KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +30
  • Anders, namelijk... vragen of deze irritante vragenlijst weg kan
Reputatie 7
  • Anders, namelijk... vragen of deze irritante vragenlijst weg kan

Reputatie 7
Badge +30
Ik heb 'em nu ineens ook, met exact dezelfde vraag en antwoord. Maar hoe ze er bij komen dat ik een aansluiting op kantoor wil..
Reputatie 7
Ik heb 'em nu ineens ook, met exact dezelfde vraag en antwoord. Maar hoe ze er bij komen dat ik een aansluiting op kantoor wil..Je leest over de derde optie heen, want die is vast en zeker geldig voor jou. 😎
Ik heb gekozen voor "Anders, namelijk..." maar ik zal maar niet herhalen wat ik daar geschreven heb, dat zullen de moderators hier me anders niet in dank afnemen. 😀
Reputatie 7
Badge +22
Het is weer zover:

@Paul_, houd het nou eens op? 😣
Reputatie 7
Het is weer zover:

@Paul_, houd het nou eens op? 😣
Fantastisch, ingeklapt is die blauwe knop op dat schermpje van Dennis al een behoorlijke stoorzender, uitgeklapt is die popup bijna schermvullend.

Jullie geven aan dat jullie graag leren van onze ervaring.
Welnu, er staan er al een paar vermeld hier in dit topic.

KPN: Verzin een list, persoonlijk vind ik dit rampzalig.
Reputatie 7
Badge +22
Wat dacht je hiervan:

Dan ook nog voor het "reageer button". Hij is zo enzo prominent aanwezig die button! ?
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb @Thomas_ nogmaals op de hoogte gesteld. Sorry hiervoor, ik begrijp dat het erg irritant is. We zien em zelf net dus goed dat jullie het aangeven.
Reputatie 7
Badge +22
@wjb, ik heb ze ook wat gezegd:

Wordt er zo moe van! En het staat nog steeds op het Forum!!!
Reputatie 7
Maar ja, nu is het weekend begonnen en zijn de enige die nog werken de moderators van KPN Webcare. De rest gaat genieten van het mooie weer, dus ik ben bang dat het maar zo zou kunnen zijn dat we maandagochtend nog steeds tegen die belachelijke vraag aan zitten te kijken.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb @Thomas_ nogmaals op de hoogte gesteld. Sorry hiervoor, ik begrijp dat het erg irritant is. We zien em zelf net dus goed dat jullie het aangeven.@Joran, kun je er dan alsjeblieft voor zorgen dat ie vanavond nog weggaat? @Thomas_, hoe komt het dat dit steeds op onze forum gebeurd? 😞
Reputatie 7
Badge +28
Ik hoop het maar ik kan niet ontkennen dat wjb een punt heeft. De bezetting in het weekend is minimaal. Ik heb met Thomas gebeld, hij heeft het doorgegeven aan de collega's van .com. Na het weekend onderneemt hij ook stappen om te voorkomen dat we nog eens surveys/feedback-knoppen krijgen van andere bedrijfstakken. Die horen duidelijk niet op het forum thuis.
Reputatie 7
Badge +22
Ik hoop het maar ik kan niet ontkennen dat wjb een punt heeft. De bezetting in het weekend is minimaal. Ik heb met Thomas gebeld, hij heeft het doorgegeven aan de collega's van .com. Na het weekend onderneemt hij ook stappen om te voorkomen dat we nog eens surveys/feedback-knoppen krijgen van andere bedrijfstakken. Die horen duidelijk niet op het forum thuis.Oké we wachten het af. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Het staat weer uit! Met de permanente oplossing gaan we na het weekend aan de slag 🙂
Reputatie 7
Het staat weer uit!Thanks...☺️
Reputatie 7
Badge +22
@Joran, hij staat nog steeds aan hoor:



Reputatie 7
Badge +22
Apart, op me mobiel staat ie wel uit:

🤔
Reputatie 7
Bij mij op mijn tablet gelukkig niet meer.

Reputatie 7
Badge +28
Probeer op de desktop eens control+F5 in te drukken. Ik krijg em hier niet meer in beeld, hoe veel moeite ik ook doe 😉
Reputatie 7
Badge +22
Bij mij gelukkig niet meer.Ik heb het op de laptop wel, maar op me mobiel niet. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Probeer op de desktop eens control+F5 in te drukken. Ik krijg em hier niet meer in beeld, hoe veel moeite ik ook doe ;)Ik heb hem steeds vernieuwd, maar blijft staan. 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Volgens mij zat er een vertraging tussen. Want zie hem net automatisch verdwijnen @Joran en @wjb. 😉
Reputatie 7
Maar op mijn onePlus 5T helaas nog wel. 😞

Reputatie 7
Badge +22
Maar op mijn onePlus 5T helaas nog wel. 😞Ik denk dat ie zo verdwijnt wjb, want ik denk haast dat er een vertraging tussen zit. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Het lijkt me dan toch een cache-issue. Dan wel aan onze kant, dan wel in de browser. Gelukkig ie bij Dennis nu weg. @wjb: Misschien even de browser geforceerd afsluiten en opnieuw openen? Anders later op de avond nog even proberen. Als het in beeld blijft gaan we Thomas nog even vragen.

Reageer