Viaplay bij KPN

  • 8 December 2021
  • 2441 reacties
  • 97822 keer bekeken
Viaplay bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2441 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Viaplay valt erg tegen. Alleen tijdens de wedstrijd is er informatie. De hele week is er alleen veel geschreeuw en veel reclame en geen informatie over andere sportwedstrijden. Veel trailors van geweldfilms.

Ook wordt niet aangegeven hoe laat de uitzending begint. Ook lukt het niet Viaplay in mijn KPN abonnement op internet te krijgen. Ik overweeg me af te melden.

Heeft u die ervaring ook?

 

*admin: verplaatst naar het verzameltopic

 

@Karel uit Ede 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

Via de app van ViaPlay op o.a. Smart tv's (na 2016 enkele merken) kan je alles van ViaPlay kijken.

Zie ook hier. 

Als je hier op aanmelden klikt, met je wachtwoord en inlog, kan je ook alles zien. 

 

Kanaal 225 KPN, 200 Ziggo, etc. is op verzoek van ViaPlay omdat ze de grote datastroom (streams) tijdens de F1 niet aankunnen.

Hierop mag van ViaPlay alleen op za. en zo. de F1 op worden uitgezonden en zonder opname mogelijkheid en kanaal 225 mag ook niet via de KPN app (mobiel, internet, etc.)

Zo wil ViaPlay het.

Na 1 augustus verdwijnt dit kanaal waarschijnlijk, omdat ViaPlay verwacht dan voldoende bandbreedte te hebben. 

Reputatie 7
Badge +20

@Doornekamp33 , @joop2011 

Ik heb nooit beweerd dat Mol en Plooij zo goed / prettig zijn. Wat dat betreft is het hetzelfde niveau als die bij Viaplay.

Mijn tenen worden er niet echt recht van. 😁

 

Mijn excuus @PeterG 😉

Wat een ongelooflijk dramatische uitzendingen van alle formule zenders! Zelf ben ik zo'n 25 jaar actief in de autosport maar de kennis van de presentatoren is een ongelooflijk drama! Ook is zeer goed te merken dat de teams het absoluut niet goed vinden. Het is toch aan niemand te verkopen dat Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos aan de kant zijn gezet en vervangen door een stel geiten die amper weten dat een auto vier wielen heeft! Afschuwelijk wat een drama, verder is er veel te weinig aandacht voor de F3, F2, trainingen en de Supercup. GA AUB WEER TERUG NAAR DE VERTROUWDE MENSEN MET KENNIS, DIT IS RUK!!!!

Hallo @Klaas1965 , voor klachten moet je bij Viaplay zijn, niet bij KPN, dat is slechts een doorgeefluik.

 

Reputatie 7
Badge +20

Wat een ongelooflijk dramatische uitzendingen van alle formule zenders! Zelf ben ik zo'n 25 jaar actief in de autosport maar de kennis van de presentatoren is een ongelooflijk drama! Ook is zeer goed te merken dat de teams het absoluut niet goed vinden. Het is toch aan niemand te verkopen dat Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos aan de kant zijn gezet en vervangen door een stel geiten die amper weten dat een auto vier wielen heeft! Afschuwelijk wat een drama, verder is er veel te weinig aandacht voor de F3, F2, trainingen en de Supercup. GA AUB WEER TERUG NAAR DE VERTROUWDE MENSEN MET KENNIS, DIT IS RUK!!!!

 

@Klaas1965 zoals @JanD aangeeft moet je bij ViaPlay zijn.

 

En ViaPlay heeft niemand ontslagen, maar heeft andere mensen aangenomen dan die bij Ziggo Sport werkten.

Dus terug? Ze hebben NOOIT bij ViaPlay gewerkt.

Ze werken bij Ziggo Sport en die heeft de uitzendrechten niet meer. 

 

En persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, want vooral Olav Mol kan ik missen als kiespijn.

Vooral met zijn kinderachtige opmerkingen. 

Van mij mag het zo blijven. 😉

@joop2011 He he, eindelijk een opmerking die met verstand van zaken is gemaakt, ik kan Olav al jaren missen als kiespijn, hoe die gasten het bij ViaPlay doen kan ik niet zeggen, kom ik ooit misschien eens achter als Olaf straks het commentaar bij F1TV gaat doen en ViaPlay de zaken op orde heeft.

@Klaas1965, Ik snap niet waar je je druk om maakt, volgens ViaPlay gaat het allemaal perfect en zijn er geen klachten nodig over wat zij doen.

O wacht, dat is alleen ViaPlay die dat vind, de rest van Nederland vind het nogal ruk wat ze doen, alle klachten sites staan er mee vol, is er 1 die er alle sterren voor gaf, zal wel Marco Zwaneveld zijn geweest.😯

 

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011 He he, eindelijk een opmerking die met verstand van zaken is gemaakt, ik kan Olav al jaren missen als kiespijn, hoe die gasten het bij ViaPlay doen kan ik niet zeggen, kom ik ooit misschien eens achter als Olaf straks het commentaar bij F1TV gaat doen en ViaPlay de zaken op orde heeft.

@Klaas1965, Ik snap niet waar je je druk om maakt, volgens ViaPlay gaat het allemaal perfect en zijn er geen klachten nodig over wat zij doen.

O wacht, dat is alleen ViaPlay die dat vind, de rest van Nederland vind het nogal ruk wat ze doen, alle klachten sites staan er mee vol, is er 1 die er alle sterren voor gaf, zal wel Marco Zwaneveld zijn geweest.😯

 

 

@Doornekamp33 er is tenminste 1 super tevreden over ViaPlay en dat is ViaPlay zelf. 😀

@joop2011 , Wel uit monde van Marco dan, de rest mag niks zeggen lijkt het.🤔

Reputatie 5
Badge +2

Wat een ongelooflijk dramatische uitzendingen van alle formule zenders! Zelf ben ik zo'n 25 jaar actief in de autosport maar de kennis van de presentatoren is een ongelooflijk drama! Ook is zeer goed te merken dat de teams het absoluut niet goed vinden. Het is toch aan niemand te verkopen dat Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos aan de kant zijn gezet en vervangen door een stel geiten die amper weten dat een auto vier wielen heeft! Afschuwelijk wat een drama, verder is er veel te weinig aandacht voor de F3, F2, trainingen en de Supercup. GA AUB WEER TERUG NAAR DE VERTROUWDE MENSEN MET KENNIS, DIT IS RUK!!!!

 

@Klaas1965 zoals @JanD aangeeft moet je bij ViaPlay zijn.

 

En ViaPlay heeft niemand ontslagen, maar heeft andere mensen aangenomen dan die bij Ziggo Sport werkten.

Dus terug? Ze hebben NOOIT bij ViaPlay gewerkt.

Ze werken bij Ziggo Sport en die heeft de uitzendrechten niet meer. 

 

En persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, want vooral Olav Mol kan ik missen als kiespijn.

Vooral met zijn kinderachtige opmerkingen. 

Van mij mag het zo blijven. 😉

Hoezo heeft Ziggo Sport geen uitzendrechten? Ziggo Sport is in bezit van de uitzendrechten.
Alleen Ziggo Sport (Liberty Global) is nu meer aan het cashen met hun uitzendrechten wat hun doel is!!

Reputatie 7

Hoezo heeft Ziggo Sport geen uitzendrechten? Ziggo Sport is in bezit van de uitzendrechten.

Hoe kom je erbij dat Ziggo Sport de uitzendrechten van Formule 1 zou bezitten?

Reputatie 5
Badge +2

Hoezo heeft Ziggo Sport geen uitzendrechten? Ziggo Sport is in bezit van de uitzendrechten.

Hoe kom je erbij dat Ziggo Sport de uitzendrechten van Formule 1 zou bezitten?

Ziggo Sport is onderdeel van Liberty Global en deze partij bezit alles van de Formule 1.

Reputatie 7

Hoezo heeft Ziggo Sport geen uitzendrechten? Ziggo Sport is in bezit van de uitzendrechten.

Hoe kom je erbij dat Ziggo Sport de uitzendrechten van Formule 1 zou bezitten?

Ziggo Sport is onderdeel van Liberty Global en deze partij bezit alles van de Formule 1.

Het is dus niet Ziggo Sport maar Liberty Global en dat is toch echt een wezenlijk verschil.

Reputatie 5
Badge +2

Hoezo heeft Ziggo Sport geen uitzendrechten? Ziggo Sport is in bezit van de uitzendrechten.

Hoe kom je erbij dat Ziggo Sport de uitzendrechten van Formule 1 zou bezitten?

Ziggo Sport is onderdeel van Liberty Global en deze partij bezit alles van de Formule 1.

Het is dus niet Ziggo Sport maar Liberty Global en dat is toch echt een wezenlijk verschil.

wat is het verschil? Ziggo Sport = Liberty Global

Reputatie 7

wat is het verschil? Ziggo Sport = Liberty Global

Kom zeg, dat is natuurlijk niet zo.

Ziggo Sport is onderdeel van Liberty Global Content Netherlands B.V. en dat is een dochter van Liberty Global B.V. wat op zijn beurt weer een dochter is van Liberty Global plc.

Reputatie 7
Badge +20

@ArjanL3 

Iedereen weet dat Ziggo Sport de uitzendrechten voor de Formule 1 niet heeft voor de komkende 3 jaar.

 

Op Google vind je onder andere:

De uitzendrechten van de Formule 1 zullen vanaf 2022 definitief naar het Scandinavische Nordic Entertainment Group gaan. Dat houdt in dat de Formule 1 via hun streamingdienst Viaplay achter een betaalmuur zal komen, maar voorlopig is er ook nog goed nieuws: zes races, waaronder de Grand Prix van Nederland op Zandvoort, zullen gratis te volgen zijn.

 

Ziggo verliest de exclusieve Formule 1-rechten vanaf 2022 in Nederland. Dat hebben meerdere bronnen aan RacingNews365 bevestigd. Het exclusieve contract dat Ziggo (Sport) in Nederland heeft om de Formule 1 uit te zenden loopt aan het eind van 2021 af.

 

Zie ook hier. 

 

En hier.

 

Etc. 

Niet geheel voor dit topic maar toch even dit

Er zit een TEKSTFOUTJE in de gids bij Viaplay Xtra op vrijdag

Er staat namelijk 15:25 Formule 1 - Sprint Kwalificatie.

Die is niet op vrijdag, maar wel de '’gewone'’ Kwalificatie.

Het moet vrijdag dus zijn:

15:25 Formule 1 - Kwalificatie

*Admin: bericht verplaatst naar het ViaPlay topic

Reputatie 6
Badge +9

@PeterG  Volgens mij is het wel degelijk de kwalificatie voor de sprintrace van zaterdag. En de uitslag van de sprintrace van zaterdag is dan weer de startopstelling van de race van zondag.

Van mij mag die idioterie direct uit het schema. 

Reputatie 6
Badge +9

Van mij mag die idioterie direct uit het schema. 

Met deze opmerking wil ik het voor één keer ontzettend oneens zijn met jou.😜

Reputatie 7
Badge +21

een TEKSTFOUTJE in de gids bij Viaplay Xtra op vrijdag

 

Op vrijdag? Viaplay Xtra op kanaal 225 is toch alleen op zaterdag en zondag?

Het hele programma (incl. vrijdag) is alleen op de Viaplay app te bekijken.

Hoi Allemaal,

Dit is er te zien op 

TRAINING 1 Fri 13:30 - 14:30
KWALIFICATIE Fri 17:00 - 18:00
TRAINING 2 Sat 12:30 - 13:30
PRE-SPRINT SHOW Sat 16:00 - 16:25
F1 SPRINT Sat 16:30 - 17:30
POST-SPRINT SHOW Sat 17:30 - 18:10
PRE-RACE SHOW Sun 14:00 - 14:55
RACE Sun 15:00 - 17:00
POST-RACE SHOW Sun 17:00 - 17:40

Van mij mag die idioterie direct uit het schema. 

Met deze opmerking wil ik het voor één keer ontzettend oneens zijn met jou.😜

Ik vind het maar uitermate rommelig met kwalificatie EN sprintkwalificatie, @Alfons . 😁

Hoi Allemaal, en @PeterG, @Alfons 
 

Van mij mag die idioterie direct uit het schema. 

Met deze opmerking wil ik het voor één keer ontzettend oneens zijn met jou.😜

Ik vind het maar uitermate rommelig met kwalificatie EN sprintkwalificatie, @Alfons . 😁

Ik sluit mij aan bij Peter.


 

Reputatie 6
Badge +9

Ja mannen, dat kan. Ik zelf heb er geen enkel probleem mee. Er zijn 3 sprintraces in het seizoen en dan is het dus zoals ik schreef.

1e Vrije training + de kwalificatie voor de sprintrace op VRIJDAG. De 2e vrije training + de sprintrace op ZATERDAG. En dan op ZONDAG de race zelf, waarvan de uitslag van de sprintrace op zaterdag de startopstelling voor de race op zondag is.

Uit je hoofd leren en nooit meer vergeten🤣

Reputatie 7
Badge +30

Uit je hoofd leren en nooit meer vergeten🤣

Einde van de maand overhoring!😆 Ik moest er ook even aan wennen, maar vind de sprintrace best vermakelijk! Lijkt me voor de coureurs ook fijn om al in een ‘race focus’ te zitten, in plaats van een paar rondjes kwalificatie.