Viaplay bij KPN

  • 8 December 2021
  • 2441 reacties
  • 97807 keer bekeken
Viaplay bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2441 reacties

Waar de loos antwoord vind ik daar kan ik niets mee 

Reputatie 7

Waar de loos antwoord vind ik daar kan ik niets mee 

Dat kan ik me voorstellen maar helaas is er niet veel meer van te maken.

Ik heb nog niet vernomen of en zo ja wanneer, er een Viaplay app beschikbaar zal komen op de TV ontvangers van kpn.

Reputatie 7
Badge +20

 Waarom kan ik nog geen app vinden van Viaplay 

op het kastje van jullie 

 

Jullie?

Wij zijn net als jij klant bij KPN en helpen elkaar. 😉

 

ViaPlay moet de app maken, dus KPN is afhankelijk van ViaPlay.

Disney+ app zit er bijvoorbeeld ook niet op.

 

En persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan de app op de Smart tv, nooit problemen.

 

Hier kan je vinden waarop je ViaPlay kan kijken. 😉

Ik probeer de training te kijken van de Formule 1

Melding : we konden de content niet laden

Wat een zooitje

Oh, probeer het nogmaals @Jumbo . Ik zit hier nu te kijken. Ik startte wat laat. Om 20:45.

Hallo,

Ik baal verschrikkelijk van Viaplay! Elke week zijn er problemen met de verbinding. Gister (1e training vrijdag ) werkte de verbinding de eerste 5 min niet en daarna heel slecht met haperingen. Ik kijk net de vrije training terug en zelf die hapert!? Netflix, Videoland en KPN televisie werken altijd perfect dus het ligt niet aan de snelheid! Wanneer wordt hier iets gedaan……..

………….als Viaplay zelf ook door heeft dat het mis gaat, alleen communiceren ze over het algemeen dat het vlekkeloos loopt en er geen problemen zijn met hun diensten.

Inderdaad, alleen Viaplay is tevreden met wat ze leveren.🤗

Reputatie 2
Badge

Ik kon gisteren viaplay niet afspelen en vandaag tot nu toe ook niet en dan moet ik nog tot 23 mei wachten totdat ik kan opzeggen! Wat een waardeloze service, ik wil gewoon mijn geld terug en meteen opzeggen!

Reputatie 7
Badge +24

Ik kon gisteren viaplay niet afspelen en vandaag tot nu toe ook niet en dan moet ik nog tot 23 mei wachten totdat ik kan opzeggen! Wat een waardeloze service, ik wil gewoon mijn geld terug en meteen opzeggen!

Waarop wilt u het afspelen? 

Reputatie 2
Badge

Op de smart tv,  heeft wel gewerkt, op de app werkt het ook niet meer

Ik kan dus alleen op zaterdag en zondag Viaplay F1 kijken  De trainingen op vrijdagavond zijn niet te zien. Krijg Viaplay niet eens bij m’n apps te zien op mijn smart tv. Waardeloos dus! Account is geactiveerd anders zie ik in het weekend ook niet!

 

Beste antwoord door Dennis Schreve

Beste @Jan vK,

Hoe kan ik Viaplay kijken vanaf maart?

 

Viaplay kun je straks kijken via smart TV's, iOS en Android smartphones en tablets, Chromecast en Apple TV, en PC en Mac. Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Meer info over ViaPlay, klik hieronder:


Het is inmiddels mei en nog steeds geen app beschikbaar. Nu weet ik dat kpn mede afhankelijk is van viaplay maar viaplay heeft al een app voor mobiel dus zo moeilijk lijkt het me dan niet om die app toe te voegen op de tv ontvanger?

Heb zojuist via m’n KPN abbonement viaplay besteld om straks de F1 te kunnen zien. Mailtje met bevestiging en activeringslink is binnen. Bij het activeren blijkt dat dit via het wifi van thuis moet, terwijl ik momenteel in m’n tweede huis in Italië verblijf waar uiteraard een ander wifi netwerk geïnstalleerd is. Kan ik het nog niet zien straks ! Zijn er oplossingen.

NB Kijk hier in Italië altijd met gebruik making van KPN-ITV op m’n IPhone waarbij ik het beeld dan stream naar de TV.

Hoi @Hein57 

De oplossing

Dank voor de reactie, nog een abonnement voor hetzelfde zou niet zo’n punt zijn, zeker niet voor die prijs, maar volgens mij kun je hier niet actueel een hele wedstrijd zien ?

Als ik trouwens wat terug lees op dit forum. lijkt viaplay überhaupt niet te werken. Typisch dat KPN laat betalen voor iets wat niet werkt.

@Hein57 
Het programma van dit weekend

Dus ik heb alles rechtstreeks kunnen bekijken.

En volgens mij bijna overal in de wereld te zien via internet.😎
Ook te streamen naar je tv, en op een smart tv heb je ook een app voor F1tv

@Hein57 , Hoe bedoel je dat ViaPlay helemaal niet werkt? Bij de 1 werkt het goed, de tweede redelijk en bij de derde werkt er niks omdat ze de goede aparatuur niet hebben.

Dan heeft ViaPlay nog wat problemen met de zaakjes op orde te krijgen, dus soms wat minder beeld of de inlog lukt niet, maar dat er niets werkt is de onwetendheid van de gebruiker die denk dat een ander het voor ze regelt.

Ik heb F1tv, en dat werkt prima als je maar weet dat je moet streamen, en op de android smart tv kun je de app side loaden en werkt het ook, mij teveel werk en mijn TV heeft een chromecast dus de moeite niet waard.

@genetic 

wat is RAS

Reputatie 7
Badge +20

Dat moet natuurlijk RACE zijn. Foutje in de vertaling van de F1 tv app.

Reputatie 7
Badge +20

Ik had een lang weekend in Groesbeek.

En via de Chromecast ging alles perfect.

Beeld was ook netjes.

Waarom kan ik geen films en series bekijken op viaplay terwijl ik wel een  abbo heb

Admin: Verplaatst naar algemeen topic over Viaplay

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunt u wel denk ik, maar dat moet u dan via de app doen. Dat kan niet via de tv ontvanger van KPN. 

Admin: Meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Martje100, ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over Viaplay. Wat Nick aangeeft klopt, je kan de app van Viaplay gebruiken om films en series te kijken. In het startbericht bovenin lees je meer over Viaplay.

Ik heb dus alleen de viaplay app gekregen hoe kan ik kijken dan