iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41164 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Reputatie 1

Volgens mij heeft kpn een groot voorraad binnen. 4 oktober besteld en als ik mijn bestelstatus bekijk staat er uw toestel wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. 

Dan heb je geluk, ik heb 26 sept besteld en weet nog steeds niets!!

Ik heb de 22e besteld en weet ook nog niets… maar volgens mij hadden wij beide de goude besteld 🙈

Reputatie 1

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik was zo erg aan het twijfelen tussen goud en zilver… als je dit dan leest weet je dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt door voor de gouden te gaan 😭

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik was zo erg aan het twijfelen tussen goud en zilver… als je dit dan leest weet je dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt door voor de gouden te gaan 😭

Ja ik krijg hem morgen binnen zojuist track en trace ontvangen, hopelijk krijgen jullie ook zsm bericht. 

Reputatie 1

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik was zo erg aan het twijfelen tussen goud en zilver… als je dit dan leest weet je dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt door voor de gouden te gaan 😭

Ja ik krijg hem morgen binnen zojuist track en trace ontvangen, hopelijk krijgen jullie ook zsm bericht. 

Zojuist via de chat te horen gekregen dat de levering voor de 13 pro max 128gb gold echt pas op week 44 staat dus ben bang dat we nog even mogen wachten🙃

veel plezier alvast met je nieuwe toestel!!

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik was zo erg aan het twijfelen tussen goud en zilver… als je dit dan leest weet je dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt door voor de gouden te gaan 😭

Ja ik krijg hem morgen binnen zojuist track en trace ontvangen, hopelijk krijgen jullie ook zsm bericht. 

Zojuist via de chat te horen gekregen dat de levering voor de 13 pro max 128gb gold echt pas op week 44 staat dus ben bang dat we nog even mogen wachten🙃

veel plezier alvast met je nieuwe toestel!!

Thnx! 👍

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik heb deze de 23e al de iphone 13 pro max 128 gb zilver besteld. Maar nog geen bericht  helaas..

Volgens mij heeft kpn een groot voorraad binnen. 4 oktober besteld en als ik mijn bestelstatus bekijk staat er uw toestel wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. 

Dan heb je geluk, ik heb 26 sept besteld en weet nog steeds niets!!

Ik heb de 22e besteld en weet ook nog niets… maar volgens mij hadden wij beide de goude besteld 🙈

Ik heb de pro Max 128 blue besteld

Ik heb de iphone 13 pro silver 128 gb besteld, wellicht zou het daarmee te maken hebben. 

Ik heb deze de 23e al de iphone 13 pro max 128 gb zilver besteld. Maar nog geen bericht  helaas..

Ik hetzelfde toestel de 22e ook nog steeds niks

Hallo,

ik heb een iphone 13 pro graphite 128gb besteld en ik krijg een sms dat deze niet op voorraad is. Wanneer zijn deze weer op vooraad?

alvast bedankt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo,

ik heb een iphone 13 pro graphite 128gb besteld en ik krijg een sms dat deze niet op voorraad is. Wanneer zijn deze weer op vooraad?

alvast bedankt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Apple heeft aangekondigd dat ze dit jaar 10 miljoen minder iphones kunnen leveren , eea door te weinig chip’s voor de telefoons misschien moet je contact opnemen met ASML in Veldhoven en even vragen wanneer ze die chip’s aan apple gaan leveren. dus ik denk dat je nog een poos moet wachten, helaas moeten we allemaal langer wachten, misschien pas volgend jaar ??? wie weet.

Reputatie 7

Goedemorgen @janay, welkom! We hebben je bericht even samengevoegd met ons verzameltopic. In het startbericht vind je een overzicht van de levertijden. Voor de iPhone Pro Graphite 128GB staat die op het moment op november. Wil zeggen dat wij dan nieuwe voorraad verwachten binnen te krijgen. Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten, zodra jouw toestel naar je verzonden wordt krijg je daar bericht. 

Goedemorgen @janay, welkom! We hebben je bericht even samengevoegd met ons verzameltopic. In het startbericht vind je een overzicht van de levertijden. Voor de iPhone Pro Graphite 128GB staat die op het moment op november. Wil zeggen dat wij dan nieuwe voorraad verwachten binnen te krijgen. Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten, zodra jouw toestel naar je verzonden wordt krijg je daar bericht. 

@Erik_ en moet ik rekening houden met begin november of eind november?

Reputatie 7

Dat is voor ons ook afwachten @janay, we dat we voor dat specifieke model in november een nieuwe levering krijgen. Hou voor de zekerheid rekening met eind november. Zoals Erik al zei kan je op Mijn Bestelling kijken wat de status is, die wordt bijgewerkt als er meer bekend is over jouw levering.

 

 

 

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Sierra Blue. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone 13 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Sierra Blue komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

 

Hij komt er bijna aan wordt wel irritant na 3 weken!!

Hi! Ik heb 9 oktober iPhone 13 besteld, wanneer kan ik die verwachten?? Deze week, week 42?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @iPhone 13, welkom. 

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf welk model jij hebt besteld, maar in dit topic kan je de actuele levertijden vinden alle modellen. De reguliere iPhone 13 lijkt vanaf week 42 weer beschikbaar te zijn. 

Reputatie 3
Badge +2

Goedemorgen allemaal,

 

Even voor de duidelijkheid de volgende vraag. 
ik heb een iPhone 13 pro Max 256 gb zilver besteld. In de lijst staat deze voor week 43. Betekend dit dat de verwachte binnenkomst bij KPN week 43 is? Of is de verwachte uitlevering door KPN week 43 (dus mijn ontvangst)

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JanE.Heite, dit zijn de data dat wij ze verwachten zelf binnen te hebben maar ze gaan ook vrij snel de deur uit naar jullie toe.

Reputatie 3
Badge +2

Dank je @Thomas, Wat kunnen we toch ongeduldig zijn… 😉
🤞Nu maar hopen dat die van mij er bij is en dat ik niet behoef te wachten op een volgende zending. 🤞🤞🤞

Reputatie 3
Badge +2

Beste Forum leden,

 

Is er al iemand die zijn iPhone 13 pro (max) heeft ontvangen?

Of heeft iemand al melding ontvangen dat zijn bestelde telefoon onderweg is…? 

Of leuker nog, hem inmiddels heeft ontvangen?

 

En zo ja, wanneer heb je besteld en welk toestel?

 

Gr. Jan

Ik heb op 24/9 de iPhone pro Max 13 graphite 128GB besteld, helaas nog niks geen melding. Alleen wekelijkse mail dat de telefoon nog niet op voorraad is en ik nog even geduld moet hebben🙂.

 

Gr. Lynn 

Beste Forum leden,

 

Is er al iemand die zijn iPhone 13 pro (max) heeft ontvangen?

Of heeft iemand al melding ontvangen dat zijn bestelde telefoon onderweg is…? 

Of leuker nog, hem inmiddels heeft ontvangen?

 

En zo ja, wanneer heb je besteld en welk toestel?

 

Gr. Jan

22e besteld de 13 pro Max white 128gb vandaag EINDELIJK bericht dat die onderweg is

Reputatie 3
Badge +2

Beste Forum leden,

 

Is er al iemand die zijn iPhone 13 pro (max) heeft ontvangen?

Of heeft iemand al melding ontvangen dat zijn bestelde telefoon onderweg is…? 

Of leuker nog, hem inmiddels heeft ontvangen?

 

En zo ja, wanneer heb je besteld en welk toestel?

 

Gr. Jan

22e besteld de 13 pro Max white 128gb vandaag EINDELIJK bericht dat die onderweg is

Maar… in het overzicht staan deze voor week 43, wat betekend dat hij een week eerder komt. Maar wat duurt het dan lang… bijna een maand. 

Beste Forum leden,

 

Is er al iemand die zijn iPhone 13 pro (max) heeft ontvangen?

Of heeft iemand al melding ontvangen dat zijn bestelde telefoon onderweg is…? 

Of leuker nog, hem inmiddels heeft ontvangen?

 

En zo ja, wanneer heb je besteld en welk toestel?

 

Gr. Jan

Ik heb de 26e een pro Max 128gb blue besteld, tot nu toe alleen 3 berichten dat hij er bijna is!