Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Dat is inmiddels gelukt. Ik heb ook een activeringsmail van KPN ontvangen (https://campagne.kpn.com/spotify/activeer?id=WS5DX5E8&kk%3Dja%26cb%3Dja%26mu%3Dja&campaignid=em:d=19022019:mk=cm:cn=+sp_em_1a_family_prod:ds=+sp_em_1a_family_prod:typ=proces:pos=203) , maar dan... Ik heb al een premium, als ik de stappen doorloop, kom ik uiteindelijk bij deze melding: Spotify kan je niet helpen bij het opzeggen van je abonnement als je een abonnement hebt afgesloten via een ander bedrijf (bijv. je internet/mobiele provider of via iTunes), aangezien andere bedrijven je abonnement en betalingen beheren. Neem contact op met dat bedrijf.



In mijn accountoverzicht van spotify staat het nog steeds op premium



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Bastiaan06 en @pep1971 wat een verwarring! ;-)



Willen jullie je forumprofiel aanvullen met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook ben ik benieuwd naar hoe het precies zit. Heb je op dit moment Premium via KPN? En wil je ook Family via KPN? Of wil je Family 'gewoon' via Spotify aanvragen?
Hallo @Bastiaan06 en @pep1971 wat een verwarring! ;-)



Willen jullie je forumprofiel aanvullen met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook ben ik benieuwd naar hoe het precies zit. Heb je op dit moment Premium via KPN? En wil je ook Family via KPN? Of wil je Family 'gewoon' via Spotify aanvragen?


Profiel aangevuld met postcode en huisnummer. We hebben Premium via KPN en dit bij KPN omgezet naar family. Sinds gisteren zou het actief moeten zijn.

We hebben alle stappen gedaan zoals omschreven, maar komen er niet...
Profiel ook aangevuld...en nu?
Reputatie 7
Badge +21
@Bastiaan06, ik zie helaas nog geen gegevens in jouw Forum profiel. Heb je ook op opslaan geklikt?😌



@pep1971, de omzetting kan even wat langer duren ben ik bang. Een nieuwe activatiecode is onderweg, hopelijk brengt dat wat actie teweeg!
@Bastiaan06, ik zie helaas nog geen gegevens in jouw Forum profiel. Heb je ook op opslaan geklikt?😌



@pep1971, de omzetting kan even wat langer duren ben ik bang. Een nieuwe activatiecode is onderweg, hopelijk brengt dat wat actie teweeg!


Susan, nu ook opgeslagen!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Bastiaan06, ik heb je een privébericht gestuurd. Alles lijkt aan onze kant in orde te zijn, ik ben benieuwd of je met hetzelfde hoofdaccount inlogt als bij ons geregistreerd.
Hoi ik ben mijn formulier van KPN kwijt waar mijn code van spotify familie op staat!!

Waar kan ik deze code vinden op mijn KPN?



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30
Ha @mirella boeren, welkom! Hier help ik je graag mee. Je vindt 'm niet in MijnKPN, maar ik kan wel een nieuwe code toesturen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan krijg je de code in de mail, zodra je me even laat weten dat je je profiel hebt aangevuld.
Hoi marcia.

Dank je voor je reactie. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een medewerker van kpn en die heeft me uit de brand gehaald. Maar nogmaals dank je voor je reactie.

Gr mirella
Hallo ik hen een KPN abonnement incl spotify premium , heb dit abonnement ook gedeeld met 2 gezinsleden . Is het dan normaal dat zij dan no steeds reclame te horen krijgen na ieder half uur speeltijd ? Hoor graag wat jullie bevindingen zijn . Gr metal Martin



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Hallo ik hen een KPN abonnement incl spotify premium , heb dit abonnement ook gedeeld met 2 gezinsleden . Is het dan normaal dat zij dan no steeds reclame te horen krijgen na ieder half uur speeltijd ? Hoor graag wat jullie bevindingen zijn . Gr metal Martin

Hallo @Metal martin ,

je had dan beter de gezinsversie kunnen nemen, zie onderstaande link:

https://www.spotify.com/nl/family/



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Dag J`n D wij hebben in dit geval de gezinsversie, heb hun beide uitgenodigd via hun mailadres ? Doe ik iets verkeerd?



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Metal martin, welkom! Dan is er inderdaad iets niet goed! Hebben zij de uitnodiging ook geaccepteerd en kregen zij de melding 'Gefeliciteerd! Je bent nu lid van Premium for Family.'?
Dag Marcia uitnodiging is geaccepteerd incl lid van de premiummaar nog steeds reclame?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Metal martin, Heeft iedereen een eigen account aangemaakt? Ieder gezinslid moet zijn eigen account aanmaken, dus uitloggen van het ''gemeenschappelijke'' abonnement, inloggen met een eigen account en daarna de uitnodigingen accepteren.
Ik heb van vorige week mijn thuis abbo alles in 1 prenium veranderd naar een nieuwe abbo ivm spotify family.



Echter het account wat op mijn oude alles in 1 stond wil niet als hoofd account hebben is het mogelijk dat ik van kpn een code krijg en die activeer op een ander account?

Dat nu zijn prenium is verloren door een nieuw mobiel abbo van kpn 😞 en vanaf dat account de rest uitnodig?
Reputatie 7
Badge +21
@thesqualer1, op het moment dat je Spotify Family hebt aangevraagd wordt het huidige account automatisch omgezet als beheerder. Op 6 maart wordt het omgezet (aankomende woensdag). Op het moment dat je een ander account als beheerder wil, dienen we het even uit te schakelen en opnieuw aan te vragen.
Ik zou ook graag mijn spotify account omzetten naar een family account en dit gaat niet met de KPN. Ik heb mijn account al een tijdje geleden opgezet naar Free, maar als ik naar de account pagina ga zie ik nog steeds dat dit gekoppeld is aan KPN.

Wat zijn mijn vervolg stappen?



Admin: Samengevoegd met centraal topic

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @JenB21, welkom! Als je Premium opzegt bij ons, dan kan het max. een maand duren voordat het omgezet wordt. Dat is niet heel handig, dat ben ik met je eens. Je had het naadloos over kunnen gaan als je Premium ook via vaste diensten had, maar dat had je natuurlijk maar net moeten weten 😉.



Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en als het mobiel betreft, ook je 06-nummer? Dan kijk ik of ik nog iets kan betekenen hierin.
We hebben een bevestiging gehad dat spotify family is aangevraagd maar we hebben geen code ontvangen. Wat nu?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic



Reputatie 7
Badge +19
@Makkertje Als je al Spotify Premium bij KPN hebt hoef je niets te doen, het account wordt automatisch omgezet naar Family. In het eerste bericht in dit topic leggen we uit hoe je familie kunt uitnodigen voor Spotify Family en hoe ze jouw uitnodiging kunnen accepteren.
Goeden Morgen

Ik heb een spotify premium account gekoppeld zitten aan mn a mail adres (Gratis) is van heel lang geleden via Hi als ik het goed heb .nu wil ik deze dus weg hebben en de muziek naar een family account over zetten.

Echter zowel spotify als KPN kunnen deze account niet vinden.

En als ik hem bij spotify wil upgraden Family zegt deze neem contact op met met uw provider KPN dus??

En deze zeggen al meerdere malen kunnen we niet vinden.

heel vervelend want zit wel gekoppeld aan mn hoofd email adres.



Graag hier voor een oplossing

Groet A Verbeek
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Keebrev, uit je reactie begrijp ik nu niet helemaal wat de bedoeling is.



Corrigeer me als ik het niet goed heb:

Je hebt altijd Spotify Premium gehad via KPN, en dit wil je overzetten naar Spotify Family. Alleen het account dat je altijd Premium hebt gebruikt, is niet te vinden door Spotify en door KPN (op welke manier ben je hierachter gekomen?).



Op het moment dat je Spotify Premium wil upgraden naar Spotify Family via KPN, dien je dit aan te passen in jouw abonnement. Echter, kan het zijn dat je hiervoor ook je abonnement moet aanpassen. Wanneer je het afneemt via Alles-in-1 dien je het abonnement te wijzigen naar Internet en TV. Bij een mobiel abonnement is dit niet per se aan de orde.



Om het een en ander voor je te controleren, hebben we wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan kunnen we voor je aan de slag!
Het Gaat over het 06 nummer eindigend op 75

hier bij heb ik het in de begin tijden van spotify bij kpn gekregen (Heel lang Geleden)

ik wil er van af en de playlist over zetten naar een nieuw family account en je kun t van uitdeze bestande account niet upgraden ik heb bij spotify een nieuw account family aangemaakt

en ik neem niet af in een alles in een

net