Beantwoord

Toestel geretourneerd, maar bedrag is nog niet verrekend

  • 24 February 2022
  • 29 reacties
  • 401 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hey @Maja_ bedankt voor je bericht. Ik snap waar je vandaan komt, ik ben er ook al een aantal maanden klaar mee, net als jij. Dit begrijp ik heel goed.

Er is nog wel het volgende. Met het bestellen van de Iphone had ik 25 euro aansluitkosten vergoed gekregen zoals te zien in de factuur. Dit had ik ook gelijk aangegeven met het bestellen van mijn Samsung om te vragen of dit overgezet kon worden naar mijn nieuwe abonnement. De reden voor deze vergoeding was namelijk niet alleen op de Iphone van toepassing maar bij het abonnement wat ik zou kiezen. Gezien die geretourneerd zou worden e.d. zouden ze dit over zetten naar het nieuwe abonnement dat ik ging bestellen. Zo moest ik dus alsnog geen aansluitkosten betalen voor de Samsung. Uiteindelijk is dit niet goed geregeld en heb ik die wel moeten betalen. Hier heb ik dus ook nog geen compensatie voor gekregen.

Door al deze ellende die er bij kwam kijken heb ik dat gedeelte laten liggen tot het grotere probleem opgelost is. Het ging tenslotte om een veel hoger bedrag en het was belangrijker.
Mijn conclusie is dat het erg aardig van je is om deze oplossing te bieden zodat we beide verder kunnen en er een last van onze schouders valt. Ik ben normaal ook echt niet de moeilijkste. Maar gezien de bovenstaande situatie, de stress, irritaties en tijd vind ik 50 euro waarvan ik op 25 al recht zou hebben niet echt schappelijk. Ik hoop dat je me hiermee kan begrijpen.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, hier was ik niet van op de hoogte. Zullen we er dan €75,- van maken @MMHS?

Dag @Maja_ laten we het dan inderdaad op €75,- houden. Erg bedankt voor je hulp en begrip in deze situatie. Op deze manier wordt het uiteindelijk toch goed en eerlijk afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima, ik heb de vergoeding doorgevoerd, deze zal worden meegenomen op de factuur van juni.

Ik ben ook blij dat we dit toch nog op een goede manier af hebben kunnen sluiten!