iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41163 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo kpn ik heb gister mijn nieuwe iphone 13 zwart 256gb besteld bij jullie alleen kreeg een bericht dat hij niet op voorraad was terwijl dat er niet eerder bij stond weten jullie wanneer ik hem kan verwachten? Met vriendelijke groet M 

Even naar boven scrollen, juiste iphone selecteren en dan zie je de verwachte leverweek.

Klopt helemaal. @maja4839 Hou dus wel rekening dat dit een verwachting is en dus geen garantie. 

Ik heb een 11 pro Max, ik heb een 13 pro Max besteld, deze is niet op voorraad. 25/9 besteld, ik vind de verschillen tussen de 11 en 13 pro Max marginaal…mijn vraag: wanneer krijg ik het toestel gefactureerd? Is dat voordat ik het ontvang of nadat?

 

ik kom met deze vraag omdat ik niet echt trek heb te betalen voor iets waarvan ik elke week 3 berichten krijg…”nog even geduld”….bijna….etc,

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Pieterki! Zo zonder klantgegevens is het voor mij een aanname dat je de iPhone 13 Pro Max bij een verlenging van een contract besteld hebt? De toestelkosten worden dan opgeteld bij de maandelijkse factuur nadat de verlenging ingegaan is. De verlenging gaat in op het moment dat het toestel afgeleverd is.

Hi @Pieterki! Zo zonder klantgegevens is het voor mij een aanname dat je de iPhone 13 Pro Max bij een verlenging van een contract besteld hebt? De toestelkosten worden dan opgeteld bij de maandelijkse factuur nadat de verlenging ingegaan is. De verlenging gaat in op het moment dat het toestel afgeleverd is.

Dank, gaat om een verlenging. Ik moet contract en toestel ook nog krijgen, dus dit klopt.

Reputatie 4
Badge +2

Zojuist een upgrade gekregen van KPN over mijn bestelling: “Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

 

Dit is nog eens fijn wakker worden zo op de Dinsdag ochtend. (25 September gepreorderd)

Reputatie 4
Badge +2

Zojuist de iPhone 13 Pro in ontvangst genomen. Gelijk er mee prutsen. Succes iedereen die nog aan het wachten is.

@Hanna_ - Korte vraag. Ik zie dat de levertijd van de iPhone 13 Pro Max 128gb Sierra Blue nog op week 40/41 staat. Is er toevallig al iets meer bekend? Ga begin volgende week weg en zou hem graag daarvoor willen hebben 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SeanZ helaas hebben we daar niet meer informatie over. Zodra jouw toestel op voorraad is komt hij jouw kant op en krijg je daar een bevestiging van!

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

Reputatie 3
Badge

Fijn om te zien dat ik het forum ontdekt heb zodat ik meer informatie heb over mijn iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Gold die ik 25 september heb besteld in de winkel. Zie hier dat de verwachte levertijd is week 40 / 41 en daar zitten we nu midden in! We blijven wachten totdat mijn bestelling word ge-update! :D 

Fijn om te zien dat ik het forum ontdekt heb zodat ik meer informatie heb over mijn iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Gold die ik 25 september heb besteld in de winkel. Zie hier dat de verwachte levertijd is week 40 / 41 en daar zitten we nu midden in! We blijven wachten totdat mijn bestelling word ge-update! :D 

Ik heb mij iPhone 13 pro Max 128 GB  maar heb ook in de winkel besteld op 24 september en staat ook op week 40/41 ben benieuwd.  Elke dag is het spannend hahaha jammer dat ze geen inkijk hebben  op een lijst dat ze precies kunnen zien op welke plek je staat zou iets makkelijker zijn 

Reputatie 3
Badge

Fijn om te zien dat ik het forum ontdekt heb zodat ik meer informatie heb over mijn iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Gold die ik 25 september heb besteld in de winkel. Zie hier dat de verwachte levertijd is week 40 / 41 en daar zitten we nu midden in! We blijven wachten totdat mijn bestelling word ge-update! :D 

Ik heb mij iPhone 13 pro Max 128 GB  maar heb ook in de winkel besteld op 24 september en staat ook op week 40/41 ben benieuwd.  Elke dag is het spannend hahaha jammer dat ze geen inkijk hebben  op een lijst dat ze precies kunnen zien op welke plek je staat zou iets makkelijker zijn 

Ja precies, we gaan het zien. Ik ga er van uit dat ik hem ergens deze weken krijg, let’s hope! 

Tijdens het bestellen stond er dat de Iohone 13 pro Max begin oktober leverbaar zou zijn. Nu staat op de site pas eind oktober. Wat betekent dit voor mijn bestelling?

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Tijdens het bestellen stond levering op begin oktober. In bevestigingsmail stond ook begin oktober. Nu staat op de site levering eind oktober! Wat betekent dat voor mijn bestelling?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Donleo5 goede vraag! Ik zie bij de meeste iPhone 13 Pro Max staan dat we die inderdaad deze of volgende week weer verwachten vanuit Apple. Mocht daar voor jou een toestel bij zitten, wat natuurlijk even afhankelijk is van de hoeveelheid die er besteld is en het aantal dat we binnen krijgen, dan krijg je hier een mailtje over!

2,5 week geleden IPhone 13 pro Max 128gb zilver gepre-orderd de status staat nog steeds op controleren, voor mensen die hem deze week nog hebben besteld stond leverbaar begin oktober en ik heb nog niks. Voor wat doe ik dan een pre-order? Erg jammer dat iedereen aan de telefoon zei je krijgt hem voor 9okt en zojuist weer een mail gehad dat dit model is uitverkocht. Meer mensen met dit toestel? 

Reputatie 1

2,5 week geleden IPhone 13 pro Max 128gb zilver gepre-orderd de status staat nog steeds op controleren, voor mensen die hem deze week nog hebben besteld stond leverbaar begin oktober en ik heb nog niks. Voor wat doe ik dan een pre-order? Erg jammer dat iedereen aan de telefoon zei je krijgt hem voor 9okt en zojuist weer een mail gehad dat dit model is uitverkocht. Meer mensen met dit toestel? 

Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen dan met de gouden iphone 13 pro max 128gb… 2 weken geleden besteld, gezegt dat die deze week in huis zou zijn en vandaag een mail dat hij niet leverbaar is. En niemand die meer informatie kan geven🤷🏼‍♀️😢

Reputatie 7
Badge +20

@Inger-May, als er staat dat je bestelling nog gecontroleerd wordt moet er nog naar gekeken worden voordat deze definitief is. Dit staat los van de levering van deze toestellen maar zou ook geen 2.5 weken moeten duren. Het kan zijn dat er nog contact met je nodig is. Kun je ons hierover eens bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service?

@NataschaT in het startbericht van dit topic kun je de verwachte leverdatum vinden van de nieuwe toestellen. Deze wordt regelmatig geüpdatet.

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Reputatie 3
Badge

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Welk toestel heeft u besteld?

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Welk toestel heeft u besteld?

Pro max blue 256g

Reputatie 3
Badge

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Ik 20 september al😩