iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41164 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Reputatie 1

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Ik heb geeneens een mail of sms ontvangen! Kortom, AFWACHTEN maar weer!

Hier hetzelfde… 22e besteld en geen mail ontvangen vandaag… ik hoop dat degene die ik via de chat sprak gister de waarheid sprak over de levering van week 41, anders ga ik denk m’n bestelling maar annuleren en een ander abonnement afsluiten bij een provider die wel informatie aan klanten geeft. 

Mijn idee, met  mails dat ze het “vervelend” vinden heb je geen klantenbinding!

Jaa precies! Maar op sommige momenten zouden mails niet vervelend maar juist fijn zijn… 

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Ik heb geeneens een mail of sms ontvangen! Kortom, AFWACHTEN maar weer!

Hier hetzelfde… 22e besteld en geen mail ontvangen vandaag… ik hoop dat degene die ik via de chat sprak gister de waarheid sprak over de levering van week 41, anders ga ik denk m’n bestelling maar annuleren en een ander abonnement afsluiten bij een provider die wel informatie aan klanten geeft. 

Mijn idee, met  mails dat ze het “vervelend” vinden heb je geen klantenbinding!

Jaa precies! Maar op sommige momenten zouden mails niet vervelend maar juist fijn zijn… 

Zo, weer ern mail dat ze het heel VERVELEND vinden! Weer wachten

hoelang kan het duren voordat ik de iphone 13 binnen heb

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @elze ariens, in de openingspost kun je zien wanneer alle toestellen geleverd gaan worden. 

Reputatie 1

Zojuist maar weer eens contact gehad met een medewerker via de chat, want vanuit kpn komt er geen informatie.

22 september mijn abonnement verlengt met een iPhone 13 pro max 128gb gold en sinds die tijd eigenlijk niets meer gehoord dan 2 mails dat het toestel niet op voorraad is. 
 

Vorige week nadat de geschatte levertijden veranderd waren naar week 43/44 met een medewerker gechat en deze medewerker gaf aan dat mijn toestel in week 41 geleverd zou worden omdat ik het eerder besteld had. Zojuist te horen gekregen dat dit toch niet het geval is en ik moet wachten tot week 43/44. 
 

Er zijn diverse providers die wel al gewoon kunnen leveren dus de volgende keer bij het verlengen van m’n abonnement ga ik denk even zoeken naar een provider/winkel die goed klantcontact als beleid heeft en klanten goed op de hoogte houdt over leveringen en hoe snel ze kunnen leveren.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over kpn maar helaas laten ze hierin een hoop vallen. 

Zojuist maar weer eens contact gehad met een medewerker via de chat, want vanuit kpn komt er geen informatie.

22 september mijn abonnement verlengt met een iPhone 13 pro max 128gb gold en sinds die tijd eigenlijk niets meer gehoord dan 2 mails dat het toestel niet op voorraad is. 
 

Vorige week nadat de geschatte levertijden veranderd waren naar week 43/44 met een medewerker gechat en deze medewerker gaf aan dat mijn toestel in week 41 geleverd zou worden omdat ik het eerder besteld had. Zojuist te horen gekregen dat dit toch niet het geval is en ik moet wachten tot week 43/44. 
 

Er zijn diverse providers die wel al gewoon kunnen leveren dus de volgende keer bij het verlengen van m’n abonnement ga ik denk even zoeken naar een provider/winkel die goed klantcontact als beleid heeft en klanten goed op de hoogte houdt over leveringen en hoe snel ze kunnen leveren.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over kpn maar helaas laten ze hierin een hoop vallen. 

En dat heb ik al eerder gezegd: de ene medewerker zegt dit en de volgende zegt dat! Ik had hetzelfde, week 41 aan de beurt, de volgende gokte rond 24 oktober! Zijn allemaal aardig maar zeggen maar wat om van het gesprek af te komen!!

Reputatie 1

Zojuist maar weer eens contact gehad met een medewerker via de chat, want vanuit kpn komt er geen informatie.

22 september mijn abonnement verlengt met een iPhone 13 pro max 128gb gold en sinds die tijd eigenlijk niets meer gehoord dan 2 mails dat het toestel niet op voorraad is. 
 

Vorige week nadat de geschatte levertijden veranderd waren naar week 43/44 met een medewerker gechat en deze medewerker gaf aan dat mijn toestel in week 41 geleverd zou worden omdat ik het eerder besteld had. Zojuist te horen gekregen dat dit toch niet het geval is en ik moet wachten tot week 43/44. 
 

Er zijn diverse providers die wel al gewoon kunnen leveren dus de volgende keer bij het verlengen van m’n abonnement ga ik denk even zoeken naar een provider/winkel die goed klantcontact als beleid heeft en klanten goed op de hoogte houdt over leveringen en hoe snel ze kunnen leveren.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over kpn maar helaas laten ze hierin een hoop vallen. 

En dat heb ik al eerder gezegd: de ene medewerker zegt dit en de volgende zegt dat! Ik had hetzelfde, week 41 aan de beurt, de volgende gokte rond 24 oktober! Zijn allemaal aardig maar zeggen maar wat om van het gesprek af te komen!!

Ja precies dit idee heb ik ook… Prima dat je beloftes maakt maar kom deze dan ook na… het is niet dat we iets bestellen van €20, het gaat om een telefoon van €1.259 en sorry dat vindt ik een hoop geld voor de service die we hier erbij krijgen. Voor dat geld zou ik wel wat meer op de hoogte gehouden willen worden!

Goedemorgen @elze ariens, in de openingspost kun je zien wanneer alle toestellen geleverd gaan worden. 

Dat zegt niets hoor Elze Toen ik bestelde week 40/41; nog steeds niet binnen en wordt waarschijnlijk nu week 43/44!

25/9 besteld in een dronken bui….nog niet geleverd pro Max Sierra Blue….2 november ben ik jarig…zal wel om en nabij worden…

hallo kpn, 

zouden jullie mij kunnen vertellen wanneer de volgende levering iphone 13's komt?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@zaslove De verwachte levertijd kun je vinden bovenaan dit topic. Houd er rekening mee dat ook wij afhankelijk zijn van Apple en dit gaat om een verwachte levertijd. 

Het zou dus kunnen dat je toestel alsnog later komt dan hierboven aangegeven. 

Reputatie 3
Badge

Zie dus nu dat de post alweer ge-update is, iPhone 13 Pro Max Gold 128GB staat nu al op week 44..

Zie dus nu dat de post alweer ge-update is, iPhone 13 Pro Max Gold 128GB staat nu al op week 44..

En zo kan je dus 4 weken langer wachten dan beloofd bij het bestellen! En dan mag je nog hopen dat je bij die levering tot de gelukkige behoort! Maar KPN blijft het wel vervelend voor je vinden hoor want zoals ze beweren: hij komt er bijna aan🤐! Nog ff en we krijgen de IPhone 14

Reputatie 7
Badge +20

Wij updaten elke dag de verwachte levertijd zodat deze up to date blijven. Zoals Rutger hierboven al aangaf zijn wij hierin afhankelijk van Apple. 

Zie dus nu dat de post alweer ge-update is, iPhone 13 Pro Max Gold 128GB staat nu al op week 44..

Is gewoon bizar zolang, en je krijg totaal geen mails of sms’je over update je moet er zelf achteraan via deze forum ik heb mijn iPhone 13 pro max 128 GB al op 24 september besteld in de winkel  en die zei oh er zijn 461 op voorraad dus ik verwacht dat je na het week end binnen heeft, en nog steeds geen bericht en nu staat de verwachte levering week 44/45  

Zie dus nu dat de post alweer ge-update is, iPhone 13 Pro Max Gold 128GB staat nu al op week 44..

Is gewoon bizar zolang, en je krijg totaal geen mails of sms’je over update je moet er zelf achteraan via deze forum ik heb mijn iPhone 13 pro max 128 GB al op 24 september besteld in de winkel  en die zei oh er zijn 461 op voorraad dus ik verwacht dat je na het week end binnen heeft, en nog steeds geen bericht en nu staat de verwachte levering week 44/45  

Hier 22 september een pre order gedaan hoor je ook niks over en als je belt vinden ze het raar dat je hem nog niet hebt, eerst zou die eind september komen toen begin oktober ja u krijgt hem sws voor 9 oktober nu al midden oktober en ik heb nog niks 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap heel goed dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik doe dan ook geen uitspraken over wanneer je hem krijgt, wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik kan enkel aangeven wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht. zie daarvoor het eerste bericht. 

Ik snap heel goed dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik doe dan ook geen uitspraken over wanneer je hem krijgt, wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik kan enkel aangeven wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht. zie daarvoor het eerste bericht. 

Je vergeet voor de goede orde maar even dat mensen bij het bestellen wat anders voorgespiegeld krijgen!! Ik was week 40/41 aan de beurt maar helaas!

Gisteren kreeg ik het bericht nadat ik mijn abonnement had verlengd met een nieuwe iphone 13 Pro dat deze niet leverbaar is , op de site stond dat ze leverbaar waren per half okt 2021 dus daarom bestelde ik.

Kpn stuurde onderstaande mail, ik ben een contract met hun aan gegaan maar kan ik daar onder uit als dat te lang gaat duren ?

Zie bericht van KPN via mail.

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone 13 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer 
Directeur Klantenservice

 

Gisteren hoorde ik in het nieuws dat apple 10 miljoen iphones 13 niet kan leveren dit jaar, door een wereldwijd chip tekort, kan ik van de koop afzien ?

Ik kreeg een updateee, jeej

Verwerking

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Sierra Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

 

Gezien alle berichten hier, had ik er al op gerekend dat ik moest wachten tot week 43/44.
ik heb online besteld op 23 september in de ochtend

Geniet er van

Reputatie 7
Badge +19

@Smartie57 Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe toestel liefst zo snel mogelijk wilt hebben. Zoals eerder verteld werken we de verwachte levertijd dagelijks bij bovenin dit topic. We zijn in de levering afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple ontvangen. Als je niet langer wilt wachten, dan is het mogelijk om te annuleren. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, telefonisch of via chat.

@kimberlyeline Super, alvast veel plezier gewenst van je nieuwe iPhone! :)

🤣

Volgens mij heeft kpn een groot voorraad binnen. 4 oktober besteld en als ik mijn bestelstatus bekijk staat er uw toestel wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. 

Volgens mij heeft kpn een groot voorraad binnen. 4 oktober besteld en als ik mijn bestelstatus bekijk staat er uw toestel wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. 

Dan heb je geluk, ik heb 26 sept besteld en weet nog steeds niets!!