iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41163 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Reputatie 2

Ah, ik heb net de track and trace gekregen in een mail van KPN.

Ik heb vanuit KPN geen track en trace code ontvangen, echter heeft PostNL wel herkend dat er een pakket onderweg is vanuit KPN. Wellicht ontvangen we rond middernacht pas de mail vanuit KPN.

Nu net de code ontvangen 

Zojuist de code ontvangen 😎

Wat ik me afvraag, ik ben om 14:00 begonnen met het bestellen met de iPhone 13 pro Max silver. En was binnen 10 minuten klaar. Is dat het moment dat hij voor mij gereserveerd staat of is dat pas als je gegevens rond zijn. Want ik kreeg rond 14:30 een bericht dat de bestelling was ontvangen maar pas om 20:30 een berichtje dat hij gereserveerd staat.

Goedenmorgen, 

ik heb de iphone 13 bestelt en ik kreeg een email dat deze gereserveerd is en een paar uur later dat deze niet op voorraad is en dat ik moet wachten op de nieuwe levering. 
Van wat ik heb begrepen is dat kpn zelf niet weet wanneer mijn kleur binnenkomt. Dat snap ik, maar wat ik graag wil weten is dan wanneer ze een nieuwe levering krijgen. Ik neem aan dat ze dat wel weten. 
en een simpele zin als “Eerste bestelt=eerste in huis” heb ik niks aan. 

Ik zou graag willen weten wanneer ze de nieuwe levering verwachten, zodat ik op tijd kan beslissen om het eventueel ergens anders te bestellen waar het wel op voorraad is. 
 

Reputatie 3

Ik vrees dat ik nog een paar weken moet wachten, kennelijk hebben de mensen die hem nu geleverd krijgen vrijdag om 14 uur besteld. Ik zal met de keuze voor goud ook nog wel wat langer moeten wachten. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wat ik me afvraag, ik ben om 14:00 begonnen met het bestellen met de iPhone 13 pro Max silver. En was binnen 10 minuten klaar. Is dat het moment dat hij voor mij gereserveerd staat of is dat pas als je gegevens rond zijn. Want ik kreeg rond 14:30 een bericht dat de bestelling was ontvangen maar pas om 20:30 een berichtje dat hij gereserveerd staat.

Alle bestellingen zijn op volgorde van binnenkomst verwerkt, jouw plek ‘in de wachtrij’ is dus afhankelijk van het tijdstip waarop de bestelling in ons bestelsysteem is verwerkt, rond 14:30 dus :slight_smile:

Goedenmorgen, 

ik heb de iphone 13 bestelt en ik kreeg een email dat deze gereserveerd is en een paar uur later dat deze niet op voorraad is en dat ik moet wachten op de nieuwe levering. 
Van wat ik heb begrepen is dat kpn zelf niet weet wanneer mijn kleur binnenkomt. Dat snap ik, maar wat ik graag wil weten is dan wanneer ze een nieuwe levering krijgen. Ik neem aan dat ze dat wel weten. 
en een simpele zin als “Eerste bestelt=eerste in huis” heb ik niks aan. 

Ik zou graag willen weten wanneer ze de nieuwe levering verwachten, zodat ik op tijd kan beslissen om het eventueel ergens anders te bestellen waar het wel op voorraad is. 
 

Heel begrijpelijk! Op dit moment zie ik enkel nog staan ‘pre-order levering vanaf 24-09’, ik denk dat we op z'n vroegst begin volgende week inzichtelijk hebben welke toestellen we niet voorradig hebben en wanneer we daar weer een levering van verwachten. We zullen het startbericht van dit topic updaten zodra we meer informatie tot onze beschikking hebben!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vrees dat ik nog een paar weken moet wachten, kennelijk hebben de mensen die hem nu geleverd krijgen vrijdag om 14 uur besteld. Ik zal met de keuze voor goud ook nog wel wat langer moeten wachten. 

 

 

@Madamewijnen zodra we weten welke toestellen we niet voorradig hebben na de eerste uitlevering en wanneer we daar weer een levering van verwachten, zullen we het startbericht van dit topic (pér type, kleur en geheugen) updaten!

Vraagje aan KPN. Ik heb de iPhone 13 Pro besteld met een Unlimited abonnement. Nu ik niet bij de eerste levering zit en het onduidelijk is wanneer ik het toestel wel ontvang, vraag ik me af hoe het zit met de aanvraag van de gratis Google Nest Hub. Als het toestel pas na 3 oktober geleverd wordt (einde actieperiode), kan ik dan nog wel aanspraak maken op de actie? Ik heb namelijk begrepen dat het abonnement pas in gaat zodra het toestel geleverd wordt.

Ik vrees dat ik nog een paar weken moet wachten, kennelijk hebben de mensen die hem nu geleverd krijgen vrijdag om 14 uur besteld. Ik zal met de keuze voor goud ook nog wel wat langer moeten wachten. 

 

 

@Madamewijnen zodra we weten welke toestellen we niet voorradig hebben na de eerste uitlevering en wanneer we daar weer een levering van verwachten, zullen we het startbericht van dit topic (pér type, kleur en geheugen) updaten!

@Madamewijnen, ik heb hem op woensdag besteld en ook ik moet nog wachten. 

Wat ik me afvraag, ik ben om 14:00 begonnen met het bestellen met de iPhone 13 pro Max silver. En was binnen 10 minuten klaar. Is dat het moment dat hij voor mij gereserveerd staat of is dat pas als je gegevens rond zijn. Want ik kreeg rond 14:30 een bericht dat de bestelling was ontvangen maar pas om 20:30 een berichtje dat hij gereserveerd staat.

Alle bestellingen zijn op volgorde van binnenkomst verwerkt, jouw plek ‘in de wachtrij’ is dus afhankelijk van het tijdstip waarop de bestelling in ons bestelsysteem is verwerkt, rond 14:30 dus :slight_smile:

Goedenmorgen, 

ik heb de iphone 13 bestelt en ik kreeg een email dat deze gereserveerd is en een paar uur later dat deze niet op voorraad is en dat ik moet wachten op de nieuwe levering. 
Van wat ik heb begrepen is dat kpn zelf niet weet wanneer mijn kleur binnenkomt. Dat snap ik, maar wat ik graag wil weten is dan wanneer ze een nieuwe levering krijgen. Ik neem aan dat ze dat wel weten. 
en een simpele zin als “Eerste bestelt=eerste in huis” heb ik niks aan. 

Ik zou graag willen weten wanneer ze de nieuwe levering verwachten, zodat ik op tijd kan beslissen om het eventueel ergens anders te bestellen waar het wel op voorraad is. 
 

Heel begrijpelijk! Op dit moment zie ik enkel nog staan ‘pre-order levering vanaf 24-09’, ik denk dat we op z'n vroegst begin volgende week inzichtelijk hebben welke toestellen we niet voorradig hebben en wanneer we daar weer een levering van verwachten. We zullen het startbericht van dit topic updaten zodra we meer informatie tot onze beschikking hebben!

 

Op dit moment staat op de site geen ‘pre-order levering vanaf 24-09’ meer, maar ‘als eerste besteld = als eerste in huis’ Ik ga er dan ook vanuit dat ik niet bij de eerste voorraad zit als ik gisteren al een mailtje krijgen dat mijn keuze tijdelijk niet op voorraad is. Dus  zou ik vandaag nog graag willen weten wanneer er een nieuwe zending binnenkomt, zodat ik mijn bestelling kan annuleren en mijn abbo en toestel bij een andere site kan bestellen waar staat ‘vandaag voor 23:30 besteld, morgen in huis’ en het dus daar wel op voorraad is  

 

Reputatie 3

Wanneer hebben de mensen besteld die bij de eerste levering zitten?

Wanneer hebben de mensen besteld die bij de eerste levering zitten?

Waarschijnlijk hebben die hun bestelling gedaan op 17 september. 

Reputatie 7
Badge +13

Wanneer hebben de mensen besteld die bij de eerste levering zitten?

Wanneer hebben de mensen besteld die bij de eerste levering zitten?

Waarschijnlijk hebben die hun bestelling gedaan op 17 september. 

Hoi @Madamewijnen

Ieders plek in de wachtrij is bepaald door het moment van bestellen. Zoals je je misschien kan voorstellen is de nieuwe iPhone altijd razend populair, en zijn wij afhankelijk van de voorraad die wij van Apple krijgen. Houd vooral dit topic in de gaten voor leveringsupdates. 

Vraagje aan KPN. Ik heb de iPhone 13 Pro besteld met een Unlimited abonnement. Nu ik niet bij de eerste levering zit en het onduidelijk is wanneer ik het toestel wel ontvang, vraag ik me af hoe het zit met de aanvraag van de gratis Google Nest Hub. Als het toestel pas na 3 oktober geleverd wordt (einde actieperiode), kan ik dan nog wel aanspraak maken op de actie? Ik heb namelijk begrepen dat het abonnement pas in gaat zodra het toestel geleverd wordt.

KPN zouden jullie deze vraag nog willen beantwoorden?

Reputatie 7
Badge +17

@C.C. Ja! Het gaat om de datum dat je de bestelling hebt geplaatst. Niet om de leverdatum. 

@C.C. Ja! Het gaat om de datum dat je de bestelling hebt geplaatst. Niet om de leverdatum. 

Oké, maar je hebt tot 17 oktober om de aanvraag in te dienen waarbij je contract moet uploaden. En dat contract krijg je pas als je abbo in gaat. Ik heb tot dusver van KPN geen document waarop het gekozen abonnement én telefoonnummer vermeld staan. Hoe doe ik dat dan?

Reputatie 4
Badge +2

Vandaag een pre-order geplaatst. Succes met wachten allemaal! Hopelijk komt eind September die van mij binnen, maar zoals hierboven al meerdere keren aangegeven is; het kan langer duren afhankelijk wat Apple naar Nederland stuurt. ✌🏼 

Ben ik de enige die zojuist een mail krijgt dat mijn maandagochtend bestelde iphone 13 pro max gold 128gb niet op voorraad is? Baal hier wel van, had op morgen gerekend....

Nee, ik heb hetzelfde en heb mijn verlenging geannuleerd. Kreeg via de chat te horen dat het nog 2 tot 3 weken kan duren haha.

Reputatie 7
Badge +17

@C.C. Als je de bestelling plaatst, hoor je vrijwel direct een orderbevestiging te ontvangen (via de mail) met daarop het gekozen abonnement en bestelnummer. Je kunt daarmee dit formulier invullen om aanspraak te doen op de Google Nest Hub. Controleer dus je mailbox op de datum dat je de bestelling geplaatst hebt. 

@C.C. Als je de bestelling plaatst, hoor je vrijwel direct een orderbevestiging te ontvangen (via de mail) met daarop het gekozen abonnement en bestelnummer. Je kunt daarmee dit formulier invullen om aanspraak te doen op de Google Nest Hub. Controleer dus je mailbox op de datum dat je de bestelling geplaatst hebt. 

Dat klopt, die heb ik ontvangen. Echter wordt er in dat formulier gevraagd om het contract met daarop het telefoonnummer + abonnement. Die heb ik dus (nog) niet. Als het zoals jij aangeeft voldoende is, dan is mijn vraag beantwoord. Hopelijk wordt de aanvraag daarmee goedgekeurd. Dank voor je hulp.

Reputatie 3

@C.C. Als je de bestelling plaatst, hoor je vrijwel direct een orderbevestiging te ontvangen (via de mail) met daarop het gekozen abonnement en bestelnummer. Je kunt daarmee dit formulier invullen om aanspraak te doen op de Google Nest Hub. Controleer dus je mailbox op de datum dat je de bestelling geplaatst hebt. 

Dat klopt, die heb ik ontvangen. Echter wordt er in dat formulier gevraagd om het contract met daarop het telefoonnummer + abonnement. Die heb ik dus (nog) niet. Als het zoals jij aangeeft voldoende is, dan is mijn vraag beantwoord. Hopelijk wordt de aanvraag daarmee goedgekeurd. Dank voor je hulp.

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Je krijgt je contract pas zodra je verlenging ingaat en dus kan je nu niet deelnemen aan de actie werd mij verteld. Beetje raar toch 

@C.C. Als je de bestelling plaatst, hoor je vrijwel direct een orderbevestiging te ontvangen (via de mail) met daarop het gekozen abonnement en bestelnummer. Je kunt daarmee dit formulier invullen om aanspraak te doen op de Google Nest Hub. Controleer dus je mailbox op de datum dat je de bestelling geplaatst hebt. 

Dat klopt, die heb ik ontvangen. Echter wordt er in dat formulier gevraagd om het contract met daarop het telefoonnummer + abonnement. Die heb ik dus (nog) niet. Als het zoals jij aangeeft voldoende is, dan is mijn vraag beantwoord. Hopelijk wordt de aanvraag daarmee goedgekeurd. Dank voor je hulp.

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Je krijgt je contract pas zodra je verlenging ingaat en dus kan je nu niet deelnemen aan de actie werd mij verteld. Beetje raar toch 

Ja, gek hè. Toch zonde als je de Hub mis zou lopen mocht de levering van het toestel lang duren. Ik stuitte vandaag op een betere prijs voor de iPhone 13 Pro bij een online wederverkoper (+ aantrekkelijke kortingscode) en aangezien ik bij KPN toch nog in de wachtrij sta voor het toestel, heb ik er voor gekozen om de bestelling bij KPN zelf te annuleren en via de wederverkoper een verlenging bij KPN te bestellen. Van hun heb ik direct een contract ontvangen waar de gevraagde gegevens op staan. Ik heb net de aanvraag ingediend voor de Hub, ben benieuwd! Nu hopen dat de levering van het toestel via hun niet veel langer duurt...

Reputatie 7
Badge +20

@C.C. Als je de bestelling plaatst, hoor je vrijwel direct een orderbevestiging te ontvangen (via de mail) met daarop het gekozen abonnement en bestelnummer. Je kunt daarmee dit formulier invullen om aanspraak te doen op de Google Nest Hub. Controleer dus je mailbox op de datum dat je de bestelling geplaatst hebt. 

Dat klopt, die heb ik ontvangen. Echter wordt er in dat formulier gevraagd om het contract met daarop het telefoonnummer + abonnement. Die heb ik dus (nog) niet. Als het zoals jij aangeeft voldoende is, dan is mijn vraag beantwoord. Hopelijk wordt de aanvraag daarmee goedgekeurd. Dank voor je hulp.

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Je krijgt je contract pas zodra je verlenging ingaat en dus kan je nu niet deelnemen aan de actie werd mij verteld. Beetje raar toch 

Op dit moment is 17 oktober de laatste dag waarop je deel kunt nemen aan deze actie, mocht blijken dat op dat moment nog niet alle toestellen zijn uitgeleverd, dan ga ik er van uit dat die datum opschuift (net als bij eerdere acties waarbij leveringsproblemen roet in het eten gooiden) zodat we al onze klanten toch de kans geven om deel te nemen!