Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63459 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Graag zou ik de juiste filmware ontvangen zodat ik weer gewoon een VPN verbinding totstand kan brengen. Alvast dank.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge
Graag zou ik de juiste firmware ontvangen zodat ik een VPN verbinding totstand kan brengen. Alvast dank.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemiddag,

Kan iemand van @KPN mij wellicht ook voorzien van de juiste filmware voor een vpn verbinding op de v10a?
Badge
Ik zou graag de update hebben op mijn experia box v10a zodat alle VPN verbindingen weer naar behoren werken.
@Erik_ bedankt de VPN werkt weer.
Beste @Erik_ @Bart_ Gaarne zou ik de update op mijn experia box v10a kunnen krijgen wij maken zakelijk gebruik van de vpn dus zitten dringend te wachten op een oplossing.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @bas1234, @oldcar, en @Jelll, welkom! Ik heb zojuist voor jullie de nieuwe firmware aangevraagd. Zodra het geïnstalleerd is zal je Experia Box even herstarten. Daarna kun je weer gebruik maken van de VPN .

@Henk Koopman: jij hebt een V10 Experia Box. Dat betekent dat er voor jou geen problemen zijn om een VPN verbinding tot stand te brengen. Deze firmware is alleen voor de Experia Box V10A die een issue heeft met bepaalde VPN protocollen. Als het niet lukt om met je V10 een VPN verbinding op te zetten wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken en daarin te beschrijven wat je doet, en wat er mis gaat.

@MiFra, mooi zo, goed om te horen 🙂
Hoi, mijn VPN werkt ook niet, ik zou ook graag firmware upgrade ontvangen.
Dankjewel! Lucia
Als het goed is heb ik het forumprofiel ingevuld en zou ook graag de update willen.
Kan dat?
Wanneer weet ik dat het geïnstalleerd is, zodat ik de experia box Jan herstarten??
Reputatie 7
Badge +21
Wanneer weet ik dat het geïnstalleerd is, zodat ik de experia box Jan herstarten??

@Jelll
Je hoeft hier zelf niets voor te doen. De Experia Box zal herstarten na het installeren en daarna werkt het weer.
Kan iemand van @KPN mij wellicht ook voorzien van de juiste firmware voor een vpn verbinding op de v10a?
Met vriendelijke groet,
Andre
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen!

Het heeft even iets langer geduurd, maar @bas1234, @oldcar, @Jelll, de update is gestart voor jullie. De Experia Box zal straks nog even, uit zichzelf, herstarten en dan werkt de VPN weer.

Voor jullie, @lucia1, en @Sab.ine, geldt hetzelfde. De update is gestart :)

Edit: @Volvoamazon. Ook voor jou loopt het!
Perfect, we gaan het testen!!!...= Geen bericht, dan goed bericht
Thx!
Badge
forumprofiel ook ingevuld
Super, ik ben weer met het vpn-netwerk verbonden.
@Erik_ Graag ontvang ik ook de juiste update!
Ik heb getest met DMZ van daaruit werkt de VPN zonder problemen, zij het dat ik direct werd geblokkeerd door het Abuse team.
Nu weer onlline maar nog steeds zonder VPN!
Badge
@Erik_ kun je de update ook voor mij doen? thnx
@Erik_ Is de update afgerond?
Ik kan wel een VPN verbinding maken, maar dat kon ik al. Maar deze verbinding is heel traag. Lijkt nu iets sneller, maar is nog niet werkbaar. En wordt er regelmatig uitgegooid.
@sixty_seven : Ik zie nog geen gegevens als ik op je profiel klik? Misschien vergeten om op te slaan/apply te drukken? Kun je nog een poging doen om je profiel aan te vullen en vervolgens hier een seintje geven? Dan voeg ik je toe aan de lijst! 🙂
@Volvoamazon : Ik heb net je modem doorgemeten en je beschikt over de juiste firmware. Wat er vervolgens misgaat, kan ik lastig beoordelen. Ik heb geleerd om bij twijfel of modem issues altijd éérst een herstart van het apparaat te doen. Zou je de experiabox nog even kunnen herstarten? Werk je trouwens draadloos? Zou je het dan ook even met een kabeltje willen proberen? Is het een VPN verbinding met je bedrijf dan wil ik je ook aanraden om met de systeembeheerder te praten. Wellicht gaat er ergens iets in de instellingen van je VPN mis. Het modem staat nu in ieder geval wel weer álle VPN protocollen toe.
@MacApple79 : ik zet je op de lijst! Maandag stuur ik je gegevens naar de juiste afdeling en dan is het vrij snel gepiept! 🙂
@MacApple79 : ik zet je op de lijst! Maandag stuur ik je gegevens naar de juiste afdeling en dan is het vrij snel gepiept! :-)

Er kan nóg wel een weekend overheen... 😉
geintje! Ik ben blij dat ik na heel lang zoeken eindelijk de oplossing lijk te hebben.
Badge
@Erwin_ profiel aangevuld