iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 2

Nog geen mail ontvangen, maar ongeduldig 😉 de bestelstatus gecheckt en YES 😀

 

Uw nieuwe Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Reputatie 1

Nog geen mail ontvangen, maar ongeduldig 😉 de bestelstatus gecheckt en YES 😀

 

Uw nieuwe Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Nice

Reputatie 1

Nog geen mail ontvangen, maar ongeduldig 😉 de bestelstatus gecheckt en YES 😀

 

Uw nieuwe Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Wanneer besteld?

Reputatie 2

18 september om ±18:00u

Reputatie 1

Nog geen mail ontvangen, maar ongeduldig 😉 de bestelstatus gecheckt en YES 😀

 

Uw nieuwe Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Ook al een track en trace gekregen?

Reputatie 2

Nee, zelfs nog geen mail van KPN gehad dus ook geen t&t code.

Reputatie 2

Zojuist mail van KPN ontvangen met geplande bezorg datum morgen 😀

Reputatie 1

Zojuist mail van KPN ontvangen met geplande bezorg datum morgen 😀

Ik ook! Alleen track and trace doet het nog niet😬

Wederom sta ik volledig perplex als ik dit forum lees. Mensen die op de vrijdag van de pre-order hebben besteld (9 sept) nog niks binnen hebben. Ik zelf op 13 September heb besteld, en hier gewoon mensen zijn die op 18 september bestellen en het toestel morgen binnen krijgen? Mooie service, echt heel vreemd… Beloof dan niks! 

Reputatie 1

Wat ik ook niet snap, er staat overal dat er over 3 tot 4 weken een nieuwe levering komt bij KPN en dat er dan weer wordt geleverd. Alleen worden er nog elke dag telefoons uitgeleverd dus die informatie klopt ook niet.

Reputatie 7
Badge +8

Wederom sta ik volledig perplex als ik dit forum lees. Mensen die op de vrijdag van de pre-order hebben besteld (9 sept) nog niks binnen hebben. Ik zelf op 13 September heb besteld, en hier gewoon mensen zijn die op 18 september bestellen en het toestel morgen binnen krijgen? Mooie service, echt heel vreemd… Beloof dan niks! 

Andere kleur andere hoeveelheid Gb verschil in Max of niet.

Kan allemaal meespelen niet iedereen besteld dezelfde

Wederom sta ik volledig perplex als ik dit forum lees. Mensen die op de vrijdag van de pre-order hebben besteld (9 sept) nog niks binnen hebben. Ik zelf op 13 September heb besteld, en hier gewoon mensen zijn die op 18 september bestellen en het toestel morgen binnen krijgen? Mooie service, echt heel vreemd… Beloof dan niks! 

Andere kleur andere hoeveelheid Gb verschil in Max of niet.

Kan allemaal meespelen niet iedereen besteld dezelfde

Toevallig exact hetzelfde toestel als wat ik had besteld, in een ander voorbeeld. Het klopt van geen kant

Reputatie 7
Badge +8

Wederom sta ik volledig perplex als ik dit forum lees. Mensen die op de vrijdag van de pre-order hebben besteld (9 sept) nog niks binnen hebben. Ik zelf op 13 September heb besteld, en hier gewoon mensen zijn die op 18 september bestellen en het toestel morgen binnen krijgen? Mooie service, echt heel vreemd… Beloof dan niks! 

Andere kleur andere hoeveelheid Gb verschil in Max of niet.

Kan allemaal meespelen niet iedereen besteld dezelfde

Toevallig exact hetzelfde toestel als wat ik had besteld, in een ander voorbeeld. Het klopt van geen kant

En beide toestellen worden thuis bezorgd of is een van de 2 afhalen in een shop?

want ook daar kan weer verschil inzitten

Reputatie 3
Badge +1

Wederom sta ik volledig perplex als ik dit forum lees. Mensen die op de vrijdag van de pre-order hebben besteld (9 sept) nog niks binnen hebben. Ik zelf op 13 September heb besteld, en hier gewoon mensen zijn die op 18 september bestellen en het toestel morgen binnen krijgen? Mooie service, echt heel vreemd… Beloof dan niks! 

Andere kleur andere hoeveelheid Gb verschil in Max of niet.

Kan allemaal meespelen niet iedereen besteld dezelfde

Toevallig exact hetzelfde toestel als wat ik had besteld, in een ander voorbeeld. Het klopt van geen kant

En beide toestellen worden thuis bezorgd of is een van de 2 afhalen in een shop?

want ook daar kan weer verschil inzitten

Staat duidelijk vermeld op dit forum… thuisbezorgd. 

Reputatie 2

Besteld op zaterdagochtend 10 september… nog steeds geen statusupdate….. status controleren…. Al 2,5 week….

Reputatie 3
Badge +1

Besteld op zaterdagochtend 10 september… nog steeds geen statusupdate….. status controleren…. Al 2,5 week….

Slaat nergens op.. pre-order en dan zo lang wachten. En mensen die later bestellen hebben hem al.. 

Hier de zelfde slechte ervaringen: 12 september een Iphone 14 pro max 256GB Zwart besteld.

vorige week contact gehad, zou vandaag geleverd worden. gisteren nog gebeld, omdat de status niet veranderd was, geven ze aan dat het nog 5 week duurt voor dat de nieuwe Iphone word geleverd.

Waar gaat het fout KPN?

 

Reputatie 2

Slaat nergens op.. pre-order en dan zo lang wachten. En mensen die later bestellen hebben hem al.. 

Als het echt dezelfde uitvoering is, dus GB’s, kleur en 14/14 Pro/14 Po Max hetzelfde dan heb je uiteraard helemaal gelijk.

Reputatie 1

Zojuist mail van KPN ontvangen met geplande bezorg datum morgen 😀

Heb jij je toestel inmiddels ontvangen?

Ik krijg ook vandaag mijn Iphone 14 Pro 5G 128 gb space black. Besteld op 12 september in de Pre Order.

Reputatie 1

Ik heb het idee dat de iphone 14 pro leveringen wel vorderen, maar de pro max leveringen niet..

Reputatie 2
Badge

Ik heb het idee dat de iphone 14 pro leveringen wel vorderen, maar de pro max leveringen niet..

Dat idee heb ik ook. Volgens mij zijn er nog geen Pro Max 128GB space black verstuurd die besteld zijn later dan de eerste pre order dag 9 september.

 

Reputatie 1

Inderdaad ja. Wel vreemd, want waarom zouden ze die niet binnen krijgen en de pro wel. 

Reputatie 2

Zojuist mail van KPN ontvangen met geplande bezorg datum morgen 😀

Heb jij je toestel inmiddels ontvangen?

Yep, zojuist ontvangen 😀

Reputatie 2
Badge

Inderdaad ja. Wel vreemd, want waarom zouden ze die niet binnen krijgen en de pro wel. 

Ik heb het idee dat dit het meest populaire toestel is. Misschien dat er evenveel zijn binnengekomen maar niet genoeg om aan de vraag te voldoen.