KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
En opeens is het fenomeen weer terug dat ik twee notificaties ontvang als bepaalde moderators een reactie op het forum plaatsen.

Lang geleden heeft dit ook al een keer gespeeld.
Reputatie 7
Badge +21
@wjb, ik denk dat ik weet hoe dat komt. Daar had Erik ook 2 maal op het topic gereageerd, per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt 😉 Dus volgens mij gaat dit gewoon goed! Laat je even weten als het wel vaker voorkomt komende dagen?
Reputatie 7
Badge +22
Ik krijg steeds als ik iets plaats op het Forum krijg ik dit te zien:

Daarna als ik naar een topic ga, dan krijg ik dit ook te zien, nog meer die hier last van hebben?
Reputatie 7
Badge +25
Inmiddels weer opgelost volgens mij. Bij jou ook?
Reputatie 7
Badge +22
Inmiddels weer opgelost volgens mij. Bij jou ook?Ja @Paul_, bij mij is het opgelost. Hadden jullie daar ook last van gehad? Wat was er aan de hand bij InSided? 🤔
Reputatie 7
Badge +25
Mooi zo! Ja, wij ook hoor. Geen idee, maar ze zagen redelijk snel wat het probleem was.
Reputatie 7
Badge +22
Hoe kan het dat ik de 10.000 berichten badge verdiend:

Vind het niet erg maar ik zit nog niet aan de 10.000 berichten. Of loopt de telling niet goed? 😉 Nu ik deze bericht plaats, zit ik op 9773 reacties:

Reputatie 6
Badge +9
Hoe kan het dat ik de 10.000 berichten badge verdiend:


9773 reacties + 253 topics = 10 000+ 😃
Reputatie 7
Badge +19
That makes sense @Raymond. 😃 Nice!! Super @DennisSchreve Gefeliciteerd met deze mijlpaal 💪 🎉 🎈
Reputatie 7
Badge +22
9773 reacties + 253 topics = 10 000+ :DAha! De topics worden dus ook meegerekend! 😉 Dat wist ik niet. ? Thanks voor de uitleg Raymond.
Reputatie 7
Badge +22
That makes sense @Raymond. 😃 Nice!! Super @DennisSchreve Gefeliciteerd met deze mijlpaal 💪 🎉 🎈Thanks @Marina_! 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik wil me favorieten opschonen, maar dat lukt niet op de mobiele versie van het forum. Wel op de pc:

mobiel:



Dan tikt ik op Unsubscribe maar helaas blijft het sterretje groen. @Thomas_, weet jij hoe dat komt??? 🤔
Reputatie 7
Sinds wanneer worden mails verstuurd vanuit it@insided.com?

Reputatie 7
Badge +22
@wjb ik krijg het inderdaad ook te zien:


Nog meer mensen die dit krijgen te zien in hun mailbox? 🤔
Reputatie 7
Badge +21
Hier hetzelfde. Vanmiddag nog KPN community en sinds begin vanavond it@insided.com
Reputatie 7
Badge +21
Ik ontvang zojuist een bericht, de afzender is weer KPN community
Het opstart(?)/instelling(?) probleem lijkt opgelost.
Reputatie 7
Badge +21
Voor de verandering komen de Forum-notificaties bij mij weer van een ander mail adres:

Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd, ik zie het nu ook in mijn eigen postvak binnenkomen vanaf een ander mail adres. Ik ga het voor je navragen.
Reputatie 7
Badge +21




@RBxx Ik heb zojuist contact gehad met @Thomas_. Dit is een definitieve wijziging. Vanaf nu ontvang je een e-mail van forum@kpn.com op het moment dat er een nieuwe reactie is in een topic dat je volgt. Mocht je een regel hebben aangemaakt in jouw e-mailprogramma, dan zal je dat moeten aanpassen.
Reputatie 7
Badge +21
Ok bedankt @Vikash, het was de zoveelste wijziging in de afgelopen dagen, vandaar mijn vraag.
Houden we het vanaf nu op forum@kpn.com 😎
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Vikash , Dit was een definitieve wijziging, werd er gezegd.
Maar vandaag is afzender KPN community weer terug 😎

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Vikash , Dit was een definitieve wijziging, werd er gezegd.
Maar vandaag is afzender KPN community weer terug 😎




Bij mij inderdaad ook:

Reputatie 7
Badge +28
Het viel mij ook al op. De bedoeling is wel om de mail vanuit forum@kpn.com te versturen. Waarom we weer terug zijn bij het oude adres kan @Thomas_ misschien even toelichten.
Reputatie 7
Badge +21
Als ik een suggestie mag doen:
Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.
Dus van


naar


#bestofbothworlds 😎
Reputatie 7
Als ik een suggestie mag doen:
Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

#bestofbothworlds 😎

Dat zal ook zeer zeker de bedoeling zijn. Waarschijnlijk wil KPN af van het domein @forumkpn.com i.v.m. spf/dkim/dmarc.

Reageer