KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Als ik een suggestie mag doen:
Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

#bestofbothworlds 😎
Dat zal ook zeer zeker de bedoeling zijn. Waarschijnlijk wil KPN af van het domein @forumkpn.com i.v.m. spf/dkim/dmarc.

Wat is dat nou weer? Zie vetgedrukte tekst.
Reputatie 7
SPF: Sender Policy Framework
DKIM: DomainKeys Identified Mail
DMARC: Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance.

Drie technieken om spam tegen te gaan.
Reputatie 7
Badge +21
Er staat een uitvoerig (sticky) topic hierover in de Categorie E-mail: Lees Hier
Reputatie 6
Badge +4
@wjb slaat de spijker op de kop (zoals wel vaker). Bedoeling is inderdaad om na een jaar (?) weer terug te keren naar het vertrouwde forum at kpn.com adres, echter bleken wat connectie issues te zijn waardoor we genoodzaakt waren om tijdelijk de zaak terug te draaien. Verwacht dat deze vrij snel opgelost zijn, waarna de wijziging (nu echt) definitief is.

@RBxx je suggestie over de namen is best een goede, ik denk echter dat de wijziging van het e-mail adres eerder doorgevoerd is dan ik de naam hier aangepast krijg 😉
Reputatie 7
Badge +22
@wjb slaat de spijker op de kop (zoals wel vaker). Bedoeling is inderdaad om na een jaar (?) weer terug te keren naar het vertrouwde forum at kpn.com adres, echter bleken wat connectie issues te zijn waardoor we genoodzaakt waren om tijdelijk de zaak terug te draaien. Verwacht dat deze vrij snel opgelost zijn, waarna de wijziging (nu echt) definitief is.

@RBxx je suggestie over de namen is best een goede, ik denk echter dat de wijziging van het e-mail adres eerder doorgevoerd is dan ik de naam hier aangepast krijg ;)

@Thomas_ kun je ook met dat e-mailadres gewoon mailen? 🤔 Dat zal toch een ‘Noreply-adres’ zijn? Bijvoorbeeld het adres: forum@kpn.com. Mag aannemen dat het niet de bedoeling is dat we het kunnen gebruiken om te mailen met onze e-mailprogramma. 👍🏼
Reputatie 7
Ok, bijzonder dingetje,...

Iphone XR met IOS 12.2


En de IPad Air 2 met IOS 12.2 (en ja, hij heeft al een hard reset gehad,...)


Maar misschien wordt die wel minder hoor na 4,5 jaar misbruikt te zijn 🤓
Reputatie 7
Badge +19
Vreemd dat je alleen de link ziet en meer niet. Ben benieuwd of andere gebruikers dit ook zo ervaren op een tablet/iPad.
Reputatie 7
Badge +22
Vreemd dat je alleen de link ziet en meer niet. Ben benieuwd of andere gebruikers dit ook zo ervaren op een tablet/iPad.
Ik snap niet wat er aan de hand is, begrijp die afbeeldingen niet zo. Kan er denk ik mee te maken hebben dat ik er zelf geen last van heb. 🤔
Reputatie 7
Badge +19
@Dennis Schreve, Jeroen ziet het filmpje wel op zijn iPhone waardoor hij de trailer kan bekijken op het forum. Op zijn tablet ziet hij alleen de link naar Youtube en kan hij het filmpje alleen bekijken op Youtube zelf.
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve, Jeroen ziet het filmpje wel op zijn iPhone waardoor hij de trailer kan bekijken op het forum. Op zijn tablet ziet hij alleen de link naar Youtube en kan hij het filmpje alleen bekijken op Youtube zelf.
Aha oké, ik begrijp het! In welke topic staat dat YouTube filmpje / link? Dan zal ik effe kijken op mijn iPad 12,9 in het zonnetje! 😊✌️
Reputatie 7
Jup, op de iPad alleen de link. Meer dan een regel text is het niet,... Merk sinds een week dat dit zo is,...
Viel me al een aantal keren op hier met YouTube linkjes 😂

Wat het is, geen flauw idee. Niks spannends gebeurd afgelopen week met de iPad, enkel dat die af en toe moet stekkeren.
misschien zijn er nog anderen met een Air 2 die het kunnen reproduceren. Het is ook echt alleen hier bij KPN met de iPad, op ander fora ook nergens last van daar zijn YouTubelinkjes gewoon zichtbaar en aanklikbaar.
Reputatie 7
Badge +22
Jup, op de iPad alleen de link. Meer dan een regel text is het niet,... Merk sinds een week dat dit zo is,...
Viel me al een aantal keren op hier met YouTube linkjes 😂


Wat het is, geen flauw idee. Niks spannends gebeurd afgelopen week met de iPad, enkel dat die af en toe moet stekkeren.
misschien zijn er nog anderen met een Air 2 die het kunnen reproduceren. Het is ook echt alleen hier bij KPN met de iPad, op ander fora ook nergens last van daar zijn YouTubelinkjes gewoon zichtbaar en aanklikbaar.

@JeroenB22 op welke topic staat die link? Dan kan ik ook even kijken. @Marina_ zal het wel effe druk hebben. 😉
Reputatie 7
Ow, overheen gelezen 😅

Hiero
Reputatie 7
Badge +22
Ow, overheen gelezen 😅


Hiero

Ik zie hem wel op me iPad 12,9, me iOS-versie is: 12.2

Reputatie 7
Ja, nou raar toch 😮

Edit, snel vergeten! Had even een superblonde ingeving. Even de geschiedenis en websitedata geleegd, toen was die er weer! 😎
Reputatie 7
Badge +22
Ja, nou raar toch 😮


Edit, snel vergeten! Had even een superblonde ingeving. Even de geschiedenis en websitedata geleegd, toen was die er weer! 😎

🤣😂
Reputatie 7
Zit teveel aan de vitamine-D vandaag, en daar krijg ik nog blondere haren van, dus het nadenken is erg ver te zoeken,... 😊
Reputatie 7
Badge +22
Zit teveel aan de vitamine-D vandaag, en daar krijg ik nog blondere haren van, dus het nadenken is erg ver te zoeken,... 😊
Pas op jij! Ik zit aan de vitamine D! En ik heb zwarte haren! 😝🤣
Reputatie 7
Badge +22
Ik doe wel eens foto's plaatsen op het forum, nu valt me op dat het best lang duurt totdat ie ze inlaat. En tegenwoordig met snel internet moet dat geen probleem meer zijn. Kan hier eens na gekeken worden?

Verder valt me op dat het bij sommige klanten misgaat met foto's plaatsen, want dan staan ze dubbel in hun topic. Dit kan er eventueel ermee te maken hebben dat ze op "Plaats in bericht" klikken. Kan deze knop niet weg? Tegenwoordig gaan die foto's automatisch in het bericht staan. En dan nog een vraag over die bijlage, is dat dan wel nodig? Als de foto's toch automatisch wordt ingeladen bij de tekst. 😉 Want ik zet altijd dat schuifje uit.
Reputatie 7
Badge +22
@Paul_ is dit nieuw op onze forum:


Beetje vreemd, ik log in maar ben ook gelijk in MijnKPN. 🤔 Hoe zit dat, wel leuk dat ze het makkelijker willen maken, maar hadden ze ons niet beter eerst kunnen informeren? Valt me ook op dat Insided dit niet doet.
Reputatie 7
Badge +22
Ik doe wel eens foto's plaatsen op het forum, nu valt me op dat het best lang duurt totdat ie ze inlaat. En tegenwoordig met snel internet moet dat geen probleem meer zijn. Kan hier eens na gekeken worden?

Verder valt me op dat het bij sommige klanten misgaat met foto's plaatsen, want dan staan ze dubbel in hun topic. Dit kan er eventueel ermee te maken hebben dat ze op "Plaats in bericht" klikken. Kan deze knop niet weg? Tegenwoordig gaan die foto's automatisch in het bericht staan. En dan nog een vraag over die bijlage, is dat dan wel nodig? Als de foto's toch automatisch wordt ingeladen bij de tekst. 😉 Want ik zet altijd dat schuifje uit.

Jammer dat hier niet op gereageerd is! 👆🏼👆🏼👆🏼😉
Reputatie 7
Badge +25
"Ik kies jou! @Thomas_ "

-Ash
Reputatie 7
Badge +22
Ik merk zelfs dat ie is ingelogd met mijn KPN ID, maar ben niet ingelogd op het Forum:


Reputatie 7
Badge +22
Dan ga ik trouwens naar MijnKPN:


Dan krijg ik alsnog me inlogscherm van MijnKPN:

terwijl die op het Forum zegt: “Welkom D Schreve.” Dus dat klopt niet! 😁
Reputatie 7
Badge +28
Het is inderdaad een beetje vreemd. De bovenste balk van kpn.com stond altijd al bovenaan maar heeft verder niets te maken met het forum. Nu is er een update geweest waarbij het MijnKPN blokje is toegevoegd maar dit staat nog steeds los van het forum. Dus je kunt ingelogd zijn op MijnKPN en niet op het forum en precies andersom is ook mogelijk. Voor heel kpn.com werkt het prima maar op het forum is het niet echt logisch. Of we er wat aan kunnen doen betwijfel ik maar @Thomas_ kan ons binnenkort vast even bijpraten 🙂

Reageer