iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41164 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Reputatie 1

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Ik heb 22 september online besteld, ook de iPhone 13 Pro Max 128GB Gold en ik heb nog geen mail ontvangen dat die onderweg is… hopen dat dit model ook snel beschikbaar is en verzonden wordt. 

Reputatie 3
Badge

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Ik heb 22 september online besteld, ook de iPhone 13 Pro Max 128GB Gold en ik heb nog geen mail ontvangen dat die onderweg is… hopen dat dit model ook snel beschikbaar is en verzonden wordt. 

Er staat in de post hierboven week 40/41, dus het is gewoon een moment van afwachten gok ik. 

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Ik 20 september al😩

Ai, ik hoop dat het snel voor je zal gaan!

Reputatie 1

Het bericht in mijnbestellingen is gewijzigd van gereserveerd naar:

Controleren

Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.

Ben benieuwd!

 

En net bevestiging gekregen dat binnen 2 dagen geleverd wordt! Dat wordt een weekendje uitvogelen, eerste iPhone na jaren android.

Wat fijn! Wanneer heb jij je telefoon besteld?

23 september

Oh, ik 25 september in de winkel! iPhone 13 Pro Max 128GB Gold, laten we hopen dat ik hem dan ook snel krijg!

Veel plezier alvast met je telefoon :)

Ik heb 22 september online besteld, ook de iPhone 13 Pro Max 128GB Gold en ik heb nog geen mail ontvangen dat die onderweg is… hopen dat dit model ook snel beschikbaar is en verzonden wordt. 

Er staat in de post hierboven week 40/41, dus het is gewoon een moment van afwachten gok ik. 

Zo te zien kunnen we nog even wachten tot week 43/44😩

Reputatie 1

Zojuist een upgrade gekregen van KPN over mijn bestelling: “Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

 

Dit is nog eens fijn wakker worden zo op de Dinsdag ochtend. (25 September gepreorderd)


Hoelang heb je moeten wachten na dit bericht? Snel ontvangen?
Ik heb ook sinds vandaag dezelfde status: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

 

Reputatie 3
Badge

@NataschaT ik zag het.. :tired_face:

Net mijn track & trace ontvangen 😀😀

Pro max 256 sierra blue, zondag 26 september besteld😀😀 levertijd valt mij nog mee.

Reputatie 1

Net mijn track & trace ontvangen 😀😀

Pro max 256 sierra blue, zondag 26 september besteld😀😀 levertijd valt mij nog mee.

Yes ik ook!! 

Net mijn track & trace ontvangen 😀😀

Pro max 256 sierra blue, zondag 26 september besteld😀😀 levertijd valt mij nog mee.

Yes ik ook!! 

Ik sta nog steeds op controleren, Max blue 128! Ook de 26e besteld BALEN 

Reputatie 1

Net mijn track & trace ontvangen 😀😀

Pro max 256 sierra blue, zondag 26 september besteld😀😀 levertijd valt mij nog mee.

Yes ik ook!! 

Ik sta nog steeds op controleren, Max blue 128! Ook de 26e besteld BALEN 

128gb wordt veel meer besteld en zit daardoor een veel langere levertijd op.

Ik snap heel goed dat KPN afhankelijk is van de levering van Apple maar iets meer contact met zijn of haar klant die een telefoon van meer dan €1500 besteld vind ik op z’n minst gepast. Ik heb hem gepre-orderd en al twee weken hoor en/of zie ik niks van KPN en blijft de bestelling op reserveren staan. Door dit forum weet ik gelukkig dat meerdere mensen met dit probleem zitten maar ik vind het écht niet kunnen dat we nergens goed van op de hoogte gehouden worden. 
Ik sta sterk te overwegen mijn abonnementschap op te zeggen na 12 jaar trouwe dienst en bij een nieuwe provider aan te sluiten die wel wat meer interesse in zijn of haar klanten toont.

Mochten jullie in de toekomst niet meer klanten willen verliezen…. Werk hieraan. Just a simple tip 🙂 bye! 

Reputatie 7

Dat is goed nieuws @domenique19 en @Daan1203, nog even wachten en jullie hebben het toestel in handen dus :slight_smile:

Voor sommige toestellen is de levertijd helaas wat langer inderdaad @Donleo5 en @Katinka113. Zodra je toestel verzonden kan worden krijg je daar een bericht over. Tot je dat bericht krijgt is er niet veel over te zeggen, in het startbericht van dit topic houden we de verwachtte leveringen van elk model bij en dit wordt regelmatig bijgewerkt. 

Dat is goed nieuws @domenique19 en @Daan1203, nog even wachten en jullie hebben het toestel in handen dus :slight_smile:

Voor sommige toestellen is de levertijd helaas wat langer inderdaad @Donleo5 en @Katinka113. Zodra je toestel verzonden kan worden krijg je daar een bericht over. Tot je dat bericht krijgt is er niet veel over te zeggen, in het startbericht van dit topic houden we de verwachtte leveringen van elk model bij en dit wordt regelmatig bijgewerkt. 

Bij het bestellen blij gemaakt met levering begin oktober! Nu week 43/44, meer duidelijkheid naar je klanten zou wel zo klantvriendelijk zijn. Volgens klantenservice moet ik nu rekenen op ongeveer 24 oktober!

Reputatie 1

Ik snap heel goed dat KPN afhankelijk is van de levering van Apple maar iets meer contact met zijn of haar klant die een telefoon van meer dan €1500 besteld vind ik op z’n minst gepast. Ik heb hem gepre-orderd en al twee weken hoor en/of zie ik niks van KPN en blijft de bestelling op reserveren staan. Door dit forum weet ik gelukkig dat meerdere mensen met dit probleem zitten maar ik vind het écht niet kunnen dat we nergens goed van op de hoogte gehouden worden. 
Ik sta sterk te overwegen mijn abonnementschap op te zeggen na 12 jaar trouwe dienst en bij een nieuwe provider aan te sluiten die wel wat meer interesse in zijn of haar klanten toont.

Mochten jullie in de toekomst niet meer klanten willen verliezen…. Werk hieraan. Just a simple tip 🙂 bye! 

Ik ben het hier zeker mee eens! Meer op de hoogte houden of meer informatie vanuit Apple vragen zodat je klanten op de hoogte kan houden en misschien in kunnen zien wie waar op de wachtlijst staat… 

En alle medewerkers op 1 lijn zetten want je chat elke keer met iemand anders en elke keer hoor je ook weer wat anders… 

Ik snap heel goed dat KPN afhankelijk is van de levering van Apple maar iets meer contact met zijn of haar klant die een telefoon van meer dan €1500 besteld vind ik op z’n minst gepast. Ik heb hem gepre-orderd en al twee weken hoor en/of zie ik niks van KPN en blijft de bestelling op reserveren staan. Door dit forum weet ik gelukkig dat meerdere mensen met dit probleem zitten maar ik vind het écht niet kunnen dat we nergens goed van op de hoogte gehouden worden. 
Ik sta sterk te overwegen mijn abonnementschap op te zeggen na 12 jaar trouwe dienst en bij een nieuwe provider aan te sluiten die wel wat meer interesse in zijn of haar klanten toont.

Mochten jullie in de toekomst niet meer klanten willen verliezen…. Werk hieraan. Just a simple tip 🙂 bye! 

Ik ben het hier zeker mee eens! Meer op de hoogte houden of meer informatie vanuit Apple vragen zodat je klanten op de hoogte kan houden en misschien in kunnen zien wie waar op de wachtlijst staat… 

En alle medewerkers op 1 lijn zetten want je chat elke keer met iemand anders en elke keer hoor je ook weer wat anders… 

Precies dat, nu 3x wat anders gehoord van de klantenservice! Weinig klantvriendelijk!

Reputatie 1

Ik snap heel goed dat KPN afhankelijk is van de levering van Apple maar iets meer contact met zijn of haar klant die een telefoon van meer dan €1500 besteld vind ik op z’n minst gepast. Ik heb hem gepre-orderd en al twee weken hoor en/of zie ik niks van KPN en blijft de bestelling op reserveren staan. Door dit forum weet ik gelukkig dat meerdere mensen met dit probleem zitten maar ik vind het écht niet kunnen dat we nergens goed van op de hoogte gehouden worden. 
Ik sta sterk te overwegen mijn abonnementschap op te zeggen na 12 jaar trouwe dienst en bij een nieuwe provider aan te sluiten die wel wat meer interesse in zijn of haar klanten toont.

Mochten jullie in de toekomst niet meer klanten willen verliezen…. Werk hieraan. Just a simple tip 🙂 bye! 

Ik ben het hier zeker mee eens! Meer op de hoogte houden of meer informatie vanuit Apple vragen zodat je klanten op de hoogte kan houden en misschien in kunnen zien wie waar op de wachtlijst staat… 

En alle medewerkers op 1 lijn zetten want je chat elke keer met iemand anders en elke keer hoor je ook weer wat anders… 

Precies dat, nu 3x wat anders gehoord van de klantenservice! Weinig klantvriendelijk!

Ik snap het op dit moment ook allemaal niet meer. Ik begrijp heel goed dat er tekorten zijn en dat het daardoor lastiger is om op tijd te leveren, maar eerst werd er bij mij week 39 gezegt, niets geleverd, toen werd het week 40/41, in deze week kwam ik hier op het forum en zag ik idd ook de geschatte levertijd daarop staan. 
 

Vanmiddag zag ik de wijziging van de levertijd en heb ik via de chat contact gezocht. Hier werd gezegt dat mijn toestel op week 41 stond en dit is voor “nieuwe bestellingen”, terwijl ik op dit forum net lees dat er gezegt wordt dat er rekening gehouden moet worden met eind oktober 🤷🏼‍♀️

Zo dat is lkkr wakker worden krijg ik in eens een mail dat men 13 pro graphite 128 gb vandaag geleverd wordt😃😃😃

Reputatie 3
Badge

Zo dat is lkkr wakker worden krijg ik in eens een mail dat men 13 pro graphite 128 gb vandaag geleverd wordt😃😃😃

13 Pro of 13 Pro Max?

Zo dat is lkkr wakker worden krijg ik in eens een mail dat men 13 pro graphite 128 gb vandaag geleverd wordt😃😃😃

13 Pro of 13 Pro Max?

De Pro, had hem de 26ste besteld

Reputatie 3
Badge

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Ik heb geeneens een mail of sms ontvangen! Kortom, AFWACHTEN maar weer!

Reputatie 1

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Ik heb geeneens een mail of sms ontvangen! Kortom, AFWACHTEN maar weer!

Hier hetzelfde… 22e besteld en geen mail ontvangen vandaag… ik hoop dat degene die ik via de chat sprak gister de waarheid sprak over de levering van week 41, anders ga ik denk m’n bestelling maar annuleren en een ander abonnement afsluiten bij een provider die wel informatie aan klanten geeft. 

Heb dus net een mail gehad met de status van mijn bestelling, daarin stond dat ze de iPhone 13 die ik heb besteld niet op voorraad is… dat word dus nog langer wachten :(

Hier hetzelfde… bah! 23 september al besteld 

Hier ook 22e al besteld 

Ik heb geeneens een mail of sms ontvangen! Kortom, AFWACHTEN maar weer!

Hier hetzelfde… 22e besteld en geen mail ontvangen vandaag… ik hoop dat degene die ik via de chat sprak gister de waarheid sprak over de levering van week 41, anders ga ik denk m’n bestelling maar annuleren en een ander abonnement afsluiten bij een provider die wel informatie aan klanten geeft. 

Mijn idee, met  mails dat ze het “vervelend” vinden heb je geen klantenbinding!