Nieuwe NPO app per 1 december

  • 29 November 2023
  • 39 reacties
  • 6339 keer bekeken
Nieuwe NPO app per 1 december

Toon eerste bericht

39 reacties

Afgelopen zaterdagavond kreeg ik de NPO app niet opgestart. Ondertussen lukt dit wel, maar het zoeken en opstarten van een uitzending gaat terrrrrgend traaaag!

Ik gebruik een ontvanger Arris VIP2952 V2. 
Je moet ook heel erg oppassen dat je niet een verkeerde knop indrukt, dat kost al snel een extra minuut.

Reputatie 7

Dank voor jullie feedback, Jan en Michiel. Nemen we mee!

Ik ben het met dhr Manders eens. Series zoeken, starten en kijken is een uitdaging geworden op NPO Plus. Regelmatig moet de app opnieuw worden opgestart omdat de weergave vastloopt.
Programma's die in NPO Start staan worden misschien onthouden maar series die zijn opgezocht niet en moeten telkens opnieuw worden ingetoetst met het Zoeken icoon.
Vervolgens kun je wel zien welke aflevering is gekeken. Netflix start dan de eerstvolgende aflevering, bij NPO Plus moet je ‘hem’ zelf zoeken.

Ten opzichte van de ‘oude’ app is dit zéker geen verbetering.

Vreselijk…zo vaak als de stream blijft hangen en zo traag als NPO op kpn tv opstart…overweeg naar Ziggo over te stappen 

Reputatie 7
Badge +8

Vreselijk…zo vaak als de stream blijft hangen en zo traag als NPO op kpn tv opstart…overweeg naar Ziggo over te stappen 

zou even verder lezen kijken Ziggo kampt ook met storingen met de app is niet aan KPN gerelateerd zoals ik het zie.

Hoor veel vrienden om me heen met ziggo er ook over

Bedankt voor de reactie, maar wat zou dan de oorzaak kunnen zijn?

Ki.jk ook hier eens @Jan van Buuren :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-wijzigt-de-online-omgeving-rondom-npo-start/

Wie weet wat ik fout doe? NPO plus op kpn-tv start heeeeel traag op en blijft steeds hangen bij het streamen ( kanaal 205) HELP

Reputatie 6

Hallo KPN,

Wat is de laatste stand van zaken mbt de NPO app via de KPN apps in de oude mediakastjes. Jammer dat de GUI nog steeds ver onder de maat presteert.

Hebben jullie iets van een termijn staan voor de oplossing?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo KPN,

Wat is de laatste stand van zaken mbt de NPO app via de KPN apps in de oude mediakastjes. Jammer dat de GUI nog steeds ver onder de maat presteert.

Hebben jullie iets van een termijn staan voor de oplossing?

Wat leuk om je hier weer te zien, @BerendDeMeyer_! Waar loop je precies tegenaan met de NPO app? Ik twijfel een beetje of dit niet ‘gewoon’ bij de NPO ligt. Ervaar je de problemen op je Smart TV ook?

We zijn nu vier maanden verder en nog steeds onthoudt de NPO app niet waar ik naar kijk. Het begint nu echt irritant te worden om iedere keer mijn series op te zoeken voor een volgende aflevering.

Reputatie 7
Badge +13

Dat is dan inderdaad knap vervelend @Meindert Sprang. Het betreft dus de app die op onze ontvanger draait? Kun je aangeven welk model ontvanger je in gebruik hebt? Op andere apparaten onthoudt de NPO app wel waar je bent gebleven?

@Remco van KPN dat is de Arris 5202. Ik heb er twee van, beide hebben dat probleem. De NPO app op m'n iPhone en iPad hebben hier geen last van.

En voor de "grote update" van deze NPO app op de Arris werdt wèl onthouden wat ik keek en waar ik was in een aflevering. Die hele update is ver onder de maat. En dat zeg ik als embedded developer.

Reputatie 7
Badge +12

@Remco van KPN dat is de Arris 5202. Ik heb er twee van, beide hebben dat probleem. De NPO app op m'n iPhone en iPad hebben hier geen last van.

En voor de "grote update" van deze NPO app op de Arris werdt wèl onthouden wat ik keek en waar ik was in een aflevering. Die hele update is ver onder de maat. En dat zeg ik als embedded developer.

Een verklaring heb ik hier ook niet meteen voor @Meindert Sprang. Misschien geheel overbodig om te vragen, maar heb je de ontvangers al eens een frisse start gegeven (waarmee ze worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen)? Benieuwd of dat ook nog voor verbetering zorgt. Zo niet, horen we dat natuurlijk ook graag!

Reageer