Beste KPN,
Ik heb een toestel met abonnement geretourneerd volgens het stappenplan van KPN. Dus het telefonisch melden van mijn annulering, het versturen via PostNL naar antwoordnummer 17008 postcode 2501VG met retourformulier, het verzendbewijs bewaard en vervolgens heb ik netjes de annulering doorgegeven en er werd ook aangegeven dat alles in orde is en dat deze bestelling geannuleerd is.
Maar ondanks de telefoon al 31 december 2021 geleverd is bij KPN, is de telefoon op de eerstvolgende factuur gezet en heb ik deze moeten betalen. Dus heb ik gebeld om te kijken wat er aan de hand is en kon telkens niet geholpen worden en werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Na een lange tijd werd ik wel geholpen en kon ik een formulier invullen die naar de backoffice gestuurd zou worden. Dit heb ik gedaan en een week later zou ik teruggebeld worden. Dit is nooit gebeurd dus heb ik ervoor gekozen om te bellen en er werd mij weer verteld om het formulier in te vullen met de klantenservice. Hier raakte ik enorm geirriteerd. Het heeft lang genoeg geduurd en ik ben benieuwd waar het mis is gegaan...
Heb ook een nieuw abonnement met toestel en deze komt op dezelfde factuur het betreft de iphone 13 pro max.
Ik zag meerdere meldingen over precies dezelfde situatie op het forum en zag dat deze opgelost zijn. Dus ik hoor graag welke stappen er doornomen moeten worden.
Met vriendelijke groet.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel