iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36633 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 4
Badge

Pre orders eerder geleverd worden okay dan wil ik wel weten waar ik op die lijst sta.

Die lijst is een groot geheim. Niemand mag of kan er iets over zeggen. Alhoewel, ze leverden gisteren aan mensen die later bestelden; dus tja…is er dan wel een lijst?

Reputatie 1

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Reputatie 3
Badge +1

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja en dat slaat dus nergens op. 

Reputatie 1

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Welk abonnement heeft zij afgesloten en is het een verlenging of nieuw abonnement?

Reputatie 1

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Welk abonnement heeft zij afgesloten en is het een verlenging of nieuw abonnement?

Een verlenging, net zoals ik…

Reputatie 4
Badge

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja, dit slaat echt nergens op. Benieuwd wat Kpn, die meelezen op dit forum, hierop te zeggen hebben naast ‘fouten kunnen worden gemaakt’…

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja, dit slaat echt nergens op. Benieuwd wat Kpn, die meelezen op dit forum, hierop te zeggen hebben naast ‘fouten kunnen worden gemaakt’…

Valt me op dat ze weinig reageren als er klachten geplaatst worden op dit forum…

Reputatie 4
Badge

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja, dit slaat echt nergens op. Benieuwd wat Kpn, die meelezen op dit forum, hierop te zeggen hebben naast ‘fouten kunnen worden gemaakt’…

Valt me op dat ze weinig reageren als er klachten geplaatst worden op dit forum…

Omdat niemand van elkaar weet wat ze doen? Want iedereen krijgt iets anders te horen en er is dus geen echte volgorde van wie het eerste heeft besteld. 

Reputatie 3
Badge

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja, dit slaat echt nergens op. Benieuwd wat Kpn, die meelezen op dit forum, hierop te zeggen hebben naast ‘fouten kunnen worden gemaakt’…

Valt me op dat ze weinig reageren als er klachten geplaatst worden op dit forum…

Omdat niemand van elkaar weet wat ze doen? Want iedereen krijgt iets anders te horen en er is dus geen echte volgorde van wie het eerste heeft besteld. 


ja klopt omdat men ook weet dat ze fout zitten.

maar ze hebben me ook al verteld dat ze niets met de klachten doen.

en schuiven het af op de leverancier.

maar heb mijn abbo verlengt en wacht ook. 
Als ik hoor en hier ook lees dat de opmerking “u zal met de pre order als eerste in bezit zijn van” plus er mensen zijn die zelfs later hebben besteld en ook met het zelfde toestel en specs eerder geleverd krijgen .

wat voor verklaring hebben ze hierop

Ook zo vreemd vind ik dat mijn vriendin de iphone 14 pro zwart 128GB besteld heeft op woensdag 14-09 en ik heb precies dezelfde besteld op dinsdag 13-09 een dag eerder dus, mijn vriendin heeft hem al en bij mij staat nog steeds controleren…

Ja, dit slaat echt nergens op. Benieuwd wat Kpn, die meelezen op dit forum, hierop te zeggen hebben naast ‘fouten kunnen worden gemaakt’…

Valt me op dat ze weinig reageren als er klachten geplaatst worden op dit forum…

Omdat niemand van elkaar weet wat ze doen? Want iedereen krijgt iets anders te horen en er is dus geen echte volgorde van wie het eerste heeft besteld. 

Volgens mij is die hele lijst er ook niet en sturen ze gewoon maar wat op moet wel anders hadden wij onze pre-orders al lang ontvangen. 🤔

Reputatie 3
Badge

Ik heb het zelfde vermoede, die lijst is er ook niet maar dan moeten ze geen leugens in de mail versturen

 

Reputatie 4
Badge

Ik heb het zelfde vermoede, die lijst is er ook niet maar dan moeten ze geen leugens in de mail versturen

 

Alsof het random gaat bij die eerste groep…

Reputatie 3
Badge

Heb zelfs het gevoel dat KPN personeel die de telefoon bestellen zelfs nog voorrang krijgen op de klanten in de pre-order besteld hebben.

wil wel eens weten hoe kpn management hierover denkt en wat ze met al deze klachten en loze volgorde doen.

wij als klanten zullen bij elke firma aan het kortste eind trekken

Reputatie 2
Badge

@hudeck - Jouw aanname slaat natuurlijk als een tang op een varken. Wat een onzin…

 

On-topic

Het is erg triest dat als KPN doet wat we vragen (een lijst plaatsen), de meeste mensen nog steeds niet tevreden zijn en door blijven zeuren. KPN kan niet toveren. KPN is niet Apple. KPN is ook maar een klant (en wil wellicht ook kaas? 😉) bij Apple. Iedereen wil de nieuw bestelde iPhone zo snel mogelijk, ik ook, maar toon wel een beetje respect voor (de medewerkers van) KPN...

Ik ben in ieder geval al blij dat het niet sowieso 4 - 5 weken gaat duren, maar dat het mogelijk eerder is. Fijn dat KPN het startbericht blijft aanpassen, updaten en verduidelijken.

@hudeck- Jouw aanname slaat natuurlijk als een tang op een varken. Wat een onzin…

 

On-topic

Het is erg triest dat als KPN doet wat we vragen (een lijst plaatsen), de meeste mensen nog steeds niet tevreden zijn en door blijven zeuren. KPN kan niet toveren. KPN is niet Apple. KPN is ook maar een klant (en wil wellicht ook kaas? 😉) bij Apple. Iedereen wil de nieuw bestelde iPhone zo snel mogelijk, ik ook, maar toon wel een beetje respect voor (de medewerkers van) KPN...

Ik ben in ieder geval al blij dat het niet sowieso 4 - 5 weken gaat duren, maar dat het mogelijk eerder is. Fijn dat KPN het startbericht blijft aanpassen, updaten en verduidelijken.

Hehe, eindelijk iemand die het gewoon accepteert en niet eindeloos blijft klagen over alles en nog wat! 

Reputatie 3
Badge

@hudeck- Jouw aanname slaat natuurlijk als een tang op een varken. Wat een onzin…

 

On-topic

Het is erg triest dat als KPN doet wat we vragen (een lijst plaatsen), de meeste mensen nog steeds niet tevreden zijn en door blijven zeuren. KPN kan niet toveren. KPN is niet Apple. KPN is ook maar een klant (en wil wellicht ook kaas? 😉) bij Apple. Iedereen wil de nieuw bestelde iPhone zo snel mogelijk, ik ook, maar toon wel een beetje respect voor (de medewerkers van) KPN...

Ik ben in ieder geval al blij dat het niet sowieso 4 - 5 weken gaat duren, maar dat het mogelijk eerder is. Fijn dat KPN het startbericht blijft aanpassen, updaten en verduidelijken.

Hehe, eindelijk iemand die het gewoon accepteert en niet eindeloos blijft klagen over alles en nog wat! 
 

Vrijheid van meningsuiting of niet, er zullen altijd voor en tegenstanders zijn.

maar spreek mijn gedachte uit en vraag gerechte vragen.

val het personeel niet aan die onze vragen en gesprekken aanhoren want die vangen de frustratie klappen van de klanten op.

dus deze dames en heren doen hun stinkende best en zal ze zeker niet aanvallen.

het gaat erom dat deze bedrijf niet leert van de fouten van de vorige keren en gewoon ermee er gewoon mee door gaan.

denk dat men veel moet verbeteren aan de communicatie protocollen en iedereen op de verschillende afdelingen dezelfde informatie te verstrekken

de service/diensten die KPN levert zijn geweldig en van super kwaliteit. 
maar het is niet perfect en er is geen èèn bedrijf die alles perfect doet.

 

Reputatie 4
Badge

Een ding is zeker; morgen is het weer een korter dagje wachten😅😂

ik heb een beetje meegelezen op dit forum en ben zelf ook maar naar de klantenservice gaan bellen en vind het eigenlijk rond uit schandalig. ik heb op 9 september om 15:02 mijn order bevestiging gekregen dat ik de iPhone 14 pro max space black 5G 256gb heb besteld. nu bel ik vandaag de klantenservice op om te vragen waar mijn bestelling blijft, krijg ik te horen dat dit 4 tot 5 weken gaat duren. ik snap dat jullie, kan afhankelijk zijn van Apple voor de uitlevering maar iets van een indicatie over de levertijd naar ons toe in een mailtje was fijn geweest. ik vind het heel vervelend dat ik er zelf achteraan moet gaan en dan te horen krijg dat het 4 tot 5 weken kan gaan duren omdat ik niet de aller aller eerste was en hem dan op 16 september al gekregen zou hebben. medewerker aan de telefoon kon mij ook verder niet helpen en was ook niet erg vriendelijk of behulpzaam. kortom, ben een half uur van mijn belminuten kwijt om vervolgens te horen dat het nog meer dan een maand gaat duren, ondanks de mailtjes met: “je bent een van de eersten” & “nog heel even geduld”. mijn geduld begint langzaam op te raken omdat ik niks te horen krijg, geen nuttige informatie en er dus maar zelf achteraan moet gaan.

ik heb een beetje meegelezen op dit forum en ben zelf ook maar naar de klantenservice gaan bellen en vind het eigenlijk rond uit schandalig. ik heb op 9 september om 15:02 mijn order bevestiging gekregen dat ik de iPhone 14 pro max space black 5G 256gb heb besteld. nu bel ik vandaag de klantenservice op om te vragen waar mijn bestelling blijft, krijg ik te horen dat dit 4 tot 5 weken gaat duren. ik snap dat jullie, kan afhankelijk zijn van Apple voor de uitlevering maar iets van een indicatie over de levertijd naar ons toe in een mailtje was fijn geweest. ik vind het heel vervelend dat ik er zelf achteraan moet gaan en dan te horen krijg dat het 4 tot 5 weken kan gaan duren omdat ik niet de aller aller eerste was en hem dan op 16 september al gekregen zou hebben. medewerker aan de telefoon kon mij ook verder niet helpen en was ook niet erg vriendelijk of behulpzaam. kortom, ben een half uur van mijn belminuten kwijt om vervolgens te horen dat het nog meer dan een maand gaat duren, ondanks de mailtjes met: “je bent een van de eersten” & “nog heel even geduld”. mijn geduld begint langzaam op te raken omdat ik niks te horen krijg, geen nuttige informatie en er dus maar zelf achteraan moet gaan.

Als je een abonnement hebt bij KPN dan is bellen naar klantenservice gratis👍🏻

Reputatie 3
Badge

Ach, denk dat het een leuk kerst cadeau gaat worden.

dan zal KPN er nog een leuk strikje om doen om het nog wat feestelijk te maken.

want ze hebben zeker wel invloed op uitlevering en aan wie.

Reputatie 7
Badge +21

Als je een abonnement hebt bij KPN dan is bellen naar klantenservice gratis👍🏻

Als je 0800-0402 belt is dat voor iedereen gratis 😉 ook als je geen KPN klant bent.

Reputatie 4
Badge +2

Heb zelfs het gevoel dat KPN personeel die de telefoon bestellen zelfs nog voorrang krijgen op de klanten in de pre-order besteld hebben.

Dat is natuurlijk niet waar. 

Ik heb al medewerker mijn privé abonnement verlengd met de iPhone 14 Pro Max Space Black 128 GB en ben net als jullie ook nog aan het wachten. Terwijl ik vrijdag 9 september direct om 14.00 ingelogd was en om 14.15 mijn bestelbevestiging heb ontvangen. 

In 2020 met de 12 Pro Max en in 2021 met de 13 Pro Max ook direct op de vrijdag om 14.00 gaan verlengen en toen had ik ze wel de vrijdag er op in huis. 

Reputatie 7
Badge +12

Heb zelfs het gevoel dat KPN personeel die de telefoon bestellen zelfs nog voorrang krijgen op de klanten in de pre-order besteld hebben.

wil wel eens weten hoe kpn management hierover denkt en wat ze met al deze klachten en loze volgorde doen.

wij als klanten zullen bij elke firma aan het kortste eind trekken

Ik kan je garanderen dat dit niet het geval is.

Reputatie 4
Badge

Heb zelfs het gevoel dat KPN personeel die de telefoon bestellen zelfs nog voorrang krijgen op de klanten in de pre-order besteld hebben.

Dat is natuurlijk niet waar. 

Ik heb al medewerker mijn privé abonnement verlengd met de iPhone 14 Pro Max Space Black 128 GB en ben net als jullie ook nog aan het wachten. Terwijl ik vrijdag 9 september direct om 14.00 ingelogd was en om 14.15 mijn bestelbevestiging heb ontvangen. 

In 2020 met de 12 Pro Max en in 2021 met de 13 Pro Max ook direct op de vrijdag om 14.00 gaan verlengen en toen had ik ze wel de vrijdag er op in huis. 

Dan roept het toch wel vragen op als mensen met hetzelfde model, opslag etc. die later hebben besteld, het toestel toch eerder ontvangen dan jij.

Reputatie 3
Badge

Ja precies dat, maar we gaan het zien.

zijn mooie diplomatische antwoorden