Beantwoord

Netflix werkt niet via TV+, geeft foutcode UI-800-3

  • 21 February 2023
  • 98 reacties
  • 2651 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

98 reacties

Hi @Chris855@Jvdoord@Rado@Herminator65@ronvmeijer en @ThijsBertels (volgens mij heb ik zo iedereen). Zouden jullie de gegevens van Netflix op de TV+ Box kunnen wissen? Dat kan door deze 5 stappen te volgen:

 

  1. Geef de TV+ Box een volledige reset: 
  2. Ga nadat de TV+ Box klaar is naar: Start / Instellingen het tandwieltje) / Apparaat / Apps
  3. Kies hier voor Netflix
  4.  Kies de optie Gegevens wissen: Hiermee worden je inloggegevens verwijderd. Je kunt de cache daar ook wissen, maar dat hoeft niet in dit geval
  5. Start de Netflix app opnieuw op en log opnieuw in. Hoe gaat het dan?

 

 

Ik heb dat afgelopen zaterdag bij de installatie gedaan maar dat had niet het gewenste effect

Reputatie 5
Badge +5

Volgens mij wordt de ellende met de TV+ box met de dag groter. 

Reputatie 2

Hi @Chris855@Jvdoord@Rado@Herminator65@ronvmeijer en @ThijsBertels (volgens mij heb ik zo iedereen). Zouden jullie de gegevens van Netflix op de TV+ Box kunnen wissen? Dat kan door deze 5 stappen te volgen:

 

  1. Geef de TV+ Box een volledige reset: 
  2. Ga nadat de TV+ Box klaar is naar: Start / Instellingen het tandwieltje) / Apparaat / Apps
  3. Kies hier voor Netflix
  4.  Kies de optie Gegevens wissen: Hiermee worden je inloggegevens verwijderd. Je kunt de cache daar ook wissen, maar dat hoeft niet in dit geval
  5. Start de Netflix app opnieuw op en log opnieuw in. Hoe gaat het dan?

 

 

dank voor de info. Ik wacht even met weer volledig resetten tot dat ik weet dat dit echt zin heeft om het Netflix probleem daarme op te lossen. Ik heb inmiddels al 6x al mijn streamingdiensten opnieuw moeten instellen met wachtwoorden ed. 

Reputatie 7

Persoonlijk zou ik eerst zonder factory reset kijken wat er gebeurt als je bij de Netflix app de gegevens en cache wist en Netflix daarna opnieuw aan gaat melden.

Reputatie 6
Badge +6

Ik kom niet eens bij aanmelden. Direct wanneer ik de app probeer te starten gaat het al mis. Ik zie het Netflix filmpje wanneer de app probeert te starten en dan komt direct de foutcode al “ui-800-3” zonder iets tussen haakjes er achter. 

Reputatie 7

Ik kom niet eens bij aanmelden. Direct wanneer ik de app probeer te starten gaat het al mis. Ik zie het Netflix filmpje wanneer de app probeert te starten en dan komt direct de foutcode al “ui-800-3” zonder iets tussen haakjes er achter. 

Ook na het wissen van de gegevens en de cache van de Netflix app?

Reputatie 6
Badge +6

Ja, ook al diverse keren gedaan. Het is een spiksplinternieuw kastje. Niemand heeft er ooit gegevens op ingevoerd. Zaterdag kreeg ik ze (twee stuks) en ze vertonen allebei dezelfde makken. Disney+ en HBO Max werken wel. 

Reputatie 7
Badge +13

@ronvmeijer Dan zou ik inderdaad eerst een de gegevens en de cache leegmaken.

@Chris855 Ik heb teruggekoppeld dat dit niet voor iedereen de oplossing is! Zodra ik meer weet zal ik dat met je delen!

Het probleem is inderdaad dat ik nergens mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen. 

 

Met het oude kastje kan dit wel gewoon

Reputatie 1

Hallo, sinds 2 dagen heb ik 2 tv+ boxen met alle zenders, app Netflix geeft een fout melding ui-800-3(307006)

en ook de app van SkyShowtime gaat bij het opstarten van een film terug naar het menu, ik heb alles al geprobeerd.

op de tv app doet alles het wel gewoon, dan zul je zeggen kijk het dan op de tv, maar ik vindt het gemakkelijker als alles bij elkaar staat via de KPN tv + 

zou u mij kunnen vertellen hoe ik dit op moet lossen

 

mvg Jeroen

 

Admin: samengevoegd

 

Reputatie 6
Badge +6

Dat zie ik wanneer ik wil casten vanaf m’n iPhone naar de KPN+ box op m’n iPhone. 
De nieuwe firmware veranderd hier ook niks aan. Ook Netflix wil nog steeds niet draaien. Een beetje slechte zaak dit. Ik vind dat het na een update toch wel had moeten werken. Niet echt blij op dit moment. 

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor al jullie feedback! Op dit moment heb ik helaas nog niet meer informatie beschikbaar. Het onderzoek loopt nog bij het TV Team en ik hoop snel meer duidelijkheid.

Reputatie 6
Badge +6

Met de nadruk op “snel” hoop ik. Het is gewoon heel erg vervelend dat je continue aan het testen bent i.p.v. echt TV kijken. Bovendien betaal je er gewoon voor.

Zonder te mopperen op KPN of het ontwikkelteam denk ik dat deze vorm van TV kijken (waar ik heel erg in geloof) nog even te vroeg is uitgerold. Ik wil dan ook zeer zeker geen stemming maken, maar baal hier wel een beetje van en wil wel opmerken dat de dingen die het wel doen, het ook voortreffelijk doen. 👍🏼

Oplossing geprobeerd, maar probleem blijft helaas hetzelfde

Reputatie 7
Badge +15

Hallo allemaal, er zijn ondertussen logbestanden gedeeld met de leverancier. Dit zal bijdragen aan een snellere oplossing. 

Zodra we meer informatie hebben zullen we het hier zo snel mogelijk weer delen! 

Reputatie 6
Badge +6

Top. Goed gedaan. Hopen op een snelle oplossing. 

Reputatie 7
Badge +30

@ThijsBertels, @J.D.P, @NielsA92, @jpee, ik heb jullie losse berichten over de Netflix foutcode even samengevoegd met dit topic. Hier zijn we namelijk al inhoudelijk ermee bezig. Dan blijven jullie ook op de hoogte. Huidige stand van zaken is:

Hallo allemaal, er zijn ondertussen logbestanden gedeeld met de leverancier. Dit zal bijdragen aan een snellere oplossing. 

Zodra we meer informatie hebben zullen we het hier zo snel mogelijk weer delen! 

 

Reputatie 7
Badge +30

Update 1-3-2023

We hebben een idee wat er aan de hand is. Verdere analyse is gaande om dit te bevestigen en te kijken hoe het dan opgelost kan worden. We komen er hier op terug zodra we meer weten.

 

In de tussentijd raden we aan om Netflix te kijken via andere apparaten. 

Je kunt ook vanuit andere apparaten casten naar de TV+ Box. Maar, het kan zijn dat dit nu óók niet werkt. 

Reputatie 6
Badge +6

😊Inderdaad, casten naar de KPN+ box gaat ook niet. 
In elk geval zijn jullie er mee bezig. Ik kan samen met vele anderen alleen maar hopen dat de oplossing nabij is. Ik ben niet boos of wat dan ook. Er wordt aan gewerkt, dus wat willen we nog meer. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +16

Ik doe ook een duit in het zakje van offtopic berichten, 😉.
In het kader van Nationale Complimentendag: bedankt voor jouw geduld en het vertrouwen, @ronvmeijer! @joop2011: Bedankt voor het feit dat jij altijd bereid bent om andere klanten te helpen!

Ik heb jullie offtopic berichten verwijderd en reken op jullie medewerking: in dit topic alleen berichten over deze specifieke storing. We hopen snel een nieuwe update te kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +24

Update 1-3-2023 18:54
 

Om dit verder te kunnen onderzoeken zouden we graag het Netflix ESN nummer willen hebben en het serienummer van de ontvanger. Deze vind je als volgt: 

Menu / Instellingen / Apparaatvoorkeuren / Over / Netflix ESN nummer

Zouden jullie een foto willen maken van dat scherm en deze hier willen plaatsen? 

Wederom bedankt voor de genomen moeite.  

Reputatie 6
Badge +6

Dat zal ik morgenochtend pas doen. 

Update 1-3-2023 18:54
 

Om dit verder te kunnen onderzoeken zouden we graag het Netflix ESN nummer willen hebben en het serienummer van de ontvanger. Deze vind je als volgt: 

Menu / Instellingen / Apparaatvoorkeuren / Over / Netflix ESN nummer

Zouden jullie een foto willen maken van dat scherm en deze hier willen plaatsen? 

Wederom bedankt voor de genomen moeite.  
 

serienummer =623042123585

 

Tweede ontvanger 

Serienummer = 623042137525

 

Reputatie 6
Badge +6

Toch maar even nu gedaan. Ik wil ook dat het snel opgelost wordt, vandaar.

Ik neem aan dat dit is wat je nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +19

@Rado & @ronvmeijer dank voor de schermafbeeldingen.