iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36633 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 4
Badge

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Reputatie 1

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Gefeliciteerd!

 

Wat een luxe problemen hebben we hier met zijn alle zeg ;)

 

Maar goed, ik snap ook dat het leuk is jezelf af en toe te verwennen :)

Reputatie 2

Goed nieuws voor je!

 

Het model dat ik heb besteld is vandaag van 1-2 weken naar 2-3 weken gegaan in het bijgewerkte overzicht aan het begin van dit topic zag ik ...

Reputatie 3
Badge +1

Mijn pro Max 256GB silver staat helaas na 2 weken nog steeds op stap 1 😂😅 

Reputatie 4
Badge

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Gefeliciteerd!

 

Wat een luxe problemen hebben we hier met zijn alle zeg ;)

 

Maar goed, ik snap ook dat het leuk is jezelf af en toe te verwennen :)

Idd luxe probleem. Maar de frustratie zit vooral in de verschillende communicatie van kpn. Als info overal hetzelfde is, is het al anders. Ik blijf wel ff op dit forum actief als niemand dat erg vindt, hoop dat jullie ‘m ook snel hebben. Het leukste is als je dat met elkaar kunt delen (mijn vrouw thuis boeit het namelijk niks hahaha). 

Reputatie 3
Badge

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Gefeliciteerd!

 

Wat een luxe problemen hebben we hier met zijn alle zeg ;)

 

Maar goed, ik snap ook dat het leuk is jezelf af en toe te verwennen :)

😂😂😂

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb mijn iPhone 14 Pro Max Space Black 128 GB dus vrijdag 9 september iets na 14.00 besteld en zie nu in de bestelstatus dat deze op status 2 staat 😀

Uw nieuwe Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Space Black is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd. 

Reputatie 1

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Welke telefoon had je besteld?

 

Reputatie 1

Goed om te lezen dat er beweging zit in de pro max 128. Nu de 256 nog :-)

Reputatie 4
Badge

Geen mail nog ontvangen, maar bestelstatus zegt dat ik ‘m in 2 dagen ontvang. Staat nu op stap 2. 

Welke telefoon had je besteld?

 

Iphone 14 pro max 128gb space grey. 
 

volgens iphoned is met 20% de iphone 14 pro max 128gb space grey het populairste model bij apple. 
daarna de 256gb versie. Daarna de pro max 256 space grey. 

Reputatie 2

Geen mail ontvangen en status nog steeds op 1… iPhone 14 Pro Max 128gb

Reputatie 4
Badge

Geen mail ontvangen en status nog steeds op 1… iPhone 14 Pro Max 128gb

Welke kleur en hoelaat welke dag besteld?

Reputatie 2

Geen mail ontvangen en status nog steeds op 1… iPhone 14 Pro Max 128gb

Welke kleur en hoelaat welke dag besteld?

Zwart en zaterdagochtend 10 september meteen

Reputatie 4
Badge

Geen mail ontvangen en status nog steeds op 1… iPhone 14 Pro Max 128gb

Welke kleur en hoelaat welke dag besteld?

Zwart en zaterdagochtend 10 september meteen

Ik had vrijdag nog gedaan. Denk dus dat je bij volgende lading hoort?

Reputatie 2
Badge

Ook mijn iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black is verzonden! 🎉

Besteld vrijdag 9 september om 14:08 uur.

Orderbevestiging 9 september om 17:16 uur.

Reputatie 4
Badge

Ook mijn iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black is verzonden! 🎉

Besteld vrijdag 9 september om 14:08 uur.

Orderbevestiging 9 september om 17:16 uur.

Hoe kan we zo lang zitten tussen bestelling en bevestiging? Ik had m wel telefonisch besteld, wellicht dat in daarom meteen bevestiging had. Bij mij betstellingsorder via mail om 16:56 en bevestiging vervolgens om 17:07…

Reputatie 1

Ook mijn iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black is verzonden! 🎉

Besteld vrijdag 9 september om 14:08 uur.

Orderbevestiging 9 september om 17:16 uur.

Hoe kan we zo lang zitten tussen bestelling en bevestiging? Ik had m wel telefonisch besteld, wellicht dat in daarom meteen bevestiging had. Bij mij betstellingsorder via mail om 16:56 en bevestiging vervolgens om 17:07…

Dat vraag ik mij ook af. Ik had de bevestiging om 14:09 en de reserveringsbevestiging pas om 17:25.

Reputatie 3
Badge +1

Ook mijn iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black is verzonden! 🎉

Besteld vrijdag 9 september om 14:08 uur.

Orderbevestiging 9 september om 17:16 uur.

Hoe kan we zo lang zitten tussen bestelling en bevestiging? Ik had m wel telefonisch besteld, wellicht dat in daarom meteen bevestiging had. Bij mij betstellingsorder via mail om 16:56 en bevestiging vervolgens om 17:07…

Omdat een bevestiging niks meer dan een bevestiging voor je is. Als je bijvoorbeeld besteld om 12:00 is de bestelling al sinds die tijd in het systeem. De bevestiging erna is puur om te weten dat de bestelling goed aangekomen is (lijkt mij hoor!) alleen soms is die bevestiging heel vroeg en soms later. 

Reputatie 2
Badge

@Vis37 Zal inderdaad te maken hebben met verschillende factoren, waaronder server load (veel mensen bezochten rond 14 uur de site), internetbestelling, etc. :)

Badge

Pre orders eerder geleverd worden okay dan wil ik wel weten waar ik op die lijst sta.

Ho ho, dat staat er niet. Er staat dat eerder bestelde toestellen eerder geleverd kunnen worden. Zo houden ze iedereen tevreden en leveren ze gewoon met of na later bestelde toestellen.

Badge

Overigens heeft KPN bij de bestelstatus de tekst weggehaald dat ik, omdat ik als één van de eersten besteld had, ik het toestel ook als één van de eersten zou krijgen. Dat hebben we gemerkt

Reputatie 3
Badge

Overigens heeft KPN bij de bestelstatus de tekst weggehaald dat ik, omdat ik als één van de eersten besteld had, ik het toestel ook als één van de eersten zou krijgen. No shit Sherlock… dat hebben we gemerkt

Wat serieus, dus de klachten die de klanten hebben over de leveringen Waren terecht.

waarom komen ze niet met een verklaring???? Want dit soort akties brengen meer verwarring en klachten..

wees tot een bepaald niveau gewoon open en eerlijk.

daar win je meer vertrouwen mee, ook al zijn de berichten voor de klant negatief.

maar dat wordt dan eerder geaccepteerd dan dit soort acties.

Badge

Overigens heeft KPN bij de bestelstatus de tekst weggehaald dat ik, omdat ik als één van de eersten besteld had, ik het toestel ook als één van de eersten zou krijgen. No shit Sherlock… dat hebben we gemerkt

Wat serieus, dus de klachten die de klanten hebben over de leveringen Waren terecht.

waarom komen ze niet met een verklaring???? Want dit soort akties brengen meer verwarring en klachten..

wees tot een bepaald niveau gewoon open en eerlijk.

daar win je meer vertrouwen mee, ook al zijn de berichten voor de klant negatief.

maar dat wordt dan eerder geaccepteerd dan dit soort acties.

And just like that… wordt de bestelstatus aangepast naar 2. Het toestel is op voorraad en wordt gereed gemaakt voor verzending. Bon! Het zal niets met m’n ontevreden bericht hier te maken hebben gehad, maar wel een bijzonder toeval.

Reputatie 1

Er zit beweging in de wachtrij! Mijn order is ook aangepast naar stap 2. 14 pro max zwart 256 om 14:03 besteld. 
 

goed bezig KPN, wordt gewaardeerd!

Reputatie 1

Er zit beweging in de wachtrij! Mijn order is ook aangepast naar stap 2. 14 pro max zwart 256 om 14:03 besteld. 
 

goed bezig KPN, wordt gewaardeerd!

Ik heb het zelfde toestel besteld, dat geeft wat hoop :) 

 

Goed om ook wat vooruitgang te lezen, niet dat mensen alleen maar klagen en het niet laten weten als er wel wat goeds gebeurd 😄