Beantwoord

Mijn wifi verbinding valt steeds weg, opgelost na stroom er af

  • 27 November 2022
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemiddag,

Hier het zelfde probleem, alleen is het bij mij niet in de nacht maar willekeurig over de dag. Als ik dan de stroom stekker eruit haal en weer erin doet gaat hij wel weer verbinding zoeken en wordt hij constant groen.

heel vervelend om dit elke keer te moeten doen.

Bij het installeren gaf hij in de KPN thuis app ook dat de verbinding naar de modem perfect was (compleet in het groen) dus het kan er niet aan liggen dat hij te ver weg staat.

 

ook heb ik bijna een half uur met KPN aan de telefoon gezeten om van alles te proberen maar het probleem blijft.

 

iemand hier die een oplossing heeft?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 December 2022, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goedemorgen,

 

ook ik heb hier last van, bij mij is het alleen niet snachts maar willekeurig over de dag.

dan moet ik de stroom stekker eruit halen en weer erin dan gaat hij groen knipperen en wordt hij weer constant groen. Maar om dit jou elke keer te doen lijkt me ook niet de bedoeling.

 

Tijden het installeren stond bereik gewoon helemaal in het groen dus het ligt niet aan dat hij te ver van de modem af staat.

Ook heb ik een half uur met KPN aan de telefoon gezeten om van alles te proberen maar het probleem blijft.

 

Nu ik zie dat er meer mensen last van hebben zal het vast aan de modem of de WiFi punten liggen.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic.

@wadatanl en @Kevin123456789 En is dit iets van de laatste tijd? 

Of hebben ze hiervoor wel goed gewerkt, zonder dat jullie hoefde te resetten of de stroom hoefde te onderbreken? 

Mocht het iets van de laatste tijd zijn dan zou het kunnen dat dit te maken heeft met updates van de Superwifi. 

Rutger dit is al sinds ik ze aan heb geschaft.

het heeft niks te maken met updates want heb ze ook al 2 keer opnieuw bedraad aan de modem gehangen en daarna 10 min laten zitten zodat als goed is doorgekomen. (Op advies van KPN) 

 

vind het maar apart, het is niet dat je 2 pakken suiker koopt, misschien mogelijk dat een monteur van KPN hier naar komt kijken ?

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kevin123456789! Wifi is leuker als je er op kan rekenen. Laten we zien hoe we dit voor je kunnen oplossen. Hoe gaat het op dit moment met de verbinding?

Heb je de stappen voor een schone installatie van je SuperWifi versterkers al gedaan? Bij het resetten is het belangrijk de juiste volgorde aan te houden. In deze instructie staan die duidelijk uitgelegd. Laat je hier weten hoe het na deze stappen is?