Beantwoord

Netflix werkt niet via TV+, geeft foutcode UI-800-3

  • 21 February 2023
  • 98 reacties
  • 2639 keer bekeken

Netflix-app in TV+ geeft foutcode UI-800-3. Ook casten van Netflix vanaf telefoon Chromecast via TV+  geeft zelfde foutcode. Gekke is dat wel contact is met alle Netflix-servers….

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 March 2023, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

98 reacties

Ik heb ook twee tv+-kastjes zoals je in mijn profiel kunt zien…

 

 

groet en dank voor de probleemoplossing…

 

Jan

Reputatie 1

Super geregeld, dank je wel👍🙏

Reputatie 6
Badge +6

Er is nog geen sms verstuurd als het goed is. Dat wilde ik graag even weten zodat ik niks gemist heb. 

@Rado   @Jvdoord :  Verzoek voor jullie beide ingevoerd. 

 

@ThijsBertels  @Herminator65   : Van jullie beide heb ik geen ingevuld profiel Regelen jullie het via 0800 0402?  Ander graag profiel invullen en hier even een seintje geven. 

@ronvmeijer  Zou je de serienummers in je profiel willen zetten? Ik kan nu niks vinden.

Reputatie 6
Badge +6

Dat heb ik gedaan hoor, maar ze staan er ineens niet mee bij evenals m’n type modem. Hoe kan dat nou, ik heb ze samen met m’n dochter in zitten voeren. 
 

In welk veld moet het nu, ik kan dat veld ook niet meer vinden. 

Stuur me desnoods even een privébericht, @ronvmeijer 

Beste Erwin,

Heb m'n profiel ook geüpdate

Vr. Groet

 

Beste Erwin,

Heb m'n profiel ook geüpdate

Vr. Groet

 

Ik heb de serienummer(s) ook nodig, @Herminator65  :-)

Kun je die in je profiel zetten en ons hier een seintje geven?

Oh wacht. Je stuurde mij al via een privébericht.

Graag ALLEEN privebericht sturen als ik daar uitdrukkelijk om gevraagd heb ;-)   Mijn dienst zit er zo op en de volgende moderator kan daar niet bij.

In geval van @Herminator65  en @ronvmeijer   pak ik nu de vragen op.  Dus dat komt verder goed.  De rest graag publiek hier via het forum. 

@Herminator65 @ronvmeijer  Voor jullie allebei het verzoek ingediend. Fijn weekend! 

Reputatie 6
Badge +6

@Herminator65 @ronvmeijer  Voor jullie allebei het verzoek ingediend. Fijn weekend! 

Van hetzelfde Erwin en nogmaals bedankt. 

Reputatie 2

Ik heb mij profiel ook geüpdatet 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb mij profiel ook geüpdatet 

Dankjewel, ik heb het ook voor jou doorgezet. 

Netflix-app in TV+ geeft foutcode UI-800-3. Ook casten van Netflix vanaf telefoon Chromecast via TV+  geeft zelfde foutcode. Gekke is dat wel contact is met alle Netflix-servers….

Ik heb zojuist mijn gegevens aangevuld in mijn profiel. Graag de levering voor het verwisselen van de twee kastjes in werking zetten.

Reputatie 7
Badge +24

@NielsA92, dankjewel. 

Ik heb dit ook voor jou doorgezet. 

Reputatie 7
Badge +16

Voor nieuwe melders die ook specifiek bij Netflix foutcode UI-800-3 krijgen: neem contact op via 0800-0402 (gratis). 


Dat is de snelste manier om geholpen te worden. 

Geef aan dat je deze foutcode ervaart en dat de collega de lijst met Bekende Issues van TV+ moet bekijken. Daar staat op vermeld hoe zij de omruil kunnen doen. Houdt het serienummer van je TV+ Box bij de hand. Die vind je onderop de TV+ Box.

Reputatie 2

Voor nieuwe melders die ook specifiek bij Netflix foutcode UI-800-3 krijgen: neem contact op via 0800-0402 (gratis). 


Dat is de snelste manier om geholpen te worden. 

Geef aan dat je deze foutcode ervaart en dat de collega de lijst met Bekende Issues van TV+ moet bekijken. Daar staat op vermeld hoe zij de omruil kunnen doen. Houdt het serienummer van je TV+ Box bij de hand.

Ik krijg een mail voor het omruilen van de ontvanger(s). Echter heb ik 4 ontvagers en niet 1.

Gaat er iets mis? Ik heb ook 4 serienummers in min profiel staan.

 

Mail:

 

Tv-ontvanger
Hieronder zie je de tv-ontvanger(s) die je terug moet sturen. Links staat het type, rechts staat het serienummer.

DIW7022 623042205895
Reputatie 2

@Rado   @Jvdoord :  Verzoek voor jullie beide ingevoerd. 

 

@ThijsBertels  @Herminator65   : Van jullie beide heb ik geen ingevuld profiel Regelen jullie het via 0800 0402?  Ander graag profiel invullen en hier even een seintje geven. 

Ik krijg een mail voor het omruilen van de ontvanger(s). Echter heb ik 4 ontvagers en niet 1.

Gaat er iets mis? Ik heb ook 4 serienummers in mijn profiel staan.

Reputatie 7

Ik krijg een mail voor het omruilen van de ontvanger(s). Echter heb ik 4 ontvagers en niet 1.

Gaat er iets mis? Ik heb ook 4 serienummers in mijn profiel staan.

Heb je op alle vier dat probleem met Netflix?

Reputatie 2

jazeker.  Ik heb 4 serienummers opgegeven. Dus er is er maar eentje uitgekozen denk ik?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nu alle 4 doorgegeven @ThijsBertels. Het kan enkele werkdagen duren.

Reputatie 7
Badge +30

Er is een definitieve oplossing voor dit probleem. Hiervoor gaan we vandaag (10 maart) nieuwe firmware voor de TV+ Box beschikbaar zetten.

Deze nieuwe firmware is stap 1 in de oplossing.

Nadat je de update hebt moet je de TV+ Box terugzetten naar de fabrieksinstelling en de installatie opnieuw doorlopen. Dit is stap 2.

 

De TV+ Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen doe je via:  Menu > Instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over en klik vervolgens op “Terugzetten op fabrieksinstellingen”.

 

Meer informatie over deze firmware update: