als de iPhone 11 niet ingeleverd kan worden, dan blijft het op dit moment bij vergoeding abonnementskosten. 

Dat vind ik een slechte zaak. Sorry maar dat is dan de helft van de compensatie die jullie aanbieden. Ik kan moeilijk weken tot maanden slecht bereikbaar zijn in de hoop dat jullie het fixen, wat dus nog niet gefixt is. 
 

Ik heb nu een toestel moeten kopen door jullie problemen dus daar mag best wat tegen over staan. 

Reputatie 7
Badge +19

@Bruggentje, jouw gegevens zijn reeds doorgezet zie ik. Er zal telefonisch contact worden opgenomen. 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ik ga het afwachten 🙏

 

Reputatie 2

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste pgong geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ik zit er klaar voor.  Al 2 weken om precies te zijn. 
Mag hopen dat ze vandaag bellen. 🤞🏻 

De iPhone 11 ligt al klaar om vervangen te worden. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

 

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

@Bruggentje, jouw gegevens zijn reeds doorgezet zie ik. Er zal telefonisch contact worden opgenomen. 

Ik heb ook al eerder telefonisch contact gehad met KPN; het probleem zou doorgezet worden naar een andere medewerker. Helaas heb ik niets meer gehoord.
Ik hoop dat jullie er echt iets mee gaan doen.

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

 

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

Waarom?

Ze hebben jouw gegevens en het behouden van het toestel zal juist consequenties hebben vermoed ik.

Als je die niet opstuurt zal zal er vast een regel achter zitten.

 

Even als voorbeeld want als dit rechtstreeks via Apple was gegaan en je stuurt iets niet terug mag je het volledige bedrag betalen wat t toestel waard is.

Neem dus aan dat er wel iets over gezegd is eigenlijk.