iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41163 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Woensdag 22 september besteld. Dag erna kreeg ik het volgende email bericht;

“ Dit is een update over uw bestelling van de allernieuwste iPhone 13. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde toestel komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis! “ 

Reputatie 4
Badge +2

Vanochtend ook dit bericht gekregen van de KPN. Een standaard berichtje wat ze sturen naar mensen die niet in de eerste batch zaten dacht ik zo. Patience is key. 

Ik was er op tijd bij met bestellen met de pre-order, was goed voorbereid, had alles helemaal klaar staan en een beetje geluk. Zo blij als een kind was ik dan ook toen ik van kpn vernam dat de bestelde iPhone 13 pro verstuurd was en vrijdag via track en trace / postnl dat de bezorger onderweg was en de iPhone tussen 10 en 12 geleverd zou worden. Toen het ruim na 12 uur was en er nog steeds niets bezorgd bleek stond er bij de track en trace code dat ze iets later zouden komen maar voor 22:00. Maar later in de middag veranderde de status in ‘status onbekend’. Een dag en wat telefoontjes met postnl verder blijkt het toestel waarschijnlijk vermist :-(( Heel erg zuur, had me er zo onwijs op verheugd om de camera uit te proberen dit weekend. Gelukkig sprak ik een supervriendelijke, behulpzame en empathische KPN mevrouw aan de telefoon vanmorgen die vertelde dat er een onderzoek komt en me verzekerde dat er zsm naar een oplossing zal worden gezocht. Dat stelde me wel gerust, maar ik ben bang dat ik nu wel erg lang moet wachten eer er weer een nieuwe voorraad iPhones beschikbaar komt. Of hij duikt alsnog snel op bij PostNL:pray_tone1: Let’s hope.

Reputatie 1

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik heb hem 20 sep besteld, en ik heb nog geen bericht gehad.. dus ben heel benieuwd.. 

Reputatie 1

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik heb hem 20 sep besteld, en ik heb nog geen bericht gehad.. dus ben heel benieuwd.. 

Ik ben ook benieuwd. Boven aan dit forum staat dat hier deze week nieuwe levering van komt. We wachten af!

Reputatie 7
Badge +17

Ohnee @Rico071. Dat meen je niet :disappointed_relieved:. Duimen dat het toestel snel weer terecht is.

OMG!!! Mijn iPhone 13 komt er aan…

Beste klant, uw nieuwe toestel met bestelnummer XXXXXX is naar u onderweg. U kunt uw nieuwe toestel vanaf morgen ophalen bij het door u gekozen Servicepunt. Groet, KPN
 

Woensdag 22 september besteld..

Succes iedereen

x

Reputatie 4
Badge +2

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik de dag ervoor. Persoonlijk ga ik er niet van uit dat het deze week nog gaat worden. Zelf zit ik te denken aan week 41/42 ipv 40/41 zoals aangegeven in het informatie tabje hierboven. Als ‘ie dan toch deze week komt is het een leuke verrassing! 

Reputatie 1

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik de dag ervoor. Persoonlijk ga ik er niet van uit dat het deze week nog gaat worden. Zelf zit ik te denken aan week 41/42 ipv 40/41 zoals aangegeven in het informatie tabje hierboven. Als ‘ie dan toch deze week komt is het een leuke verrassing! 


De Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue staat op week 39. Dus dat zou deze week zijn. Heb jij een andere kleur of aantal gb?

Reputatie 4
Badge +2

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik de dag ervoor. Persoonlijk ga ik er niet van uit dat het deze week nog gaat worden. Zelf zit ik te denken aan week 41/42 ipv 40/41 zoals aangegeven in het informatie tabje hierboven. Als ‘ie dan toch deze week komt is het een leuke verrassing! 


De Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue staat op week 39. Dus dat zou deze week zijn. Heb jij een andere kleur of aantal gb?

Ik ben zelf voor de Pro 256GB Graphite gegaan.  De max is mij net iets te groot. Die stond op week 40/41 als ik het goed heb. 

Reputatie 1

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik de dag ervoor. Persoonlijk ga ik er niet van uit dat het deze week nog gaat worden. Zelf zit ik te denken aan week 41/42 ipv 40/41 zoals aangegeven in het informatie tabje hierboven. Als ‘ie dan toch deze week komt is het een leuke verrassing! 


De Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue staat op week 39. Dus dat zou deze week zijn. Heb jij een andere kleur of aantal gb?

Ik ben zelf voor de Pro 256GB Graphite gegaan.  De max is mij net iets te groot. Die stond op week 40/41 als ik het goed heb. 


Daar zit inderdaad verschil in levertijd in. We wachten af en zullen duimen! Alvast veel plezier van je nieuwe Iphone, hopelijk snel!

Reputatie 4
Badge +2

Afgelopen zondag de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue besteld. Heel benieuwd of ik deze week al aan de beurt ben bij de nieuwe levering!
Anderen met dit model al een bericht gehad deze week?
 

Ik de dag ervoor. Persoonlijk ga ik er niet van uit dat het deze week nog gaat worden. Zelf zit ik te denken aan week 41/42 ipv 40/41 zoals aangegeven in het informatie tabje hierboven. Als ‘ie dan toch deze week komt is het een leuke verrassing! 


De Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue staat op week 39. Dus dat zou deze week zijn. Heb jij een andere kleur of aantal gb?

Ik ben zelf voor de Pro 256GB Graphite gegaan.  De max is mij net iets te groot. Die stond op week 40/41 als ik het goed heb. 


Daar zit inderdaad verschil in levertijd in. We wachten af en zullen duimen! Alvast veel plezier van je nieuwe Iphone, hopelijk snel!

Thanks! Dat gaat zeer zeker lukken. Ik wens jou hetzelfde toe. Fijne dag verder!

Oef.. Net de doos geopend van de 13, hij is wel heel erg mooi!!!

lol

 

Reputatie 7
Badge +13

Oef.. Net de doos geopend van de 13, hij is wel heel erg mooi!!!

lol

 

Fijn om te horen @Planet023, geniet van je nieuwe toestel! 

Vandaag online besteld iPhone 13 pro gold 128 gig..eerste medewerker zij is leverbaar deze week nog,de 2 de zij half oktober.en bij mijn bestellingen staat nog niet bekend omdat ie nog niet leverbaar is dus kort om 1 zegt dit ander dat waar moet ik van uit gaan ? 2 maanden of ?

Reputatie 4
Badge +2

Vandaag online besteld iPhone 13 pro gold 128 gig..eerste medewerker zij is leverbaar deze week nog,de 2 de zij half oktober.en bij mijn bestellingen staat nog niet bekend omdat ie nog niet leverbaar is dus kort om 1 zegt dit ander dat waar moet ik van uit gaan ? 2 maanden of ?

In het eerste bericht van dit topic kun je de verwachte leverdatum zien van elke iPhone. KPN is zoals ieder ander afhankelijk van wat Apple stuurt naar Nederland. Dit kan de ene keer 2000 zijn en de andere keer maar 200 (voorbeeld). Zover ik hier en daar lees is dat niemand bij KPN de exacte datum weet wanneer er weer een nieuwe lading komt en dus dan ook jou telefoon. Het is dus, net zoals ieder ander, afwachten totdat er een lading komt en dan “geluk” hebben dat jou telefoon bij de eerst volgende batch zit, wat in dit geval, mij sterk lijkt omdat er nog veel mensen voor jou en mij zitten die eerder hebben besteld. Succes met wachten! 

Ik heb mijn abonnement verlengt met een iPhone 13 pro wanneer kan ik deze verwachten?

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eelco1982, welkom op ons forum! Dit is afhankelijk van welk type/kleur je besteld hebt. In het startbericht hierboven kun je de meest recente informatie hierover vinden!

Goedemiddag,

 

graag wil ik abonnement verlengen met toestel iphone 13. Met verlenging site is er storing dat ik dan hier schreef.

met vriendelijke groet,

 

Hüseyin Ustundag

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Verlenging met iphone 13, balen zeg dat het niet lukt via de verleng site :slight_frown: Zou je het later op de dag nog eens willen proberen? Mocht het dan weer niet lukken, dan kan je gratis bellen met onze klantenservice via 0800 - 0402, zodat 1 van mijn collega's je hier verder mee kan helpen!

Helaas wacht ik nu ook al een tijdje op mijn Iphone 13 starlight 128 GB … ik snap het te kort aan Iphones en de afhankelijkheid van Apple, maar ik zou het fijn vinden als ik toch nog iets meer kan weten als dat ik nu doe.

de precieze datum kan niet worden gegeven zoals beschreven, maar kan ik er ook niet achter komen op de hoeveelste plaats ik sta op de wachtlijst?

 

ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +13

Helaas wacht ik nu ook al een tijdje op mijn Iphone 13 starlight 128 GB … ik snap het te kort aan Iphones en de afhankelijkheid van Apple, maar ik zou het fijn vinden als ik toch nog iets meer kan weten als dat ik nu doe.

de precieze datum kan niet worden gegeven zoals beschreven, maar kan ik er ook niet achter komen op de hoeveelste plaats ik sta op de wachtlijst?

 

ik hoor het graag!

Hallo @Betoedel, welkom. 

Ik kan je helaas geen duidelijker inzicht geven. Houd vooral dit topic in de gaten en volg jouw bestelling op Mijnbestellng.kpn.com

Hallo kpn ik heb gister mijn nieuwe telefoon besteld de iphone 13 zwart 256gb maar ik kreeg daarna een bericht dat hij niet meer op voorraad was en ik vroeg me af wanneer er dan zou zijn? Met vriendelijke groet M 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Hallo kpn ik heb gister mijn nieuwe iphone 13 zwart 256gb besteld bij jullie alleen kreeg een bericht dat hij niet op voorraad was terwijl dat er niet eerder bij stond weten jullie wanneer ik hem kan verwachten? Met vriendelijke groet M 

Even naar boven scrollen, juiste iphone selecteren en dan zie je de verwachte leverweek.